Til TV3 I burde fyre Peter Kjær. Han er en mand som ikke er kommet videre fra 1990 erne. Han taler i klicher og uden facts. Han kan kun lide Liverpool og taler ned om alle andre klubber. Han er me... See more
While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more
To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more
See what reviewers are saying
Ved den aktuelle VM i ishockey har man ansat komentator hr Eller som er ganske uduelig at kommentere spil det er ikke at hah ikke har en vis kendskab til spilet men ingen evner at udføre job Han har... See more
Håbløst at se en fodboldkamp, da kommentaterne når AGF spiller er håbløst ensidige mod AGF. Alle sære meget lange VAR afgørelser, som altid går imod AGF (undtagen når modstanderen er Brøndby underligt... See more
Deres kontakt med seerne er helt og aldeles skuffende, kan aldrig finde ud af hvor der sendes formel 1 når der er en fodbold kamp som skal spille på samme tid. Hvem end der har valgt og ændre formel... See more
No history of asking for reviews
This company hasn't invited their customers, so reviews may not be representative
How this company uses Trustpilot
See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.
Elendigt
Elendigt, useriøst en kommentator der holdt med Frankrig OL, da Egypten var foran 1 0 sad han og skreg at Frankrig havde udlignet til 1 1, det havde de så ikke, hvorfor skal jeg betale penge for det, en kommentator der favoriserer sit eget hold, –seriøst, så useriøst som noget kan være???
Tag jeg sammen TV2🤔🙏🤐🤮
Reklamer HVER 5. Min.
Reklamer HVER 5. MIN........ Er i syge !!!!!
Nascar cup , 3 min sport og så reklamer.
Jeg syntesDejlige Jasn W det er mega dejligt og Jason…
Jeg syntes det er mega dejligt og høre Jason W’s stemme 💪🏼💪🏼
Kan vi få ham til,at tale klart og tydeligt(Tak)
Jeg har før;skrevet til vores alle’s dygtige John N.
Det kan i fortælle herren(Han gør det super tydeligt og han har meget god viden,som alle os Dansker,følger med i .
Kom så mini Mag.
Hi hi god sommer alle jer på TV 3
♥️♥️♥️🥰♥️♥️♥️
MVH:Karsten. H.
Brøndby.
Jeg vil kraftigt anbefale den afdankede…
Jeg vil kraftigt anbefale den afdankede racerkører at indspille din stemme på computeren. Så kan du høre den hele tiden, nu da du er så glad for at høre den, og så slipper vi andre for din utålelige maskingeværsnakken. Irriterende støj i stedet for motorlyd.
Ikke mere stor samling i fællled og se fodbold kamp
Hva sker der for at man ikke kan se kamp på stor fladskærm i fælled.
Det fanme for dårligt
Kæmpe bondefangeri
Kæmpe bondefangeri, at man får at se deres videoer skal se 20-30 sekunders reklame (gør jeg gerne), men at selve videoen så efterfølgende ikke virker, hakker og afbrydes og at man derfor skal se en gang reklamer igen. Dette kan man ofte gentage 5-6 gange = 120-150 sekunders vist reklame, uden at den besøgende har fået vist jeres clickbait-video. Er det lovligt? Afspilleren er så elendig på alle platforme
En forfærdelig oplevelse at høre den…
En forfærdelig oplevelse at høre den højtråbende, rygklappende, selvfede, sensationshungrende og amatøragtige kommentator i dagens derby. Husk at det er fjernsyn og ikke radio transmission. Slap dog lidt af i jeres kommentering. Det er desværre almindeligt med dårlig fodbold kommentering. Jeg har efterhånden mistet lysten til at se fodbold.
Vælger at smide onside over på Viaplay
Vælger at smide onside over på Viaplay, for at vise en times ligegyldig optakt til Formel 1.
TV3Sport har desværre fået…
TV3Sport har desværre fået rettighederne til at vise masters (golf). Føj hvor er der mange reklame afbrydelser. På et tidspunkt kom der reklamer hver 10-15 min. Og reklamerne kommer uanset hvad der sker i turneringen. Jeg betaler i forvejen for kanalen, så jeg gider sgu ikke så mange reklamer.
Kan ikke regne med hvad I viser
Står flere steder (bla. Se og hør tv guide) I viser Chelsea-Burnley, I viser så kedeligt første division fodbold i stedet for. Synes sgu det er for dårligt.
