While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

Today is 6/24/22 I received shipping email on the 13th of june today checked on it as it has been 11 days and this appeared (Your item departed a shipping partner facility at 2:12 am on June 25, 2022... See more

Rated 5 out of 5 stars

I purchased a custom cap that was created in China and required three weeks to arrive. The quality of the product is entirely unacceptable. I have put it in my closet and the next time I move it, it... See more

Rated 1 out of 5 stars

Poor quality for item purchased. Took too long to receive item. Slow response time. Still waiting on refund due to unsatisfactory item purchased.

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Great Cap!! Fits nicely, looks amazing and got it in a reasonably good time frame. I'd like to know if you can create a simple black cap that is snug, a tight fit and doesn't go over your ears. On th... See more

Company replied

Company details

  1. Clothing Store
  2. Bag Shop
  3. Dress Store
  4. Hat Shop
  5. Women's Clothing Store

Written by the company

ToyShea is an online international fashion brand with operation centers around the globe. We believe in feel-good clothing. Hence, we aim to create clothes that doesn’t just look good on the outside, but also helps you feel good on the inside. We believe in expressing one’s true self through specific styles. Hence, our large selection of unique prints, arts and designs makes sure someone will always find something to match their taste, whether it’s activewear, beachwear, or everyday fashion.


Contact info

2.9

Average

TrustScore 3 out of 5

20 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Fish hook cap. tom cap that was…

I purchased a custom cap that was created in China and required three weeks to arrive. The quality of the product is entirely unacceptable. I have put it in my closet and the next time I move it, it will go to the fireplace. The cap looks great in your add along with others but the real item is trash and at $25.00 it is a scam. I could not recommend the purchase of your products at this time. Enjoy the money because it will be the last you recieve from me. DC.

August 22, 2022
Rated 1 out of 5 stars

We bought a hat from them

We bought a hat from them. Worst quality hat I ever seen took forever to get here very high priced. Then can’t do anything about it because it cost half as much as the hat just to send it back

August 18, 2022
Rated 1 out of 5 stars

Poor quality for item purchased

Poor quality for item purchased. Took too long to receive item. Slow response time. Still waiting on refund due to unsatisfactory item purchased.

August 4, 2022
Toyshea logo

Reply from Toyshea

Dear Bonnie,
We would like to thank you for choosing us and taking the time to give us feedback.
First, we regret to know that the logistics arrangement did not meet your expectations. We'd like to highlight again that the shipping process shown on our website is calculated in business days, and our warehouse takes 3-5 business days for processing. We have looked carefully into the detailed processing of your order and saw that it was still within the promised time frame. At the same time, your feedback definitely helps us continuously upgrade our service and go the extra mile to make it better every day.
Secondly, our beach towel are made of 100% polyester. As a business, we always aim to offer the best possible product quality at a reasonable price point for our customers. Therefore, we are sorry that there's a gap between what you expect and what we have strived our best to offer.
Thirdly, we did the refund amount into your original method of payment, and you can check the proof in the email we sent on Aug 2nd. Typically, it takes 3 to 5 business days for the receiving bank to credit the money to your account. In case you haven't received the amount, kindly contact the bank for more help. We truly apologize for any inconvenience during this process.
You have our words when we promise to continuously make our service better and minimize similar lets-down. We are committed to improving the delivery time and giving you the star service you deserve, should you choose to shop with us next time. Your continuous support would mean the world to us.
For any additional feedback, please don't hesitate to reach out via our support email. It is our pleasure to serve you and make every effort to turn your experience into something better.
Sincerely,
Toyshea Support Team

Rated 5 out of 5 stars

Great Cap!

Great Cap!! Fits nicely, looks amazing and got it in a reasonably good time frame. I'd like to know if you can create a simple black cap that is snug, a tight fit and doesn't go over your ears. On the front in beautiful script just one word- " Meow " in white, embroidered in. I'd get it !!!

August 2, 2022
Toyshea logo

Reply from Toyshea

Hello Rosemarie Fernande,
Thank you for placing your order with Toyshea! We really appreciate that you chose our store, it means the world to us!
Have a great day!
Toyshea Support Team

Rated 5 out of 5 stars

Thank you It was a pleasure to do…

Thank you It was a pleasure to do business with you thank you for your integrity

July 20, 2022
Toyshea logo

Reply from Toyshea

Hello Joanne,
Thank you for placing your order with Toyshea! We really appreciate that you chose our store, it means the world to us!
Have a great day!
Toyshea Support Team

Rated 1 out of 5 stars

Very long delivery and very poor packaging

I ordered a hat. It took about a month to come in and when it did the hat was completely smashed all around in very cheap packaging, just a plastic wrap envelope. I would never recommend this site or order from again. I emailed to state what happened and never heard from them.

