Zeer goede ervaring gehad
Zeer goede ervaring gehad. Ik ben van mezelf niet bijzonder getalenteerd met rijden en ben na verschillende rijscholen door de jaren heen en 4 gezakte examens bij Ruud van Verkeersschool Poldervaart beland. Het was voor mij ruim 8 jaar geleden dat ik voor het laatst had gereden. Ruud werkt gestructureerd, is deskundig, geduldig en positief. Hier heb ik het plezier in het autorijden teruggekregen en ben ik bovendien bij mijn examen direct geslaagd. Ik voel me ook bekwaam om zelfstandig de weg op te gaan. Een absolute aanrader voor eenieder die wil leren rijden.

