While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

I've been trying to secure a refund for over two months now, but I've been unable to reach anyone via chat or email. This company seems unreliable—I was assured a refund on December 30th, yet as of Ja... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Leadscampus LLC this company is scam company. i buy monthly subscription $100 after 2 months i cancel the subscription but this company charge me without my permission. i already apply for cancelatio... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I hired them for exclusive website design leads and merchant processing leads. Initially I was just gambling and never expected any result. But I am shocked with their deliveries. Their USA exclusive... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

I bought a $100 subscription for Payday exclusive leads but the leads I got are totally useless and I have been complaining since Day 1. on 15th June 2023 a chat representative promised to refund my $... See more

Company replied

Company details

  1. Business to Business Service

Information provided by various external sources

Access unlimited consumer leads with Leadscampus's extremely easy to-utilize and exceedingly focused on the lead management system. Rapidly pinpoint new prospects from U.S. Buyer database to bring more deals to a close in less time. Start today to generate leads online with us!


Contact info

2.1

Poor

TrustScore 2 out of 5

63 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

The quality of the leads I received was…

The quality of the leads I received was nothing short of exceptional. Each lead was well-qualified, with accurate and up-to-date contact information. This allowed me to reach out to potential customers with confidence, knowing that I was targeting the right audience for my products and services. The leads provided by Leadscampus have consistently shown a high level of interest in what my business offers, resulting in a significant increase in my conversion rates.

June 14, 2023
Unprompted review
Leadscampus LLC logo

Reply from Leadscampus LLC

Thank you for this amazing review. We are here to provide you the best service always.

Rated 4 out of 5 stars

I have been asking for a full refund

I have asked for a refund and received. Honest company.

Refund was received

June 11, 2023
Unprompted review
Leadscampus LLC logo

Reply from Leadscampus LLC

Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience with our website. We appreciate all customer reviews, even when they point out areas where we can improve. We apologize for any inconvenience or frustration you may have encountered, and we would like to address your concerns.

We deeply regret that your experience did not meet your expectations. We strive to provide exceptional service and ensure a seamless browsing experience for all our visitors. Your feedback is valuable to us, and we are committed to using it to enhance our services and resolve any issues you may have faced.

In order to better understand the specifics of your situation, we kindly request that you reach out to our customer support team directly at support@leadscampus.com. We would appreciate the opportunity to gather more information about the issues you encountered and work towards a resolution. Our dedicated support team is eager to assist you and provide any necessary guidance to improve your experience with our website.

At Leadscampus, we are constantly working on refining and optimizing our website to better serve our customers. We understand that we may not always meet everyone's expectations, but we are committed to learning from feedback and making the necessary improvements.

Once again, we apologize for any inconvenience caused and encourage you to reach out to our customer support team so that we can address your concerns promptly. We value your feedback and look forward to the opportunity to make things right.

Thank you for your understanding and support.

Sincerely,

Kelli Kay
Customer Relationship Head
Leadscampus LLC

Rated 1 out of 5 stars

I bought a $100 subscription for Payday…

I bought a $100 subscription for Payday exclusive leads but the leads I got are totally useless and I have been complaining since Day 1. on 15th June 2023 a chat representative promised to refund my $100 and cancel my subscription but since then no is replying to my chats, emails. i request Leadcampus team to initiate my refund ASAP please as I am broke.

June 15, 2023
Unprompted review
Leadscampus LLC logo

Reply from Leadscampus LLC

Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience with our website. We appreciate all customer reviews, even when they point out areas where we can improve. We apologize for any inconvenience or frustration you may have encountered, and we would like to address your concerns.

We deeply regret that your experience did not meet your expectations. We strive to provide exceptional service and ensure a seamless browsing experience for all our visitors. Your feedback is valuable to us, and we are committed to using it to enhance our services and resolve any issues you may have faced.

In order to better understand the specifics of your situation, we kindly request that you reach out to our customer support team directly at support@leadscampus.com. We would appreciate the opportunity to gather more information about the issues you encountered and work towards a resolution. Our dedicated support team is eager to assist you and provide any necessary guidance to improve your experience with our website.

At Leadscampus, we are constantly working on refining and optimizing our website to better serve our customers. We understand that we may not always meet everyone's expectations, but we are committed to learning from feedback and making the necessary improvements.

Once again, we apologize for any inconvenience caused and encourage you to reach out to our customer support team so that we can address your concerns promptly. We value your feedback and look forward to the opportunity to make things right.

Thank you for your understanding and support.

