Ristorante Taormina Reviews 12

TrustScore 3.5 out of 5

3.7

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Company details

  1. Italian Restaurant

Information provided by various external sources

Hyggelig autentisk Italiensk restaurant på Østerbro i København som i 2012 kan fejre 25 års jubilæum...


Contact info

3.7

Average

TrustScore 3.5 out of 5

12 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No history of asking for reviews

This company hasn't invited their customers, so reviews may not be representative

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Magisk skøn lokal restaurant på et…

Magisk skøn lokal restaurant på et hjørne af Østerbro. Elsker deres pasta 🍝
Mine yndlings er nr 12 Rigatoni tartufo og ravioli. Slår aldrig fejl. Prøv selv 🤩
De er skønne og søde, fantastiske mad og altid go betjening, skøn atmosfære indenfor , og så dejligt at sidde udenfor her i varmen🤗

September 4, 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Gode pastaretter og personlig service…

Taormina er vores lokale yndlings restaurant med god og personlig service. De serverer bl.a lækre hjemmelavede pastaretter, vi kan særligt anbefale lasagne og pasta med trøffel, der nydes af både store og små.

July 10, 2025
Unprompted review
Ristorante Taormina logo

Reply from Ristorante Taormina

Kære Line
Tusind tak for de søde ord! Vi er glade for at høre I er glade for retterne. Det varmer virkelig! Det er altid en fornøjelse at have jer på besøg, og det betyder meget for os at I nyder maden:)

Vi Vi glæder os allerede til næste gang vi ses:)

Rated 5 out of 5 stars

Fantastisk festmiddag og menu

Fantastisk festmiddag og menu

Vores søn fejrede sin 50 års fødselsdag med 30 gæster. Den spændende 4-retters menu var aftalt på forhånd, men alle retter havde kokken/indehaveren udvidet med ekstra lækkerier. Det søde personale hyggede om os alle. Vi selv og alle gæster var ovenud begrejstrede for hele aftenen. Det var på alle måder en super hyggelig og kulinarisk oplevelse. Vi glæder os allerede til næste besøg..

June 28, 2025
Unprompted review
Ristorante Taormina logo

Reply from Ristorante Taormina

Kære Peter
Tusind tak for de søde ord og fordi I valgte at fejre jeres søns 50-års fødselsdag hos os! Det glæder os at både maden, stemningen og betjeningen levet op til jeres forventninger og at både jer og gæster fik en god og mindeværdig aften. Vi håber at se jer igen til endnu en dejlig aften hos os.

De varmeste hilsner
Taormina

Rated 2 out of 5 stars

Ikke så god oplevelse.

Vi havde bestilt bord før en koncert i parken. Vi havde ikke på hjemmesiden eller ved bestilling fået oplyst, at deres a la carte ikke blev serveret denne aften men at der kun var mulighed for en 3 retters menu. Vi blev placeret udenfor, hvilket vi ikke havde ønsket, hvis vi var spurgt ved bestilling. Der var travlt og der gik meget lang tid før bestilling og maden kom. Restauranten var for det første løbet tør for fadøl. Da hovedretten kom, var det kun to ud af fire, der fik mad. Efter 10 minutter fik 3. person mad og vi måtte efter endnu et stykke tid rykke for maden til den sidste. Køkkenet var løbet tør for mad hvilket er mærkeligt, når man kender antal gæster og kun tilbyder en slags menu.
På mig virker det som en turistfælde der lever af koncertgæster til Parken. Synd for de ansatte der måtte tage imod utilfredse gæster.

*********************

Tak for jeres besvarelse. Det er ikke korrekt at vi havde bestilt bord til 19:30. Da vi skulle til koncert, havde vi bestilt bord til 17:30 og ringede, fordi vi sad fast i trafikken og oplyste at vi blev 15-20 min forsinket. Vi ankom derfor 17:45 i stedet for 17:30.

Min mand kan ikke se på sin telefon eller mail, at I har forsøgt at ringe eller skrive til os på noget tidspunkt.

Og min anmeldelse er bestemt ikke en kritik af de ansatte som stod for skud og gjorde alt, hvad de kunne på aftenen. Men de havde det svært, da maden også slap op.

