Valeremilano Reviews 

239
•
TrustScore 4 out of 5

4.2

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Considering 85 reviews, reviewers had a great experience with this company. Customers frequently praise the exceptional quality of the clothing, mentioning wonderful fabrics, perfect tailoring, and comfortable fits that make wearing them a true pleasure. Shoppers also consistently appreciate the remarkably swift delivery times, reliable shipping options, and the overall ease of placing orders online. However, some customers also noted frustrations regarding a complete lack of response when trying to contact customer support for size exchanges or order updates. A few people similarly mentioned unexpected difficulties with return costs, delayed refunds, and occasional discrepancies between advertised product descriptions and the actual items received.

What people talk about most

Product

Users describe positive interactions with product, consistently praising the high quality and stylish appeal... See more

Quality

Customers had positive experiences with quality, frequently praising the impeccable garments, amazing... See more

Delivery service

People report positive experiences with delivery service, frequently highlighting exceptionally fast shipping... See more

Order

Reviewers highlight positive aspects of order, frequently praising the easy ordering process, fast delivery,... See more

Customer service

Customers consistently note ambiguous experiences with customer service, as opinions are sharply divided.... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

Nice quality of tshirt and fresh, a bit slow on the delivery but wasn't in a rush for it. Would say size down asits made on big side but again would order again.

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

The quality of the t-shirts is amazing, I'm 5'11 and 13 stone and the medium fits me perfectly The only bad thing is that they always seem to be sold out of the ones I want, I guess they are popula... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Went to zip jacket up and it snapped and credit to this company. I was contacted straight away and a replacement jacket was delivered to me in less than 24 hours from first contact and less than 48 h... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Great communication and customer care. Was a slight delay in delivery but was informed straight away and even offered the choice of a refund if preferred not to wait but delay was very minimal. Item... See more

Company replied


Company details


Contact info

4.2

Great

TrustScore 4 out of 5

239 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.2

All reviews

(239)

80 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Liars

I ordered 2 pairs of shorts,but what arrives is completely different from the photo you see in the advert. 4 pockets instead of 6 that was clearly written with big black numbers on the advert. Even the material turned out to be 100% polyester, and then they try to defend themselves by saying that what the product is,as if to say like it or leave it , the more I think about it the more angry I get.In reply to their reply, having concealed zip pockets well I can assure you they are well hidden because they are not there and the advert clearly says 6 pockets

July 1, 2026
Unprompted review
Valeremilano logo

Reply from Valeremilano

Thank you for taking the time to share your feedback.

We're sorry to hear that the shorts were not what you were expecting. We understand how disappointing that can be.

Having looked into this, we can confirm that the product description on the website does not state that the shorts have six pockets. Instead, it describes the shorts as featuring concealed zip pockets and utility cargo pockets, along with their premium soft-touch, lightweight stretch fabric. We appreciate that the product images may have given a different impression, and we will certainly pass your comments on to our team for review.

If you would like to discuss your concerns further, please don't hesitate to contact our Customer Service team at info@valeremilano.co.uk, and we'll be happy to assist you.

Many thanks,
The Valere Customer Service Team

Rated 1 out of 5 stars

I gave a review and was given a…

I gave a review and was given a discount code that doesn’t work.

June 13, 2026
Unprompted review
Valeremilano logo

Reply from Valeremilano

Thank you for your feedback.

We have now looked into this for you. The discount code you received was valid for 7 days, and as it was not used within that timeframe, it has unfortunately now expired, which is why it is no longer working.

Please contact us at info@valeremilano.co.uk, and we'll be more than happy to provide you with a new discount code.

Many thanks,
The Valere Customer Service Team

Rated 5 out of 5 stars

I buy from here every summer for…

I buy from here every summer for holiday clothes. The quality the selection and the prices are amazing. They are great for casual dress at night time and super for just everyday back home. Defo recommend

July 3, 2026
Unprompted review
Valeremilano logo

Reply from Valeremilano

Thank you for your fantastic review.

We're delighted to hear that you choose Valere for your holiday wardrobe every year and that you're happy with the quality, selection, and value of our products. Your continued support and recommendation mean a lot to us.

Many thanks,
The Valere Customer Service Team

Rated 5 out of 5 stars

Quick delivery and very nice products

June 19, 2026
Unprompted review
Valeremilano logo

Reply from Valeremilano

Thank you for your review.

We're delighted to hear that you're happy with your purchase and our quick delivery service. We really appreciate your support and hope to see you again soon.

