Richard Casino 

This company’s rating is unavailable due to a breach of our guidelines.

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

honestly this casino and 1 other casino are the only ones I like to play on, I am signed up on like every single site there is lol the payouts are good, frequent, customer service is always a charm... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Richard Casino has been the best pokie site i have played on thus far, might i.add with several wins over $1000. The promotional bonuses are significant in value or spins. VIP rewards are an extra... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

And still since i wrote last review 5 days ago and sending multiple requests to them no response no reply guys stay a way there's many better online casino around and safe like golden shuffle , wild T... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Richard Casino has been a pleasure to play on. Plenty of games. Easy and fast withdrawal system, funds deposited into bank account overnight.My Vip Manager goes above and beyond when I'm in need of hi... See more

Company replied

Breach of guidelines

All reviews

(329)

229 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Don't get ripped off

Don't get ripped off, they take your money time after time and when you win they wont release your winnings without being provided all the private information they need to start identity fraud against you, im thinking how to get a class action running against them so they loose what they deceitfully gained, dont trust them it is not a casino it is an identity fraud information and document attaining site that you pay to give your personal info and $ away so you can be double f__cked up the ringa. Keep your money

January 2, 2026
Unprompted review
Richard Casino logo

Reply from Richard Casino

Dear Foggy,

We’re sorry to hear about your frustration and take such concerns seriously.

We would like to clarify that requesting documents is a standard verification (KYC) procedure, required to ensure player security, prevent fraud, and comply with regulatory obligations. These checks are applied to all users equally and are never used for identity fraud.

We do not misuse personal information, and all data is handled securely and in accordance with applicable data protection laws. Winnings are released once the verification process is successfully completed.

We remain open to resolving any genuine concerns in a transparent and constructive manner.

Best regards,
Richard Casino Team

Rated 1 out of 5 stars

Shite casino … Thé RTP are unfair and…

Shite casino … Thé RTP are unfair and very bad.. when you are vip player you just losing all the Time because they take your money to pay thé new players Wins. VIP manager repeat all thé Time thé same thing like a reboot. At thé beginning this casino was good but since 2024 is complete shite … you dont want loyal client you just want new player and give bonus impossible to widraw ect.. well you lost me , never again !!

December 21, 2025
Unprompted review
Richard Casino logo

Reply from Richard Casino

Dear Lola,

We’re genuinely sorry to hear about your disappointment and that your recent experience did not meet your expectations.

We value all our players, including loyal and VIP members. All games operate with certified and regulated RTP, which is independent of your account status.

We understand how frustrating losses can feel, and we truly regret that you feel unheard. Your feedback is important to us, and we would welcome the opportunity to review your concerns in detail.

Please feel free to contact our support team directly so we can look into your account.

Best regards,
Richard Casino Team

Rated 1 out of 5 stars

Stay away from Richard casino. You have no hope

Well. Where do I start
I record all play at all casinos. There RTP is well below every other casino and obviously well below the requirement for a license casino
There stalking of withdrawals is your lucky enough to get one. They keep it to a very minimal amount. No matter how much you have deposited
And they say you’re only allowed to make 1. Yes ONE withdrawal per day. Yet take deposits after deposits all day.
Also to get vip is just another loophole to keep you playing. Their encouragement of you losing winnings is against the law.

December 16, 2025
Unprompted review
Richard Casino logo

Reply from Richard Casino

Dear Luke,

Thank you for sharing your experience with us. We’re sorry to hear that you feel disappointed, and we understand how frustrating this situation can be.

All our games are provided by licensed software suppliers and use independently tested RTPs that comply with regulatory requirements. The outcomes are determined randomly by the program and are independent of our control.

Our withdrawal limits and processing rules are outlined in our terms and conditions and are in place to ensure security and compliance. While we may limit the number of withdrawals per day, players can still withdraw their available balance on the next day.

VIP status is completely optional and is designed to offer additional benefits. We take responsible gaming very seriously and always aim to operate within legal and regulatory guidelines.

If you would like us to look into your account or clarify any of these points, our support team would be happy to assist you.

