Tidyairportparking Reviews 

698
•
TrustScore 3.5 out of 5

3.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 463 reviews, most reviewers were somewhat happy with their experience overall. Consumers frequently mention that the team members are exceptionally friendly and helpful, ensuring that drop-off and collection processes run smoothly. Many individuals also appreciate the convenient parking location near the airport alongside efficient and reliable shuttle transfers. However, some customers also noted frustrating delays with vehicle returns and unexpectedly long wait times for shuttle pickups. Some people likewise mentioned significant difficulties trying to reach support by phone and persistent communication problems concerning their bookings. A few reviewers additionally described stressful situations when vehicles were returned later than expected or required unexpected handling.

What people talk about most

Service

Customers had ambiguous experiences with service, as some reviewers praised the prompt collections, friendly... See more

Staff

Clients share ambiguous opinions on staff, with many reviewers praising friendly and professional employees... See more

Location

People report negative experiences with the location, expressing frustration over unexpected vehicle... See more

Customer communications

Customers consistently note negative experiences with customer communications, frequently reporting extreme... See more

Delivery service

Users describe negative interactions with delivery service due to severe delays and poor communication.... See more

Reviews shaping this summary

Rated 3 out of 5 stars

Not a prompt service, we were left hanging around at Heathrow for 35 mins when we were advised that our pick up would be with us in 15 minutes. When we arrived at the secure park lot we had to ret... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

We used this service on 31st December and were away for 3weeks.For us we had a friendly and decent service. We booked on Compare your parking and were informed on paperwork received about the add... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

First time using Tidy Airport Parking. They were amazing and a great price. Khalid took us to the airport and picked us up always with a smile. No waiting around when we arrived, transported immedia... See more

Rated 5 out of 5 stars

Used this company Jan 19th and 31st 2026. Great company with highly competitive pricing. Took me on time, picked me up on time. Staff helpful and courteous. No problems with communication. Car ready... See more

Company replied


Company details

  1. Valet Parking Service

Written by the company

Meet and Greet Services: At Tidy Airport Parking, we offer off-airport meet and greet services at various airports. Skip the hassle of airport parking and let us handle your vehicle with care. Why Choose Us: Reliable and efficient services Experienced and friendly staff Competitive pricing Peace of mind for your travels How It Works: Our professional team will meet you at the designated drop-off zone, where you can hand over your car keys and set off on your journey worry-free. Rest assured that your vehicle will be in safe hands until your return.


Contact info

3.5

Average

TrustScore 3.5 out of 5

698 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 80% of negative reviews

Typically replies within 2 weeks

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.5

All reviews

(698)

390 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Cheap but effective parking for Heathrow airport

I can see some people have had problems, but our experience was good. We arrived and were immediately assisted, we parked the car, gave the keys and were taking to the airport by ford transit bus. There was no paperwork taken with regard to vehicle condition etc so we took a video of all round the car before we left. We were given a number to call when we returned.
On our return we called the number and it was timed so that the bus was waiting for us when we reached the pickup location, we reached the car park, keys were returned, no paperwork again. We drove off, no problems. Can't fault it.
Three points to note;
The car park is not paved, it's not in great condition but it does look secure with fencing all around.
I was asked to pay £14 extra for the bus to the terminal. The contract small print states that this is to cover the cost of entering the airport drop off zone, so fair enough, although we shared the ride with others who presumably had also paid this extra fee so someone made a profit there.....Should just roll it up in the up front fee in my opinion.
One thing to be aware of, on returning, it took a long time to get a lift up to level 5 from the arrivals level to meet the bus. So don't dawdle as the driver only has 10 mins in the pick up zone....
This is a cheap option, you get what you pay for, We didn't have any problems so I give it 5 stars.

February 6, 2026
Unprompted review
Tidyairportparking logo

Reply from Tidyairportparking

Thank you for taking the time to leave such a detailed and balanced review.

We’re pleased to hear that your drop-off and collection were smooth and that everything went well with your vehicle. We appreciate you sharing practical tips for other customers, particularly regarding the pick-up process and airport time limits.

Thank you also for your understanding regarding airport access charges, which are outlined in our terms, and for recognising the value our service provides.

