City Furniture Reviews 

454
•
TrustScore 2 out of 5

2.2

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Considering 67 reviews, most reviewers were unhappy with their experience overall. Customers frequently reported that the purchased furniture suffered from severe quality issues, such as peeling finishes, broken parts, and structural defects shortly after delivery. Additionally, many people expressed deep frustration with unhelpful support teams and unreliable delivery services that significantly delayed orders or brought damaged items. Some reviewers were happy with the staff, noting that the in-store sales representatives were very polite, knowledgeable, and genuinely helpful during their showroom visits. Several consumers also appreciated the smooth shopping assistance provided when carefully selecting items like comfortable sofas and matching bedroom sets.

What people talk about most

Product

Clients share ambiguous opinions on product, with some reviewers praising the soft leather, comfort, and... See more

Customer service

Consumers find customer service to be mixed, as some reviewers highlighted pleasant interactions and helpful... See more

Staff

Reviewers highlight positive aspects of staff, frequently praising attentive and knowledgeable sales... See more

Delivery service

Reviewers express ambiguous feedback about delivery service, as experiences varied drastically across... See more

Quality

Customers consistently note negative experiences with quality, highlighting that items quickly show major... See more

Reviews shaping this summary

Rated 2 out of 5 stars

Usually love City Furniture and have purchased many pieces from them over a 20 year time. But recently i found myself disappointed by the customer service and lack of understanding towards customers.... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

I had a lovely salesperson taking care of me at City, her name was Portia. We got a lot done in a short period of time. She also made sure I would receive this order in a few days, which I did receive... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Terrible warranty, Claim my mattress by default, a year later it had been discontinued, they gave me a credit to buy a new mattress at double price. Was Oscar Chacon manager in altamonte spring Florid... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

City furniture sold us 2 sofas and a recliner. They force you to buy a insurance policy to cover any defects or damage that happens. Never in the sales process or the invoice does it say you must rep... See more

Company replied


Company details

  1. Furniture Store
  2. Bedroom Furniture Store
  3. Living Room Furniture Store

Information provided by various external sources

City Furniture is a privately owned retailer that sells home furnishings, mattresses, and home accents.


Contact info

2.2

Poor

TrustScore 2 out of 5

454 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 97% of negative reviews

Typically takes over 1 month to reply

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

2.2

All reviews

(454)

72 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Do not purchase from City Furniture

1. Terrible customer service
2. lack of empathy for consumer after purchase
3. Hiring unexperienced delivery and assembly individuals
4. Cannot speak with anyone in Corporate to file complaints.

Update; After I submitted reviews across several platforms about City Furniture. I keep receiving pre-messages from Kate at City Furniture. When I reach out to email she provides I hear crickets. Amazing, how they operate and yet stay in business
6/30/26- Called City Furniture Altamonte Springs spoke with Rob (manager) who was great he listened to my issue, called me back and gave me the solution which was to replace the entire bed. But it wasn't Corporate Office that reached out it was a manger from local store.
7/1/26- I did file a complaint through the BBB and in fact received an email from the BBB with a response from City Furniture. This is what it says: ***MESSAGE FROM BUSINESS***
We are so sorry the customer did not have the experience we wish for all of our customers.
The customer was assisted with an exchange for the entire bed scheduled for 07/04/206.
We will be following up the customer after the deliver to ensure the customer is satisfied with the delivery.

June 28, 2026
Unprompted review
City Furniture logo

Reply from City Furniture

Hi Zee, we’re truly sorry to hear about your experience and the frustration this has caused. This is not the level of quality or service we aim to provide, and we take your concerns very seriously. We’d appreciate the opportunity to review this matter in more detail and help find a resolution. Please email us at Kate@city-furniture.com with your order details and the best contact number, so a member of our team can reach out directly.

Rated 1 out of 5 stars

Terrible warranty

Terrible warranty, Claim my mattress by default, a year later it had been discontinued, they gave me a credit to buy a new mattress at double price. Was Oscar Chacon manager in altamonte spring Florida. The rest of my bed room set was discontinued before the first year.

June 20, 2026
Unprompted review
City Furniture logo

Reply from City Furniture

Hi, Enrique! We are so sorry to hear about your recent experience with your mattress and the inconvenience caused. We strive to resolve our customer’s issues ASAP, your satisfaction is our #1 priority.  Please Email us at Kate@Cityhome.com your invoice number and contact details and we will reach out to you directly. Thank you!