Best regards,
Richard Casino Team

Rated 1 out of 5 stars

I won $800 then spoke to…

I played up to $800 credit spoke to chat to withdrawal. They told me I needed to play the wager through or I could lose my credits…. Spending hours on the site playing through the wager with my account still at $800. Then BAM! my account had changed to $28.60! apparently that’s all I’m allowed to withdraw. Don’t waste ur TIME or MONEY on this dodgy casino site. I believe that is the reason they do not have a withdrawal button ONLY A DEPOSIT BUTTON!

December 13, 2025
Unprompted review
Richard Casino logo

Reply from Richard Casino

Dear Tracy,

We understand how the maximum cashout limit might feel disappointing, especially when your account reflects a higher balance. Please allow us to provide some clarity.

The maximum cashout from the Push Your Wins FS bonus, which is granted for installing and enabling notifications in the app, is 35 CAD.

So the system automatically corrected your balance to the maximum withdrawable amount of 35 CAD as soon as you've met the bonus wagering.

The max cashout limit is a standard condition outlined in our Bonus Terms and Conditions, which are agreed upon when claiming the bonus. These terms are designed to ensure a fair and balanced gaming environment for all our players.

We truly appreciate your understanding of this policy and value your experience with us.

Should you have any further questions or require assistance, please don’t hesitate to reach out. We’re here to help.

Best regards,
Richard Casino Team

Rated 1 out of 5 stars

Still have not returned my money they…

Still have not returned my money they stole advertise to buy scratchy no where did it say has terms and conditions i won $20 cash which i could have withdrawn i chose to play with it turned it into $600 whilst still playing and in middle of a spin bam they stole $300 straight out of my account numerous emails back n forth eventually admitted guilt with an apology email offered me 50fs yet still would not return my money stay away they are theiveng scumbags

November 13, 2025
Unprompted review
Richard Casino logo

Reply from Richard Casino

Dear Greg,

We understand how the maximum cashout limit might feel disappointing, especially when your account reflects a higher balance. Please allow us to provide some clarity.

The maximum cashout from the Bonus Cash 10 (SC) bonus, which is granted for the Scratch Card, is 250 AUD.

The max cashout limit is a standard condition outlined in our Bonus Terms and Conditions, which are agreed upon when claiming the bonus. These terms are designed to ensure a fair and balanced gaming environment for all our players.

We truly appreciate your understanding of this policy and value your experience with us.

Should you have any further questions or require assistance, please don’t hesitate to reach out. We’re here to help.

Best regards,
Richard Casino Team

Rated 1 out of 5 stars

Been almost 1 year of trying to Get my…

Been almost 1 year of trying to Get my money out. They never respond to any e-mails and it is easier to go to area-51 Than getting your earned money out. Unprofessional company. Scam.

March 5, 2025
Unprompted review
Richard Casino logo

Reply from Richard Casino

Dear Sivert,

We’re truly sorry to hear about your frustration, and we understand how upsetting this situation must feel. However, after carefully checking our records, we can confirm that we have not received any emails or withdrawal-related requests from you.

Please feel free to contact us again, preferably through the email linked to your casino account, so we can locate your profile, review your case, and assist you as quickly as possible. Our goal is to ensure every player receives their funds smoothly and safely, and we’re here to help resolve this for you.

Thank you for bringing this to our attention, and we look forward to helping you.

Best regards,
Richard Casino Team

Rated 1 out of 5 stars

Worst casino

Worst casino. They scam.

Don’t be fooled by their chat gpt style responses making it seem like players are just angry. Stay away from this place.

November 20, 2025
Unprompted review
Richard Casino logo

Reply from Richard Casino

Dear Aus,

Thank you for sharing your feedback. We’re genuinely sorry that your experience left you with this impression. Our goal is never to dismiss anyone’s concerns — we take all comments seriously and strive to address them openly and respectfully.

If you’re willing, we’d appreciate the chance to understand what specifically went wrong so we can make things right and improve. Please feel free to reach out to us directly — your experience matters to us.

Best regards,
Richard Casino Team

Rated 5 out of 5 stars

I love this casino and customer…

I love this casino and customer support, always fast and friendly. Also always received great bonus and real gift from my VIP manager and premium support 🥺

November 10, 2025
Unprompted review
Richard Casino logo

Reply from Richard Casino

Dear IF,

Thank you so much for your wonderful feedback!

We’re thrilled to hear that you enjoy our casino and appreciate the fast support from our team. It’s great to know that your VIP manager and our premium support have been providing you with excellent bonuses.