We’re glad you had a positive experience and appreciate your 5-star rating. We hope to welcome you again in the future.

Rated 1 out of 5 stars

We parked our car

We parked our car, and told to pay £14 for airport charges, but there 3 other people there, so how can they justify charging everyone on the same trip. We we returned, we are asked to wait at the departure drop off , out in the cold after nearly an hour, they turned up. Picked up our car, the mileage on my car was another 15 miles? I questioned, and they said, they have another site up the road where they parked my, I didn’t believe them. I would not recommend this Tidy park and ride to anyone

January 26, 2026
Unprompted review
Tidyairportparking logo

Reply from Tidyairportparking

Thank you for your review.

The £14 charge is £7 each way, which is the APCOA airport access fee set by the airport, not by us. This fee applies per vehicle entry, regardless of how many customers are travelling at the same time.

We do not accept accusations of unnecessary or unauthorised use of customer vehicles. Any mileage incurred is strictly in line with our terms and conditions and may occur if a vehicle is moved between secure parking locations.

Airport collection points and waiting times are subject to airport restrictions.

If you wish to discuss this further, please contact us at support@tidyairportparking.co.uk
. However, we do not accept the claims made in this review.

Rated 4 out of 5 stars

Good trips to the airport good prices…

Good trips to the airport good prices good staff

February 2, 2026
Unprompted review
Tidyairportparking logo

Reply from Tidyairportparking

Thanks for the great review! We’re glad you enjoyed the service, pricing, and our team. Hope to see you again soon

Rated 5 out of 5 stars

Easy parking experience

Easy parking experience - fast shuttle

February 2, 2026
Unprompted review
Tidyairportparking logo

Reply from Tidyairportparking

Thanks for the great review! We’re glad you enjoyed the service, Hope to see you again soon

Rated 4 out of 5 stars

We used this service on 31st December…

We used this service on 31st December and were away for 3weeks.For us we had a friendly and decent service.
We booked on Compare your parking and were informed on paperwork received about the additional £14 pick up and drop off fee.
We also were aware that the location of the parking was in a Ulez area subject to a £12:50 fee for driving certain cars into this area as are many car parks around Heathrow.
We arrived at 5am.We phoned from the gate which was duly opened and we handed over our keys and we're driven in a mini bus which we shared with other customers instraight to the airport.
On return at around 11pm we phoned through once through baggage collection and were picked up in about 30 mins.Very friendly service and the car was ready straight away
Thank you!

January 21, 2026
Unprompted review
Tidyairportparking logo

Reply from Tidyairportparking

Thank you for such a detailed and positive review. We’re really pleased to hear you found the service friendly and well organised, and that everything was clearly explained at booking, including the airport and ULEZ charges. It’s great to know both your drop-off and return went smoothly. We truly appreciate your support and hope to welcome you again in the future

Rated 1 out of 5 stars

If there were zero stars, I would give it!!

I wouldn’t use this company again. I booked without reading the Trustpilot reviews because on Compare Your Parking they had a 4.9 rating, which made me believe this would be a good choice. Unfortunately, it turned out to be a very bad decision.

After booking, I received an email informing me of an additional £6 charge per booking each way for airport drop-off. This information was hidden before booking. On top of that, the car park is located in the ULEZ zone, meaning you must also pay an extra £12.50.

To make matters worse, once we were already sitting in the minibus that was meant to take us to the airport, we were told we had to pay an additional £14 drop-off charge. None of these costs were clearly disclosed upfront.

When we returned to collect our car, we found that one of the windows had been left open. We don’t know for how long, but during our time away there was very heavy rain, and the entire passenger side of the car was soaked.

This was misleading, stressful, and careless. I strongly recommend avoiding this parking company.

January 28, 2026
Unprompted review
Tidyairportparking logo

Reply from Tidyairportparking

Thank you for your review.

All additional charges, including the airport access fee (£7 each way), are clearly stated in the booking information and confirmation email provided at the time of booking via Compare Your Parking. These are airport-imposed charges, not fees set by us. The ULEZ charge is also a government requirement and applies to many Heathrow-area car parks; this is outside of our control.

