ProSleepy Reviews 

245
•
TrustScore 1.5 out of 5

1.7

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

Ordered in February, still haven’t received my pillow. Constantly emailing to ask to cancel and refund but I’m being totally ignored.

Rated 1 out of 5 stars

ProSleepy advertises risk-free purchases, which is false, because as other reviewers have stated, you have to pay for the return. To make matters worse, nowhere on the product or order page is their... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

I bought this pillow but it didn’t help with my neck pain unfortunately. I contacted them within the 30 day window for a refund but have ignored my 4 emails! On their website it states money back gu... See more

Rated 1 out of 5 stars

Please avoid this company. I ordered a neck pillow from an Instagram advertisement in November 2020 which said money back guarantee zero risk etc. Blatant lies. My pillow never even came and it took m... See more

Company replied

Company details

  1. Home & Garden

Information provided by various external sources

Good sleep is essential for optimal health and as vital as regular exercise and eating a balanced diet. ProSleepy™ helps you achieve that!


Contact info

1.7

Bad

TrustScore 1.5 out of 5

245 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

1.7

All reviews

(245)

1 review in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Great Night's Sleep & No Headache in the Morning with my ProSleepy Pillow!!

I have tried many different pillows trying to find one that would adequately support my neck so I wouldn't wake up with a headache. All of them promised to be the answer, only ProSleepy has actually delivered!! I am so grateful I took a chance and bought two. My search for "the perfect pillow" has finally come to an end!!

March 23, 2022
Unprompted review
ProSleepy logo

Reply from ProSleepy

Hi Judy,

Thanks so much for your awesome review!

It is a pleasure knowing that our pillows have made such a difference for you. It would be an honor if we could serve you again in the future. 😃

ProSleepy Customer Service

Rated 5 out of 5 stars

No more snoring!

I was looking for a pillow that kept me from snoring and THIS IS IT!!! Thank you ProSleepy for doing the research and making such a great pillow!

March 20, 2022
Unprompted review
ProSleepy logo

Reply from ProSleepy

Hi Kathy,

Thanks so much for your awesome review!

It is a pleasure knowing that our pillows have made such a difference for you. It would be an honor if we could serve you again in the future. 😃

ProSleepy Customer Service

Rated 1 out of 5 stars

Why You Should Never Try ProSleepy

Worst Customer Service ever experienced. Ordered 2 neck pillows in December we are now in March and never received them. Ordered 2 knee pillows in January they showed up but they refused to provide invoice and denied we ever ordered them even though showed visa, the pillows and the tracking package, We just wanted a receipt not a free item and disputed for over a month. They finally acknowledged we ordered the knee pillows and said they would email the invoice and yet never did. They take weeks to respond and we always have the same representative fail to understand the concerns and refuse to help, these products shipped from China we see the tracking proof but since they are based in Europe they charge our credit cards based on exchange rate with the EURO. yet the products come from China, so they maximize on our Canadian dollar but it's suppose to save us costs by shipping from their worldwide warehouses....? OUR FAMILY WOULD NEVER BUY FROM THIS COMPANY AGAIN. They even tried showing us the knee pillow tracking number that we already received to misinform that we did receive the two neck pillows we canceled with our CC since it was ordered in December they tried to prove it was received with false information because we opened a dispute of the unreceived order charge with the CC company. When I proved to them that this is the wrong tracking information and does not even match the order number and they never even sent the order information for that tracking they were trying to misuse as they initially denied for a month we ever ordered the knee pillows - they never replied, never passed my request to management and never apologized. When I try to post reviews on their website or comments on their facebook page they are not visible have you ever noticed there is no negative feedback THAT IS WHY. There is plenty of similar pillows on amazon, save your time money.. the headaches and long wait times.

March 13, 2022
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Eight hours of peaceful sleep

Since I purchased my pillows a few weeks ago I have had no stiffness in my neck. I am sleeping 8 hours every night. I gave one to my daughter and she said her back pains are gone and she sleeps all night. I recommend this pillow 100%. I love it.

March 13, 2022
Unprompted review
ProSleepy logo

Reply from ProSleepy

Hi Gwenette,

Thanks so much for your awesome review!