Your satisfaction means a lot to us, and we’re always here to make your experience even better.
Thank you for being a valued player!

Best regards,
Richard Casino Team

Rated 1 out of 5 stars

Scamming using 2 platfi…

Stop scamming people you even had another casino called luxlucker where use scammed people getting them to deposit money into ramp currency which there was no trace of the transactions closing luxlucker 4 months ago after scamming thousands of people

July 11, 2025
Unprompted review
Richard Casino logo

Reply from Richard Casino

Dear Confidential,

Thank you for your feedback. We truly understand how upsetting such experiences can be.

Please note that he outcome of all games on our platform is determined solely by a certified Random Number Generator, which we cannot influence in any way — everything depends entirely on chance and your luck.

At the same time, we would like to kindly clarify that the casino you mentioned is not connected to us in any way, and we are not affiliated with the platforms operating under this name.

If you have any questions or need assistance specifically regarding our service, we are here to help and will do our best to provide you with a clear and supportive response.

Best regards,
Richard Casino Team

Rated 1 out of 5 stars

I have $73,000 in winnings, but they won’t let me withdraw it.

I have $75,000 in winnings in my account and for the life of me, they will not let me withdraw my winnings.

Richard casino so easily take money from my bank cards, yet when I have won - nup. No go. There is no telephone number to call. It says it’s disconnected.

And I have spoken to at least 20 people in the online chat.

I have produced pics of bank cards with sensitive information removed (as requested), a photo of my drivers license front and back. My passport. A utility bill. And more recently requested, a selfie holding a sign that says “hi Richard casino” with today’s date.

And they STILL will not let me withdraw my money.

This is literally theft by deception. I will be reporting to ombudsmen if I do not start receiving funds I have won with money Richard took so easily.

Absolute disgrace.

November 9, 2025
Unprompted review
Richard Casino logo

Reply from Richard Casino

Dear Amy,

Thank you for sharing your feedback. We completely understand how concerning this situation feels, and we assure you that our team is committed to resolving it properly.

Please note that your account cannot be verified until all the requested verification documents are successfully received and approved. Verification is a mandatory security requirement that protects both our players and the casino from fraud and unauthorized transactions.

Additionally, the violation of the rules is strictly prohibited under our casino’s Terms and Conditions. Any attempt may lead to the forfeiture of winnings and potential account closure in accordance with our policies.

We kindly ask you to cooperate with the verification process. Our support team remains available to guide you through each step.

Thank you for your understanding.

Best regards,
Richard Casino Team

Rated 1 out of 5 stars

Trash casino nothing good about it stay…

Trash casino nothing good about it stay away there are far better ones

November 9, 2025
Unprompted review
Richard Casino logo

Reply from Richard Casino

Dear William,

We’re sorry to hear that your experience didn’t meet your expectations. We always aim to provide a fair and enjoyable environment for all our players, and your feedback helps us improve.

If you’d like to share more details about what went wrong, our support team would really appreciate the chance to look into it and make things right.

Best regards,
Richard Casino Team

Rated 1 out of 5 stars

I cannot get my winnings I tried…

I cannot get my winnings I tried multiple times and they say incorrect data and send it back, don’t trust this site , ….. so they processed it so maybe I will

October 30, 2025
Unprompted review
Richard Casino logo

Reply from Richard Casino

Dear Lisa,

We’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must have been. We’re glad to hear your withdrawal is now being processed, and our team is always here to make sure everything goes smoothly.

If you experience any further issues, please reach out to our support team directly — we’ll be happy to help resolve it as quickly as possible.

Best regards,
Richard Casino Team

Rated 1 out of 5 stars

This company and other companies as…

This company and other companies as well i guess you all should be asked if you can all stop with of all the txt messages please i get 18 from your link and another YouTube app

May 6, 2025
Unprompted review
Richard Casino logo

Reply from Richard Casino

Dear Angelena,

Thank you for your feedback.

Please note that we do not send SMS messages to our users. Any text messages you may be receiving are not from our company. We recommend not clicking on any suspicious links and blocking the sender to avoid potential scams.

If you’d like, our support team can help you verify whether any messages you’ve received are genuine.

Kind regards,
Richard Casino Team

Rated 1 out of 5 stars

Absolutely rubbish!