Rated 1 out of 5 stars

Nightmare Customer Service and Deceptive Delivery Practices

Their delivery system is a disaster, and their customer service relies on trap tactics and hidden fees rather than solving problems.I ordered a matching bedroom set. They delivered only the bed and mattress first, promising the remaining pieces would arrive in two weeks. It took five weeks. Accepting that initial partial delivery was a massive mistake, as it trapped me with an incomplete, mismatched room.When the second delivery date finally arrived, I was given a 3-hour window. I waited for over 5 hours. When I called customer service to cancel the remaining order because it was nearly an hour and a half past the delivery window, they threatened me with a penalty fee for refusing the delivery. To make matters worse, they told me that while the undelivered items could be canceled, the pieces delivered a month ago could not be fully refunded. They expect me to keep a standalone bed and find a completely different chest and dresser that happen to match.When I complained about the 5-hour wait, the representative dismissed it by claiming the 3-hour window is "only an estimate." They offered a insulting refund of half the delivery fee to make it go away. When I demanded to speak to a supervisor, I was left on hold for over 40 minutes—clearly a stalling tactic hoping the truck would pull up before a manager had to face me.You genuinely need a lawyer to read their sales contracts and delivery conditions before purchasing. Zero transparency, zero respect for the customer’s time, and predatory policies. I will never buy from them again.

June 19, 2026
Unprompted review
City Furniture logo

Reply from City Furniture

Hi Adam, we are so sorry about your recent experience with us! We strive to resolve our customer’s issues ASAP, your satisfaction is our #1 priority. Please Email us at Kate@Cityhome.com your full name and phone number within the next 24 hours so that we can take immediate action to correct this issue. Thank you!

Rated 5 out of 5 stars

It ain't just chairs

I'm a guy. I don't usually go furniture shopping....but my wife and I needed to replace the living room! Our two Golden Retrievers had eaten the couch cushions; threw up on the carpet; shorted out the lamp by chewing on the cord AND sat in MY chair and "passed gas" repeated times!
Yania Mendez met us as we walked in and it was easy peasy from there on out. The couch she picked out for us had comfortable arms for lying against. The two chairs swiveled and rocked...and the lamp worked without blinking on and off. Yania was extremely pleasant and made the whole process simple. We were all signed up within an hour and EVERYTHING was delivered the very next day. If you have reason to visit you'll see that their newly named and upgraded City....should have the motto of: "It ain't just chairs."

June 19, 2026
Unprompted review
City Furniture logo

Reply from City Furniture

Hi, Steve! We are so excited to read about your 5-star experience with Yanina! Thank you for sharing your experience and for leaving a thoughtful review. We appreciate you and your business!

Rated 5 out of 5 stars

Sylonie Graham

Recently, I stopped in to purchase some decorative items for my guest room. Sylonie Graham greeted me and offered to help me locate the items I was looking for. She was very professional, knowledgeable and listened carefully to help me find my items. Although the items I was looking for were indeed quite inexpensive she still spent a lot of time locating everything I was looking for. I've purchased a great deal at City Furniture over the years and I look forward to returning at this store. With that being said, I intend on securing Sylonie to help me select the furniture I'm looking for. I'm very iompressed with your store and Sylonie!
John Bachausen

June 15, 2026
Unprompted review
City Furniture logo

Reply from City Furniture

Hi, John! We are so thrilled to hear that your 5-star experience with Sylonie made such a lasting impression. We can't wait to see you again in the future! Thank you for choosing us!

Rated 3 out of 5 stars

My shopping experience in the show room…

My shopping experience in the show room was great. I had a wonderful sales gal, Portia Gordon. She got right on it, we could have furnished my whole condo in an hour. She promised me delivery in days, which she did hold her promise. It was delivery & customer service that fell apart. Delivery came 3 days later, everything I ordered was damaged, which was so disappointing!! The delivery driver documented some damages immediately, but there were so many things wrong. I went in to city furniture in Boca in person & a lovely manager/problem solver inter-vend. She worked out a return for Friday June 12 at 2:30. I had a friend on call to except my delivery. At first we were told 2:36 arrival then all of a sudden I get a text at 10:34 that they’ll be there in half hour. My friend never got to shower & ran to my home. Not everything was on truck. All of a sudden I get another text that I have another delivery from 2:30-5:30 made my friend nuts. I get a text that it’s 3:34 they be there in 30 minutes. My friend once again ran like the wind & made it there before the drivers. Customer service was horrible & so was the communication of how many deliveries was insane!! I’ll think again when I decide to go to City!!

