Tandlægerne Jernbanevej 9 Reviews 6

TrustScore 2.5 out of 5

2.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Company details

  1. Dentist
  2. Cosmetic Dentist
  3. Dental Clinic

Information provided by various external sources

Vi er en tandklinik, som lægger vægt på at kunne tilbyde vores patienter alle former for tand- og protesebehandlinger.


Contact info

2.5

Poor

TrustScore 2.5 out of 5

6 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No history of asking for reviews

This company hasn't invited their customers, so reviews may not be representative

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Dårlig service når man ringer


Baseret på hende der tog mit opkald i dag kl 08.42, hun ved selv hvorfor. At sidde og grine og være flabbet i røret når jeg gentagende gange fortæller jeg i forvejen ikke har det fedt ved situationen er dybt useriøst og enormt nedladende!

August 21, 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Jeg var min tandlæge utro og det var dumt :-)

Jeg har haft en forfærdelig oplevelse ved Godt Smil Tandlægerne i Holbæk. Har altid været ved Tandlægerne Jernbanevej i Holbæk med stor tilfredshed, men i et forsøg på, at spare nogle penge, ville jeg prøve noget andet. Det skulle jeg aldrig have gjort. Tandlægen ved Godt Smil behandlede mig som et skolebarn, jeg fik stillet diagnoser, som det senere viste sig ikke var rigtige og nødvendige, foruden at priserne for ekstra behandlinger var meget høje. Heldigvis tog Tandlægerne på Jernbanevej mig tilbage med ordene; ”Du er ikke den første, som kommer tilbage fra en dårlig oplevelse ved en kædetandlæge, som fx Godt Smil”. Det var sure lærepenge, som jeg derved måtte erfare mig. Når man går til tandlæge, handler det ikke kun om, at få en kendt ydelse leveret. Det handler også om, at få en god oplevelse. Det får jeg ved Tandlægerne på Jernbanevej. Tak for det.

November 30, 2023
Unprompted review
Rated 2 out of 5 stars

Kunde i 30 år!

Jeg har været kunde hos tandlægerne Jernbanevej i 30 år! Da min tandlæge igennem alle årene, velfortjent gik på efterløn, skulle jeg have ny tandlæge i klinikken. Det begyndte også meget godt hos en medejer af klinikken, og jeg var tilfreds med behandling samt pris. Men efterfølgende var der stor udskiftning i personale, og jeg kom ind til forskellige tandlæger og klinikassistenter.
Jeg blev så igen for et års tid siden tildelt ny tandlæge, og pludselig steg prisen med over 100% for samme behandlinger? Det påpegede jeg et par gange, men svaret var at det kunne vedkommende godt se, men kunne ikke gøre noget ved det? Så sidste gang for et par måneder siden, valgte jeg simpelthen at rejse mig fra stolen inden behandlingen gik i gang, da jeg fik prisen! Jeg har svært ved at forstå at man ikke tjekker mere op på de trofaste kunder man har, og at nye tandlæger ikke tjekker op med tidligere behandlinger samt priser og sit bagland?

Det skal siges at jeg har gået til tandlæge ca hver 4 måned igennem alle årene, i samarbejde med min forhenværende tandlæge.
Da tandlæger er en tillidssag ligesom bil mekanikeren, er jeg meget skuffet og ked af det!
Jeg har altid følt mig godt tilpas ved at komme i klinikken. Der har altid været god stemning og humor, men efter min forhenværende tandlæge stoppede, har det føltes meget turbulent, presset, og overfladisk?

Nu har jeg fundet en ny tandlæge i provinsen, hvor det lover godt for fremtiden, og hvor behandling og pris hænger sammen for det samme arbejde.

Jeg har i mange år været tilfreds, men har flere gange det sidste års tid prøvet at råbe jer op, men er ikke blevet hørt.
Derfor to stjerner!
P.S har redigeret et par gange.

February 3, 2022
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

-Har lige fået fjernet to tænder af…

-Har lige fået fjernet to tænder af Henning.
Den ene en stor tand, hvor der næsten kun var roden tilbage. Den anden en visdomstand.
Det der gjorde mest "ondt", var at få dem bedøvet.
-Har haft samme tandlæge i mange år, og er nu 70+,
så der kommer jo lidt hen ad vejen ;-)

September 15, 2020
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Har haft tandlægerne i 10 år og kommet…

Har haft tandlægerne i 10 år og kommet der 2 gange om året til tjek men har nu været konsulteret af en anden tandlæge da jeg har klaget over ømhed i en tand og tandkød og tandlægerne på jernbanevej kunne ikke se hvad der var galt. Den nye tandlæge konstateret så at jeg har en tand der faktisk er næsten rådne indefra, og den skal rodbehandles, alternativt pilles ud. derudover har jeg adskillige huller, også steder som jeg selv har påpeget overfor tandlægen på Jernbanevej, men som de åbenbart ikke synes var slemme nok. Så en masse spildte penge for at få endnu dårligere tænder. og nu en kæmpe regning fra en anden tandlæge som heldigvis laver mine tænder så jeg ikke skal have ondt mere.

March 5, 2020
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Cowboy_Tandlægen_i_Holbæk Jeg havde…

Cowboy_Tandlægen_i_Holbæk Jeg havde knækket 5+ (en af de mindre kindtænder i overmunden) og ville have hevet den ud. Henning Mortensen havde tilsyneladende travlt.

Han bedøvede mig lidt, hev i tanden, jeg skreg, fordi det gjorde ondt. Han bedøvede mig lidt mere og hev med en anden tang, jeg skreg, fordi det gjorde ondt. Til sidst besluttede jeg at hjælpe til ved at trække mit hoved i modsat retning og til sidst kom tanden ud - med endnu et skrig.

Han tjekkede IKKE mit tandkød, om bedøvelsen virkede, Han håbede måske på, at den kom ud i første hug. Hans sidste ord til mig er nok de mest sigende: 'Næste gang må vi hellere vente, til bedøvelsen har virket'.

Jeg besluttede at finde en anden tandlæge !

February 20, 2020
Unprompted review

Is this your company?

Claim your profile to access Trustpilot’s free business tools and connect with customers.

Get free account

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look