Absolutely rubbish!! I have tried to withdraw multiple times and according to them I am using the incorrect data however after confirming with my bank the information i am using is correct. I've reached out to there support team and they continue to repeat what the last person has said.

I highly recommend not wasting your time 😊

October 17, 2025
Unprompted review
Richard Casino logo

Reply from Richard Casino

Dear Miss,

We’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating this situation must be. Please note that as a licensed casino, we are required to verify all payment and identity information in strict accordance with regulatory standards.

If our system indicates that some of the details do not match, unfortunately, we cannot process the withdrawal until the correct information is confirmed. This policy exists to protect both our players and their funds.

If you have any questions, please do not hesitate to reach out to our team at any time. We are always available to assist you in any way we can.

Thank you for your patience and understanding.

Kind regards,
Richard Casino Team

Rated 5 out of 5 stars

Great

Iv had a great experience with Richard casino thk u

October 17, 2025
Unprompted review
Richard Casino logo

Reply from Richard Casino

Dear Gabriella,

We sincerely appreciate you taking the time to share your feedback with us!

We are pleased to hear that enjoyed our site.
We hope that our team will continue to provide high-top services and only positive gaming experience.

Best regards,
Richard Casino Team

Rated 1 out of 5 stars

If only I could leave NO stars i would…

If only I could leave NO stars i would of . . If anyone thinks about playing this site,please from a long time loyal customer for a long time DONT NOT waste your money or time . Richard casino is absolute dog shit and they should be shut down .

October 4, 2025
Unprompted review
Richard Casino logo

Reply from Richard Casino

Dear Tim,

We’re genuinely sorry to hear that you had such a frustrating experience. Please know that your feedback is important to us, and we take all concerns seriously — especially from long-time players like yourself.

We understand that you’re upset. Our goal is always to provide a fair and enjoyable experience for all users.

If you're open to it, we encourage you to reach out to our support team directly so we can look into your account and address your concerns in detail.

Best regards,
Richard Casino Team

Rated 1 out of 5 stars

$12000CDN being withheld

This ordeal I have endured courtesy of the incompetence from Richard Casino. This is a particularly scathing report about the operations of this online casino.

It all started roughly 120 hours ago when I secured an amazing $11k hit through your casino. It would make complete sense to withdraw the $12000 that was accumulated, right? At that point, I began to assemble all the required documentation to secure this cash out. Driver's license, credit card faces with key information removed, and a bank statement from a favored financial institution. Little did I know that this would be the start of a cycle filled with a process worthy of a Retarded classification.

Being I reside on the family farm here in central Alberta, our standard means of receiving post is via a municipal post office. All mail comes to this box address, and not directly to the farm. Also, since I'm on this farm, there are no utilities bills to my name, and my mobile device doesn't require the civic address. Neither does our pay stubs or tax returns. The only documentation I possess bearing the civic address is a void cheque which was also provided.

According to the Support, the combination of the bank statement and void cheque was insufficient. Even though I also provided a video that showed me leave the house I live in, and show the government-approved civic address sign shown on the void cheque at the end of the farm's lane way. I dealt with about six different "Support" members, each more useless as the one previous. This batch of clowns tried to utilize their flowery political dialect, using words like "frustration" linked my feelings, and "fairness" when attempting to hide behind their Terms & Conditions. When really the emotion was more like rage, and this "fairness" (which by definition means giving somebody what they need) just seems like a convenient excuse to be fraudulent.

Moreover, just this morning (25 September), I got my bank to customize my bank statement with BOTH the mailing and civic address. Once again, the document was rejected by the casino because it still had the box address. When I confronted the Support monkeys they quickly scurried away saying the conversations were "cyclical" in nature.

This is why I am resorting to this now. Not only does resolution have to happen, but other gamers must be forewarned before sinking their first or future deposits into this casino. I want Hollycorn to overhaul the Support within this and other sketchy operations they may possess.

September 25, 2025
Unprompted review
Richard Casino logo

Reply from Richard Casino

Dear Michael,

Thank you for taking the time to share your experience — even though we’re genuinely sorry to hear how things turned out.

We completely understand how upsetting it must be to win a significant amount and then face repeated obstacles during the verification process.

