Kære Lene
Tak for din anmeldelse. Vi er oprigtigt kede af at høre, at jeres oplevelse ikke levede op til forventningerne.
Vi havde forsøgt at kontakte jer telefonisk et par gange for at informere om, at vi på dagen udelukkende serverede en 3-retters menu i forbindelse med koncerten i Parken – desværre uden held, da vi ikke kunne få fat på jer. Jeres reservation var til kl. 19.30 med plads indenfor, men da I ringede omkring kl. 18 og ønskede at komme allerede 10 minutter senere, havde vi desværre ikke længere ledige borde indenfor, da de på det tidspunkt var optaget af andre gæster med reservation.
Vores fadølsanlæg gik desværre i stykker midt under den travle service, og vi beklager meget, at det påvirkede jeres oplevelse. Vi gjorde vores bedste for at imødekomme alle gæster med de ressourcer, vi havde til rådighed på dagen.
I forhold til kommentaren om “turistfælde” vil vi gerne understrege, at vi lægger stor vægt på at give alle vores gæster – både lokale og besøgende – en god og ordentlig oplevelse. Vores personale arbejder hårdt, især på travle aftener som denne, og vi sætter stor pris på deres indsats og den forståelse, vi håber at møde hos vores gæster.
Vi tager jeres feedback til os og vil bruge den konstruktivt i vores videre arbejde.
Med venlig hilsen
Restaurant Taormina