Banner for ZenSupply

ZenSupply Reviews 219

TrustScore 4.5 out of 5

4.3

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 211 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Customers frequently praise the products for their quality and accuracy, often noting that items are exactly as described and meet their needs perfectly. Many people highlight the excellent customer service, appreciating the helpful and responsive staff who assist with product selection, order issues, and returns. The delivery service is consistently described as fast and reliable, with products arriving on time and well-packaged. Reviewers also find the pricing to be fair and competitive. However, some customers experienced issues with their orders, including receiving damaged or incorrect items, or facing delays and complications with delivery. A few people also reported problems with communication regarding order status or tracking information, and some found the ordering process cumbersome for multiple product types.

What people talk about most

Product

Clients share positive opinions on product. Many customers are pleased with the items purchased, noting that... See more

Delivery service

Consumers generally express satisfaction with the delivery service, frequently highlighting fast shipping... See more

Order

Customers consistently note ambiguous experiences with order. While some reviewers praise fast delivery,... See more

Price

Reviewers highlight positive aspects of price, with many customers finding the prices to be fair, reasonable,... See more

Customer service

Reviewers mention positive feedback about customer service, with many praising the helpfulness and efficiency... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

The item was originally on back order and then was suddenly shipped within a recent time frame. However, when the lights arrived, they were shattered. I received a swift response to my complaint s... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

The only reason for 5 stars was because the part we needed was backorder for so long but the product is great and perfect for our application. Communication was also good.

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Am very pleased with the service and item purchased. My email correspondence with customer support helped us in selecting the correct product. The shipping was very fast. We highly recommend this com... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

UPDATE: I was contacted and offered a replacement which I think is outstanding service! Because I can use it, I let them know I appreciated the offer but would keep it. (The product I ordered was de... See more

Company replied


Company details

  1. Home Improvement Store
  2. Door Shop
  3. Hardware Store

Written by the company

At ZenSupply, we make it easy. Our exceptional service complements our extensive selection of commercial and residential products. Our experts are here to ensure a seamless and satisfying experience. With extensive knowledge and expertise, our team provides recommendations and answers to all your questions. We’ve done the heavy lifting—studying catalogs, vetting products, and making it easy to find and configure what you need. Whether it's a complex commercial project or a simple upgrade or replacement, our experts are ready to assist every step of the way. At ZenSupply, we open new doors and create endless possibilities, delivering the most powerful experience.


Contact info

4.3

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

219 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Kept me informed about delayed…

Kept me informed about delayed availability of part

November 25, 2025
ZenSupply logo

Reply from ZenSupply

Thank you for sharing your experience! We’re glad our team kept you informed about the delayed availability of your Toto Flush Valve Assembly. At ZenSupply, we make it EASY to get the products you need, even when challenges arise. Your trust means a lot, and we’re proud to provide clear communication and seamless solutions every step of the way. We look forward to supporting your next project with the same reliability and simplicity.

Rated 5 out of 5 stars

Easy Transaction, Prompt Delivery!

Easy Transaction, Prompt Delivery! Good price, product arrived on time. Good communication for delivery tracking. The commercial door closer was exactly as described on their website. Easy install and works well. Thanks! LB for Pat at Macedonia BC

November 24, 2025
ZenSupply logo

Reply from ZenSupply

Thank you for sharing this strong review. We’re glad your experience matched the level of precision and reliability we work hard to deliver. Your Dormakaba 7304 commercial door closer arrived on time, installed easily, and performed exactly as expected because our platform is built to remove friction and provide the right solution the first time.

At ZenSupply, we make it EASY. From clear product details to seamless tracking and fast delivery, our goal is to support every project with confidence and proven performance.

If you or your team at Macedonia BC need additional door hardware, lighting, plumbing, or any construction products, our Advisors are ready with fast answers and a direct path to purchase. Don’t forget to take advantage of ZenSupply Rewards to earn value on every order.

Thank you for choosing ZenSupply. We look forward to powering your next project with simplicity and speed.

Rated 5 out of 5 stars

friendly and thorough

November 24, 2025
ZenSupply logo

Reply from ZenSupply

Thank you for the great review. Our team is here to make every interaction friendly, thorough, and built around getting you exactly what you need without any hassle. We’re glad your TOTO THU6480 bumper assembly order arrived with the experience you expect from a trusted advisor.

At ZenSupply, we make it EASY. Whether you are replacing a single part or sourcing a full project, our Advisors are ready to deliver fast answers and proven solutions.

Be sure to take advantage of ZenSupply Rewards on future purchases so every order brings added value. We appreciate your trust and look forward to supporting your next hardware, plumbing, lighting, or construction product need.

