RoboForm Reviews 

546
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.6

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 129 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Customers consistently praise the platform for being extremely easy to use and set up, allowing people to seamlessly manage and access their important passwords and notes across multiple devices without hassle. Reviewers often state that the customer service team is exceptionally friendly and quick to provide helpful answers when support is needed. However, some reviewers were not happy with certain application updates, noting that they encountered occasional glitches, sync delays, or frustrating login access issues. A few consumers also mentioned that technical support occasionally takes too long to resolve difficult problems or troubleshoot advanced issues.

What people talk about most

User experience

Customers consistently note positive experiences with user experience, highlighting how reliable, intuitive,... See more

Customer service

Users describe positive interactions with customer service, highlighting quick responses and helpful... See more

Application

People report ambiguous experiences with application, as some reviewers express great satisfaction with... See more

Product

Reviewers highlight high satisfaction regarding the product, frequently noting that it works perfectly as a... See more

Response time

Customers expressed great satisfaction with the response time, noting that support agents reply within... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

Roboform works well across my devices and platforms. I use it for bookmarks, passwords, and secure notes. The value, safety, peace of mind I receive is worth the cost of the annual subscription, which... See more

Rated 5 out of 5 stars

I contacted RoboForm about a suspicious email about a dark web data breech concerning my account. I wanted to talk to someone about it, and they immediately set me up for phone chat. The RBF repesenta... See more

Rated 5 out of 5 stars

The PW is excellent. Have used it for many years. It is being constantly updated and improved, at no additional cost. You respond to help requests almost immediately. You keep help requests on fil... See more

Rated 5 out of 5 stars

I love being able to login to my accounts on laptop, but especially on my smart phone to access accounts when traveling. I have used it for over 16 years and feel safe with passwords kept in roboform... See more


Company details

  1. Media Company

Written by the company

RoboForm is a top-rated password manager and web form filler that increases the security and convenience of your online experience. With RoboForm, instead of remembering hundreds of passwords, you only need to memorize your one Master Password. You can use RoboForm to capture newly created passwords, log into websites with a single click, quickly generate strong, random, and unique passwords, automatically fill long web forms, and more! RoboForm is available on Windows, Mac, iOS, Android, Linux, and Chrome OS with extensions for all major browsers.


Contact info

4.6

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

546 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 2 weeks

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.6

All reviews

(546)

131 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 2 out of 5 stars

Avoid multiyear license

Avoid multiyear license. Or avoid this app all together. Used for years but they can make significant chances in functionality. For me the service was no longer useable. I was halfway through a 5 year license and they refused to offer a refund for the unused portion. Now that I have looked at alternatives I have found much more professional looking and functioning apps.

December 12, 2025
Unprompted review
RoboForm logo

Reply from RoboForm

Hello Jeremy, thanks for your feedback and for being a long-time customer. We appreciate the opportunity to address your concerns about the recent updates to how authentication works and the browser extension requirement. Regarding your concern about browser extensions slowing down your machine, the RoboForm Chrome extension is extremely lightweight and runs seamlessly on Windows 11 and modern systems. Hundreds of thousands of our users run it daily without any performance impact. We've also sent you a direct message with more details to address your specific setup preferences and would genuinely like to help you continue using RoboForm effectively.

Rated 5 out of 5 stars

Easy to use

Easy to use. When I had an issue, the customer service guy (Nick?) was most helpful. For the record, that issue was not a problem with RoboForm, but in how I was utilizing it.

December 17, 2025
Rated 1 out of 5 stars

The use of RoboForm is too much

The use of RoboForm is too much of a learning curve as it wipes out all windows form all ready in the system.

December 15, 2025
RoboForm logo

Reply from RoboForm

Hello Thomas, thank you for sharing your feedback. We understand the learning curve can feel steep initially. RoboForm shouldn't be wiping out existing form data - this sounds like something we'd like to investigate and help resolve.
We have comprehensive tutorials at https://www.roboform.com/tutorials that can help you get started, and our support team is available to assist at https://www.roboform.com/support
We've also reached out to you privately to offer additional assistance. We'd appreciate the opportunity to make this right for you.

Rated 5 out of 5 stars

Great program

Your product is the best. I got off to a rocky start, but with your help, it evened out! Your SUPPORT has helped me get over the bumps and kept me going when things got rocky. There are a few little quirks that I have questions about, but I honestly don't know how to ask about them.

December 8, 2025
Rated 3 out of 5 stars

Mobile app interface needs improving

The mobile app interface for Roboform is bad. Even though I paid for a subscription, it pops up to ask about auto fill which, I do not want to turn on. Yet I am given no choice to ignore the message and cannot dismiss it. Annoying.