We strongly refute the claim that costs were “hidden” or only disclosed after arrival. Customers are advised of these charges in advance and agree to them as part of the booking terms.

Regarding your vehicle, we take the care of customer cars seriously. We have no record of any damage or issues being reported to us at the time of collection. Any concerns should be raised immediately so they can be investigated.

While we regret that you were unhappy with your experience, we do not accept that the service provided was misleading or careless.

If you wish to discuss this further, please contact us directly at support@tidyairportparking.co.uk
so we can review your booking in detail.

Rated 5 out of 5 stars

Great service, no complaints

Used this company Jan 19th and 31st 2026. Great company with highly competitive pricing. Took me on time, picked me up on time. Staff helpful and courteous. No problems with communication. Car ready for me on return. Big shout out to Oneil who was just lovely both times. Would thoroughly recommend and will definitely use again.

January 31, 2026
Unprompted review
Tidyairportparking logo

Reply from Tidyairportparking

Thank you for the fantastic review! We’re delighted to hear everything ran smoothly on both occasions and that you found our pricing competitive and our service reliable. A big thank you for the special mention of Oneil — we’ll be sure to pass that on to him. We really appreciate the recommendation and look forward to welcoming you again

Rated 1 out of 5 stars

I wouldn’t use these again

I wouldn’t use these again. I’m not really sure they have done any of the required work to be involved with parking at Heathrow.
Upon getting in the minibus I was immediately asked for £14 to cover drop off charges each way. I don’t know how this works if there’s more than one customer, but this was not advertised on the service when booking.
Upon return, I called and they said they would be 20 mins. 50 mins later they arrived, then without any communication they drove us to T3 to pick someone else up and collect a car. It was almost 90mins from calling them to receiving our car. This is way too long, not the advertised 8 mins plus buses running every 15 mins, making a total of 23 mins. Nope, about 4 times that maximum length.
I must admit, I booked without reading reviews, but I should have heeded the warnings.
They have no agreement with Heathrow, and actually pick you up at departures. Also, the terms and conditions suggest that they are not responsible for any damage to your car even if they caused it! And also that they can take your car to another place up to 50!!!! Miles away!
Luckily, my car wasn’t damaged, and hadn’t moved from the car park it was left at, but terms and conditions like this show how they would wriggle out of any liability, so how is this a safe and secure place to park your car?
Anyway, it did the job, but it wasn’t convenient, and it wasn’t particularly safe. I think it would probably be safer to just leave it on the roadside near the car park and call an Uber. Probably cheaper too.

January 26, 2026
Unprompted review
Tidyairportparking logo

Reply from Tidyairportparking

Thank you for your review.

The £14 charge (£7 each way) is the airport access fee imposed by Heathrow/APCOA, not by us, and is clearly stated in the booking information and confirmation email. This fee applies per vehicle entry, regardless of how many customers are travelling at the same time.

Collection times are estimates and can be affected by airport traffic, flight volumes, and operational restrictions. While we aim to collect customers as quickly as possible, delays can occasionally occur, particularly during busy periods. Picking up multiple customers is standard practice for shared transfer services.

We do operate legally and in line with our published terms and conditions. Vehicles may be moved between secure locations if required for operational reasons, which is clearly stated in advance. We do not accept the suggestion that this makes the service unsafe, and we note that you confirmed your vehicle was returned without damage.

While we acknowledge that the service did not meet your expectations on this occasion, we strongly disagree with several of the claims made in this review.

If you wish to discuss your booking further, please contact us directly at support@tidyairportparking.co.uk
so it can be reviewed properly.

Rated 1 out of 5 stars

Awful, bizarre place

Having read the reviews, my partner and I were a bit nervous to use this parking (but it was too close to our holiday to find an alternative).

All went well on drop off, we chose self parking so parked up and got in the “shuttle” (it’s an old van) and taken to the airport.

On return 2 weeks later we were picked up promptly, and the driver was very funny and friendly.

This is where the good ended. We got back to the small piece of land that they call secure parking and found our car blocked in. We then watched for an hour or so as the people who work at tidy parking searched for the keys of the car blocking us in, couldn’t find them, so instead tried to use any other Ford key they could find to unlock the car.