While we do have strict verification requirements in place to meet legal and regulatory standards, we also recognize that this process can sometimes feel overly rigid. However, if the document is not suitable, unfortunately, we are unable to confirm it. Your frustration is understandable, and we’re truly sorry that you had the difficulties.

We never want any player to feel dismissed or that they’re not being supported — and we’re genuinely sorry that’s how this felt.

If you have any specific suggestions, we are here to hear them.

Best regards,
Richard Casino Team

Rated 1 out of 5 stars

They are Thieves

They are Thieves. I didn't added a bonus and they stole $5000 off me claiming that a bonus was activated when I get free spins. I put my money to gamble took $600 out and they stole the remaining balance of $5000.
Don't play this game there are more honest slots out there to play, Richard just come up with excuses not to pay your winnings and tell you to read the terms and conditions. Which is ok if you add there bonuses though I didn't I played my money just to have them clear my account and tell me it was over because of a bonus. Thieves dogs don't play there game.
Term and condition you say, I can post the review of your email to me where you tell me I had bonuses turned on when I deposited though the deposit money doesn't appear in the bonus history it only appears in deposit history, though the previous deposit appears in bonus history when I had it turned on, your lied about how I deposited and now you want to sit here and lie about on a review! Talk about taking a low to a whole nother level. To top everything off my friend warned me about what you do because you done the exact same thing to him. You try use your T&C to justify taking peoples money YOU HAVE NO SHAME

August 4, 2025
Unprompted review
Richard Casino logo

Reply from Richard Casino

Dear Glenn,

Thank you for your feedback.

We would like to clarify that the winning amount was adjusted in accordance with the Terms and Conditions of our website, in particular the section that regulates the maximum allowed cashout from the bonus.

Namely: "The maximum winnings that will be paid out resulting from any free spins bonus will be 150 AUD. Any winnings exceeding this amount will be forfeited upon withdrawal. Please note that until the withdrawal of the relevant balance is processed, funds on the balance will be considered subject to the maximum winnings rule."

When you activated the bonus, these terms were automatically accepted, and according to the casino's rules, winnings that exceeded the maximum withdrawal amount were subtracted from your balance.

We understand that this situation can be frustrating, but following the rules is necessary to ensure fair play for all users.

If you have any additional questions, our support team is always ready to help.

Best regards,
Richard Casino Team

Rated 5 out of 5 stars

Great app and very easy to navigate

Great app and very easy to navigate. So many options and fun games!!!

August 3, 2025
Unprompted review
Richard Casino logo

Reply from Richard Casino

Dear Corey,

Thank you so much for your kind words!

We’re thrilled to hear you’re enjoying the app and finding it easy to navigate. Our team works hard to bring you a wide variety of fun and exciting games, so it’s great to know it’s paying off.

If you ever have suggestions or need any help — we’re just a message away!

Best regards,
Richard Casino Team

Rated 1 out of 5 stars

So I won 40,000 and I withdrew $1000…

So I won 40,000 and I withdrew $1000 got it in the bank then I made a second withdrawal for 4000 and waited 60 hours for them to reject it and tell me it is due to technical issue now no matter how many time I try to withdraw they reject it. They are thieves and just a shit casino overall yes you paid me but I have still been given no exact reason why my account was closed by the administrator on all casinos under the hollycorn n v licence I would love to know what I did wrong to have this happen but all you can tell me is decision by the admin blah blah blah how about actually supplying me with some physical evidence of what I did wrong then I would happily edit my post and say I was wrong about your casino but this extends further now its the whole hollycorn n v company now I don't know about your country but here im Australia if you breach terms and conditions or break any rules are are told what you did that has led to such drastic actions so why can you not supply me with this information as I have read all your terms and conditions and I didn't use the bonuses I never played any game that was restricted from Australia so balls in your court Richard casino

July 30, 2025
Unprompted review
Richard Casino logo

Reply from Richard Casino

Dear Will,

Thank you for your feedback.

We would like to inform you that your account has been closed by the decision of the administration, in accordance with the Terms and Conditions of the platform. All winnings that you had at the time of account closure have been successfully returned to you according to the established procedure.

We understand your concern, but the rejection of your withdrawal request was due to technical reasons, and you were informed about it. No illegal actions on the part of the platform were recorded.

We always adhere to the policy of transparency and fair play as a licensed casino, and we regret that you have a different impression.

Best regards,
Richard Casino Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look