July 15, 2022
Toyshea logo

Reply from Toyshea

Dear Autumn,
We would like to thank you for choosing us and taking the time to give us feedback.
Firstly, we regret to know that the logistics arrangement did not meet your expectations. We’d like to highlight again that the shipping process shown on our website is calculated in business days, and our warehouse takes 3-5 business days for processing. We have looked carefully into the detailed processing of your order and saw that it was still within the promised time frame. At the same time, your feedback definitely helps us continuously upgrade our service and go the extra mile to make it better everyday.
Secondly, our baseball caps are made of 100% polyester. As a business, we always aim to offer the best possible product quality at a reasonable price point for our customers. Therefore, we are sorry that there’s a gap between what you expect and what we have strived our best to offer.
You have our words when we promise to continuously make our service better and minimize similar lets-down. We are committed to improving the delivery time and give you the star service you deserve, should you choose to shop with us next time. Your continuous support would mean the world to us.
For any additional feedback, please don’t hesitate to reach out via our support email. It is our pleasure to serve you and make every effort to turn your experience into something better.
Sincerely,
Toyshea Support Team

Rated 5 out of 5 stars

I received the item

I received the item, although it seemed to take a while. Nice hat.

July 12, 2022
Toyshea logo

Reply from Toyshea

Hello Amy,
Thank you for placing your order with Toyshea! We really appreciate that you chose our store, it means the world to us!
Have a great day!
Toyshea Support Team

Rated 5 out of 5 stars

nice school bus hat

nice hat. well made. a little overpriced but it looks good. shipping was fairly fast from china. communication was great.

July 8, 2022
Toyshea logo

Reply from Toyshea

Hello Wendell,
Thank you for placing your order with Toyshea! We really appreciate that you chose our store, it means the world to us!
Have a great day!
Toyshea Support Team

Rated 1 out of 5 stars

We never received our product

We never received our product, how do we get our money back?

July 1, 2022
Toyshea logo

Reply from Toyshea

Hello Paisley,
Thanks for reaching us and sorry for our late reply.
According to the information we’ve got from our shipping agency, your order #Toyshea2422 was delivered successfully to your address in or at the mailbox at 3:39 pm on June 23, 2022 in MOUNTAIN GROVE, MO 65711.
Kindly check again at your mailbox, with your family members, or contact your local post office to locate your package.
Hope our advice helps and you can receive your item soon. In case you need more support, feel free to contact us.
Sincerely,
Toyshea Support Team

Rated 1 out of 5 stars

Today is 6/24/22 I received shipping…

Today is 6/24/22 I received shipping email on the 13th of june today checked on it as it has been 11 days and this appeared (Your item departed a shipping partner facility at 2:12 am on June 25, 2022 in JAMAICA, NY 11430) Cool so that means it left there tomorrow as I am in New York. Will not buy from there again.

June 24, 2022
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

My order has not arrived and I have…

My order has not arrived and I have received no tracking information at all

June 5, 2022
Toyshea logo

Reply from Toyshea

Dear Isabella Santarsieril,
Thanks for taking the time to review your experience. We sincerely apologize for the inconvenience during the whole purchase process.
Regarding the tracking information, we did sent a shipping confirmation email to your email on May 31st, it might be sent to spam inbox. We also resend you a new tracking information email today, please recheck your email to get the tracking number.
According to the shipping company, your package is now in transit and will arrive at the post office on the estimated date from 17 Jun to 20 Jun
Kindly note that the estimated processing time are 3 -5 business days and the estimated delivery time to North America region are 10 - 20 businesss days. You can find more information about our shipping policy here: https://toyshea.com/pages/shipping-policy
We hope this information might help you and we'd love to make every effort to turn your experience into something better. We sincerely wish for your understanding.
Toyshea Support Team

Rated 2 out of 5 stars

Use better quality materials and faster…

Use better quality materials and faster shipping

June 1, 2022
Toyshea logo

Reply from Toyshea

Dear Keelan,
We would like to thank you for choosing us and taking the time to give us feedback.
Firstly, we regret to know that the logistics arrangement did not meet your expectations. We’d like to highlight again that the shipping process shown on our website is calculated in business days, and our warehouse takes 3-5 business days for processing. We have looked carefully into the detailed processing of your order and saw that it was still within the promised time frame. At the same time, your feedback definitely helps us continuously upgrade our service and go the extra mile to make it better everyday.
Secondly, our baseball caps are made of 100% polyester. As a business, we always aim to offer the best possible product quality at a reasonable price point for our customers. Therefore, we are sorry that there’s a gap between what you expect and what we have strived our best to offer.
You have our words when we promise to continuously make our service better and minimize similar lets-down. We are committed to improving the delivery time and give you the star service you deserve, should you choose to shop with us next time. Your continuous support would mean the world to us.
For any additional feedback, please don’t hesitate to reach out via our support email. It is our pleasure to serve you and make every effort to turn your experience into something better.
Sincerely,
Toyshea Support Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look