Ik had voor mijn dochter een gel…
Ik had voor mijn dochter een gel blaster besteld. Iets later geleverd,maar dat lag aan postnl. Paar dagen was hij stuk. Mail gestuurd, kreeg netjes antwoord. Mocht hem terug sturen en krijg een nieuwe. Inmiddels teruggestuurd, en wacht nu op de nieuwe. Tot dusver tevreden over dit bedrijf.