December 6, 2025
RoboForm logo

Reply from RoboForm

Hello Martin,

Thank you for taking the time to share your feedback. We've taken your concerns into account and will be adding the ability to dismiss the "Fill forms in Chrome-based browsers" autofill prompt in our next release.

We appreciate your patience as we work to improve the user experience.

We have also sent you a copy of this correspondence directly via email.

Should you need any further assistance, please don't hesitate to reach out to our support team at https://www.roboform.com/support

Rated 2 out of 5 stars

Cancellation Process is Unnecessarily Difficult

Tried to cancel last week without a password - basically impossible - finally found the password today but by then it was too late - after a few days notice they had charged my account for one year. The cancellation process is not easy. I wasted an hour and a half - the export data function did not work, the delete account process I could not figure out, really the only option is to find licenses and settings and on the right side is a very easy to miss slider button to cancel autopay - There is no confirmation given. Why? (Two years ago I also gave up trying to cancel.) Online chat just collects information then sends you without asking to a Just Answer page to demand credit card information to sign up for $5 special and $38+ dollars a month subscription if you don't cancel - and no exit button! (Roboform says they are not associated with this - but do they know about it? This issue made me very wary. I always had the impression I was talking with Robocom. Website directions refer to a toolbar to navigate on the start page that I never did see. Common search terms consistently show no results. 'Cancel subscription' - not found- ' Licenses' - not found - actually none of the common terms I used! Roboform in reply says they have no association with JustAnswer. I am not sure whether they are aware of how intrusive JustAnswer is BUT - I repeatedly tried to use the Roboform online webpage which was not easy. My recommendation -Find the cancel autopay button in Licenses and Settings. This may work but no confirmation is given. Why not? I don't know. I have no problem with the Robocom program. For this issue, Robocom should get advice from a customer/user instead of a developer. It should not be difficult.

November 28, 2025
Unprompted review
RoboForm logo

Reply from RoboForm

Hello Tom, we have absolutely no affiliation with JustAnswer. It appears you clicked on a third-party advertisement or search result that redirected you to their website, which has nothing to do with RoboForm.

Update:

Thank you very much for reaching out directly. We also sent this to you via email but just in case see below a full response to your concerns:

-We located your order and have refunded it since you were looking to cancel prior to the renewal. The refund should appear in the next few days on your card.

-We can also confirm that your cancellation went through and you will not receive any more charges from RoboForm.

-For future reference, we offer cancellation instructions on our site at https://help.roboform.com/hc/en-us/articles/115003064811-How-do-I-cancel-auto-renewal-for-RoboForm-Premium

-We see you mentioned you didn't have your Master Password - in those cases you can always contact our 24/7 support team and we can assist regardless at https://www.roboform.com/support

-All documentation about our product lives on the roboform.com domain if you are ever unsure if something is official or not, and likewise we always email from the @siber.com or @roboform.com domains.

-Regarding your question about the difference between Premium and Family: Family is the version of Premium that includes 5 users under a single subscription.

We hope this resolves your concerns.

Rated 1 out of 5 stars

STOP DO NOT USE THIS APP!!

STOP DO NOT USE THIS APP!!, I forgot my password and all my data is gone, you must not forget your password with this App and there is no way to recover it unless you have biometric setup therefore if you replace your phone and you forget your password then you are screwed!! The very least these idiot developers could have done was to add extra verifications to restore the password. People add all their passwords and important information and then they lose it all. Very disappointing!!

November 19, 2025
Unprompted review
RoboForm logo

Reply from RoboForm

Hello Mustapha, thanks for your feedback. We understand how frustrating this situation must be. As part of our zero-knowledge security model, we cannot access or reset your Master Password since it serves as your encryption key. This design ensures that only you hold the key to your data.

You mentioned that biometric setup is required for password recovery - you're correct that if you had Face ID or fingerprint enabled on your previous device, you would have been able to restore access without losing your data. Unfortunately, without biometric authentication set up beforehand, there's no way to recover the account as the Master Password is your encryption key.

We'd be happy to help you get set up again and ensure you have biometric recovery configured this time to prevent this from happening in the future. Please reach out to our support team at https://www.roboform.com/php/rtss/main/contact?lang=en and we'll do everything we can to assist you.

Rated 5 out of 5 stars

Powerful safety

I have been using RoboForm since 1999. It is one of my favorite password programs. Now it is even more user friendly and powerful than in 1999.
I trust it will protect my passwords in the future as well.

November 20, 2025

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look