Sad og var underhold af kampen
Sad og var underhold af kampen
Wolverhamton-Brentford da kameraet viser tilskuerne deriblandt en vis Robert Plant fra Led Zeppelin verdenskendt sanger i min verden.
Intet pip fra kommentatorerne fra kampen, de er nok kun på Bamse og Kylling
Hilsen Baronen.
Fix nu jeres l.o.r.t.e webafspiller
Fix nu jeres l.o.r.t.e webafspiller, det eneste der virker er krafteme reklamerne.
Per Frimann igen
Per Frimann igen. Så bliver det Real mod Napoli. Per Frimann er ikke til at holde ud at høre på.
Jeres Facebook side skal sku ikke lade…
Jeres Facebook side skal sku ikke lade mig se reklamer i 30 sekunder for at se en video og så ikke vise videoen efter reklamerne
Jeg ser F1 lyden er på månen kun støj…
Jeg ser F1 lyden er på månen kun støj og ekko
"PAUSE" funktion på tvbox
Når jeg ser NHL og jeg har brug for et "pitstop" så bruger jeg naturligvis pause knappen, men når jeg så starter igen hopper jeres fænomenale tv box fra slutningen af 3. periode til midten af 2. periode som tvinger mig til at "spole" frem til der hvor jeg allerede var kommet til og det er selvom jeg har jeres nyeste udstyr, såsom fiber + WiFi booster. Jeg har svært ved at forestille mig at det har noget som helst at gøre med mit udstyr så det må være jeres tur til trække i arbejdstøjet og få rettet op på noget så simpelt... Det er simpelthen ikke godt nok hvis man vil kalde sig selv for #1
Ikke nok med det så er det pi.....træls.!!!
Spar penge TV 3
Nu sidder man igen og ser fodbold
ALTSÅ enten burde i en gang for alle få styr på jeres kommentator lyd, eller fyrer jeres specialister, lyden er jo helt på månen .... Og det er ikke noget nyt, godt jeg ikke betaler for jeres kanaler.
Skulle hilse fra min makker, som betaler, han syntes også lyden stinker :-)
Ser interview med Uwe Røssler efter 2-1…
Ser interview med Uwe Røssler efter 2-1 sejren over Randers og vil gerne understrege, at jeg hverken er AGF eller Randers Fan. Men AGF har lige vundet 2-1 og ALLIGEVEL kommer der kun negative spørgsmål til UR. Jeg mener journalisten hedder Daniel Ortved og han er virkelig konfronterende fra første øjeblik og gennem hele interviewet på 5,46 minutter. Det er desværre en generel tendens hos jeres kommentatorer, at de søger de store overskrifter på en måde, som Se & Hør, Ekstrabladet mv. ville være stolte over. Få nu noget kvalitet og substans ind fremfor alt det der sentationsjournalistik, som I desværre bruger ALT for meget tid på.
hvad f***** er der galt med de…
hvad f***** er der galt med de kommentatorer til premier league, MANGE gange når der bliver scoret i en anden kamp som jeg gerne vil se senere så siger de at der er scoret...
eksempel: i dag startede jeg med at se Arsenal-Tottenham, og ville se Liverpool-Westham United senere. Tror du så ikke at idioten siger ja nu er Liverpool foran med 1-0 Straffespark Mo Salah.... Hold do jeres KÆFT, der er mange som mig som gerne vil se alle premier league kampe efter hinanden på viaplay!!!! Og vi behøver ikke at høre at der blev scoret i andre kampe. Så blev min søndag fuldstandig ødelagt!!!!!
Jeg ved godt at premier league også gør det nogle gange men så får man ihvertfald en kort varsel (en lille gong) så man kan sluk for lyden og drej hovedet væk i 10 sekunder så man ik ser hvem har scoret og i hvilken kamp.
Hver eneste superliga kamp
Hver eneste superliga kamp. Meget dårlige kommentator. Holder med det ene hold hver gang. Prøv at finde nogle , der ser kampen neutral. Desværre ødelægger de enhver kamp. Det er en skam at tv3 har så meget mag i dansk fodbold. Men hvad dommere har ødelagt superligaen.
The Trustpilot Experience
Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.
Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.
Learn more about other kinds of reviews.
We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.
Learn about Trustpilot’s review process.
Here are 8 tips for writing great reviews.
Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.
Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.








