Tuesday Morning Reviews 

270
•
TrustScore 3 out of 5

3.2

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

Non existent customer service. I have sent literally dozens of email requesting a refund for two items they never shipped. Nothing other than the auto response stating they will get back with me withi... See more

Rated 2 out of 5 stars

Ordering easy. Good shipping time. I have bought Egyptian 1000 thread count cotton sheets in various sizes over 20 times in two decades mostly at Tuesday Morning brick and mortar stores before they cl... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Love Tuesday morning. My first time to use their online services. It was user friendly. Item came as expected and free shipping. I’ll continue ordering from them. Loved the tracking system also. I... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Positives: Received mostly what I ordered in a fairly prompt timeframe. Negatives: Order tracking ability and visibility needs work. So does order change messaging. It’s fine to tell me you refunded... See more

Company replied

Company details

Information provided by various external sources

Tuesday Morning Corporation is an American discount, off-price retailer specializing in domestic and international, designer and name-brand closeout merchandise.


Contact info

3.2

Average

TrustScore 3 out of 5

270 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.2

All reviews

(270)

2 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars
Tuesday Morning logo

Reply from Tuesday Morning

Dear Customer,

Thanks for taking time for writing this review. As per USPS the order was already delivered on Dec 8. However we request you to please check and contact us at support@tuesdaymorning.com if you need any help with this order.

USPS Tracking Status:
Your item was delivered in or at the mailbox at 11:36 am on December 8, 2023 in HAMBURG, NY 14075.

Regards,
Tuesday Morning Support

Rated 1 out of 5 stars

I want to return a mis represented…

I want to return a mis represented item. I have heard from and tried to respond.it does work . I have asked credit card co. not to pay them....

November 20, 2023
Tuesday Morning logo

Reply from Tuesday Morning

Thank you for taking time to share such a detailed review about your experience and we sincerely apologize for all the inconvenience caused to you.

We can see our customer support team has shared return URL to raise return, unfortunately the return link was throwing an error while submitting the return. We raised a case with our developer team to fix the return tool.

However our team will create a prepaid return label manually and send to you within tomorrow end of day.

Once again we apologize for the inconvenience caused to you and please don't hesitate to contact us if you have any issues with the order.
email: support@tuesdaymorning.com

Regards,
Tuesday Morning Support

Rated 1 out of 5 stars

Order from 11/20 has not been shipped.

I have not received my order which was placed on 11/20 I reached out to support and no reply. The DHL tracking # they gave me shows the order has not left the warehouse.

November 20, 2023
Tuesday Morning logo

Reply from Tuesday Morning

Thank you for taking time to share such a detailed review about your experience and we sincerely apologize for all the inconvenience caused to you.

This is to inform you that we shipped the order on time but there was issue with carrier initial scanning, which result in pakcage lost. That was the reason tracking number doesn't show any movement.

However our team has already processed refund for the order considering the package was lost in transit.

Regards,
Tuesday Morning Support

Rated 5 out of 5 stars

Overall Best Online Experience......

Great Price, Easy Transaction, Fast Shipping! I totally recommend Tuesday Morning.

November 20, 2023
Tuesday Morning logo

Reply from Tuesday Morning

Thank you for your wondeful review and have a great festival season

Rated 1 out of 5 stars

Took forever to deliver the goods but nothing came?

Took forever to deliver the goods. Over a week. Seriously? They say it was delivered. I was out all day that day. Came back but I didn’t see any package.Neighbors didn’t see it? I’d like my money back.

December 2, 2023
Tuesday Morning logo

Reply from Tuesday Morning

Hi Jean-Paul,
Thank you for the feedback. First and foremost, we regret any inconvenience this has given you. The package was shipped on schedule. The shipping package was lost while in transit due to carrier issues. However, we have issued you a full refund for your order. It will not happen again. This has been notified to our carrier team.

Thank you for your understanding and have a wonderful day.

Regards,
Tuesday Morning Support

Rated 1 out of 5 stars

I sent an email stating that the…

I sent an email stating that the product that I received was nothing like what was shone online. I need yo return it and have not heard back from anyone regarding the return process.

November 27, 2023
Tuesday Morning logo

Reply from Tuesday Morning

Dear Customer,

Thanks for taking time to write this review for us and we will definitely help you resolve your issue. First of all we apologize for the inconvenience caused to you.

As we checked, you have raised return request and it was processed successfully. Currently the return was received by our team and the order was refunded on Dec 11, hope you have received refund notification.

Thanks for your patience and understanding.

Once again we apologize for the inconvenience caused to you and please don't hesitate to contact us if you have any issues with the order.

email: support@tuesdaymorning.com

Regards,
Tuesday Morning Support

Rated 5 out of 5 stars

Missing local Tuesday Mornings

They have closed all the Tuesday Morning stores in Pittsbugh, PA and I miss them. They always have interesting seasonal merchandise.

November 20, 2023
Tuesday Morning logo

Reply from Tuesday Morning

Thank you for your review. We are now online and you can purchase your favorite products from www.Tuesdaymorning.com and have a great festival season

Rated 1 out of 5 stars
Tuesday Morning logo

Reply from Tuesday Morning

Dear Customer,

Thanks for taking time to write this review for us and we will definitely help you resolve your issue. First of all we apologize for the inconvenience caused to you.

Could you please let us know what item you ordered?
So that we can check and help you accordingly

Once again we apologize for the inconvenience caused to you and please don't hesitate to contact us if you have any issues with the order.

email: support@tuesdaymorning.com

Regards,
Tuesday Morning Support

Rated 1 out of 5 stars

I have been trying to return something…

I have been trying to return something but your return app keeps showing an error. I have contacted customer every day. No one has reached out to me to assist. I spent way to much and I will not let this go. I'

November 27, 2023
Tuesday Morning logo

Reply from Tuesday Morning

Thank you for taking time to share such a detailed review about your experience and we sincerely apologize for all the inconvenience caused to you.

