Camera's besteld dit ging fout ,mijn schuld waren bekabeld .ik heb teceye opgebeld en zeiden we sturen nieuwe WiFi Camera's op ,ik moet zeggen ze hebben goede service en waren uiterst behulpzaam ,moc... See more
While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more
To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more
See what reviewers are saying
ook ik was in de veronderstelling bij een Nederlandse website te bestellen. Kocht 3 weken geleden dag op dag telkens 1 camera. Netjes meteen betaald. Ik kreeg ook telkens meteen trac en trace codes,... See more
Company replied
Ik heb de camera's een viertal weken in gebruik, dit tot verleden week naar volle tevredenheid. Afgelopen week bleek 1 camera plots geen kleuren beeld en geen infrarood meer te geven, nachtelijke op... See more
Oplichters; €28 douanekosten wordt vergoed zeggen ze, maar betalen ho maar. € 10 euro te goed bon wordt later aangeboden, maar bij een volgende zending mag je eerst weer afrekenen met de douane. Klant... See more
Company replied
Company details
Information provided by various external sources
Verkoop van camera's.
Contact info
Netherlands
- wifi-camera.nl
No history of asking for reviews
This company hasn't invited their customers, so reviews may not be representative
How this company uses Trustpilot
See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.
Bestelling gedaan op 8 december 2019
Bestelling gedaan op 8 december 2019 . Betaling verricht . Bevestiging gekregen en track and trace code ontvangen , waar nog steeds niks op terug te vinden is . Op 24/12 mailtje gekregen omtrent eventueel extra kosten Op 26/12 mailtje gekregen met handleiding voor iets wat ik nog niet ontvangen heb . Hoe sarcastisch kan je zijn.Na contact via mail op 3/01 bericht gekregen dat de leverancier ging kijken waar mijn pakketje bleef . Op 7/01 nieuwe mail met dankwoordje en vraag hoe het product mij beviel en nogmaals melding dat pakketje onderweg was !!!! Daarna nog contact gehad via mail en facebook .Resultaat tot op heden : NADA. En kom nu niet af met jullie vraag of het ondertussen al geregeld is !! Volgende stap is ; meldpunt van interfraude .

Reply from Wifi Camera
Heb op 16 december besteld en
Heb op 16 december besteld en
betaald .en wat ik nu lees is identiek aan mijn situatie.ben dus gesjost.hoe is het mogelijk dat die firma nog bestaat in deze tijden.waar zijn de controleurs voor zo een malafide praktijken ???86 euro,mag er naar fluiten zekers als ik al deze commentaren lees pff

Reply from Wifi Camera
Zeer slecht, bagger service
Zeer slecht, bagger service, bestelling gedaan niets gehad, geld nog steeds niet terug na belofte van wel.

Reply from Wifi Camera
Hier hetzelfde verhaal al hebben ze…
..... Rianne blijkbaar vervangen door ene Francis.
Op 11/12/2019 2 camera's + beugel besteld en na meer dan een maand niets binnen + Track & Trace geeft aan "Not found". Al diverse mails verzonden, maar geen antwoord, behalve van de Francis met de melding dat ik de Track en trace moet volgen. Deze dus die niet werkt. Ik ga het hier in België bij "Testaankoop" ook de wanpraktijken eens aankaarten want dergelijke zaken kunnen niet.

Reply from Wifi Camera
Na 6 weken brief van douane gekregen…
Na 6 weken brief van douane gekregen pakje onderschept ben benieuwd wat de extra kost is en hoeveel camera's erin zitten en werken.
Gisteren 30/01/2020 contact gehad via facebook en men zegje gedaan geld is direct terug gestort op men rekening

Reply from Wifi Camera
5 weken geleden een camera online…
5 weken geleden een camera online besteld en betaald.Vandaag nog niets geleverd!!??

