Gisteren met mn vriendin bij senorita fashion
Gisteren met mn vriendin bij senorita fashion in Ridderkerk geweest er was braderie het regende heel erg. Mn vriendin zag een paar schoenen ze waren afgeprijsd wilde ze passen in de winkel .wat normaal is denk ik zo . Maar nee ze moest naar buiten om ze te passen in de regen . We waren alletwee stom verbaast . Was maar 1 klant in de winkel. Echt onbeschoft nog nooit zoiets meegemaakt