We can see our customer support team has shared return URL to raise return, unfortunately the return link was throwing an error while submitting the return. We raised a case with our developer team to fix the return tool.

However our team will create a prepaid return label manually and send to you within tomorrow end of day.

Once again we apologize for the inconvenience caused to you and please don't hesitate to contact us if you have any issues with the order.

email: support@tuesdaymorning.com

Thanks for your patience and understanding.

Regards,
Tuesday Morning Support

Rated 5 out of 5 stars

Arrival was timely.

Arrival was timely.
Well packaged.
Perfect condition.

November 26, 2023
Tuesday Morning logo

Reply from Tuesday Morning

Thank you for your wonderful review and have a great festival season

Rated 5 out of 5 stars

Shipping!!

Shipping!!! The quality of the product was 2nd to none,but was not expecting the product to arrive the next day for free!!!

November 25, 2023
Tuesday Morning logo

Reply from Tuesday Morning

Thank you for your wonderful review and have a great festival season

Rated 1 out of 5 stars

I am trying to return the item because…

I am trying to return the item because it arrived missing a part. I emailed the problem with a picture. They then told me it can’t be processed unless I call. However, no phone number was provided to call. Therefore, I sent another email describing the situation. I again was told to complete the return process. I am being given the run around it appears. At this point, Please reverse the charges to this purchase. The quality of the item is inferior.

November 23, 2023
Tuesday Morning logo

Reply from Tuesday Morning

Thank you for taking time to share such a detailed review about your experience and we sincerely apologize for all the inconvenience caused to you.

We can see our customer support team has shared return URL to raise return, unfortunately the return link was throwing an error while submitting the return. We raised a case with our developer team to fix the return tool.

However our team will create a prepaid return label manually and send to you within tomorrow end of day.

Once again we apologize for the inconvenience caused to you and please don't hesitate to contact us if you have any issues with the order.
email: support@tuesdaymorning.com

Regards,
Tuesday Morning Support

Rated 5 out of 5 stars

Fast delivery

Fast delivery, product works well and easy on line instructions

November 25, 2023
Tuesday Morning logo

Reply from Tuesday Morning

Thank you for your wonderful review and have a great festival season

Rated 2 out of 5 stars

Item arrived damaged

Item arrived damaged. Should have been sent in a shipping box to protect the container.

November 25, 2023
Tuesday Morning logo

Reply from Tuesday Morning

Thank you for taking your time for writing the review. Really this review help us improve our service in future.

We sincerely apologize for the inconvenience caused to you and we have escalated this to our warehouse, so that we will avoid this kind of package issues in future.

Regards,
Tuesday Morning Support

Rated 5 out of 5 stars

My gorgeous Haden blender

I ordered the beautiful black and copper blender and within three days it was at my front door. What a treat it is ... exactly what I wanted and the arrival was unexpectedly superb. Thank you so much

November 24, 2023
Tuesday Morning logo

Reply from Tuesday Morning

Thank you for your wonderful review and have a great festival season

Rated 5 out of 5 stars

Easy ordering

Easy ordering however, the queen cotton sheets I ordered we’re not identically Egyptian cotton. Good quality for the price though.

November 24, 2023
Tuesday Morning logo

Reply from Tuesday Morning

Thank you for your review and have a great festival season

Rated 5 out of 5 stars

Items arrived in a timely manner

Items arrived in a timely manner. Easy to track. The bed linens are lovely and high quality. Great price, too. Thanks so much for a perfect transaction. ~Lee Ann

November 16, 2023
Tuesday Morning logo

Reply from Tuesday Morning

Thank you for your review and have a great festival season

Rated 5 out of 5 stars

Great service

My order came quickly and in good shape! It was exactly what I ordered. There were no issues.

November 15, 2023
Tuesday Morning logo

Reply from Tuesday Morning

Thanks for your positive feedback and Wishing You a Very Happy Festive Season!

Rated 1 out of 5 stars

Subpar sheets & Dirty Grimy Bicycle Seat

I purchased a bike seat and a set of 100% Cotton 1,000 thread count king size sheets.
They were shipped separately.
The bike seat arrived first. It was inside a plastic bag inside a box. When I removed the seat from the plastic bag, I found a very dirty bike seat that looked like it had been unwrapped on a shelf in a warehouse since Tuesday Morning Closed many of their physical stores. When buying something new, one does not expect to have to wash filth and grime from the item.
The sheet set arrived a week later. It appeared to be a direct ship from a 3rd rate company. The sheets say 100% cotton on the label but it also reads Easy Care which means poly cotton blend and that what the material feels like. Washing did not make them better. They are subpar and far from the quality of prior luxury 1,000 thread count cotton sheets purchased previously from a Tuesday Morning store. Calling these sheets 300 thread count would be generous. I have lost confidence in this retailer and do not recommend ordering from them.

November 20, 2023
Tuesday Morning logo

Reply from Tuesday Morning

Thank you for taking time to share such a detailed review about your experience and we sincerely apologize for all the inconvenience caused to you.

Our team will create a prepaid return label for order #TM2173 and send to you within tomorrow end of day. Could you please share your other order details to support@tuesdaymorning.com and we will help you accordingly.

Once again we apologize for the inconvenience caused to you and please don't hesitate to contact us if you have any issues with the order.
email: support@tuesdaymorning.com

Regards,
Tuesday Morning Support

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look