Thumbtack Reviews 6,448

TrustScore 2.5 out of 5

2.4

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 227 reviews, most reviewers were unhappy with their experience overall. Many people were dissatisfied with the service, finding the cost of leads to be too high and disproportionate to potential earnings. Customers frequently reported being charged for leads that were fake, unresponsive, or irrelevant to their services, leading to significant financial losses. The payment system was a major concern, with many feeling that the upfront charges for leads, regardless of conversion, placed all the risk on service providers. Some people were dissatisfied with the customer service, describing it as unhelpful and dismissive when issues with incorrect charges or lead quality were raised. The website was also a point of frustration, with users noting concerns about charges for leads and the clarity of consent, as well as a lack of transparency regarding lead origins and pricing. However, some customers also noted positive experiences with specific service providers found through the platform, praising their professionalism, timeliness, and quality of work.

What people talk about most

Service

Customers consistently note negative experiences with service. Many reviewers report issues such as damaged... See more

Price

Customers consistently express strong dissatisfaction with pricing. Many reviewers report being charged high... See more

Payment

Clients share negative opinions on payment, with many reporting disputed charges and a lack of transparency.... See more

Customer service

People report negative experiences with customer service, often describing it as unhelpful and a "joke."... See more

Website

Reviewers highlight negative aspects of the website. Many customers express frustration, stating that the... See more

Reviews shaping this summary

Rated 2 out of 5 stars

It started off great, then really raised the cost of leads for service providers. For instance a "lead" cost $120 for a $400 job (if a client will even pay that), that is for every service provider th... See more

Rated 2 out of 5 stars

Long-Time User Disappointed with Lead Quality and Support We have been using Thumbtack for over 10 years, and unfortunately the platform has significantly declined. Recently, the majori... See more

Rated 2 out of 5 stars

I've gotten some good business from them which is why I still use them. But they keep upping their lead rates and they seem to be getting either desperate or greedy so I want to warn people to pay att... See more

Rated 2 out of 5 stars

I worked with these guys on and off for years. This company was great when I started with them. The prices the leads.the opportunity ,was excellent. Then everything changed. After they started doin... See more

Company replied


Company details

  1. Contractor
  2. Handyman
  3. Lawn Care Service
  4. Moving Company
  5. Online Marketplace
  6. Repair Service

Written by the company

We’re Thumbtack, a technology company helping millions of people confidently care for and improve their homes. Our homeowners get personalized guidance on what to do and when to do it as well as who to hire from our growing community of 300,000 local service businesses. Every day in every county of the U.S., people turn to Thumbtack to complete small fixes, routine maintenance, and major improvements. With over 10 million 5-star projects and counting, we empower homeowners to take control and local businesses to grow. Accomplish more with Thumbtack.


Contact info

2.4

Poor

TrustScore 2.5 out of 5

6K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

At Trustpilot, it's all about human content. This business can also access our AI-assisted response tool which helps them draft replies.

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

a scam like 90% of lead generation…

a scam like 90% of lead generation businesses.

August 21, 2025
Unprompted review
Thumbtack logo

Reply from Thumbtack

We appreciate your feedback, Michael. We know lead generation can feel frustrating, especially when the results don’t always meet expectations. Thumbtack is designed to connect you with potential customers, and while you’re paying for the opportunity to make that connection, we understand it can feel discouraging if it doesn’t lead to work. If you’d like, our team can walk you through how leads work on Thumbtack and share tips to help you see more value. You can reach us here: https://help.thumbtack.com/contact-thumbtack.

Rated 1 out of 5 stars

Expensive Leads, No Jobs — Feels Predatory

As a small business owner, I signed up for Thumbtack hoping it would connect me with real clients. Instead, I’ve been charged hundreds of dollars in just one week for “leads” that never respond. Thumbtack charges you before you ever speak with the customer, or "accept" a lead, and whether or not the customer is real, responsive, or even serious about hiring, they keep your money.

