BoligPortal Reviews 

9,016
•
TrustScore 4 out of 5

3.9

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 4 out of 5 stars

Overall a good option for finding houses in Denmark. Many owners ghost you or reply much later, but I ended up finding my apartment in Aarhus here. Scammers do exist on the site, and I came across... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

There are many options on your website, and I was able to find an apartment very quickly. However, the options are generally quite expensive.

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

The app is great, to be honest, I have no complaints about the website and how it functions. It's aggressive with notifications/emails by defaut, however I think that's actually necessary in Copenha... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

The best portal with verified landlords - no scammers. I like how the platform also allows streamlined contract-signing process. What could be better is to mark property as rented out (and removed fro... See more

Company replied

Company details

  1. Real Estate Rental Agency

Written by the company

BoligPortal er Danmarks største online portal for lejeboliger. Siden 1999 har vi sat udlejere og lejere i forbindelse med hinanden og hjulpet hundredetusindvis af danskere videre til et nyt hjem.  Vores kundeserviceafdeling sidder klar ved telefonen og/eller tasterne hver dag kl. 9-21 for at hjælpe dig, hvis du har spørgsmål. Vi svarer også alle anmeldelser her på Trustpilot, da vi sætter pris på al slags feedback og altid tilstræber en konstruktiv dialog på baggrund af vores brugeres oplevelser, succes'er og udfordringer. Som du kan se under "BoligPortal aktiviteter" længere nede på siden rapporterer vi meget få anmeldelser - og altid kun hvis de efter vores skøn strider imod Trustpilots retningslinjer. Ønsker du at komme i direkte kontakt med os, kan du se vores kontaktoplysninger herunder.


Contact info

3.9

Great

TrustScore 4 out of 5

9K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 98% of negative reviews

Typically replies within 48 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.9

All reviews

(9,016)

673 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Started well, ended badly

I actually started to have a good experience on Boligportal. I got the longer contract (two months) and tried to cancel right away on the English page. I did not receive a confirmation mail or anything but I was not worried.

Today, they renewed may contract for two more months... When cancelling on the Danish version, I got the confirmation via E-Mail. Seems very sketchy. Additionally, EU law only permits the renewal of maximum one month after the first period.

For customers with similar experience, help can be found at forbrug, which is the Danish agency responsible.

July 7, 2026
Unprompted review
BoligPortal logo

Reply from BoligPortal

Hi Nik,

Thank you for your review.

We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

However, we'd like to clarify how our subscription works. Our subscriptions and renewal periods are clearly presented during the purchase process, and we make every effort to inform users about automatic renewal before the purchase is completed.

Thank you for taking the time to share your experience.

Kind regards,

/Clara, BoligPortal

Rated 1 out of 5 stars

Worst experience using this platform

Worst experience using this platform as a student looking for accommodation.
By default, they automatically charge your account when you buy a 24H subscription unless you change the subscription settings on your profile. They refuse any help or refund, even for an immediate cancellation request after auto-charges for the subscription. I will never get back and trust them.

July 3, 2026
Unprompted review
BoligPortal logo

Reply from BoligPortal

Hi Saeed,

Thank you for your review.

We're sorry to hear that you had a disappointing experience.

However, we cannot recognise the description of our subscription. Our 24-hour access is part of a recurring subscription, and we make every effort to clearly inform users about the automatic renewal at several stages throughout the purchase process before the purchase is completed.

Thank you for taking the time to share your experience.

Kind regards,

/Clara, BoligPortal

Rated 1 out of 5 stars

Scam

Scam
I was charged for an automatic renewal without any prior reminder.
I deactivated my subscription within the specified date, and I emphasize within the specified date, but they automatically renewed it because a few minutes had passed.

Despite this, the company refused to provide any refund.

This feels unfeirs.

June 30, 2026
Unprompted review
BoligPortal logo

Reply from BoligPortal

Hi Luka,

Thank you for your review.

We're sorry to hear that you're disappointed with your experience.