Reply from Wifi Camera
Slechte zaak
Drie maanden geleden een camera besteld en deze is nu geleverd.
Ook de klantenservice geeft tussendoor niet thuis.
Annuleren van de bestelling was daardoor niet mogelijk. Had ondertussen een andere camera gekocht, omdat ik het gevoel had te zijn opgelicht.
Ik zal er nooit meer iets kopen.

Reply from Wifi Camera
Oplichters
Oplichters; €28 douanekosten wordt vergoed zeggen ze, maar betalen ho maar. € 10 euro te goed bon wordt later aangeboden, maar bij een volgende zending mag je eerst weer afrekenen met de douane. Klanten zijn niet achterlijk. Deze flut camera was na 2 weken defect; roteert niet meer.

Reply from Wifi Camera
Zelfde verhaal ... maar met goede afloop
ook ik was in de veronderstelling bij een Nederlandse website te bestellen. Kocht 3 weken geleden dag op dag telkens 1 camera. Netjes meteen betaald. Ik kreeg ook telkens meteen trac en trace codes, die nu, na 3 weken nog steeds beide 'NOT FOUND' aangeven!
Ik ben mijn vertrouwen in Rianne en haar partners kwijt!
Uiteindelijk, na contact via Messenger en Facebook is de zaak toch opgelost en heeft wifi-camera.nl mij alles terugbetaald.

Reply from Wifi Camera
Bende oplichters
Een grote bende oplichters zijn het. Een camera besteld van 68 € en nooit iets ontvangen. Mensen, laat deze firma links liggen, ze zijn het niet waard. Hun track en trace systeem werkt totaal niet. Zeker GEEN zaken doen met deze firma !!!!!!!!
Ondertussen een week geleden die brol ontvangen, maar werkt van geen kanten, heb het gewoon in de vuilbak gedumpt.

Reply from Wifi Camera
oplichters wel je bestelling betalen…
oplichters wel je bestelling betalen maar er wordt niet geleverd

Reply from Wifi Camera
Mensen wees gewaarschuwd
Mensen wees gewaarschuwd, dit is een malafide bedrijf. Het lijkt een Nederlands bedrijf maar ze laten de camera's rechtstreeks uit China komen. Hier kun je dus eerst weken op wachten, waarna je een brief van de douane krijgt dat ze je pakket hebben onderschept. Na het opsturen van de nodige bewijsmaterialen wordt uiteindelijk je pakket doorgelaten maar dien je nog een slordige €28 af te rekenen aan invoer rechten. Na vele emails richting WifiCamera.nl (Rianne) en vele loze beloftes kun je naar je geld fluiten. Waardeloos bedrijf, geen klanten service, oplichterij!
31-01-2020
Na 3 maanden toch uiteindelijk mijn €28 terug gekregen. Klantenservice heeft voor de toekomst een betere service beloofd.