It is a pleasure knowing that our pillows have made such a difference for you. It would be an honor if we could serve you again in the future. 😃

ProSleepy Customer Service

Rated 5 out of 5 stars

Highly Recommend This Pillow

This pillow has greatly increased my quality of sleep. I highly recommend this ergonomic pillow for anyone who is looking for a night of better sleep.

February 20, 2022
Unprompted review
ProSleepy logo

Reply from ProSleepy

Hi Ben,

Thanks so much for your awesome review!

It is a pleasure knowing that our pillows have made such a difference for you. It would be an honor if we could serve you again in the future. 😃

ProSleepy Customer Service

Rated 5 out of 5 stars

Great product- the pillow has really…

Great product- the pillow has really helped with my sleep and reduced my neck and shoulder pain. Thanks 👍

February 14, 2022
Unprompted review
ProSleepy logo

Reply from ProSleepy

Hi,

Thanks so much for your awesome review!

It is a pleasure knowing that our pillows have made such a difference for you. It would be an honor if we could serve you again in the future. 😃

ProSleepy Customer Service

Rated 5 out of 5 stars

Delighted with my pillow and knee pillow

Previously purchased one of the pillows and makes such a difference to my neck and provides me with a great nights sleep. I have now recently just bought the Premium Knee Pillow which is so comfortable and stays in place during the night and is making such a difference to my posture. Very happy.

February 11, 2022
Unprompted review
ProSleepy logo

Reply from ProSleepy

Hi Graham,

Thanks so much for your awesome review!

It is a pleasure knowing that our pillows have made such a difference for you. It would be an honor if we could serve you again in the future. 😃

ProSleepy Customer Service

Rated 5 out of 5 stars

Best pillow ever

Best pillow ever ! No more neck pain !

February 6, 2022
Unprompted review
ProSleepy logo

Reply from ProSleepy

Hi Isabelle,

Thanks so much for your review!

It is a pleasure knowing that our pillows have made such a difference for you. It would be an honor if we could serve you again in the future. 😃

ProSleepy Customer Service

Rated 5 out of 5 stars

Great pillow

Great pillow, arrived within a week and solved my neck pain quickly. My partner also got one now :)

February 3, 2022
Unprompted review
ProSleepy logo

Reply from ProSleepy

Hi Melissa,

Thanks so much for your review!

It is a pleasure knowing that our pillows have made such a difference for you. It would be an honor if we could serve you again in the future. 😃

ProSleepy Customer Service

Rated 1 out of 5 stars

Please avoid this company

Please avoid this company. I ordered a neck pillow from an Instagram advertisement in November 2020 which said money back guarantee zero risk etc. Blatant lies. My pillow never even came and it took months to resolve by disputing with American Express. Made in China and absolute rubbish when it finally came 6 months later. And then you have to return it to China which costs a fortune, more than the pillow!? How can this be called a money back guarantee and ‘easy returns’. They still email me marketing rubbish and it makes my blood boil every time I see these claims so just please avoid ProSleepy and stick with a local brand which isn’t cheap rubbish produced and vacuum packed in China.

February 1, 2022
ProSleepy logo

Reply from ProSleepy

Hi Neil,

Thank you for reaching out to us thru this platform. We are sincerely apologetic towards your experience and we can assure you that cases like this happen very seldomly. These times are very challenging due to the pandemic but because we uphold to keeping our products and services to a very high standard that's why we managed to still run the business even at this time, keeping a huge number of satisfied customers throughout these years.

We are a bit concerned about your review because as we have checked in our system, it looks like you have been given a refund in full because your order got lost in transit. We have also checked our previous correspondence with you and it appears that you chose to be refunded in full that's why we have given you this courtesy option since we value you as a customer. Your bank even sided with us when you chose to dispute it even after we process the issuance of a full refund back to your card.

Moreover, you have only ordered with us once therefore, since it is lost in transit, we did not receive any return request nor can it be processed because it wasn't delivered in the first place thus it is not covered by our return policy.

From what we've understood, this has already been resolved when we processed your requested refund from the previous months of keeping in touch with you making sure that you part with us on good terms. In any case, we sincerely apologize for any mishap and we wish you nothing but the best.

Kind regards,
ProSleepy

Rated 5 out of 5 stars

Excellent sleep experience!