June 12, 2026
Unprompted review
City Furniture logo

Reply from City Furniture

Hi Sayde, we are so sorry about your recent experience with us! We strive to resolve our customer’s issues ASAP, your satisfaction is our #1 priority. Please Email us at Kate@CityFurniture.com your full name and phone number within the next 24 hours so that we can take immediate action to correct this issue. Thank you!

Rated 1 out of 5 stars

I paid for three year warranty and it is a fraud

I paid for two orders, invoice numbers 711666 and
710580, for two warranties I paid for the three year protection plan, for stains and the first time I call them, they say that it is out of warranty because I should have called them every time a little stain or dirt appears. Ridiculous. City Funiture discounts and warranty are a scam. Be aware! The order numbers are in this claim. Kate, you are a robot or you don’t know to read. Then, people saying were from City Furniture called, they offered a half of the solution -in the next 12 weeks!- for my problems, but, when I asked them to send an email saying so, they again disappeared. So, it seems that they have developed a skill version of a fraud and a scam, both for the products to be returned and for to cover the warranty paid to them. Be aware!!!

June 3, 2026
Unprompted review
City Furniture logo

Reply from City Furniture

Hi, Mickey! We apologize for the inconvenience caused by this issue. Rest assured, we're here to help and get things sorted for you. Just drop us an email at kate@cityfurniture.com along with your order number or invoice details, and our team will swing into action within 24 hours. Your satisfaction is our top priority, and we want to make things right. Thank you for choosing CITY Furniture!

Rated 2 out of 5 stars

Usually love City Furniture and have…

Usually love City Furniture and have purchased many pieces from them over a 20 year time. But recently i found myself disappointed by the customer service and lack of understanding towards customers. 2 weeka ago my wife an I purchased a section with the reo of a sellers person. We found piece we loved but was worried about the measurements fitting the living room. We gave the sales person the measurements and was told it would fit the area. Fast forward to delivery day, the pieces didn't fit, had to beg them to let us exchange it with something different, used the same sales person and gave them thensame measurements, just to have the issue happen again, now im stuck with a sectional that I've come to hate and out of $3000. So before you purchase please know you will have a had time making returns or exchanges and they way they are nice and pleasant with you at time of purchase will not be the same if something goes wrong and you need to make changes

May 25, 2026
Unprompted review
City Furniture logo

Reply from City Furniture

Hi, Pcesaire! We apologize for the inconvenience caused by this issue. Rest assured, we're here to help and get things sorted for you. Just drop us an email at kate@cityfurniture.com along with your order number or invoice details, and our team will swing into action within 24 hours. Your satisfaction is our top priority, and we want to make things right. Thank you for choosing CITY Furniture!

Rated 1 out of 5 stars

Non-existent customer service

On April 28th I had multiple items delivered, among them was a vase that was delivered in a box. As the items were delivered to me I noticed the box rattled and I asked how I would be able to claim a broken item incase there was damage. They said you can go online within 24 hours and make the claim. Well, as expected the vase was broken in half and the claim was made. We are going on a month now without a single word to replace this item that they neglected in delivery. Avoid them because if you have any issues they will not correct it.

April 28, 2026
Unprompted review
City Furniture logo

Reply from City Furniture

Hi Daniel, we're so sorry to hear about your recent delivery experience with us. Our team is committed to making things right for you. Please shoot us an email at kate@cityfurniture.com with your order number or invoice details. We'll jump into action to fix this for you ASAP. Your satisfaction means the world to us. Thank you for your understanding!

Rated 1 out of 5 stars

Missing Feet

The bedframe I ordered was missing 3 of the six "feet" that are supposed to be attached to the slats upon which the mattress sits.

Attempting to acquire the missing parts I had conversations with several AI assistants who said they understood how frustrating this must be and would help me get this resolved right away. Unfortunately the AI was unable to get the real people involved to take the matter seriously.

The first person I talked to via Chat required me to send him a photo of the bed that indicated the missing parts so he could "open a claim". I did that and it was the last I heard of him. Then I contacted customer service on the phone to check on the status. I was told the wait time was over 5 minutes but press 1 to be called back as soon as the next slot was available. 2 days later I'm still waiting for that call.

Finally I talked to the original salesperson who assured me it would be taken care of. It has not.

In the meantime I bought some adjustable feet on Amazon that did the trick so I could finish the setup. In the event City Furniture ever gets back to me at all, which now seems unlikely, I will resist the temptation to tell them where they can put their feet. .

If you do buy from them I recommend you pay for assembly because their customer service is basically non-existent if there are problems.

