Vi har været ude og få buffet hos Lotus. For det første var der intet mad i buffeten, derudover det der var smagte forfærdeligt. Maden var tør og kedelig. Ejeren snakker for meget og der er ingen serv... See more
While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more
To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more
See what reviewers are saying
Det hele var en sur oplevelse, ventetid ca 45 min. Så dårlig lavet mad ingen smag .en fortravlet kvinde i køkkenet en meget talende mand. Ingen oplysninger om den meget lange ventetid på maden
Desværre er maden ikke tro mod det vietnamesiske køkken, da man bruger den samme suppe i nogen supper hvor der netop skal være stor forskel. Der mangler smag og ingredienser. Endvidere er maden tilsa... See more
Elsker det - Århus bedste sushi restaurant. Det eneste der kunne gøres bedre var hvis sushi disken blev udvidet så der ikke er løbet tør for sushi nogensinde, for det er træls at sidde at vente i 15 m... See more
Company details
Information provided by various external sources
Asian Wok er trekantområdets førende asiatiske restaurant og den eneste med speciale i thai-mad. Det multiasiatiske køkken, tilbyder specialiteter fra både Japan, Kina, Syd Korea, Thailand og Vietnam, og der bliver hele tiden føjet nye nuancer til menukortet. Et besøg hos os bliver derfor som en rejse i et eksotisk univers hvor sanserne er i centrum.
Contact info
No history of asking for reviews
This company hasn't invited their customers, so reviews may not be representative
How this company uses Trustpilot
See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.
Forfærdelig oplevelse
Vi har været ude og få buffet hos Lotus. For det første var der intet mad i buffeten, derudover det der var smagte forfærdeligt. Maden var tør og kedelig. Ejeren snakker for meget og der er ingen service, man skal selv hente drikkevare samt rydde af. Alt i alt en rigtig dårlig oplevelse og vi kommer der aldrig igen!
Det hele var en sur oplevelse
Det hele var en sur oplevelse, ventetid ca 45 min. Så dårlig lavet mad ingen smag .en fortravlet kvinde i køkkenet en meget talende mand. Ingen oplysninger om den meget lange ventetid på maden
Nærmest uspiseligt
Jeg har bestilt rigtig mange friske forårsruller hos Lotus. Det har jeg fordi de plejer, at være rigtig lækre. Min sidste bestilling var dog helt noget andet. Butikken vil ikke vedkende sig det, siger Wolt som jeg bestilte igennem. Jeg ved ikke helt om Wolt lyver dog. Om de overhoved har været i kontakt med Lotus. I hvert fald var min sidste bestilling næsten uspiselig. Jeg spiste i hvert fald næsten ingenting og jeg bestilte for næsten 300 Kr.
uit eten geweest en ver buiten de…
uit eten geweest en ver buiten de maat.......ging er regelmatig heen om op te halen en nu 3 x geweest uit eten maar echt ver en ver buiten proporties qua betaling van eten.........nooit weer daar, zelfs ophalen doe ik er NIET weer......... ik snap die chinezen echt niet.......laten ze goed eten voor zetten als je daar uit eten gaat....je betaald verdomme al genoeg daar.......echt waardeloos.
Fantastisk mad og personale.
Fantastisk mad og personale. Har spist her 2 gange på den samme uge, da vi først stiftede bekendtskab med stedet og ejeren, der er utrolig hjælpsom og imødekommende. KÆMPE anbefaling.
Det sødeste og mest venlige personale
Det sødeste og mest venlige personale. Service i topklasse og mega lækker og smagfuld mad. Kæmpe anbefaling herfra☺️
Super mad og betjening
Rigtig dejlig, frisk og velafbalanceret mad og super betjening.
Rigtigt god mad og godt personale
Fik mad herfra via Wolt for nogen tid…
Fik mad herfra via Wolt for nogen tid siden. Det var ikke ret godt, kedeligt og uden særlig smag. Har spist dernede en enkelt gang, grøntssagerne virkede ikke friske, tværtimod.
Dårlig service
Dårlig service , det er anden gang, jeg kommer ind i restauranten , så siger tjenerne til mig at der travlt og maden tager lang tid og det lyder som om at de vil helst have at jeg skal ud og ikke spise i restauranten.
