Viherpeukalot.fi Reviews 18

TrustScore 4 out of 5

3.8

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

3.8

Great

TrustScore 4 out of 5

18 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No history of asking for reviews

This company hasn't invited their customers, so reviews may not be representative

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Aivan huippupalvelua reklamaation osalta!

Hyväkuntoiset terhakat taimet. Yllättävän nopea toimitus kesäkukkakauden alkurynnistykseen nähden. Yksi lajike tuli väärässä värissä, mutta reklamaatio sujui huipusti, nopeat vastaukset ja hyvityksenä kahdesta vääränvärisestä taimesta tulee eri lajiketta useampi kpl, koska kyseinen kasvi oli jo loppunut. Myös rahoja tarjottiin takaisin vaihtoehtoisesti. Eli tälle kesälle valitsin kyllä mieluummin muutaman ihan uuden kasvin, kunhan väriteemaan sopii. Huippulaatuista reklamaation käsittelyä, joka ei olekaan se kaikista helpoin homma millekään yritykselle. Arvostan! T: pienyrittäjä vuodesta 2004.

June 5, 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Aivan paria poikkeusta lukuunottamatta…

Aivan paria poikkeusta lukuunottamatta kasvit ovat lähteneet hyvin kasvuun ja olen saanut rahanpalautuksen niistä jotka eivät ole lähteneet. Mm. tulppaanit kukkivat upeasti, toisin kuin Impectalta tilatut, joista vain aivan yksittäiset sipulit tuottivat kukkia.

June 6, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Kelvottomat sipulit

Tilasin Marhanliljan ja varjoliljan sipuleita, jotka olivat saapuessaan nuhjaantuneita. Yksikään sipuli ei itänyt. Samassa penkissä toisaalta ostetut kyllä kukoistavat. Lähetin sähköpostia; ei minkäänlaista vastaantuloa. En suosittele kenellekään! Kauniilla kuvilla myydään kelvottomia tuotteita; siis täydellistä rahan haaskausta. Älä tilaa täältä mitään!

June 16, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Päin persettä

Päin persettä, en koskaan osta täältä enää mitään, enkä kyllä ole hiljaa muillekaan, ilmoitin jo aiemmin että tilauksessa olleet kasvit kuolivat, ei otettu huomioon, laitoin uuden lasku Men ulosottoon

December 12, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Puutarha Valkealassa harmillisen…

Puutarha Valkealassa harmillisen huonosti hoidettu. Jotenkin tuntuu, että onko henkilökuntaa liian vähän suhteessa työmäärään. Taimet, kasvit ei kovin hyvin hoidettuja. Sotkuinen paikka. Verkkokaupan kuvien ja mainonnan perusteella kävin. Lievä pettymys.

June 29, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Ala-arvoisia taimia

En suosittele tilaamaan verkkokaupasta mitään, saanut useamman kerran täysin myyntikelvottomia tapauksia! Viimeisimmäksi lähettivät Pilarikirsikan, jonka katkennut varsi oli teipattu kasaan.

June 5, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Annoin toisen tilaisuuden ja tilasin…

Annoin toisen tilaisuuden ja tilasin haluamani omenapuun taimen parhaaseen istutusaikaan eli syksyllä. Taimi oli todella surkea, mutta elossa. Talven jälkeen oli kuollut ja rahaa ei palauteta, vaikka 45 vrk kasvutakuu. Miten voin talven aikana tietää, onko taimi kunnossa, talven aikaa ei pitäisi takuussa ottaa huomioon. Heti keväällä huomasin taimen kuolleen. Rahat kyllä kelpasivat. Ei enää koskaan täältä!

May 23, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Olen vuosikausia tilannut taimi…

Olen vuosikausia tilannut taimi Viherpeukaloilta. Nyt taimet ihan ala-arvoisia. Tomaatteja ei ollut tuettu eikä ruukkujen multaa peitetty. Tomaatin varressa klipsi joka tunkeutunut varren sisälle. Chili nuokkui surullisena.
Harmittaa ihan hitosti.

May 2, 2024
Unprompted review
Rated 4 out of 5 stars

ihan hyvät taimet sain

Sain ihan asiallisessa kunnossa olevat kuusentaimet niin kuin piti. Olisi voinut paremmin tiedottaa että milloin näitä ollaan toimittamassa, mutta kun kysyin asiasta niin minulle vastattiin nopeasti.

June 2, 2023
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Huono kokemus: Erittäin huonokuntoiset ja…

Erittäin huonokuntoiset ja kitukasvuiset kesäkukat saapuivat Matkahuollon kuljettamina. Hain lähetyksen kaksi tuntia ilmoitksen saapumisesta, joten kasvit eivät sen takia olleet huonossa kunnossa. En ole koskaan nähnyt missään myymälässä tai taimitarhassa näin surkeita pelargoneja. Jopa rautakaupan ja markettien tarjouksistakin saa parempia! - Tilaamistani perennoista yksi, ruotsinkuusama oli jo kuollut.
En voi todellakaan suositella Viherpeukaloiden nettikauppaa. Tämä on oiva esimerkki siitä, kuinka kauniilla kuvilla myydään heikkoa laatua. Ensimmäinen ja viimeinen kerta Viherpeukalon asiakkaana.