We understand that it can be frustrating if a subscription renews when you were intending to cancel it. As your subscription was cancelled after the renewal had already taken place, it continued in accordance with the subscription terms that were accepted at the time of purchase.

Thank you for taking the time to share your experience.

/Clara, BoligPortal

Rated 4 out of 5 stars

Overall a good option for finding…

Overall a good option for finding houses in Denmark.
Many owners ghost you or reply much later, but I ended up finding my apartment in Aarhus here.
Scammers do exist on the site, and I came across one when I was moving in Copenhagen years ago; I understood he was a scammer, and he got kicked out a few days later.
But overall, the vast majority of announcements are legit, and you just need common sense.

June 24, 2026
Unprompted review
BoligPortal logo

Reply from BoligPortal

Hi Salvatore,

Thank you for taking the time to share your experience – and congratulations on finding your apartment!

While I'm happy to hear that BoligPortal helped you find a home, it's unfortunate that you also experienced delayed responses and a scam attempt.

We manually validate all new landlords before they can advertise, and although scammers occasionally try to bypass these checks, we remove them as quickly as possible when identified.

I'm glad you recognised the scam before anything happened. If you ever come across a listing or landlord that seems suspicious, you're always more than welcome to contact our support team.

Thank you again for your review, and I wish you all the best in your new home!

Have a great day.

/Clara, BoligPortal

Rated 4 out of 5 stars

Easy to use

App is easy to use and offers a good way to find rooms/ apartments.

June 18, 2026
Unprompted review
BoligPortal logo

Reply from BoligPortal

Hi Nils,

Thank you for your review!

We are thrilled to hear that you have had a good experience using our app.

Have a nice day. :-)

/Clara, BoligPortal

Rated 1 out of 5 stars

Terrible website

Terrible website. I signed up for the 1-day subscription to connect with someone offering a sublet. I did not notice that their policy implies that if you do not cancel within that day, the next day you are charged with their monthly subscription (VERY EXPENSIVE!). Although I understand this is stated in their terms and conditions, I believe is normal for similar websites to do a reimbursement if it is clear that this is not what you intended. I reached out, explained the situation, but they were not willing to provide a reimbursement. I think this is one of the worst customer services I come across. Please be aware that they will take your money!! Use alternative websites.

June 3, 2026
Unprompted review
BoligPortal logo

Reply from BoligPortal

Hi Agustin,

Thank you for your review and feedback.

We are sorry to hear that you didn't notice the terms of our subscription.

While we completely understand that it is frustrating to have paid more than you intended to, we must also maintain the clearly stated terms of our subscription that is listed several times during the purchase process.

If there is anything else we can help you with, or if you have any further questions, please don't hesitate to contact us.

We wish you a nice day despite.

/Clara, BoligPortal

Rated 5 out of 5 stars

Helped me connect with my landlord

Helped me connect with my landlord, and once we agreed to sign the paperwork online in an easy way

May 14, 2026
Unprompted review
BoligPortal logo

Reply from BoligPortal

Hi Esteban,

Thank you for your review and feedback! We are so happy to hear that you found your new home and easily signed the contract through our digital system.

Have a nice day. :-)

/Clara, BoligPortal

Rated 1 out of 5 stars

SCAM

SCAM - they scam customers with their dishonest auto renewal process. STAY AWAY from them. There are much better options.

April 28, 2026
Unprompted review
BoligPortal logo

Reply from BoligPortal

Hi Dian,

Thank you for your review and feedback.

We inform and communicate the subscription terms clearly multiple times when signing up for a subscription - both before the purchase, during the purchase and in the receipt you receive on e-mail. We are of course sad to hear if you didn't notice this, but we must maintain identical terms for all of our customers.

If you have any questions or need help, you are always welcome to reach out to us at info@boligportal.dk.

/Clara, BoligPortal

Rated 5 out of 5 stars

This is my second time finding a tenant…

This is my second time finding a tenant for my apartment in Copenhagen, process is really easy, transparent and efficient.

Always recommend this app for anyone seeking or renting out.