Desværre er maden ikke tro mod det…
Desværre er maden ikke tro mod det vietnamesiske køkken, da man bruger den samme suppe i nogen supper hvor der netop skal være stor forskel. Der mangler smag og ingredienser. Endvidere er maden tilsat for meget sukker i maden, hvilket der er typisk for det nordvietnamesiske køkken. Dette giver heller ikke en god oplevelse.
Betjeningen er ok, men mangler måske lidt gejst.
Man tror det er løgn
Man tror det er løgn, men de her 3 billeder (som jeg ikke kan uploade på Trustpilot.....) repræsentere nøjagtig samme ret hos Restaurant Lotus. Menu nummer H29 Com Chien til 119 Kr. (149 Kr. hvis du bestiller med levering gennem Wolt)
Retten er super simpel, kogt ris og kylling. Nada mas. Men selv dét kan være svært at leverer.
The joke is on me, for jeg har bestilt en hel del igennem Wolt hos Restaurant Lotus på det sidste og de sidste 3 x har jeg klaget til Wolt via Wolt appen, men dét tages ved klage nr. 3 ikke helt så seriøst som ved klage nr. 1 fordi, som Wolt siger: "restauranten har ingen billeder af hvordan retten skal se ud, på deres website" så derfor kan Wolt ikke gå ind og sige hvordan retten skal se ud.....
På en måde fair nok - men man må vel som minimum gå ud fra at der er noget kontinuitet og ensartethed i det man bestiller og betaler for?
- samt faglig stolthed?
Jeg må simpelthen til at gøre det til en vane at fotografere min mad når jeg bestiller det, så jeg XX antal måneder ud i fremtiden kan dokumentere om maden er magen til det jeg modtog tidligere.
Restaurant Lotus kan ikke selv umiddelbart se at der er noget galt med maden jeg har fået leveret - og smidt ud. Rugbrød smager nu alligevel ikke så dårligt efter 11 timer på arbejde.
Maden var såmænd ok men betjeningen ikke
Maden var såmænd ok, men servicen var virkelig ikke særlig god. Vi var fire i vores selskab en søndag aften, hvor der ikke engang var fyldt op i restauranten - og alligevel kunne de ikke finde hoved og hale i bestillinger.
To af os fik vores mad og så gik der ca 15 min hvor de to andre ventede…. Vi gik op og spurgte og fik at vide at det var på vej. Yderligere fem min gik og så fik den ene serveret. Yderligere fem min gik inden de kom med den sidste ret - som så viste sig at være til et andet bord, så den fjernede de igen og så ventede vi yderligere fem min inden det lykkedes at alle have fået det de havde bestilt. På det tidspunkt var de to første for længst færdige med at spise.
De undskyldte kort, men der var ingen afslag i pris eller yderligere undskyldning da vi skulle betale.
Så god er maden heller ikke, så vi kommer ikke en anden gang.
Forfærdelig service og flabet…
Forfærdelig service og flabet medarbejder. Døde insekter og fluer i maden.
Kan helt klart ikke anbefales!🤬🤬
Fantastisk mad
Fantastisk mad. Havde den bedste oplevelse. Den bedste service jeg længe har oplevet, og så var maden ubeskrivelig god. Der spiser jeg med glæde igen næste gang jeg kommer til Aarhus. Kan også stærkt anbefale Lotus til at andre.
Dejligt sted
Perfekt måltid til første date!
Med mindre man bliver lovet bort som lille af sine forældre eller finder lykken med en netkæreste i et chatroom, starter alle forhold med en første date. Er du på udkig efter din eneste ene, er det derfor vigtigt, at rammerne for daten er on point, så du kan vise dig fra din bedste side. Jeg tror, det er derfor, at alle datingeksperter råder til, at man finder på en sjov aktivitet, når man tager på date. Jeg er personligt ikke specielt sjov og har altid haft svært ved at finde på noget. Hvis jeg skal være ærlig, drømmer jeg mig tilbage til den tid, hvor en date kunne klares med et lækkert måltid og to lys på et bord. Desværre rækker mine madkundskaber kun til at røre makrel i tomat sammen med mayonnaise og kalde det hjemmelavet makrelsalat. Det siges, at vejen til en mands hjerte går gennem hans mave, så jeg vurderer, at det er bedst først at vise en ny potentiel partner mine manglende madtalenter, til efter jeg allerede har fået lokket ham dybt ind i mit spind.
