Fantastisk sted ! Er blevet ret fascineret af æbler, æble vin, is vin og cider nu, efter den smittende gejst og det maks høje niveau. Wow! 🤍 Tal for en skøn oplevelse og for den entusiastiske fort... See more
While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more
To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more
See what reviewers are saying
Skøn oplevelse! Vi mødte en serviceminded ung fyr ved ankomst, som introducerede til stedet og vores overnatningssted, vintønden Ingrid. Vildt hyggeligt med sans for detaljer og vi blev forkælet... See more
Havde en fantastisk weekend på Cold Hand Winery. Første gang på Glamping, men ikke sidste gang. Overnattede i et af Glamping teltene, som var en oplevelse. Omgivelserne er så fine, omgivet af s... See more
Dyr oplevelse. Teltet var beskidt indvendigt. Vi havde bestilt et telt med toilet, men teltet omkring toilettet var revet op, og var derfor åbent. Morgenmaden var placeret i et køleskab som var frosse... See more
Company replied
No history of asking for reviews
This company hasn't invited their customers, so reviews may not be representative
Replied to 100% of negative reviews
Typically replies within 1 week
How this company uses Trustpilot
See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.
Dyr oplevelse
Dyr oplevelse. Teltet var beskidt indvendigt. Vi havde bestilt et telt med toilet, men teltet omkring toilettet var revet op, og var derfor åbent. Morgenmaden var placeret i et køleskab som var frossent, så da vi ville servere den om morgenen, var den hel frossen.

Reply from Cold Hand Winery
Endnu en overnatning/glamping
Endnu en overnatning/glamping. Dette er min 2. Gang jeg har booket et glamping ophold her. Lækre vine, lækker tapas, rent telt, fine deltaljer og dejlige grønne omgivelser. Kan kun anbefales. Det er en nydelse uden lige.
Nul fleksibilitet !
Nul fleksibilitet !
Da vi kom kl. 12.00 ( vi skulle til frokost fest, inden overnatningen ) Tjekkede lige vintønden vi skulle bo i ..... og der stod morgenmaden allerede i køleskabet 2 slags ost, 1 x spegepølse og lidt marmelade og knækbrød. Der var ikke tændt op, så hundekoldt, vi er altså i oktober.
Kunne ikke bestille aftensmad på ankomstdagen.
Indtjekning kl. 15.00 og ud kl. 10.00
Ingen håndklæder.
Vi kunne vaske os sammen med restaurantgæsterne.
ALT ALT for dyrt til prisen, føler os så til grin, troede der var bare en smule luksus til den pris.
Så forstår godt de dårlige anmeldelser.
Hvis nul stjerner så -5 stjerner.
Vi har været til sommer gourmet og det var helt vildt fantastisk, men denne her oplevelse gør at her kommer vi ikke igen, desværre ....
Nul som nul service .......

Reply from Cold Hand Winery
For dyr og for kedelig brunch
Brunch uforholdsmæssigt dyr - også selvom man regner rundvisning i vineriet med.
Langt de fleste ting på brunchbuffeten var taget direkte ud af pakker og altså ikke hjemmelavede eller i tilsvarende kvalitet.
Den ene af to salater var kedelig og slatten.
Nogle af tingene på buffeten slap op, hvilket ikke er i orden til den høje pris. Personalet var ikke særligt opmærksomme på at fylde kaffe og the op.
Rundvisningen var meget elementær og ikke noget, der i sig selv kunne berettige den høje pris.
Med i vurderingen af prisen er, at det hele er tidsmæssigt stramt styret. Man kan altså ikke bare sidde og hygge sig (mere) frit.
Lokalet - en gammel svinestald - har potentiale for at blive en god ramme, men der mangler noget finish, der får det til at virke overbevisende, at man prioriterer den gren af virksomheden, så engagementet står mål med priserne.
Flere steder - i vinduer og under borde - var der omfangsrige spindelvæv.
Toiletterne (rummene) var heller ikke toprengjorte.
Galgenhumoristisk kunne man tænke, om denne del af vineriets virksomhed i den gamle svinestald faktisk skulle hedde Svineriet?
Virksomheden, den del, der drejer sig om besøg, spisning og overnatning (jfr. priser og andres anmeldelser) virker først og fremmest meget forretningsorienteret.
Jeg kan ikke anbefale brunch med rundvisning.

Reply from Cold Hand Winery
Beskidt telt og dårlig service
Vi syntes 2500 kr for en nat i telt var dyrt, så til denne pris forventede vi luksus og ikke noget at sætte en finger på.
Da vi kommer til teltet, stod det dog piv åbent så vi kunne lige starte med at gå og slå stankelben, edderkopper, fluer og myg ihjel - Og der var mange!
Desuden var teltet snusket, gulvet beskidt og en stor plet på puden.
Uden for vores telt lå flere steder toiletpapir, folk har smidt når de har tisset.
Morgenmaden var pålæg og knækbrød, her kunne måske godt lige ha været lidt brød med.
Vi forventede noget helt andet.
Vi syntes ikke vi vil kalde dette ophold for glamping (der var ikke så meget glamour over det), og det er jo meget dyrere end en hotelovernatning. Så skal det altså spille, og være rent!
Vi skrev dette pr mail til dem da vi kom hjem for fire uger siden og har ikke fået svar på mailen, virkelig dårlig service.
Helt igennem fantastisk overnatning i…
Helt igennem fantastisk overnatning i de smukkeste omgivelser og med det sødeste personale.
Vi følte idyllen helt ind i knoglerne og der var ikke en finger at sætte på opholdet :)
Kæmpe anbefaling herfra!
Skøn oplevelse - klar anbefaling!
Skøn oplevelse!
Vi mødte en serviceminded ung fyr ved ankomst, som introducerede til stedet og vores overnatningssted, vintønden Ingrid. Vildt hyggeligt med sans for detaljer og vi blev forkælet.
Vi var med til smagning, hvor bl.a ejer Jens passioneret fortalte om stedet, og vi fik lækre vine og snacks.
Senere bål ved vores private terrasse.
Lækker morgenmad var klar til os i tønden, og den blev nydt i morgensolen.
Alt i alt en fantastisk oplevelse, og nede-på-jorden medarbejdere med sans for hygge.
Vi kommer igen!! 😁
Fantastisk!!!
Ej, hvor er det et fantastisk og gæstfrit sted. Værtinden i butikken var super sød, imødekommende og helt igennem perfekt til at tage imod gæster. Min kæreste og jeg kom lige forbi og blev mødt af en super sød og smilende kvinde, der lod os smage på mange forskellige vine og gav en super god historie om vinen og hele Jens's vision omkring stedet, da vi fik en rundvisning. Det var meget inspirerende og skud ud til Jens's innovative drømme. Vi er ikke i tvivl om, at det nok skal blive stort, da det hele virker som gennemført.
Stedet er meget karismatisk. Det har lidt et viking-vibe over det og føles helt igennem afslappende, hyggeligt og sært nok hjemligt.
Fantastisk mad og skøn overnatning.
Fantastisk mad og lækre vine på sommerrestaurant og simpelthen så mega hyggelig overnatning i Camp Outlaw i skønne omgivelser. Så dejlig en oplevelse. Tusind tak. Kommer helt klart igen. 😊
The Trustpilot Experience
Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.
Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.
Learn more about other kinds of reviews.
We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.
Learn about Trustpilot’s review process.
Here are 8 tips for writing great reviews.
Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.
Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.