April 27, 2026
Unprompted review
BoligPortal logo

Reply from BoligPortal

Hi Savita,

Thank you for your review! We are glad to hear you find it easy and efficient. :-)

Have a nice day.

/Clara, BoligPortal

Rated 1 out of 5 stars

I was charged for an automatic renewal…

I was charged for an automatic renewal without any prior reminder.

I noticed the charge immediately and had not used the service at all after the renewal.

Despite this, the company refused to provide any refund and insisted on strict terms.

This feels unfair, especially for a service that was not used at all.

Be careful with the subscription and make sure to cancel in advance.

April 24, 2026
Unprompted review
BoligPortal logo

Reply from BoligPortal

Hi Xinghao,

Thank you for your review and feedback.

We write about the automatic renewal multiple times during the process of purchasing a subscription, but we are of course sorry if you didn't notice these terms. However, as they are stated clearly, we can not offer retroactive cancellations.

We are sorry to hear that you find it unfair, but we must ensure identical terms for all our customers.

If you have any further questions or need any help, you are always welcome to contact us at info@boligportal.dk.

/Clara, BoligPortal

Rated 5 out of 5 stars

Very simple and efficient process for…

Very simple and efficient process for renting out our apartment. We posted our apartment and it was rented out in less than 2 weeks. Support tools like contract and check lists are available

April 21, 2026
Unprompted review
BoligPortal logo

Reply from BoligPortal

Hi Jacob,

Thank you for your review and feedback! We are happy to hear that you found the process simple and efficient.

Have a nice day. :-)

/Clara, BoligPortal

Rated 2 out of 5 stars

Recommendations for improvement of the service

I can not comment on the service, however, i must say that the landlords did from 6 messages I sent to landlords, only one replied, albeit with a negative reply. I believe the system would be improved if the client (me) could have at least visual feedback as to whether the messsage has been received/read by the landlord, so that the client does not hang around needlessly waiting for a reply that will never arrive. it would be ideal to safeguard the needs of the potential tenants in this way.

April 21, 2026
Unprompted review
BoligPortal logo

Reply from BoligPortal

Hi Panagiotis,

Thank you for your review and feedback.

We are sorry to hear that you didn't receive the responses you had hoped for. Depending on your search, sometimes it can take some days before you receive responses from landlords, e.g. due to many requests, different schedules or processes with the rentals.

However, when a message has been read by a landlord/tenant, you can always see a little "read"/"læst" note at the bottom. If it doesn't show, unfortunately it hasn't been read yet, probably because the landlord has received many messages.

We understand that it can be frustrating, and if you should have any questions or need help or tips regarding your search, you can always contact our support team at info@boligportal.dk.

Other than that I wish you a good day!

/Clara, BoligPortal

Rated 1 out of 5 stars

I did not find BoligPortal to be a good…

I did not find BoligPortal to be a good option for finding an apartment. Many listings were posted by private landlords who never responded. A large number of ads were also from companies that redirected users to their own websites for further searching. Overall, it was a poor experience and a waste of money. I would not recommend using BoligPortal.

April 1, 2026
Unprompted review
BoligPortal logo

Reply from BoligPortal

Hi Sanjay,

Thank you for your review and feedback.

I am sorry to hear that you are not satisfied with our product and services.

Unfortunately, some landlords can take a little while before they respond. This is often due to them receiving many messages, or piling up inquiries before selecting a few and getting back to them.

We realize that as a tenant seeking a home, it can be very frustrating to wait for responses, and therefore we make sure to encourage and ask for landlords to respond to the messages they receive as quickly as they can.

You can always contact a landlord directly through our platform, but some landlords prefer to write a message back, where they redirect tenants to their own websites or maybe an e-mail or the like. However, we would never advise to take the communication outside of our platform, if you do not feel comfortable or secure doing so, and you are always welcome to contact us, if you have any questions or need help or advice about your search or about a specific ad.

If we can in any way help you further in your search, please feel free to write an e-mail to us at info@boligportal.dk.