It feels like a hustle: I get notifications that my request was “sent to several other pros,” but no one replies. It makes me wonder if bots or fake requests are inflating their lead system. There’s no accountability, no guarantee, and no refund for bad leads.

Unlike other platforms, you’re not paying for completed jobs or even qualified prospects — you’re just paying Thumbtack. Small businesses like mine can’t afford to bleed cash on empty leads.

If you’re a professional thinking of using Thumbtack, be very cautious. Set strict budget limits, track every suspicious lead, and know that you may end up spending far more than you earn back.

Thumbtack may claim this is “just their model,” but from my experience, it’s a predatory system that profits whether or not you do.

----
**Edit after Thumbtack's automated generative response. Likely just another bot.**

This is quintessential victim-blaming. The problem that stands is that I understand the business practices. I don't need to review your policy. It's your policy that's in fact the problem. Your service is charging multiple users at a time, with no ability to prove if the lead is qualified, approved, or even real. YOUR POLICY IS OUTRIGHT THEFT. Which is why I will no longer seek business through your platform. Please save the bot responses and learn integrity.

August 20, 2025
Unprompted review
Thumbtack logo

Reply from Thumbtack

Hello JP,

We appreciate your business with Thumbtack. We take your concerns very seriously and are happy to help answer any questions and provide information on our policies to help you be successful on the site.

As you know, we are a lead-generating platform. Customers can reach out to you to learn more about your business. Whether or not you’re hired, you’re paying for the value of connecting with a potential customer. We recommend setting weekly lead limits and carefully tracking each lead. If you experience billing concerns or have questions about a specific lead, our support team can assist: https://help.thumbtack.com/contact-thumbtack.

Rated 1 out of 5 stars

no accountability…

i texted Adame's tree services for an estimate on shrub trim, providing a picture. he immediately went off text by calling,and pressuring me for address.insisting he needed to see it. he refused to accept im using another service, and i felt bullied and ignored. i caved, saying, drive by if you want, but the jobs taken.at 1 ;58 he calls and says hes outside my property. my cameras say no he isnt. hes begining to alarm me, and wont stop pressing me by describing the shrub as if hes here.finally he gets the "NO", and starts complaining about driving from westminster. i hang up. on the message board he says i didnt answer at 1:58. i have proof i did. says he sent someone else. i think, same number, same voice and no tech at house. messages continue, he wont leave me alone, and when i say i can prove it and will go to bbb he calls and leaves a voicemail thati'm wrong. i had blocked his # 1 minute before this, but my carrier lets him through. and NOW, i cant get thumbtack to even LISTEN to this story for 3 days. AND he never gave a price through all this.

August 19, 2025
Unprompted review
Thumbtack logo

Reply from Thumbtack

Hi Marisa,

We sincerely apologize for your experience. This is not the level of professionalism we expect from our pros, and we take situations like this seriously. Please contact our Support team directly here so we can review and follow up on your report: https://help.thumbtack.com/contact-thumbtack.

Thank you for your patience.

Rated 1 out of 5 stars

Thank God for Trust Pilot

Thank God for Trust Pilot. I just "tried" to sign up with them and the process doesn't even work. They need one referral, but they never send out the email to your customer(s). Site does not even work for me and now I see the reviews. If you're a business owner they charge for bogus leads. Thank you for these reviews as now I will have nothing to do with these shysters.

August 19, 2025
Unprompted review
Thumbtack logo

Reply from Thumbtack

We apologize if your sign-up experience hasn't been smooth! We do our best to make Thumbtack easy to use for both our pros and our customers.

We would love to support you in setting up your account. Please give our team a quick call at (866) 501-5809 and we will walk you through the process. It will also be helpful for us to gather your feedback in real time so we can get that off to the right team.

We hope to speak with you soon!