After that was unsuccessful, we were finally spoken to by someone and they explained that the person must have taken their keys by mistake. I asked what their plan was, and they explained that they would get a forklift from across the road to come and lift the car, and to make us feel better asked if we would like a cup of tea (I promise you this is true)

Another half hour goes by and over comes the forklift/forklift driver. The person driving the forklift then lifted the car that was blocking us in, in such a dodgy way which of course set the car alarm off. All I’ll say is, if you left your white ford there somewhere around 20th November 2025, came back to it having been moved, likely damaged underneath, and with a flat battery then at least you know why!

We won’t be using this service again, please don’t ignore the reviews everyone, it was a bizarre experience and I am just hugely thankful we parked against the fence and took our keys with us!

November 21, 2025
Unprompted review
Tidyairportparking logo

Reply from Tidyairportparking

Thank you for taking the time to leave a detailed review.

We’re pleased to hear that your drop-off and airport transfers went smoothly and that our driver provided friendly service on your return.

We acknowledge that there was a delay at the car park due to another customer’s keys being taken in error. While this situation was resolved as quickly as possible on the day, we accept that the wait was frustrating and we apologise for the inconvenience caused.

However, we strongly disagree with the suggestion that vehicles are handled unsafely. Any movement of vehicles is carried out with care and there were no reports of damage raised with us at the time. Speculative claims regarding damage to another customer’s vehicle are not supported by any evidence.

We appreciate your feedback and will continue to review our procedures to minimise delays of this nature. If you would like to discuss your booking further, please contact us directly at support@tidyairportparking.co.uk
.

Rated 1 out of 5 stars

Business needs legal investigation

customer service tantamount to theft.
had to cancel booking 4 months in advance due to death in travelling party.
Ridiculous £35 cancellation charge notwithstanding, I am still awaiting the remainder of my money, some £35+.
Strangely asking for bank details instead of simply reimbursing the card used to make the booking.
Numerous further emails asking for refund no reply.

October 28, 2025
Unprompted review
Tidyairportparking logo

Reply from Tidyairportparking

Thank you for your review.

We are very sorry to hear about your loss and understand that cancelling under such circumstances is difficult. As per our published terms and conditions, a £35 administration fee applies to cancellations. Any remaining refund is always processed once our team has received all the required details, including bank information if necessary, to complete the transaction.

We apologise if our communication has been slower than expected. Please contact us directly at support@tidyairportparking.co.uk
with your booking reference so we can prioritise and ensure the refund is processed promptly.

Rated 5 out of 5 stars

Had a great experience from my taxi Mon…

Had a great experience from my taxi Mon O’Neill every friendly , easy to talk to an good listener away with a smile on his face picked me up straight from terminal 5 talking me straight back to get my car top mon 10/10

January 26, 2026
Unprompted review
Tidyairportparking logo

Reply from Tidyairportparking

“Thank you for your wonderful feedback. We’re delighted to hear Mon O’Neill made your journey so friendly and smooth. We’ll be sure to pass on your kind words to him. Great to have you travel with us.”

Rated 1 out of 5 stars

No stars would be better

No stars would be better! Terrible service took hours to bring my car back and then tried to leave it with me without declaring the damage to it! Eventually got a call to say it was their fault and they would pay the cost of repair but they turned down every quote I got. I eventually agreed to let them repair it while I flew out of Heathrow again and have messages and email confirmation of this. When they brought the car back they hadn’t even attempted to repair it and now ignore my messages and letters! Don’t touch them! I waited to let them rectify it before writing a review but now 9 months later my car is still not repaired!

April 10, 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Great value for money

Great value for money. Easy to find and great service.

January 25, 2026
Unprompted review
Tidyairportparking logo

Reply from Tidyairportparking

“Thank you for your lovely feedback. We’re delighted to hear you found us great value, easy to locate, and received great service. We appreciate you choosing us.”

Rated 5 out of 5 stars

O’Neil was amazing

January 22, 2026
Unprompted review
Tidyairportparking logo

Reply from Tidyairportparking

“Thank you for your lovely feedback. We’re delighted to hear you received great service. We appreciate you choosing us.”