Update: The response I got below just goes to show how delusional they are about their customer service. 90% of the reviews on here are 1 star. I did reach out to the person that responded via email and ended up getting a call from someone with an Indian accent I could hardly understand but it was obvious they hadn't even read this review.

May 20, 2026
Unprompted review
City Furniture logo

Reply from City Furniture

Hello Jack, we are sorry we let you down with your recent experience that earned us a 1-Star rating. This does not represent the service we strive to extend to our guests. If there is anything we can do to help or if you would like to discuss this further, please email us at kate@city-furniture.com with your contact information and invoice/order number. Thank you for reaching out.

Rated 1 out of 5 stars

DO NOT BUY FROM OR TRUST CITY FURNITURE

David Price here. I’m a verified purchaser of over $7,000.00 worth of furniture in May of 2026. The order was screwed up from the start. We ordered a king bedroom set in a white wash finish, and a queen set in a darker brown tone. The delivered just the opposite. The queen in the lighter finish, and the king in the darker. Delivery people said it wasn’t their problem. I have an email from them stating what I said we ordered was, indeed, correct, but it didn’t matter to City Furniture. I paid $600.00 for the “premium” delivery, and set up. What a freakin’ joke. They put the furniture in the wrong rooms, and refused to move it to the correct rooms. They were supposed to assemble our sectional, and test to see if all the power accessories worked properly. Not only did they not bother to properly assemble the sectional, they didn’t even bother to plug it in to see if it worked (IT DIDN’T). I immediately got a response saying how sorry they were, and they would make things right. HA! What a joke. I’ve called, and we exchanged emails repeatedly, but nothing has happened. No price adjustment. No nothing. To make things worse, I received an email from City Furniture the day after we purchased advertising free “premium delivery and set up” for orders over $1495.00. Our order was over $7000.00, and they refuse to refund us the money, plus they botched the delivery and didn’t set anything up, so we paid $600.00 for less than nothing. Don’t trust these SCAMMERS. They forget your name once they have your money. INEXCUSABLE, DECEPTIVE business practices. They should be investigated for consumer FRAUD!! I’d given them ZERO STARS for I could’ve. A total, udder waste of our time and money. My cell# is 614-325-5800. Call me , and correct your mistakes/overcharging.

May 14, 2026
Unprompted review
City Furniture logo

Reply from City Furniture

Hi David, we are so sorry about your recent experience with us! We strive to resolve our customer’s issues ASAP, your satisfaction is our #1 priority. Please Email us at Kate@City-Furniture.com your full name and phone number within the next 24 hours so that we can take immediate action to correct this issue. Thank you!

Rated 1 out of 5 stars

Terrible warranty and incorrect…

Terrible warranty and incorrect information when u buy we were concerned about cushions wearing and we're told that if we purchased warranty would be covered well 1 year later we have one cushion that has completely flattened and the material is worn thru and told this not covered under our pricey stylus couch LOW QUALITY bad sales tactics would not recomend

April 13, 2026
Unprompted review
City Furniture logo

Reply from City Furniture

Hello Debbie, we are sorry we let you down with your recent experience that earned us a 1-Star rating. This does not represent the service we strive to extend to our guests. If there is anything we can do to help or if you would like to discuss this further, please email us at kate@city-furniture.com with your contact information and order number. Thank you for reaching out.

Rated 1 out of 5 stars

Horrible company

You should focus on city furniture and fixing your issues before rebranding to City Home and biting off more than you can chew. Stop outsourcing your customer service to Colombia and Phillipines and start taking better care of your American employees instead of rebranding to City Home

May 2, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

City furniture policies area all …

City furniture policies area all illegal, (BEEARE) I purchased a bed and it was delivered damaged, reported it within the stipulated time they said no refund, you will be given a new bed, (so no refund no exchange) forced to comply. A manager spent over an hour a got them to agree to a credit note with specifications. I had to use the credit note before they will pick up the damaged bed. But they picked up the bed they did not have Tv Stand. The tv stand which I was forced to purchase with the store credit plus additional cost, was not delivered. So, because there so much back and forth forth ( and bill was written so fraudulently, I said enough!!! I am done with City Furniture and I refuse to take delivery. No City Furniture is telling a lie to synchrony Bank that I received the TV Stand. And Synchrony for its part refuses to ask for the delivery invoice. That would show the date, time and my signature as proof. I changed my mind about the purchase and the sale was never completed.