January 24, 2022
Unprompted review
ProSleepy logo

Reply from ProSleepy

Hi Brett,

Thanks so much for your awesome review!

It is a pleasure knowing that our pillows have made such a difference for you. It would be an honor if we could serve you again in the future. 😃

ProSleepy Customer Service

Rated 5 out of 5 stars

Customer service experience

My pillow shipped quickly and customer service was fast to respond to my query.

January 14, 2022
Unprompted review
ProSleepy logo

Reply from ProSleepy

Hi Jamie,

Thanks so much for your feedback!

We sincerely appreciate your feedback on our products and services. We are thankful for customers like you. 😃

ProSleepy Customer Service

Rated 5 out of 5 stars

Believe the hype

I got fed up trying to buy any pillow I could get my hands on to relieve my neck pain everyday. It was almost getting to the point of chronic. I turned to ProSleepy out of sheer desperation but since using it the first day almost a year ago now, I've never had neck pain again! It's comfortable - just buy the king size pillow so it's better sized.

January 14, 2022
Unprompted review
ProSleepy logo

Reply from ProSleepy

Hi Reg,

Thanks so much for your awesome review!

It is a pleasure knowing that our pillows have made such a difference for you. It would be an honor if we could serve you again in the future. 😃

ProSleepy Customer Service

Rated 5 out of 5 stars

This pillow is incredible

This pillow is incredible! Easily the best pillow I’ve ever had, perfect for any position. Highly recommend it!!!

January 11, 2022
Unprompted review
ProSleepy logo

Reply from ProSleepy

Hi James,

Thanks so much for your review!

It is a pleasure knowing that our pillows have made such a difference for you. It would be an honor if we could serve you again in the future. 😃

ProSleepy Customer Service

Rated 4 out of 5 stars

Received part of my order before…

Received part of my order before Christmas. Awaiting the rest. Have been told shipping may take a bit longer than usual. But I can wait.

January 8, 2022
Unprompted review
ProSleepy logo

Reply from ProSleepy

Hi there Bryan,

Thank you for purchasing with us!

Our company strives to deliver the best products and services and it makes our day to hear you have received your order. We would like to check the status of delivery for the rest of them so kindly share your order ID with us, we would love to give you an update.

ProSleepy Customer Service

Rated 3 out of 5 stars

ProSleepy Experience

LOTS OF SALES

January 6, 2022
Unprompted review
ProSleepy logo

Reply from ProSleepy

Hi John,

Thanks so much for choosing us!

It is a pleasure knowing that our pillows have made such a difference for you. It would be an honor if we could serve you again in the future. 😃

ProSleepy Customer Service

Rated 5 out of 5 stars

Great pillow !

January 3, 2022
Unprompted review
ProSleepy logo

Reply from ProSleepy

Hi Kavitha,

Thanks so much for your review!

It is a pleasure knowing that our pillows have made such a difference for you. It would be an honor if we could serve you again in the future. 😃

ProSleepy Customer Service

Rated 1 out of 5 stars

Horrible Customer Service - Beware

Horrible customer service, beware!!
I purchased a pillow, which was sent to the wrong address (an address that doesn't exist). The delivery company is showing it was delivered and signed for, but refused to show us any proof, or say where is was delivered to.
Prosleepy didn't care, gave me the run around for over a week just to say that it's not their responsibility.
You choose this deliver company, and that makes it your responsibility.
I already filed a credit card dispute which I will undoubtedly win, and now I'm just sharing this story so anyone can see what kind of customer service they can expect from this company.
Sharing is caring!

December 25, 2021
Unprompted review
ProSleepy logo

Reply from ProSleepy

Hi Luca,

Thanks for reaching out.

We're very sorry about your recent experience - especially since you hasn't received your product still. We hold our company to a very high standard and we would like to resolve your concern asap.

Basically, we ask for an email address, order number, or complete name to locate your order as we have records of them that way we can pull up your order details including shipping information.

We sincerely apologize for the inconvenience, if you could kindly send us your order number, so we can find a solution together? No worries, we'll definitely make it up to you.