June 19, 2025
Unprompted review
Ristorante Taormina logo

Reply from Ristorante Taormina

Kære Lene

Tak for din anmeldelse. Vi er oprigtigt kede af at høre, at jeres oplevelse ikke levede op til forventningerne.

Vi havde forsøgt at kontakte jer telefonisk et par gange for at informere om, at vi på dagen udelukkende serverede en 3-retters menu i forbindelse med koncerten i Parken – desværre uden held, da vi ikke kunne få fat på jer. Jeres reservation var til kl. 19.30 med plads indenfor, men da I ringede omkring kl. 18 og ønskede at komme allerede 10 minutter senere, havde vi desværre ikke længere ledige borde indenfor, da de på det tidspunkt var optaget af andre gæster med reservation.

Vores fadølsanlæg gik desværre i stykker midt under den travle service, og vi beklager meget, at det påvirkede jeres oplevelse. Vi gjorde vores bedste for at imødekomme alle gæster med de ressourcer, vi havde til rådighed på dagen.

I forhold til kommentaren om “turistfælde” vil vi gerne understrege, at vi lægger stor vægt på at give alle vores gæster – både lokale og besøgende – en god og ordentlig oplevelse. Vores personale arbejder hårdt, især på travle aftener som denne, og vi sætter stor pris på deres indsats og den forståelse, vi håber at møde hos vores gæster.

Vi tager jeres feedback til os og vil bruge den konstruktivt i vores videre arbejde.

Med venlig hilsen
Restaurant Taormina

Rated 1 out of 5 stars

164kr for en lasagne

164kr for en lasagne, som smager af dåsemad?
Det var takeaway
Jeg vil foreslå andre steder, som sælger lasagne takeaway eller bedre, køb en frossen i Brugsen.
Denne er ikke besøget værd. 😵

April 28, 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Verdens bedste pasta jeg har smagt i…

Verdens bedste pasta jeg har smagt i mit liv. Kan stærkt anbefale dette sted, særlig pastaen med trøffel og kalvekød gav en smagfuld oplevelse uden sammenligning. Meget autentisk og traditionelt indrettet. Opmærksom og venlig service. Kokken kom ud og hilste på hvilket kun gjorde oplevelsen mere autentisk.

November 23, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Aldrig igen!

Jeg og min mand bestilte bord på Taormina forud for en koncert i Parken. Pga koncerten kunne man kun bestille en 2- eller 3- retters menu, hvilket havde været rart at være blevet oplyst om forinden via hjemmesiden/bordbestillingen. Selve “menukortet” var også en tarvelig lap papir smidt i en plastlomme.

Vi ventede længe før den fortravlede tjener overhovedet kom med et menukort. Og igen herefter en rum tid før han tog vores bestilling. Vores drikkevarer nåede aldrig frem til bordet, før der endelig kom en anden tjener med forretten.

Forretten (3 slags bruschetta) var så elendig, at den var knap spiselig: brødet var “gummiagtigt”, og artiskokken på det ene stykke lugtede underligt surt.

Hovedretten ankom, selvfølgelig, før forretten var blevet ryddet væk - denne gang med en ny tjener. En fjerde tjener kom så retur med hovedretten, efter tjener 3 havde ryddet forretterne væk. Tjener 4 havde så i farten glemt alt om bestik.

Hovedretten (okse medaljon med “sæsonens garniture”) var kun marginalt bedre end forretten. Al garnituren, inkl de bløde stegte kartofler, var koldt. Det var desuden svært at forstå hvordan den lille dusk broccoli og et enkelt stykke peberfrugt kunne gå for at være “sæsonens”. Men spist blev det, for vi var efterhånden hundesultne både pga den lange ventetid og pga den næsten uspiselige forret.

Vi måtte slippe over 800kr for den meget tvivlsomme fornøjelse, og det var det simpelthen ikke i nærheden af at være værd. Hverken maden, stemningen eller betjeningen.

June 14, 2024
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Autentisk italiensk

Sikken en overraskelse! Lille gadehjørne restaurant der ikke har gjort det store ud af at skulle se smart ud. Vi var tre, der droppede ind fra gaden halvsent en tirsdag aften, og vi er efterfølgende henrykte over, at have fundet denne lille perle, hvor man for forbløffende beskeden pris får store velsmagnede autentiske pastaretter, altså virkeligt velsmagende, og fremragende god vin til anti-overpris.

April 19, 2023
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look