Rated 1 out of 5 stars

Vehicle damaged - terrible customer service

Returned to find the windscreen wiper was snapped off and just left on the roof of the car. We raised it with someone onsite who was frankly rude and unhelpful.
We have since followed up with the company who said that they won't compensate for 'cosmetic damage' which this is not - it is a safety hazard and a MOT fail. Awful customer service.

The pickup was also terrible, the car was overfilled with them attempting to cram in everyone's bagage.

Avoid this company at all costs.

January 18, 2026
Unprompted review
Tidyairportparking logo

Reply from Tidyairportparking

We acknowledge your review and thank you for your feedback.
As clearly outlined in our terms and conditions, we do not accept liability for wear-and-tear items, including windscreen wipers, and this matter was assessed in line with our contractual obligations.
All vehicles are operated and loaded in accordance with legal safety requirements.
While we regret that you were dissatisfied, we stand by the actions taken by our team.
Your comments have been noted and shared internally.

Rated 1 out of 5 stars

Read T&C’s- they can damage your vehicle without consequences

Drop-off and transport were fine, unfortunately that’s the only positive.

I left my car with Tidy Parking for three weeks and collected it on Sunday to find the right-hand windscreen wiper blade snapped off and left on top of the car. This damage was not present when I handed the car over. It’s obvious someone tried to operate the wipers during icy weather and broke it.

I was promised multiple call-backs from management (Tariq) that never happened. After chasing repeatedly, only after a third attempt did I eventually speak to Hassain. I was finally told they don’t cover “cosmetic damage” unless the car was in an accident... meaning they admit damage occurred while the car was in their care but refuse to take responsibility.

A broken windscreen wiper is not cosmetic, it is a safety-critical component. Tidy Parking’s position is effectively that they can damage your vehicle and simply hide behind their terms and conditions to avoid accountability.

Reply from Tidy Parking:

They can damage your vehicle within their T&C’s.

If you want your car returned in the condition you left it without scratch's.

Use another parking company.

January 18, 2026
Unprompted review
Tidyairportparking logo

Reply from Tidyairportparking

We’re sorry to hear you were dissatisfied and thank you for sharing your feedback.
As clearly stated in our terms and conditions, we’re unable to accept liability for wear-and-tear items such as windscreen wiper blades, and this decision was made in line with that policy.
We do not accept that this issue constituted a safety breach.
All vehicles are handled and transported in accordance with legal and operational requirements.
We regret if communication did not meet expectations and have shared your comments with management.

Rated 5 out of 5 stars

Easy to get to and park and very quick…

Easy to get to and park and very quick pick up from airport

January 19, 2026
Unprompted review
Tidyairportparking logo

Reply from Tidyairportparking

“Thank you for your great feedback. We’re glad you found us easy to reach and appreciated the quick airport pickup. We’re happy to have served you.”

Rated 5 out of 5 stars

Great trip with driver

January 19, 2026
Unprompted review
Tidyairportparking logo

Reply from Tidyairportparking

“Thank you for your lovely feedback. We’re delighted to hear you received great service. We appreciate you choosing us.”

Rated 1 out of 5 stars

ITS A SCAM

ITS A SCAM! Do not leave your car here. It wont be safe. When I got there it was an open lot with no one there everytime I phoned to see where the shuttle was to pick me up he kept saying 2 minutes but it took about 45mins. Anyone could walk in there and steal your car. They "lost" my key and refuse to pay anything toward it. To top it all off I got back to my car and the battery was completely dead. So when i read other reviews it looks like people have said similar things as if someone was sleeping in their cars. AVOID

January 11, 2026
Unprompted review
Tidyairportparking logo

Reply from Tidyairportparking

We do not accept the claims made in this review.
Our site is managed, vehicles are stored securely, and we categorically reject any suggestion of unauthorised vehicle use.
Key handling and the reported battery issue were reviewed in line with our procedures, and no fault or negligence was identified.
While shuttle delays can occur at busy times, we regret the inconvenience caused.
We stand by the service provided.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look