/Clara, BoligPortal

Rated 4 out of 5 stars

Anders var super forstående og rar at…

Anders var super forstående og rar at tale med. Han gjorde det hele til en god oplevelse. Tusind tak for dig Anders. ☺️🫶

March 13, 2026
Unprompted review
BoligPortal logo

Reply from BoligPortal

Hej Suzette

Dejligt at høre, du har fundet en god udlejer :)

/Malou, BoligPortal

Rated 5 out of 5 stars

Thank you for your prompt service

Thank you for your prompt service. I found my home quickly thanks to your information.

February 22, 2026
Unprompted review
BoligPortal logo

Reply from BoligPortal

Hi Svitlana

Thank you for sharing your positive experience. Huge congratulations on the fast results in your search for a new home.

/Malou, BoligPortal

Rated 5 out of 5 stars

It was very easy to look for the house…

It was very easy to look for the house and the landlord is very kind

March 7, 2026
Unprompted review
BoligPortal logo

Reply from BoligPortal

Hi Kalpana

Thank you very much for taking your time to share your positive experience. And congratulations on finding your new home.

/Malou, BoligPortal

Rated 1 out of 5 stars

I thought I bought access for 2 months, but it was a subscription

I bought access to BoligPortal and selected 2 months because it was cheaper than the monthly option. I understood this as a fixed access period. Later I discovered that it was actually a recurring subscription that renews automatically every 2 months.

I cancelled the subscription immediately when I noticed the payment and contacted support to ask for a refund. Unfortunately the company refused to refund the payment.

I have now contacted my bank and filed a complaint to the Danish Consumer Ombudsman because I believe the way the subscription is presented can easily be misunderstood.

Answer to their response here: I can see on Trustpilot that many other users had exactly the same experience as I did. Many people also thought they were buying access for a fixed period and later discovered that it was actually a recurring subscription. Some of them are students like me and asked for a refund, but the company refused.

If so many people misunderstand the same thing, then the information in the sign-up process is clearly not as clear as you claim. When many customers make the same mistake, it usually means the way the subscription is presented is confusing.

From a legal point of view you may say that the information exists somewhere in the process, but in practice many users still understand it as a fixed access period. That is exactly what happened to me.

I cancelled the subscription immediately when I noticed the payment. I still believe it would be fair to refund the payment in this situation, especially when it concerns students with very limited budgets.

Right now the impression is that the company prefers to keep the money rather than help customers who clearly misunderstood the subscription model.

March 6, 2026
Unprompted review
BoligPortal logo

Reply from BoligPortal

Hi Maria

I am sorry that you have misread the information regarding our subscription. While you are right that the two-months subscription is the cheapest option per day, everything else including how the subscription is exactly the same as the 28-days subscription you used the first time.

We inform you three times during the sign-up process about the ongoing subscription, just as we ask you to accept our payment policy in order to proceed. Just after you sign up and pay for the first subscription period, you recieve an e-mail with the same subscription terms as weil as the date and time of the first renewal to help you add your own reminder regarding cancelling in time. Our sign up process and communications are created based on the guidelines from the Danish Consumer Ombudsman.

Update: You are correct that you are not the only one who missed the information regarding the subscription when signing up and that other customers have claimed the same as you here. That is not, however, as general a mistake as you claim, since the number still constitutes a very minimal number compared to the total subscriptions created every month. I understand your frustration paying a higher price than intented. However, cancelling in time remains your responsibility, and in your case I can see that you have used our service before and hence know of the subscription and cancellation process. We do not offer cancellation retroactively, since we find it most fair for all seekers that everyone have the same information, same terms and same "deadline" for cancelling in time - rather than us bending the rules by individually stating case by case, when a few minutes, a few hours or a few days too late should actually count as "too late".

/Malou, BoligPortal

Rated 5 out of 5 stars

It is very convieniet to rent an…

It is very convieniet to rent an apartment in this platform. I used it two times with a good experience.

March 3, 2026
Unprompted review
BoligPortal logo

Reply from BoligPortal

Hi Ali

Thank you very much for your kind feedback - and congratulations on the results - twice :)

/Malou, BoligPortal

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look