Many thanks,
The Valere Customer Service Team

Rated 1 out of 5 stars

Emailed company multiple times with no…

Emailed company multiple times with no response regarding a order I placed 3 weeks ago order needs changed to higher size and no response on how to return it !! Also the numerous text whats app messages from DHL regarding people's delivery DHL has said its not there issue it's valere milano as my phone number has been entered into there system and needs removed I have peoples names addresses of there parcels 37 to be precise need this removed but they don't answer there emails or text messages so frustrating I have now reported and sent screenshots of texts
as this is a breach of gdpr

June 1, 2026
Unprompted review
Valeremilano logo

Reply from Valeremilano

Thank you for your feedback.

We're very sorry to hear about your experience. We have checked our inbox and cannot locate any emails from you, and we sincerely apologise for the frustration this has caused.

The issue you have described regarding the DHL messages is something we take extremely seriously. Please contact us directly at info@valeremilano.co.uk with your order number and a screenshot of the messages, and we will investigate this as a priority and work to resolve it as quickly as possible.

Many thanks,
The Valere Customer Service Team

Rated 5 out of 5 stars

My daughter bought me the Pietro Black…

My daughter bought me the Pietro Black Cargos with all the extra zipz and pockets for my birthday,pretty cool..They were a size 34 i could get into a 32 there's loads of room but not to loose,so if you are in bewen sizes i wouldn't worry..Material was quality and they stand out and delivery was really quick..Then last week i ordered some shorts again the materials stood out i ordered 34 waist,again i think i couldv'e gone down a size but on the shorts i would stick with slightly bigger to give you more leg room at the bottom. Would love to see the cargos in camo as well as the black with extra zips etc..Will definitely be buying more from this reliable and good quality company and the prices are sensible unlike lots of bigger named brands..These are equally as good.

June 16, 2026
Unprompted review
Valeremilano logo

Reply from Valeremilano

Thank you for your fantastic review.

We're delighted to hear how happy you are with both your Pietro Black Cargos and shorts. It's great to know you were impressed with the quality, fit, and quick delivery. We also appreciate your suggestion for a camo version of the cargos and will be sure to pass your feedback on to our design team.

Thank you for your kind words and continued support. We look forward to welcoming you back again soon.

Many thanks,
The Valere Customer Service Team

Rated 5 out of 5 stars

Bought from this company 3 times

Bought from this company 3 times. Love the design and material quality.

June 13, 2026
Unprompted review
Valeremilano logo

Reply from Valeremilano

We're delighted to hear you've shopped with us three times and that you love the designs and quality of our products. We really appreciate your continued support and look forward to serving you again soon.

Many thanks,
The Valere Customer Service Team

Rated 5 out of 5 stars

Excellent range of classy fashion…

Excellent range of classy fashion apparel for men. Didn’t realise they are based in Preston but now I will be visiting regularly.

June 8, 2026
Unprompted review
Valeremilano logo

Reply from Valeremilano

Thank you for your review.

We're delighted to hear that you're enjoying our range of menswear and appreciate your kind comments. Thank you for your support, and we're pleased to have you as part of the Valere community.

Many thanks,
The Valere Customer Service Team

Rated 5 out of 5 stars
Valeremilano logo

Reply from Valeremilano

Thank you for your review.

We're delighted to hear that you're happy with both our products and delivery service. We really appreciate your support.

Many thanks,
The Valere Customer Service Team

Rated 5 out of 5 stars

Great quality

Great quality, quick delivery, nice designs on the t shirts

May 28, 2026
Unprompted review
Valeremilano logo

Reply from Valeremilano

Thank you for your review.

We're delighted to hear that you're happy with the quality, quick delivery, and designs of our T-shirts. We really appreciate your support and hope to see you again soon.

Many thanks,
The Valere Customer Service Team

Rated 2 out of 5 stars

Wrong size delivered

I ordered the Baratz grey set in large and received the t-shirt in large and the shorts in small, causing a huge inconvenience due to delivery times and when the outfit was due to be worn. I tried contacting customer service via email and have yet to receive a response and have had to send a follow up email.

May 19, 2026
Unprompted review
Valeremilano logo

Reply from Valeremilano

Thank you for your feedback.

We're very sorry that you received the incorrect size shorts with your order and for the inconvenience this caused, especially given the time-sensitive nature of your purchase. We also apologise that you have not yet received a response to your emails.

We have checked our inbox and cannot locate your email, so please contact us directly at info@valeremilano.co.uk and we will ensure this is resolved for you as quickly as possible.