Sincerely,

Kelli Kay
Customer Relationship Head
Leadscampus LLC

Rated 5 out of 5 stars

High connectivity and accuracy

High connectivity and accuracy. Amazing customer support and unlimited sales leads. What else could I want from a lead generation company? I just loved it.

May 12, 2023
Unprompted review
Leadscampus LLC logo

Reply from Leadscampus LLC

Thank you for this amazing review. We are here to provide you the best service always.

Rated 5 out of 5 stars

Wonderful generation site

Wonderful generation site, top tier..
super representative, help is always there
I recommend 100%.
I’ve been working with Charles and it’s been magnificent. I appreciate you guys

March 22, 2023
Unprompted review
Leadscampus LLC logo

Reply from Leadscampus LLC

Thank you so much for sharing your lovely words for Leadscampus. It will be very inspiring for us to move on.

Rated 4 out of 5 stars

What I like is that can ask for any…

What I like is that can ask for any type of lead which is great!

They find them and send them to me awesome.

November 16, 2022
Unprompted review
Leadscampus LLC logo

Reply from Leadscampus LLC

Thank you so much for sharing your lovely words for Leadscampus. It will be very inspiring for us to move on.

Rated 1 out of 5 stars

Leadscampus is one of the big fraud…

Leadscampus is one of the big fraud company they said we will give the quality leads but they gave very worst leads then I asked for refund immediately they said you will get the refund in 3 days now more than 10 days over leadscampus didn't provide the refund I sent more than 25 mails for refund they didn't reply still now they are not responding leadscampus don't cheat the customers like this by giving false commitment I want my refund that's it.

July 6, 2021
Unprompted review
Leadscampus LLC logo

Reply from Leadscampus LLC

I apologize that you have faced such issues. But don't worry, our customer support executive will get in touch with you soon.

Rated 1 out of 5 stars

don't waste your money. absolutely horrible

This company has been a complete failure. I would have to request my leads each month even though they say that they will come to you as they come in.
I have tried to work with them for 6 months but I guess you can call me stupid because I stuck with them this long. shame on me.

April 8, 2021
Unprompted review
Leadscampus LLC logo

Reply from Leadscampus LLC

I apologize that you have faced such issues. But don't worry, our customer support executive will get in touch with you soon.

Rated 5 out of 5 stars

There is no question about the quality…

There is no question about the quality of merchant leads from this portal. I highly recommend all leads categories, mainly their exclusive merchant leads, cash advance leads, and credit card processing leads. I have been a customer for over five years. Their customer support is amazing. Special thank you to Lior in support.

March 29, 2021
Unprompted review
Leadscampus LLC logo

Reply from Leadscampus LLC

Thank you so much for sharing your lovely words for Leadscampus. It will be very inspiring for us to move on.

Rated 1 out of 5 stars

Stay away. Misleading

I was hoping to pay $45 for 5 merchant services leads and they ended up charging my card $45 a month and got no merchant leads. I contacted multiple people in the company through email, no one refunded me my money. The phone number doesn’t work. No one is responding to my emails anymore about getting my money back. The leads I did get were all fake and out of 300 emails only 3 worked. Scam
Revisited 04/11/21
Only reason I’m commenting again is because they responded. I have no reason to leave a bad review unless I had a bad experience. I don’t know anyone at the company and am not the type of person to leave a review until things went as far as I can take them. That being said I still never got my refund. I paid for leads I didn’t want, and never got the ones I paid for. Even after I canceled my account they charged me $45 a month later. They still never got back to me on email and their number on the site doesn’t work. If you want proof what ummm saying is true contact me on email. I’ll show you my bank account where they took it out and never refunded and never responded to my numerous emails after I asked for my money back and told them I didn’t get a refund. Email is cfosterpod @ gmail . Again, scam!

March 28, 2021
Unprompted review
Leadscampus LLC logo

Reply from Leadscampus LLC

Hi, I apologize for the inconvenience caused. However, the refund was made but I am not sure you provided the correct review. With $45 plan we provide only five exclusive merchant leads, but you mentioned that you received three hundred leads. Then again you mentioned you have not received a single lead. So, this review is very confusing for us. Please, get back to our support team to resolute this issue.

Thank you,
Austin

Rated 5 out of 5 stars

Only trustable leads provider available…

Only trustable leads provider available online. I bought their premium subscription and asked for DNC scrubbed leads. I am fully satisfied with their delivery and would recommend them to anyone looking for leads.