With our sincerest apologies,
ProSleepy support

Rated 3 out of 5 stars

Be cautious

I would be cautious purchasing from this company. They are not transparent: they advertise 24/7 support but are only contactable by email with a few days wait for response; and if you try to refund they ask you to pay for shipping to China (which is exorbitant) or accept a 50% refund. So it's not zero risk.

I couldn't get used to the standard pillow (too firm, made my neck hurt), and I didn't even receive the premium knee pillow I ordered but got the other knee pillow instead. They kept insisting I did receive what I ordered despite me sending photos clearly showing I didn't!

After many frustrating weeks of back and forth emailing, the issue was finally resolved and I received a refund. This is why I've revised my review from 1 star to 3. I encourage others to persist if they have encountered similar problems. Writing reviews helps as they dislike getting negative reviews.

[Edit] Reply to Prosleepy: I'm sorry you feel this way. As agreed I removed the negative reviews and gave a 3 star review, which isn't negative. I live in a democratic country and don't believe in gagging the truth, I wrote an honest review of my experience which I think is fair. I did try the pillow for a few days and it didn't work, and I didn't receive the premium knee pillow i ordered so you continuing to deny the truth is appalling.

December 23, 2021
ProSleepy logo

Reply from ProSleepy

Hi Sharon,

Good day!

We are aware of your recent experience with the pillow that's why we have given you instructions on how you are supposed to get used to it as it is normal to experience discomfort on the first few days since it is a cervical pillow and not your usual pillows however you refused to try the steps provided so you were offered 50% refund as a courtesy option to skip returning as it adds up to the carbon footprint. You then chose for a full refund so we sent you the address of our main warehouse which is in China due to the fact that most of our warehouses all over the globe have closed down due to the pandemic so we were asking for an understanding of these difficult times. Also, the return process was based on our return policy that can be found on this link: https://www.prosleepy.com/policies/refund-policy

In line with this, you also claimed that the knee pillow did not arrive but our warehouse manager and shipping team confirmed it was delivered and in fact, we triple-checked the weight and everything is correct. It means we have shipped out one medium size pillow and one knee pillow which also indicates delivered on the tracking: https://parcelsapp.com/en/tracking/YT2131921272237864

Upon checking, customer support have not been able to respond right away as we have conducted a review on the said delivery with our shipping team so we can accurately provide you assistance and deal with this matter in a fair way.

In spite of these instances, we have instead given you refund as we value you as a customer and we want to make it up to you at least through our effort to regain your trust by giving you courtesy options like this.

As part of your complaint about the return process & delivery of the knee pillow, you then chose to post a review on Trustpilot as we try to resolve this issue through you in a very customer-centric way and we have given you a huge courtesy by granting your full refund hoping to have the review removed as it does not reflect how our company operates plus we came up to an agreement of having to close the case completely in favor of you. The promised refund has been processed, in fact, we have even sent you a notification for assurance, however it looks like you still posted your 3rd review on this platform as Trustpilot invalidates the first two.

At this point in time, we are quite sad about this negative review you chose to still post in return for the huge favor we grant you which you have agreed to even. We have done our part in choosing to provide the best support we can give in spite of being in awe of this situation still. In any case, we hope you have a wonderful celebration of the holidays & hoping for better days to come.

God bless you and be safe.

Warm Regards,
ProSleepy Customer Support

Rated 1 out of 5 stars

This shop is a joke

This shop is a joke. I've ordered two months ago and still have no idea where my stuff is. This is by far the worst delivery service I've ever experienced, they use some Chinese courier with only info in Chinese to check the progress (???) of your order. As a compensation for delayed delivery they offered a discount on future orders. Products are okayish but doesn't worth the stress to deal with this poor service. Never again.

December 12, 2021
ProSleepy logo

Reply from ProSleepy

Hi Luca,

Thanks for reaching out.

We're very sorry about your recent experience - especially since you had to wait for quite a while in receiving your order. We hold our company to a very high standard and we would like to resolve your concern asap.

Basically, we ask for an email address, order number, or complete name to locate your order as we have records of them that way we can pull up your order details including shipping information.

We sincerely apologize for the inconvenience, if you could kindly send us your order number, so we can find a solution together? No worries, we'll definitely make it up to you.


With our sincerest apologies,
ProSleepy support

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look