Many thanks,
The Valere Customer Service Team

Rated 5 out of 5 stars

Quality product

Quality product, very happy, had a slight issue, but rectified very quickly, overall excellent product and service.

May 24, 2026
Unprompted review
Valeremilano logo

Reply from Valeremilano

Thank you for your review.

We're delighted to hear that you're happy with your purchase and that any issue was resolved quickly. It's great to know that you were pleased with both the product and the service.

Many thanks,
The Valere Customer Service Team

Rated 2 out of 5 stars

Ordered relaxed fit tapered jeans but…

Ordered relaxed fit tapered jeans but got slim fit which are too tight for me, have reached out via email but no reply as of yet, it’s been 7 days. Have sent jeans back hoping for a refund, would like to get the correct fit but worried to re-order due to lack of response from customer service

May 20, 2026
Unprompted review
Valeremilano logo

Reply from Valeremilano

Thank you for your feedback.

We're sorry to hear that you received the incorrect fit and have not received a response. We have checked our inbox and cannot locate your email, so please contact us at info@valeremilano.co.uk and we will be happy to assist.

We can see that you have returned the jeans, and your refund will be processed as soon as the return arrives with us. We apologise for the inconvenience caused.

Many thanks,
The Valere Customer Service Team

Rated 5 out of 5 stars

Waiting time was minimal and hassle…

Waiting time was minimal and hassle free. Good quality clothes

April 24, 2026
Valeremilano logo

Reply from Valeremilano

Thank you for your review.

We're pleased to hear that your order arrived quickly and hassle-free, and that you're happy with the quality of the clothing. We appreciate your support and hope to see you again soon.

Many thanks,
The Valere Customer Service Team

Rated 5 out of 5 stars

Good quality and affordable products 👌…

Good quality and affordable products 👌 👏 👍. Fast delivery as well 👌

May 8, 2026
Unprompted review
Valeremilano logo

Reply from Valeremilano

Thank you for your review.

We're delighted to hear that you're happy with the quality and value of our products, as well as our fast delivery service. We really appreciate your support and kind feedback.

Many thanks,
The Valere Customer Service Team

Rated 5 out of 5 stars

Very good 👍

Great products arrived within a couple of days

April 27, 2026
Valeremilano logo

Reply from Valeremilano

Thank you for your review.

We're delighted to hear that you're happy with your products and that your order arrived quickly. We really appreciate your support and hope to see you again soon.

Many thanks,
The Valere Customer Service Team

Rated 5 out of 5 stars

The quality of the t-shirts is amazing

The quality of the t-shirts is amazing, I'm 5'11 and 13 stone and the medium fits me perfectly
The only bad thing is that they always seem to be sold out of the ones I want, I guess they are popular.
Delivery was approx 1 week
Definitely recovering mmend

April 25, 2026
Valeremilano logo

Reply from Valeremilano

Thank you for your great review.

We're delighted to hear that you're happy with the quality of our T-shirts and that the fit was perfect for you. We appreciate your patience with some styles being out of stock due to high demand, and we're always working to restock our most popular items as quickly as possible.

Thank you for your recommendation and support.

Many thanks,
The Valere Customer Service Team

Rated 5 out of 5 stars

All good

All good, good quality, good fit.

May 1, 2026
Unprompted review
Valeremilano logo

Reply from Valeremilano

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're delighted to hear that you're happy with the quality and fit of your order. It's great to know that everything met your expectations, and we appreciate your support.

Many thanks,
The Valere Customer Service Team

Rated 1 out of 5 stars

Poor customer service

Poor customer service. Very slow email replies. Incorrect labels sent for returns and slow refund process (still haven't recieve a refund)!

April 18, 2026
Unprompted review
Valeremilano logo

Reply from Valeremilano

Thank you for your feedback, and we’re sorry to hear about your experience.

This is not the level of service we aim to provide, and we apologise for the delays with responses, the incorrect returns label, and your refund. Please contact us at Info@valeremilano.co.uk
with your order details so we can prioritise and resolve this for you as quickly as possible.

Many thanks,
The Valere Customer Service Team

Rated 5 out of 5 stars

Quality purchase

Got a new jumper and t shirt. Perfect fit and really good quality

April 15, 2026
Unprompted review
Valeremilano logo

Reply from Valeremilano

Thank you for your feedback — we’re really pleased to hear you’re happy with both the fit and quality of your jumper and t-shirt.

We appreciate your support and hope you enjoy wearing them.

Many thanks,
The Valere Customer Service Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look