Rated 3 out of 5 stars

Poor Communication and Returns Service, Then Redemption

The item I purchased was backordered- not their fault. They followed up and eventually sent me the wrong item. It's possible I ordered the wrong item- the model number was very similar- but I now feel I'm getting the run-around. I sent them photos of the item I wanted and the item I received. I found their communications with me to be vague. I placed the order on Oct 15. It's now Nov. 23, and I'm still waiting for either a refund or a replacement of the correct item. I may have been responsible for some of the ordering errors, but I've never had such difficulty resolving an online ordering issue.

PS 12/3
I'll give Zen Supply the benefit of the doubt and update my review from 1 to 3 stars. I stand by what I wrote above, but they did finally get in touch with me to clarify the problem. I returned the product, and they refunded my money. I also reordered the correct part I needed, which came quickly. I installed it, and it works!

November 21, 2025
ZenSupply logo

Reply from ZenSupply

Thank you for sharing your feedback, and I sincerely apologize for the frustration and inconvenience you’ve experienced with your order and our communication. We take your concerns seriously and want to make things right.
We’ve already processed a full refund for your purchase, and a return shipping label has been sent to your email so you can easily send the item back at no cost to you. I’m sorry for the delays and any confusion in our previous communication, our goal is always to provide clear, helpful updates and fast resolutions.
We appreciate your patience and your honesty about the situation. Your experience isn’t up to our standards, and we’re taking your feedback to improve our returns process and communication. If you have any further questions or need additional support, please reach out; we’re here to help.

Rated 5 out of 5 stars

Problem


Problem, delivery was 2 months, then the paint was flaking off the hinges, we will have to return and get different hinges

October 29, 2025
ZenSupply logo

Reply from ZenSupply

We appreciate the feedback and sorry the items aren't working out as we expected. I will have a team member reach out right away to assist you with this issue.

Rated 1 out of 5 stars

Your are a deceptive business

Your are a deceptive business, you take peoples money for shit you don’t possess. But that seems to be the way most businesses operate in this idiot world we live in. You listed items in stock that you know you don’t possess. If I thought I was gonna have to wait a month to get a part I would have never made the purchase from you. Never again will you get my business,

November 3, 2025
ZenSupply logo

Reply from ZenSupply

Thank you for your honest feedback, and I sincerely apologize for your experience. We never want our customers to feel misled or frustrated, and I’m sorry we did not meet your expectations this time. At ZenSupply, we work hard to provide accurate inventory information, but we clearly fell short here and that is not acceptable. We are committed to improving our processes so this does not happen again.

Rated 5 out of 5 stars

Incredible customer service

I highly recommend doing business with ZenSupply. There was a mistake with my order, but after contacting customer service, everything was very quickly resolved. I couldn’t be more happy with the service. The shipping was also fast and the item was well packaged. I will definitely continue using ZenSupply in the future when I need something. Thank you

November 3, 2025
ZenSupply logo

Reply from ZenSupply

Thank you for sharing your experience and for recognizing our team’s commitment to making every interaction perfectly simple. Even when something goes off track, our goal is to resolve it fast and get you exactly what you need without the hassle. We’re glad to hear your order was quickly corrected and delivered with care.

At ZenSupply, we make it EASY to source the right products, backed by responsive service you can rely on. We look forward to helping you again on your next project.

Rated 5 out of 5 stars

Electrical parts needed

It was fast and efficient shopping for a part

October 27, 2025
ZenSupply logo

Reply from ZenSupply

Thank you for your feedback! We’re glad to hear your experience shopping for the Minka-Aire F787 Outdoor Receiver was fast and efficient. That’s exactly what we aim for—streamlined sourcing, reliable products, and quick turnaround every time.

At ZenSupply, we make it EASY to find and order the electrical, lighting, plumbing, and door hardware products you need—without the hassle or delay.

We appreciate your trust in ZenSupply and look forward to powering your next project with the same speed and simplicity.

Rated 5 out of 5 stars

Great service

Great service, quick response

November 3, 2025
ZenSupply logo

Reply from ZenSupply

We appreciate your review and are glad to hear you experienced great service and a quick response! Your Sargent 7 Line Entrance/Office Lock is a reliable choice, and it’s great to know our team helped make your order process smooth from start to finish.

At ZenSupply, we make it EASY to source high-performance door hardware, lighting, plumbing, and construction essentials—all with fast communication and trusted expertise.

Thank you for choosing ZenSupply. We look forward to supporting your next project with the same dependable service and proven results.

Rated 5 out of 5 stars

Good Company

Zen Supply had the product I was looking for at a good price, and, importantly, in the quantity I needed. They were very helpful and quick to respond when I contacted them by phone. They made the transaction seamless and sent me tracking promptly. My purchase was delivered on time and in good condition. I have already made a second, similar purchase and plan to buy from them in the future.