Rated 1 out of 5 stars

This site is a predatory scam

This site is a predatory scam. A company with an ounce of integrity would allow pros to review and accept leads before being charged. Thumbtack, on the other hand, charges pros a hefty fee just to have the chance to maybe speak to a potential customer. A customer messages just to ask a question you've already clearly answered in your bio? $80. A customer messages to ask if they can get a discount? Another $60 to Thumbtack. Most of the time customers just never respond. And no, Thumbtack doesn’t give refunds. (Sometimes they’ll give credit, which - surprise! - gets used up very quickly. But never refunds.)

Thumbtack does not warn customers that pros are charged just to receive messages. If a pro tries to add a disclaimer to their profile, Thumbtack will redact it and send the pro a warning.

Pros have to set weekly minimum/maximum lead prices in order to use the site, and if you try to set your prices low, Thumbtack tries to scare you into raising them. The minimum is $40/week.

I would not recommend this site to anyone.

August 15, 2025
Unprompted review
Thumbtack logo

Reply from Thumbtack

We appreciate your feedback here, Miriam. It’s disheartening to hear that your recent experiences with the leads have not been what you hoped for. We understand how important it is for you to connect with quality potential customers, and we recognize the frustration when that doesn’t happen. While we can’t promise a hire with every lead, our intention is always to connect you with high-quality prospects. That’s why we make it a priority to verify each lead on Thumbtack, ensuring they are real customers who align with your targeting preferences.

We also have a budget tool in place to help our pros stay in charge of what they spend on our platform. We have also found that a refund credited to your Thumbtack account has been the most successful for our pros on Thumbtack.

If there are additional concerns we can help you work through, please give our Support team a call at (866) 501-5809. If not, we hope you find the success you are after!

Rated 1 out of 5 stars

I had a horrible experience with them

I had a horrible experience with them, in one day they robbed me $250 gave to false leads. Yes leads that are completely useless mostly made by bots. One of my leads was not even my area of business. This company is fradulent, does NOT do business with them

July 16, 2025
Unprompted review
Thumbtack logo

Reply from Thumbtack

We're sad to read your time on Thumbtack was not positive, Alosio. However, we recognize our platform may not be the perfect fit for each business owner and their needs.

Each lead on Thumbtack is verified to avoid scammy or fake leads. We know our pros' time and money is valuable and we do our best to only connect them to the types of leads they want based on the targeting preferences they have set.

If there are more concerns or any remaining leads you would like us to investigate, please give our team a call at (866) 501-5809. We would love the chance to improve your overall Thumbtack experience!

Rated 1 out of 5 stars

They won’t help you if something goes wrong

I had Alpha Cleaners come to clean my house. They were supposed to do a deep cleaning. They didn’t finish a thing. I still had dust and dirty tables and counter tops. It to mention the items I paid extra for. Not finished. So I made a report with tt. I supported everything with pictures which showed the dirt that was left. They sided with the cleaners. And i think the letter writer was ai so that’s whose checking that things out I guess. I have no idea but im shocked that they went with them. I’m out all that money and they tell me to get an attorney. With what money? I will never use that service again. I actually used them three times for cleaning two different houses. None of my cleaners were any good. First one was just bad the second did a no show and the last were these folks. Never again.

August 11, 2025
Unprompted review
Thumbtack logo

Reply from Thumbtack

Lucy, we are sad to read that your experience hiring a Thumbtack service provider was not positive. However, we are thankful you did submit a report to our Trust and Safety team. Those reports help keep our platform safe and productive for all users!

If you're unhappy with the resolution you were given, or still have some concerns, please get back in touch with the Trust and Safety agent who was working your case. If you need help contacting them, please give our Support team a call at (866) 501-5809 and they will direct you.

We want to make sure all of your concerns are addressed!

Rated 1 out of 5 stars

I attempted to contact them with a…

I attempted to contact them with a question for 4 days.Straight.I typed my question numerous times into their text message. Four days later I got a response saying that they had no record of me contacting them and they were unable to go back and read previous texts. Then after getting.
Someone else on the line after hours of I'm trying to get a question answered.After typing it over and over and over and over again, they told me they went back and re.Read my texts. Why would they lie to me and get me frustrated and tell me they cannot read previous text?Just to tell me they re-read every text I wrote and still.Would not give me an answer to my question. They wouldn't let me stay on the text.Long enough to even type anything back to them because I was working.And the automated computer kept kicking back in so I had to start over and over. Countless calls one unanswered when I sent them.My phone number said they were unable to use the phone to dial out. If you've got plenty of time to waste and you're looking for a place to waste it I would suggest thumb tack.

