Ei ole sammuneita tähtiä arvostelulle... Näköjään pakko antaa edes yksi näkyvä, muuten ei voi edes kirjoittaa. Tilasin kolme led-valaisinta kirjahyllyyn. Toimitus kesti n 3,5 vkoa. Ok, tiedossa. Mutta... See more
While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more
To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more
See what reviewers are saying
Tilasin tähtiprojektorin mainosvideoiden hurmaamana. Tuote oli iha ok. Ei tiettykkään yhtä näyttävä kuin videossa! Eniten kuitenkin ärsyttää se, että kun liike on kerran Helsingissä, sitä olettaa, ett... See more
Markkinoi mainoksissaan itseään kotimaiseksi verkkokaupaksi. Tilauksen tehtyäni huomasinkin ne tuotteet tulevan Kiinasta. Tilaus tehty 1.12.-24 ja vielä se jumittaa lentokentän tullissa jossakin. En o... See more
Tämä yritys on helsingissä. Luulin tilaavani suomesta ja toivoin siksi nopeaa toimitusta!! Mutta kun tavara viikon tilauksen jälkee meni postiin asti,niin seuranta kertoi,että tavara on jossain kiina... See more
No history of asking for reviews
This company hasn't invited their customers, so reviews may not be representative
How this company uses Trustpilot
See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.
People also looked at
Ei ole sammuneita tähtiä arvostetulle…
Ei ole sammuneita tähtiä arvostelulle... Näköjään pakko antaa edes yksi näkyvä, muuten ei voi edes kirjoittaa. Tilasin kolme led-valaisinta kirjahyllyyn. Toimitus kesti n 3,5 vkoa. Ok, tiedossa. Mutta, kun otin kaksi valaisinta pakkauksesta lataukseen, ne ei sitten käytössä kestäneet kuin hetken latauksen jälkeen. Uusi lataus ja kokeilu, sama juttu. Uusi lataus ja sama juttu. Kolme viikkoa katselin niitä ja laitoin ohjeen mukaisesti meiliä info@... Totesin kyllä, että olin avannut kaksi pakettia ja yksi oli (on edelleen) koskematta. Avaamaton pakkaus on toimitusehtojen mukaan palautuksen edellytys? Näille roskatuotteillekin. Mutta tähän päivään en ole saanut mitään vastausta meiliini edes sen avaamattoman osalta voinko palauttaa vai en. Tämä putiikki voi pitää tunkkinsa! En suosittele. Ja kuten todettua, tuo yksikin tähti on liikaa.
Huijausta
Tuotetta ei ikinä saapunut eikä ”asiakaspalvelu” vastaa viesteihin. Taitaa olla yhden miehen sivuharrastus tämä kauppa. Onneksi maksoin tilauksen paypalilla ja korvasivat heti ilmoituksen jälkeen rahat takaisin.
Tämä firma huijaa
Tämä firma huijaa. Tuotteen tulo kesti kauan enkä tyhmänä lukenut ensin arvosteluja. Tuotteet tulevat Kiinasta ja firma ottaa aikamoisen nousun. Itse tilattuna temusta keittiösetti olisi maksanut 10 euroa. Firma ottaa yli 30 euroa. No tästä taas jotain oppineena:(
Ensimmäinen pettymys - on Kiina tavaraa välittävä verkkokauppa.
Ensimmäinen pettymys - olikin Kiina kauppa. Annetaan kuva suomalaisesta verkkokaupasta.
Peruutuskamera iWFCam käyttohje vaikea. Kameraa ei näillä ohjeilla voi käyttää.
Tämähän oli ihan kusetusta
Tämähän oli ihan kusetusta. Muka kotimainen ja laadukas. Tavara tulossa kuitenkin Kiinasta ja ties kauanko toimituksessa vielä kestää. Meninpä vanhanaikaiseen ansaan...
Melko erikoista toimintaa
Melko erikoista toimintaa: toisin kuin nettikauppa ja mainonta antaa ymmärtää ei tosiaankaan ole "kotimainen" (tai ainakaan suomalainen" tämä kauppa. Tavarat tulee suoraan kiinasta ja siinähän kestää.
Kun huomasin mistä tavara tulee halusin perua kaupat. Jouduin kuitenkin odottamaan niin kauan että tavara saapuu (meni 2 kk) ja vasta sitten pystyin palauttamaan se.
Asiakaspalvelu sinänsä sujui hyvin, viesteihin vastattiin heti ja rahatkin palautui nopeasti. Tosin palautusmaksusta maksoivat vain puolet takaisin vaikka sivuilla sanotaa että palautuksen postimaksu korvataan.
Kun maksu oli palautettu loppui viesteihin vastaaminen joten puuttuvat 7€ jäi lopulta itselle oppirahoiksi.
Mutta sen verran vähän itsekään arvostavat myymänsä tavaran laatua että eivät vaivautuneet hakemaan postista palauttamiani tuotteita vaan ne palautuivat takaisin minulle, eli nyt se roska on edelleen asiakkaan vastuulla hoitaa johonkin :-(
Tilasin marras-joulukuun vaihteessa ja…
Tilasin marras-joulukuun vaihteessa ja maksoin samalla. Kävi niinkuin täällä monella muullakin että jumittaa josain epämääräisessä paikassa. Kiinasta näyttää tulevan vaikka niin piti olla suomalainen. Että mä voin olla tyhmä 😭
Osoittautui aivan huijausfirmaksi
Osoittautui aivan huijausfirmaksi. Paketti oli tulevinaan, sitten löhti takaisin löhettäjälle, sitten katosi kaikki tiedot, enää ei kukaan vastaa.