March 6, 2021
Unprompted review
Leadscampus LLC logo

Reply from Leadscampus LLC

Thank you so much for sharing your lovely words for Leadscampus. It will be very inspiring for us to move on.

Rated 1 out of 5 stars

Very unprofessional

Very unprofessional. This company is a fraud. I have requested for them to refund my money. It's been over a month and they won't respond to my calls or messages. I will be reporting this company to Better Business Bureau for fraudulent.

February 26, 2021
Unprompted review
Leadscampus LLC logo

Reply from Leadscampus LLC

Unfortunately, we provide a refund only if you are requesting within first 7 days of your subscription. This is mentioned in our terms and conditions page as well as on our FAQ page. Please, contact our support if you have any questions. Thank you.

Rated 5 out of 5 stars

Lior is helping me to generate high…

Lior is helping me to generate high quality leads every week for my home-based business. Thank you!

December 8, 2020
Unprompted review
Leadscampus LLC logo

Reply from Leadscampus LLC

Thank you so much for sharing your lovely words for Leadscampus. It will be very inspiring for us to move on.

Rated 5 out of 5 stars

Good connectivity and I love the…

Good connectivity and I love the information they provide. Thank you!

December 8, 2020
Unprompted review
Leadscampus LLC logo

Reply from Leadscampus LLC

Thank you so much for sharing your lovely words for Leadscampus. It will be very inspiring for us to move on.

Rated 5 out of 5 stars

I am using Leadscampus for more than 6…

I am using Leadscampus for more than 6 months now. They are providing me targeted leads within 3 hrs whenever I am requesting them. It's a great service for business owners like me who do not have enough time to filter and export leads on their own. Thank you

September 8, 2020
Unprompted review
Leadscampus LLC logo

Reply from Leadscampus LLC

Thank you so much for sharing your lovely words for Leadscampus. It will be very inspiring for us to move on.

Rated 1 out of 5 stars

The web design leads service isn't real

They will offer to send exclusive leads for web design from their opt-in forms, but those are actually copied from their own database and pasted into an Excel with a lot of data (8-12 columns) that obviously no opt-in person would provide, plus most of the emails bounce, and never had a single email response from anyone on their list. Since it's just $45 or $100 for their service and they're ranking on Google which means free traffic, it's easy for them to take those amounts from people not willing to argue for those amounts. Most of their positive reviews are from a very long time ago and all happened to happen by the same dates.

September 8, 2020
Unprompted review
Leadscampus LLC logo

Reply from Leadscampus LLC

Hi,

I am sorry to hear that you have faced such issues. Though I can't find you on our database so, I am not sure if you even used our services. After reading your review I am not sure what's your exact issue. You mentioned we are ranking on Google, yes we are because we are the best website design leads provider at this moment, why are you angry about it? Is it because you are selling some same kind of leads and not getting sufficient customers or are you connected with some of our competitors? Secondly, you mentioned that our reviews are pretty old! For your kind information, we used to ask our every clients for reviewung, just go through the reviews here for our profile where you will see reviews very frequently, so, why you are writing all these lies? I can see your trustpilot profile is a very new profile and no other reviews are there, it clearly seems thst you opened this profile just for reviewing us and you even never used our system. Anyway, your false review won't effect our good customers, a nice try though! Stay safe and best of luck!

Thank you,
Kelli Kay

Rated 5 out of 5 stars

Excellent leads provider

Excellent leads provider. They delivered in record
time and it was with every detail I need. Looking forward to receiving more deliveries soon.

September 6, 2020
Unprompted review
Leadscampus LLC logo

Reply from Leadscampus LLC

Thank you so much for sharing your lovely words for Leadscampus. It will be very inspiring for us to move on.

Rated 5 out of 5 stars

Leadscampus guys are experts in what…

Leadscampus guys are experts in what they are doing!! They provided me leads for my real estate business in just 19 hours! Their customer support always stayed in contact with me to make sure I am clear with my requirements, they went above & beyond with their delivery. Leads have high connectivity and I HIGHLY recommend them! 5 stars all the way!

September 2, 2020
Unprompted review
Leadscampus LLC logo

Reply from Leadscampus LLC

Thank you so much for sharing your lovely words for Leadscampus. It will be very inspiring for us to move on.

Rated 5 out of 5 stars

Leadscampus delivered what they…

Leadscampus delivered what they promised. I greatly appreciate it. I will use their service every month.

August 27, 2020
Unprompted review
Leadscampus LLC logo

Reply from Leadscampus LLC

Thank you so much for sharing your lovely words for Leadscampus. It will be very inspiring for us to move on.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look