August 11, 2025
Unprompted review
Thumbtack logo

Reply from Thumbtack

Hello Brian,

We appreciate you sharing your experience. We understand how frustrating it can be when communication isn’t smooth. For quicker help, please use our problem report form here: https://help.thumbtack.com/contact-thumbtack or call us directly at 866-289-9677. We’re here to assist you.

Rated 5 out of 5 stars

They

They were very efficient I was very happy with the work would definitely call them again

August 9, 2025
Unprompted review
Thumbtack logo

Reply from Thumbtack

We're thrilled to read this, Rachael! We can't wait to help you out with a future project.

Rated 1 out of 5 stars

Thumbtack is a scam

This company is an absolute joke. a scam. they don't let you see the "real" details of the lead until after you have paid for it. Its super vague and if a customer fills it out wrong, you still have to pay. For example, it was a full kitchen remodel. after the lead was received, it was a just a sink p-trap. i talked with them and they wouldn't refund me the $86 for the lead. what a joke and their customer service is awful. the first guy i talked to literally just left me on read.

August 8, 2025
Unprompted review
Thumbtack logo

Reply from Thumbtack

Thank you for your feedback. We understand how frustrating unclear lead details can be. Thumbtack connects you with potential clients but pricing and lead info come directly from those clients’ requests, which can sometimes vary. We encourage pros to communicate with clients before starting work to clarify details. If you need further assistance, please reach out to our support team at 866-501-9471.

Rated 5 out of 5 stars

Arthur & Allen Real Estate Media was…

Arthur & Allen Real Estate Media was amazing. I found Adam through Thumbtack very quickly and he was incredible! Price was great, extremely friendly and pictures were outstanding for such a short notice. He is my new Real Estate photographer for life, would highly recommend.

August 7, 2025
Unprompted review
Thumbtack logo

Reply from Thumbtack

Thanks for sharing your experience, Beth. We’re glad Adam and Arthur & Allen Real Estate Media delivered great service and impressed you with their work!

Rated 1 out of 5 stars

BE CAREFUL!!!!

BE CAREFUL!!!!
The contractor installed 2 pendant lights in my kitchen. Yes, it was hot, he had to go into my attic but there was no re-wiring as the lights were installed in existing recessed lights. he worked for 2.25 hours and charged me $800!!!!!!!!!!!!!!! outrageous. then he says he can make it up to me, is there anything else you need done.
I said I could use a new outlet installed in my garage. it took him 30 minutes. not only didn't he consider it part of the initial overcharge but he charged me an additional (wait for it) $750 for an outlet!!!!!!!!!!
Thumbtack did nothing to resolve the dispute and offered no solution. I'm an older guy and was totally taken advantage of. This company sucks. Get written estimates! Take lots of pictures. You're going to need them when you complain.

August 1, 2025
Unprompted review
Thumbtack logo

Reply from Thumbtack

Hi Les,

Thank you for sharing your experience.

Thumbtack connects you with independent professionals who set their own prices, so we do not control their rates or estimates. We recommend always obtaining written estimates before work begins and documenting the details of the project.

We have advised the service provider to provide written estimates upfront to enhance clarity for future customers. For your future hires, please refer to our safety tips here: https://www.thumbtack.com/safety/.

We appreciate you voicing your concerns.

Rated 1 out of 5 stars

Scammy

Scammy, arrogant, and completely useless. Avoid at all costs.

Thumbtack is the definition of a scam in a suit. They charge $20–$40 per lead — even if the customer never replies or is clearly fake. You request a refund? Denied. You dispute with your bank? They threaten to lock your account.