February 22, 2026
Unprompted review
City Furniture logo

Reply from City Furniture

Hi Sharon!
We're truly sorry to hear about the issues with your bed and the frustration this has caused. Providing excellent service is our top priority, and we want to make this right for you. Please email us at kate@cityfurniture.com with your order number or invoice details, and our team will reach out to assist you directly. Your satisfaction is very important to us, and we appreciate your patience and the opportunity to resolve this for you. Thank you!

Rated 5 out of 5 stars

Sofa Purchase

I purchased a sofa set and the Salesperson was very attentive, the delivery was great and customer representative confirmed that I was satisfied with the delivery. Great experience

April 30, 2026
Unprompted review
City Furniture logo

Reply from City Furniture

Hi Lorna, We recently joined Trustpilot and just came across your review. Thank you for your kind words! We truly appreciate your support and are glad to hear you had a positive experience. We hope to serve you again in the future.

Rated 5 out of 5 stars

The salesman literally spoke my…

The salesman literally spoke my language. I was initially overwhelmed by the amount of bedroom sets they offer but after explaining what I thought I’d like I was shown beds that fit the criteria. I’m happy with my purchase and would highly recommend.

March 14, 2026
Unprompted review
City Furniture logo

Reply from City Furniture

Thank you for taking time of your day to leave us a wonderful review. We truly appreciate you and you doing business with us!!

Rated 1 out of 5 stars

Delivery Service Issue - No Resolution

In store experience good, delivery missing cushions - going on (2)+ weeks and no resolution. Carrier problems should not be the customers problem - ship me new cushions and deal with carrier on your own time & dime. First experience with CITY and they are not handling situation the way it should be.

April 17, 2026
Unprompted review
City Furniture logo

Reply from City Furniture

Hi Dan, we are so sorry about your recent experience with us! We strive to resolve our customers’ issues ASAP, your satisfaction is our #1 priority. Please email us at Kate@City-Furniture.com your full name and phone number within the next 24 hours so that we can take immediate action to correct this issue. Thank you!

Rated 5 out of 5 stars

Our salesperson Pam Enzinna

We bought a bedroom set and our salesperson was very informative. She mads sure we had the measurements of our room to make sure the furniture would fit. Even though my wife was having a hard time picking out what she wanted, Pam never once looked like we were a bother. Hats off to Pam Enzinna she is the best.

April 25, 2026
Unprompted review
City Furniture logo

Reply from City Furniture

Hi Ted! Thank you so much for your 5-star rating! We truly appreciate your support and are thrilled to hear you had a great experience with us. We look forward to serving you again soon!

Rated 1 out of 5 stars

Synchrony Bank that this company uses …

Synchrony Bank that this company uses has a horrible customer service system. They charge you paper statements after 2 months with 0 notice of issuance. Horrible experience getting refunds back from this bank. Don’t use their credit services. You will pay in the long run.

April 2, 2026
Unprompted review
City Furniture logo

Reply from City Furniture

Hi Richard, we’re really sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must be. Synchrony Bank is a third-party provider and handles all billing and account services directly, but we never want you to feel unsupported.

If there’s anything we can assist with, please email us at Kate@city-furniture.com with your contact information and we’ll reach out right away to help however we can.

Rated 1 out of 5 stars

recently made a purchase with you for…

recently made a purchase with you for my new home, and unfortunately, I noticed that some items arrived in different sizes, with twisted legs, and mattresses smaller than what I ordered.

Additionally, the City Furniture employees who delivered the furniture disassembled it, and later that same day reassembled it because I requested them not to leave it disassembled. During this process, my door and walls were scratched, and the house—recently painted—was left dirty.

At the time, I was unable to inspect everything due to the circumstances, and I only noticed the damage when I returned to the house five days later. I filed a claim on April 7, but I have been informed that City Furniture does not consider themselves responsible.

I understand the claim should ideally have been made immediately, but I could not verify the items at that time. I would sincerely appreciate your assistance in resolving this matter fairly and promptly.

Customer Service previously offered $100.00, but it seems there has been a change in that decision. My main concern is simply to address the scratches and paint damage caused during delivery.

Thank you very much for your attention and understanding

April 2, 2026
Unprompted review
City Furniture logo

Reply from City Furniture

Hi Tibisay, thank you for sharing this, we’re very sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must be.

We do our best to ensure deliveries are completed with care and encourage all concerns to be reported at the time of delivery. Because of this, we have limitations when issues are reported several days later and are unable to move forward with home damage claims in these cases.

We appreciate your feedback and will share it with our team.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look