May 24, 2023
Unprompted review
Rated 4 out of 5 stars

Mukava valmispaketti

Mukava valmispaketti, joka tuli hyvin pakattuna/ohjeiden kanssa kotiin. Hieman pitkähkö toimitusaika (4 viikkoa), josta lähti yksi tähti pois. Soitin jo asiakaspalveluun, kun tuotteita ei kuulunut. Asiakaspalvelija oli asiallinen ja hoiti asiani nopeasti ja tuotteet saapuivat tämän jälkeen nopeasti.

May 17, 2023
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Tosihuonot taimet,joissa ltyköitä…

Tosihuonot taimet,joissa ltyköitä lehdissä miinaajakärpäset selvät vioitukset,samoin vihreitä kirvoja runsaansti köynnöksissä,omenapuut surkeita.
Tein reklamaation ja hyvittivät juurakolla,joka sekin mitätön.Harmittaa,ei koskaan enää Viherpeukaloilta tilauksia

June 30, 2022
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Erittäin huono palvelu kun kyseessä…

Erittäin huono palvelu kun kyseessä sisäkukan sipuleiden laatu. Sipulit olivat jo myymälästä ostettaessa huonossa kunnossa, luulin kuitenkin niiden elolle selviävän kun kerran myynnissä ovat. Vaan väärässä olin. Yksi sipuli teki juuret, toinen teki vähän vihreää ja kun kaivoin sen ylös, ei tässä sipulissa ollut lainkaan juuria.
Sipulit on ostettu pussissa jossa 3 sipulia/pussi. Reklamaaion korvauksena sain neljästä sipulista, eli jos olisin saanut uudet sipulit niin varmaan toisesta pussista olisi kaksi sipulia poistettu :D
Asiakaspalvelu tosiaan ei toimi asiakasystävällisellä tavalla. Vastaukset ylimielisiä. Eli en todellakaan voi suositella kenellekkään tätä puljua.

June 7, 2022
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Huonointa palvelua mitä ikinä olen…

Huonointa palvelua mitä ikinä olen saanut. Viime vuonna sama juttu, tänä vuonna annoin uuden mahdollisuuden ja petyin jälleen. Rahat kyllä kelpaa, mutta tilauksia ei todellakaan toimiteta, kuten on luvattu. Huijausta koko touhu. Palkkaisivat lisää väkeä, että pystyvät toimia luotettavasti. Aspa epäystävällinen, soitettaessa ja sähköposteihin vastataan pitkällä viiveellä. En suosittele kenellekkään! / Katri

May 27, 2022
Unprompted review
Rated 4 out of 5 stars

Hyvä verkkokauppa

Tilattu monta kertaa taimia,jotka ovat olleet hyviä ja hyvin pakattu.
Hinta-laatusuhde kohdillaan,nopea toimitus ja erinomaiset maksu vaihtoehdot.
Ainoa miinuspuoli on se ettei puhelinsoittoihin ja muihin yhteyden ottoihin vastata moneen päivään...

March 19, 2022
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Heikot, huonolaatuiset taimet

Sama teksti minkä laitoin Viherpeukalot.fi:n facebook sivuille:

Tein ja maksoin tilauksen ti 28.4. Tilausvahvistus saapui sähköpostiin heti.

Kun Viherpeukaloista seuraavan viikon perjantaihin 8.5. mennessä ei ollut kuulunut pihaustakaan, laitoin aamulla sähköpostia. Kun siihen ei vastattu, yritin soittaa klo 15. Puhelimeen vastasi nauhoitus että palvelevat klo 14 asti. Pe iltana sain yllättäen tekstiviestin että lähetys on luovutettu postille. Muistettiinko se viedä postiin vasta kun 1,5 viikon jälkeen aloin kysellä perään?

Minun kokemukseni tämän puljun asiakaspalvelusta on yllä kuvatun menettelytavan huomioonottaen luokattoman surkea.

Kokemus huononi entisestään kun tavaran huono laatu paljastui. Tilaukseni sisälsi 3 rirarinkannuksen taimea ja 6 varjoliljan sipulia. Sipulit ovat kai ok, niiden kai voi olettaa olevan hieman näivettyneitä kun ovat olleet maasta pois. Mutta ne taimet!!! Etioloituneita, surkeita yksilöitä. Heikkoja, harvoja, honteloita, liian vähällä valolla kasvaneen näköisiä. Ja kaiken kukkuraksi taimet olivat rutikuivissa ruukuissa ja alkaneet jo kuihtua kun sunnuntaina hain ne pakettiautomaatista. Siis pe lähetetty ja su rutikuivia ja kuihtuneita!?

Olisiko maksanut ekstraa kastella taimet ennen lähetystä?

Ymmärrän että koronakevät on ruuhkauttanut puutarhamyymälät, mutta luokattoman huonolaatuisen tavaran lähettämistä asiakkaalle se ei selitä.

Ensimmäinen ja viimeinen tilaus Viherpeukalot.fi:stä.

May 12, 2020
Unprompted review

Is this your company?

Claim your profile to access Trustpilot’s free business tools and connect with customers.

Get free account

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look