Their so-called “Trust & Safety” team is a joke. All they do is protect their own revenue, not the pros they rely on.

Meanwhile, their platform has a 1.1 rating on Google and a wall of complaints on BBB. And yet they have the nerve to tell you to get reviews, improve your profile, and “earn more leads.”

It’s not a platform — it’s a money extraction machine that preys on hardworking people.
If you value your time, money, and sanity — stay away.
———————————————————————
Update (in response to Thumbtack’s reply):
Wow, impressive. You write your own “rules,” enforce them however you like, break them when it suits you — and then hide behind them like they’re the Constitution. Bravo.

Let’s be real: Thumbtack isn’t a platform, it’s a high-priced slot machine full of empty promises, where pros pay $20–$40 not for clients, but for ghosts. And when they dare to ask questions, you “feel sorry” and drop a link to your circus policy.

This isn’t a business — it’s digital slavery with a fake “support small business” mask.

I’m done. And I’ll make sure others don’t even step near this so-called service.

August 5, 2025
Unprompted review
Thumbtack logo

Reply from Thumbtack

We're sad to read that your time on Thumbtack was not positive, Sasha. Although Thumbtack is a lead-generating platform and cannot promise a hire every time, we do our best to ensure that each lead is verified and falls within the targeting preferences each pro has set to ensure it's a quality lead for you.

All sales are final on Thumbtack. However, there are certain situations where we will refund. You can review our policy here: https://help.thumbtack.com/article/refund-policy.

It's important for us to know that Thumbtack may not be the perfect fit for each business. If there are more concerns you would like to address with us 1:1, please give our team a call at (866) 501-5809. If not, we wish you the best moving forward!

Rated 2 out of 5 stars

Mirage



Receipt from Wilson's Woodworking and Contracting LLC

Receipt #1895-2014



Amount paid
$350.00

Date paid
Jun 18, 2025, 4:47:01 PM

Payment method
Visa - 9007




Summary






Non-refundable payment for handyman 06/19/2025 at 10am $350.00




Amount paid $350.00






climate Wilson's Woodworking and Contracting LLC contributed 0.5% of your purchase to remove CO₂ from the atmosphere.
















Something wrong with the email? View it in your browser.

You're receiving this email because you made a purchase at Wilson's Woodworking and Contracting LLC, which partners with Stripe to provide invoicing and payment processing.

Review of A2Z Hauling, Moving and Delivery (Isaiah Wilson) “Mirage” august 1, 2025
Isaiah is pleasant. In the beginning I was really impressed with him because he presented himself in professional manner, showed up on time, kept his appointments and worked fiercely to meet my needs. Because of his work ethic I hired him for several jobs. Sadly, the professionalism didn’t last. On one of the jobs he had damaged a paper towel holder, promised to replace it, said he couldn’t find one so told me if I found one, he would replace it. He was also going to do some other jobs, among them was to install a towel bar and paper towel holder in one of my bathrooms and hook up DVD and TV player. When he left for the evening, he had been paid and said he would return on that Friday, June 20th. On that Friday, however, he asked to reschedule as something just came up that he ad to attend to. I asked if he was OK, he said he was but just had lots to do that day. I said OK. He said he had next week available so I chose Monday, June 23rd. When Monday came, he asked if he could reschedule for Tuesday afternoon. He said he had lots to do on Monday. Having had 2 cancellations already I became frustrated. I texted him, “I hope you can keep the appointment scheduled for Tuesday because I have things that I need to get done.”
On Tuesday June 24th, Isaiah came in. It was sweltering heat outside 90 plus degrees. I noticed that he had driven another vehicle and I commented. He said it was his girlfriend’s car. He said she was outside. I said: “In this heat?” he said that she had a good air conditioner in the car so she would be fine. He proceeded working through the list we had agreed upon, but came short of finishing it. He said he had to get back to his girlfriend. I told him that I expected him to finish all that was on the list. He did one more job and said he would be back to finish. On Monday, June 30th, I shot him a text asking if everything was ok but got no response. On July 3rd I sent another text and asked him if he was going to finish the job. Today is August 1st still I have heard nothing more from Isaiah. I have had to hire someone else to do the job he was paid for but never finished. Now I have come to the realization that the professionalism I saw in Isaiah was just a mirage.