Reply from Wifi Camera
Nooit en tenimer ooit nog een Camera…
Nooit en tenimer ooit nog een Camera bestellen bij dit bedrijf aan huis.
Had netjes een camera besteld via Fb, wat een ellende zeg heb haast 3 maanden gemaild met die BESTE mensen (RIANNE).
Hopeloos houden ze je aan het lijntje, OMG wat ze vroegen het sloeg nergens op vele mails gestuurd en steeds wilde ze wat anders. Orde nummer bewijs van het vesturen gegevens wat niet hopeloos mail verkeer.
Ze hebben een mooi 2 onder 1 kapwoning was, in staat om naar Nijverdal te rijden zo oneerlijk hoe ze het wilde afhandelen brrrrrr erge slechte foute mensen zijn het.
Mensen jullie zijn gewaarschuwd deze camera's worden bij Ali gekocht!
Klantenservice 0,0
Wij bestelde via wifi-camera.nl 2 camera's en een muurbeugel. Dus een totale waarde van ruim over de €100
Wij waren in de veronderstelling dat we te maken hadden met een Nederlandse webshop. Dat vonden we en leek ons wel zo fijn. Bestellen zelf niet buiten de EU, als er dan iets is, is het altijd lastig.
Op de website zelf alleen maar positieve reviews (hoe dan??).
Een dag na onze bestelling een mail van Rianne, bedank voor je aankoop. Een heel verhaal erbij, over dat ze in direct contact staan met hun leveranciers, dat ze klantenservice hoog hebben, binnen 24 uur reactie enz...
Na 2 weken een mail gestuurd waar de bestelling blijf, nog even geduld u bestelling is onderweg. Dus wachten we nog even af.
3 weken na bestelling een brief van post.nl. Dat er een pakket van buiten de EU bij de douane ligt. Huhhhh…. dachten wij. Even nummer checken van wifi-camera bestelling. En jawel het pakket was dus de gekochte al betaalde camera.
Of we even een formulier wilde invullen met de gegevens van het gekochte product en de bijhorende aankoopbon. Okée en als we dat niet doen?.... dan wordt het pakket terug gestuurd naar afzender en vernietigd. Dus.... dan geen camera en dag dag geld??
Dus mail nr1 naar Rianne geen reactie. Paar dagen later, mail naar info@wifi-camera, geen reactie. Nogmaals een mail naar Rianne, waar we al bang voor waren, geen reactie. En dan zeggen dat ze dat je binnen 24 uur reactie krijgt, waardeloze belofte.
Tja en dan, een review op facebook,een negatieve uiteraard. Yess binnen 15 minuten reactie, klein beetje hoop.... reactie om het ordernummer door te geven en dan zou ze even kijken wat er mis gaat.
Wat er mis gaat, nou heel veel dat heb ik je al 3 x gemaild.
Helaas blijft het dan ook bij de reactie ik zal het uitzoeken.
Tja en nu, idd ik had het dan beter zelf bij Ali express kunnen bestellen, want inmiddels zijn we aan het googlen geslagen waar wifi-camera dan haar producten in vredesnaam vandaag haalt.
Nu staan we in de kou door wifi-camera. Geen camera, weg geld en een hoop ergernis en frustratie.
Ik beoordeel dus niet de camera of de kwaliteit ervan want ik kan niets beoordelen aangezien we niets hebben. Het is puur de communicatie en de bereidheid tot hulp met wifi-camera.nl Als je een probleem heb, geven ze niet thuis.
2 camera’s besteld, 1 bezorgd, de ander kost véél ergernis!!!
2 camera’s besteld, na 3 weken de 1e camera binnen gekregen op 2 oktober. Tot vandaag (25 oktober) niets gehoord, behalve dat het tussen 9 en 19 oktober geleverd zou moeten zijn. Mailcontact met ‘Rianne’ van WiFi-camera.nl: krijg ik een automatisch gegenereerde mail terug dat ik de track en trace code moet invullen. Daar heb ik niets aan natuurlijk, dat was oud nieuws! Nog een mailtje sturen: excuses etc... maaaarrrr.... je moet nog even geduld hebben...Zucht.... moeite nog energie wordt gespaard om je ook maar te helpen om je camera binnen te krijgen.. Geen idee of ik mijn Ali Express-camera nog zal krijgen, maar de beoordeling van 9,4 voor hun service op de site van WiFi-camera.nl slaat volledig de plank mis!!!!
Tip van mijn kant: het lijkt mooi, maar het gaat je héél veel energie en ergernis kostten wat de goedkope prijs dan ook niet waard is! Niet mee in zee gaan!!!
Je kan het ook gewoon op Ali expres…
Je kan het ook gewoon op Ali expres bestellen want hun bestellen het ook gewoon op Ali expres naar jou adres..

Reply from Wifi Camera
The Trustpilot Experience
Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.
Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.
Learn more about other kinds of reviews.
We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.
Learn about Trustpilot’s review process.
Here are 8 tips for writing great reviews.
Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.
Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.