Ei jatkoon
Tehty tilaus marraskuun lopussa ja tuote oli tarkoitettu joululahjaksi. Toimitusseuranta katkennut eli paketin sijainnista ei mitään tietoa - tämän vuoden jouluksi ei ainakaan saavu. Naamioitunut suomalaiseksi verkkokaupaksi, mutta tilaavat tuotteet Kiinasta ja ottavat välistä siivun. Ejatkoon.
Markkinoi mainoksissaan itseäänHuijaus…
Markkinoi mainoksissaan itseään kotimaiseksi verkkokaupaksi. Tilauksen tehtyäni huomasinkin ne tuotteet tulevan Kiinasta. Tilaus tehty 1.12.-24 ja vielä se jumittaa lentokentän tullissa jossakin. En olisi tehnyt koko tilausta, jos olisin asian todellisuuden tiennyt. En suosittele tilaamaan täältä yhtään mitään.
Välttäkää!
Välttäkää!! Sama kokemus kuin täällä monella. Mainostaa itseään suomalaisena verkkokauppana, mutta saatuaan rahat, näyttää tekevän tilauksen Kiinaan! En olisi tilannut, jos oisin tiennyt. Tilaus tehty 3.12., lahjoiksi tilatut tavarat ei ehdi jouluksi.
Tilattu 27.11
Tilattu 27.11. Pahoittelevat kun ei ehdikään jouluksi. Että pitää olla ihmisen tyhmä, kun uskoin, että kotimainen verkkokauppa. Luki, että varastossa, varasto vain oli Kiinassa. Ei ikinä enää.
Tilaus tehty 2 viikkoa sitten eikä…
Tilaus tehty 3 viikkoa sitten eikä tuotteesta kuulu vieläkään mitään.
Halpaa roskaa Kiinasta
Tilattiin epähuomiossa led-valot sivuston kautta ennenkuin huomattiin sen epämääräisyys. Viimeistään kun Matkahuollosta kilahti viesti, että paketti on tulossa Kiinasta, kellot alkoivat raksuttaa. Eli Temusta tilattua halpisroskaa, jota myydään kalliimmalla.
Ainoa positiivinen asia oli, että sain rahat takaisin kun halusin palauttaa tuotteen. He eivät ottaneet tuotetta enää vastaan vaan palauttivat rahat ”logististen ongelmien vuoksi”. Led-lamput olivat surkeat ja menivät hävitykseen.
Tilasin hananjatkeen
Tilasin hananjatkeen, joka oli tosi kätevä. Parin kuukauden kuluttua se alkoikin ruostua, eli tosi huono hankinta!
Myydään kiina paskaa 10x hinnalla...
Myydään kiina paskaa 10x hinnalla...
Hyötytarvikkeelle alapeukku.
Hyötytarvike mainostaa facebookissa, että on suomalainen verkkokauppa. Okei, siirryin kaupan sivuille, koska kiinnostuin ladattavasta lampusta, jossa liiketunnistin. Kyseistä lamppua oli verkkokaupan sivuston mukaan varastossa, kun klikkasin nimenomaan sitä vaihtoehtoa. Tilasin kaksi lamppua 8.3.2024 ja ne saapuivat tänään 22.3.2024. Tilausseuranta lampuille näytti, että tavara seilasi Kiinassa monenlaisissa pisteissä, kunnes lopulta 21.3 päätyi suomalaisen matkahuollon kuljetukseen. Tilaukseni vihdoin saatuani, ei tuotteen lähettäjä ollut Hyötytarvike, eikä tuotteen pakkauksessa ollut suomenkielisiä käyttöohjeita, kuten voisi olettaa suomalaisen verkkokaupan tuotteissa olevan. Yksi tähti siitä, että tavara ylipäätään tuli perille. Sekin vain siksi, että nollatähteä ei valikossa ole. Kallis moka minulle, mutta opiksi.
Tilasin tähtiprojektorin…
Tilasin tähtiprojektorin mainosvideoiden hurmaamana. Tuote oli iha ok. Ei tiettykkään yhtä näyttävä kuin videossa! Eniten kuitenkin ärsyttää se, että kun liike on kerran Helsingissä, sitä olettaa, että tuote tulee kotimaasta eikä saapumisessa siis mene kovin kauaa. Tuotteen seurannassa sitten näkyykin, että Kiinasta lähti tulemaan! Siinä sitte useampi viikko odoteltiin!
Älä tilaa mitään
Tuote tuli lopulta pitkän toimitusajan jälkeen Viron kautta alun perin Kiinasta. Tuote ei vastaa myyntikuvia. Harhaanjohtavaa markkinointia sekä yrityksen että tuotteiden osalta.
Olisipa edellinen kommentti tullut ennen tilausta:)
The Trustpilot Experience
Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.
Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.
Learn more about other kinds of reviews.
We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.
Learn about Trustpilot’s review process.
Here are 8 tips for writing great reviews.
Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.
Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.