June 18, 2025
Unprompted review
Thumbtack logo

Reply from Thumbtack

Hi Dia, thank you for bringing this to our attention. We are sad to hear that your experience with a service provider you found on Thumbtack has not been positive. However, our Trust and Safety team is here to help! Please submit a quick report to our team here: https://help.thumbtack.com/report-a-concern.

Our team will be in touch directly to gather more details and see how we can help!

Rated 1 out of 5 stars

They Will Spam Your Customers To Death

As a means of helping my SEO, I set up an account on TT and was absolutely hammered by emails from them telling me to get a review written by a client of mine. I figured it wouldn't be a big deal, but my goal was never to harvest a bunch of reviews from my clients. I had a client write a review and then of course that client was absolutely hammered with emails from TT trying to get him to open an account. That made me look bad to my client, so - not helpful. I paid for leads, got one that was useless and then deleted and ended the whole thing.

August 14, 2024
Unprompted review
Thumbtack logo

Reply from Thumbtack

Thank you for sharing this with us. We’re sad to hear about your negative experience and how it impacted both you and your client. Thumbtack does encourage reviews to help build credibility for pros, but we understand how this situation could feel overwhelming. In the future, if you do need to make any updates to the notifications you're receiving, you can update and disable those here: https://help.thumbtack.com/article/notifications.

If you’d like us to review your account details or settings, please contact our Support team at (866) 501-5809 so we can better assist you.

Rated 1 out of 5 stars

As a long-time professional user of…

As a long-time professional user of Thumbtack, I feel compelled to share my growing concerns with their current business practices. While the platform initially provided some value in connecting service providers with potential clients, it has become increasingly frustrating and financially burdensome due to ongoing issues that remain unresolved.

Despite setting very specific preferences for the types of leads I’m willing to accept—such as event type, services offered, and budget range—I continue to be charged for inquiries that fall completely outside of those parameters. These include requests for services I explicitly do not offer, as well as multi-day or out-of-scope projects that do not align with my availability, pricing, or listed capabilities.

This is not only a breach of reasonable business expectations but raises concerns about the integrity of the matching system. It creates a financial disadvantage for professionals who rely on Thumbtack to deliver qualified leads within their chosen criteria. Being charged for leads that contradict one’s set preferences can be reasonably interpreted as a form of misrepresentation under standard commercial practices.

Additionally, the lack of access to a transparent and effective dispute resolution process has made matters worse. It is now nearly impossible to speak directly with anyone in the Disputes Department or escalate issues to a supervisor. The automated responses fail to address the core concerns, and the appeals process lacks accountability and fairness.

As a professional who invests significantly in Thumbtack every week, I would expect a higher level of customer service, accountability, and respect. At the very least, there should be a consistent method for addressing lead mismatches, especially when the platform’s own filters are not being honored.

While I remain hopeful that Thumbtack will reevaluate its policies and restore the quality of service it once provided, I caution other service providers to carefully consider the financial and operational implications before committing to their Pro Services platform.

July 25, 2025
Unprompted review
Thumbtack logo

Reply from Thumbtack

Hi Shaleigha,

Thank you for your detailed feedback. We understand how frustrating it can be when leads do not align with your specified preferences, and that's certainly not the experience we want for our pros.

If you haven't already, we encourage you to review your targeting settings. On Thumbtack, you should only pay for leads that match your account preferences. If you're receiving leads that don't meet your criteria, it may be necessary to adjust your preferences. If you need assistance navigating your account settings to identify the issue, please reach out to our Support team again at (866) 501-5809.

It's also important to note that your targeting preferences impact our refund policy. If a lead falls within your set preferences, we cannot grant a refund, as it is considered a valid match according to your account settings. You can learn more about our refund policy here: https://help.thumbtack.com/article/how-to-request-a-refund.