Derfor endte min sidste første date med take away fra Restaurant Lotus i stearinlysets skær. Det var den bedste beslutning, jeg længe har taget!! Det viste sig nemlig, at Restaurant Lotus ikke blot laver mad, de laver OPLEVELSER. Vi bestilte stegte risnudler med tigerrejer og grøntsager, der ikke var markeret som stærk på menukortet. Hverken min date eller jeg er til meget stærk mad og tænkte derfor, at det var et sikkert valg. Men hos Restaurant Lotus er intet sikkert. Alt kan ske. Det er en del af oplevelsen. Kokken havde nemlig fyldt vores retter med groftskårne chilier, der var så stærke, at selv den mest hardcore mande-mand ville stå af. Normalt bliver der ligeledes advaret om, at maden kan indeholde spor af koriander (for kun 0.1% af befolkningen kan lide det stads), men som endnu et twist var det også noget, vi måtte finde ud af på den hårde måde. Men det stopper ikke her! Som overraskelsestilbehør fik vi hver en ordentlig dusk mynte med stængler, grene og hele baduljen. De fleste forbinder nok ikke myntebuske som “grøntsager” på et menukort. Vi bestilte en time før lukketid, så måske var køleskabet ved at være tomt, og derfor måtte de bruge, hvad der var tilbage. Det kan jeg godt sætte mig ind i. Jeg har en ven, der spiser cornflaskes med vand, hvis han har glemt at købe mælk. Det er lidt det samme. Nogle gange må man være kreativ. Vi havde derfor en masse at tale om, mens vi sad med fedtfingre og prøvede at få halerne pillet af tigerrejerne.
Jeg vil derfor varmt anbefale Restaurant Lotus til alle, der er på udkig efter en spiseoplevelse i særklasse til en første date. Der foregår nemlig simpelthen så meget på din tallerken, at du slet ikke har tid til at føle dig nervøs, men i stedet bruger alt din energi på at lede efter spændende ting og sager i din mad. Tusind tak for oplevelsen, Restaurant Lotus!
PS: Jeg blev desværre ghostet efterfølgende, men bare rolig, jeg er sikker på, at det skyldes min utilstrækkelige personlighed og ikke har noget med chilierne eller myntedusken at gøre.
Dårlig service
Har spist der et stykke tid men første gang jeg bestiller igennem wolt. Bestilte 3 wok hvor 2 er ens og den sidste er anderledes og skulle være med en smule chili.
De vælger at lave det helt omvendt. Så de to der ens blev til 1 og den ene blev til 2 og en smule chili blev til chili i alle sammen og var så stærkt vi ikke kunne spise det. Første gang jeg oplever de gør det så dårligt og da jeg ringede til dem bad de mig om at ringe til wolt. Og wolt fortæller restauranten nægter at det lavet forkert. Ja jeg har tilbudt dem at tag skralde posen med til dem så de kan smage det og se det lidt mixet føj en opførsel.
Virkelig dårlig oplevelse!
Virkelig dårlig oplevelse!
Jeg bestilte mad derfra igår igennem Wolt, hvilket i sig selv var en fin oplevelse - indtil vi fik smagt på maden.
Maden var så smagsløs og intetsigende at vi skrev til Wolt support som forsøgte ihærdigt, at få restauranten til at refunderer hele beløbet. De vender dog tilbage med svar om, at det vil de ikke, da det er sådan maden skulle smage.
Vi er kæmpe fan af stort set alt asiatisk mad man kan finde i århus (den hvide orkidé, Kowloon, Kiin Kiin m.m.), så referencerne har vi.
Så hvis man ikke ønsker kedelig mad, der smager som mikrobølgemad fra et cafeteria hos en lille svømmeklub, så skal man holde sig langt væk.
Dårlig service og flad madoplevelse - vi gik dog forbi og de har et super flot lokale, så en kold cola kan man sikkert godt tage derinde.
The Trustpilot Experience
Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.
Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.
Learn more about other kinds of reviews.
We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.
Learn about Trustpilot’s review process.
Here are 8 tips for writing great reviews.
Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.
Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.








