WAKA Australia Reviews 

35
•
TrustScore 3.5 out of 5

3.7

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 3 out of 5 stars

the delivery was fine and quick. however, I was given a promo code for an extra waka when I signed up, however, it never came. I enquired with the costumer service but no replies. It’s quite smart ac... See more

Rated 2 out of 5 stars

Delivery has taken too long,!! Shopped on line for other products, even from further afield and have all other deliveries landed !,, Products ordered are more expensive than LOCAL tobacconist!!! Do... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Great company,easy to navigate web site and super quick to respond ,fast postage have already ordered again , I highly recommend this company made online shopping a pleasure Cheers Ben

Rated 5 out of 5 stars

AUSTRALIA BAN'S VAPES Not a review but a question. If vapes are being banned in Australia as of tomorrow January 1sr, how will you stay in business?

Company details

  1. Electronic Cigarette Store

Written by the company

Are you looking for disposable vape pens with fresh flavours? WAKA Australia offers more than 80 flavors from 700 puffs to 10000 puffs!


Contact info

3.7

Average

TrustScore 3.5 out of 5

35 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.7

All reviews

(35)

0 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 3 out of 5 stars

Did alright

Did alright, but sent me an email after i placed an order saying I can get a free vape for ordering over a $100, after I ordered

September 26, 2023
Rated 3 out of 5 stars

promocode useless

the delivery was fine and quick. however, I was given a promo code for an extra waka when I signed up, however, it never came. I enquired with the costumer service but no replies.
It’s quite smart actually that they give the option for an extra vape or no shipping fees, knowing that almost everyone would go for the vape and pay those extra $10. win win hey!

September 8, 2023
Rated 2 out of 5 stars

I paid express post yet it came 3x…

I paid express post yet it came 3x business days later and over the weekend, if i paid for standard post, it probably wouldve come at the same time. I bought it Wednesday morning, did not receive till Monday afternoon. Aus post Shipping details showed tracking details 36-48 hrs after order, seems like order was not processed 24hrs later eventhough i have received confirmation email a lot earlier. I could have spent the $15 express post on another item to get my order for free shipping and receive it at the same time. (I had a different online purchase for fertiliser after my waka purchase and fertiliser came before waka order and only paid standard post)

Also after i placed my order, i found other deals on the website, however "deals" didnt make sense. I bought items individually for a total of $75 yet the same items in a combo deal was for $90, not sure if i missed anything but did not make sense.

Items were as expected.

September 20, 2023
Rated 1 out of 5 stars

Did not receive package and no customer…

Did not receive package and no customer service whatsoever to assist with dealing with courier company who were most unhelpful.

I am still waiting to be refunded my money.

I was looking forward to trying the 10000 puff Waka but unfortunately it didn't transpire :(

September 10, 2023
WAKA Australia logo

Reply from WAKA Australia

Dear Suzanne,

We apologize for the hassle you faced with your recent order. We're glad to inform you that your package has been delivered successfully.

If you have more questions, reach out to our customer support team. We're here to assist.

Cheers,

Alex
Customer Service Team
WAKA Australia

Rated 1 out of 5 stars

I ordered waka smash because you said…

I ordered waka smash because you said (ad.) if you buy 4 ,will get 5. But only 4 came.

September 9, 2023
WAKA Australia logo

Reply from WAKA Australia

Hi Rhee,

We're sorry to hear that the coupon didn't apply to your order as expected. To make up for the inconvenience, we've already dispatched a complementary free vape for you.

We hope you enjoy your new vape, and we appreciate your understanding. If you have any more questions or need assistance, please don't hesitate to reach out to our customer support team.

Thanks for choosing WAKA Australia. We value your business and aim to improve your experience.

Cheers,

Alex
Customer Service Team
WAKA Australia

Rated 1 out of 5 stars

Payment taken, no product or update

Payment taken, 1 week with no product, tracking ID or update on status

August 27, 2023
WAKA Australia logo

Reply from WAKA Australia

Dear Nathan,

We apologize for the hassle you faced with your recent order. We're glad to inform you that your package has been delivered successfully.

If you have more questions, reach out to our customer support team. We're here to assist.

Cheers,

Alex
Customer Service Team
WAKA Australia

Rated 3 out of 5 stars

Complaint - Delivery with Australia Post

I don't like that you sent the parcel by Australia Post, which is known as dropping your parcels at the post office. Before when I was shopping Relx products, they were all delivered by DHL. They can deliver to my home straight away.

August 14, 2023
WAKA Australia logo

Reply from WAKA Australia

Dear Shixuan,

We're sorry about the delay in your recent order – we get it, speedy delivery is key! We value your loyalty and appreciate you choosing WAKA Australia.

We hear your concerns about delivery times and pricing. We are dispatching from Australia warehouse and actively working on it, especially for regional areas. We're exploring faster delivery options to make your experience better.

Thanks for choosing WAKA Australia, and we hope to see you again soon.

Cheers,

Alex
Customer Service Team
WAKA Australia

Show reviews in all languages. (35 reviews)

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look