We want all our pros to have a successful and positive experience while using Thumbtack. We hope our clarification about these policies is helpful. If you still have concerns or need additional support in updating your targeting preferences, please give our Support team a call. We would love to see you succeed!

Rated 1 out of 5 stars

Terrible for customer terrible for pro

No surprises here when seeing score. Every experience except one has been bad with this company. They charge the pros for leads. So if I put my project in and am recommend pros, they get charged before I even talk to them about possibly hiring them. That’s bs for the pros. I am customer and won’t do business again with Thumbtack. I’ve picked 1 out of 3 and the other 2 get charged. They get pissed at me. What kind of business model is that. I also hired a moving company that forgot an entire room of my home. They weren’t insured, bonded and no background check. Had they done one they likely wouldn’t have put them on their site. Terrible company.

July 26, 2025
Unprompted review
Thumbtack logo

Reply from Thumbtack

Hi Lawrence,

We appreciate you sharing your thoughts. We understand the concerns about how leads work on our platform. Our model connects customers with professionals by generating potential jobs, and professionals pay for the opportunity to connect. We’re sorry to hear about your moving experience and encourage you to contact support if you haven’t already reported the incident. Your feedback helps us improve.

Rated 1 out of 5 stars

BEWARE- Do NOT use this service unless…

BEWARE- Do NOT use this service unless you want this to happen to you: “Professionals” painted (they actually painted on the windows!) my vinyl windows closed with DRYWALL PAINT!, When they incorrectly power washed my house they damaged siding and may have caused serious mold issues underneath it, on top of all of that the job is still incomplete (said it would be done in 3-4 days; it’s been 131) yet both the contractors and Thumbtack are requesting the final payment - Seriously! Who out there thinks I should pay it? If there is one single person please let me know!!!It’s going to cost me 10x more to fix everything they have ruined- trust me I only listed the tip of the iceburg! Thumbtack and Home Pro should never be allowed to be in service again!!

July 25, 2025
Unprompted review
Thumbtack logo

Reply from Thumbtack

Thank you for sharing your experience, Beverly. We’re sorry to hear that it was a negative one. We reviewed your account and noticed that you have been in contact with our Trust and Safety team to resolve the issue. We appreciate your cooperation with our team, and we strive to support our customers when projects don't go as planned.

If you have any questions or concerns regarding the resolution of your case, please respond to the most recent email from the Trust and Safety agent assigned to you.

Rated 1 out of 5 stars

I will not use Thumtack ever again

I will not use Thumtack ever again. They charge you fees for work that is out of state if you're not licensed in a state; they should not charge you for jobs that come to you in that state. If you're not a contractor and you're looking to have work done, you should know they charge $50 to $150 for your lead, so when you don't reply it costs the company money

July 24, 2025
Unprompted review
Thumbtack logo

Reply from Thumbtack

We're sorry to read that you've been unsatisfied with the leads you're receiving. Thumbtack will only charge a pro for a lead that matches the targeting preferences that the professional has set. We recommend reviewing your job locations and targeting preferences to make sure they are correct. You can update those here: https://help.thumbtack.com/article/job-preferences.

However, we understand not every business is the perfect fit for Thumbtack. If you're not interested in continuing with us, we wish you the best moving forward!

Rated 1 out of 5 stars

They deactivat my account

They deactivat my account , not paying back my leads I paid for . and no one in the compeny seems to help reactivating the acount .. its more then 2 weeks and no one to help .. they took more then 500$ on leads that I can't access and not relavent any more ..there customer support is not helping .. thumteck please connect me

July 24, 2025
Unprompted review
Thumbtack logo

Reply from Thumbtack

Hi Shmuel,

Thanks for your feedback.

We see that you've been working with our support team already—please continue working with them directly if you have any further questions or need additional help. They’re best equipped to take a closer look at your account. If you'd prefer to speak with someone by phone, you can reach our support team at 1-866-501-5809.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look