October 24, 2025
ZenSupply logo

Reply from ZenSupply

Thank you for sharing your experience and for choosing ZenSupply for your Ives FS444 Floor Stops in Satin Chrome. We’re thrilled to know you found exactly what you needed—in the right quantity, at the right price—and that our team made the process seamless from start to finish.

At ZenSupply, we make it EASY to source commercial door hardware, lighting, plumbing, and construction essentials with less hassle and faster results. It’s great to see that simplicity and reliability came through in your experience.

We appreciate your continued trust and repeat business—it means a lot. We look forward to supporting your next project and delivering the same smooth experience every time.

Rated 5 out of 5 stars

The lever was on back order but came in…

The lever was on back order but came in way before it was supposed to.

October 31, 2025
ZenSupply logo

Reply from ZenSupply

Thank you for taking the time to share your experience! We’re glad to hear your Corbin Russwin ML2055 Mortise Lockset arrived ahead of schedule. Even when items are on backorder, our team works closely with our partners to expedite fulfillment whenever possible—because at ZenSupply, we make it EASY to get the products you need without the wait.

Your feedback reinforces what drives us every day: delivering reliability, speed, and proven performance across our full range of commercial door hardware, lighting, plumbing, and construction products.

We appreciate your trust in ZenSupply and look forward to powering your next project with the same seamless experience.

Rated 5 out of 5 stars

Helpful and very responsive with good…

Helpful and very responsive with good pricing!

October 24, 2025
ZenSupply logo

Reply from ZenSupply

Thanks for the great feedback! We're glad to hear our team made it easy to get your Dorma 7510 BTS 75V Floor Closer Plate quickly and at a solid price. At ZenSupply, we back every order with responsive support and reliable sourcing from the world’s top brands like Dormakaba—so you get exactly what you need without the hassle.

We make it EASY.

Rated 5 out of 5 stars

Door saddle

Item fits perfectly and looks great.

October 30, 2025
ZenSupply logo

Reply from ZenSupply

We’re thrilled to hear your new Pemko 2727 Series Offset Saddle Threshold fits perfectly and looks great! That’s exactly what we strive for — the right product, the first time, with zero hassle. At ZenSupply, we make it EASY to source every detail that keeps your projects running smoothly.

Thank you for trusting ZenSupply for your door hardware needs — and for sharing your experience. We look forward to helping you find your next perfectly simple solution.

Rated 4 out of 5 stars

Received broken light.

The item was originally on back order and then was suddenly shipped within a recent time frame. However, when the lights arrived, they were shattered. I received a swift response to my complaint stating it was being taken care of but have not had any updates in about a week and my room continues to be dark while I am now shopping elsewhere. This may be more of a carrier complaint but at this time I received a shattered product that I paid for. My review could change based on whatever happens next.

Update: customer service was very friendly and apologized for the damaged product. I was refunded and they attempted to resend but unfortunately, the lights are too fragile to send. I am changing my review to a 4 because they made a good effort to correct a situation that unfortunately may have been beyond their control. I appreciate the effort.

October 29, 2025
ZenSupply logo

Reply from ZenSupply

Thank you for sharing your feedback. We’re truly sorry for the inconvenience you’ve experienced with your order and for the delay in updates. I want to assure you we are on top of this, your next day air replacement is already being arranged so you’re not left waiting any longer.
Additionally, our Sales Director has personally reached out to resolve this for you and is ready to discuss any further needs or concerns you might have. We’re committed to making this right and restoring your confidence in ZenSupply.

Rated 1 out of 5 stars

Quotes aren't honored

I received a written quote from a Zen Supply sales rep for some door hardware. On the quote, it stated that prices were good for 30 days. When I placed my order, the price had increased by almost 40%. When I inquired about the price difference, I was told that the manufacturer had a price increase and they would not honor their quote.

October 27, 2025
ZenSupply logo

Reply from ZenSupply

Thank you for sharing your experience and bringing this to our attention. We sincerely apologize for the frustration and inconvenience caused by the price discrepancy and the way your inquiry was handled.
You are absolutely right, quotes should be honored as promised, and our team fell short here. We’ve identified that the representative involved needed further training on both our policies and the level of service our customers deserve. We’ve addressed this internally to prevent similar situations in the future.
I want to let you know that the difference between the original quoted price and the amount you paid has now been refunded, bringing your order back to the agreed price. We truly value your business and hope this helps restore your trust in ZenSupply and that you can rate us more highly in the future.
We’re committed to making things right and delivering the reliable, hassle-free service you expect. If there’s anything more we can do, please let us know.

Rated 5 out of 5 stars

Great product

Great product, good customer service, fast response! Smooth shipments

October 23, 2025
ZenSupply logo

Reply from ZenSupply

Thank you for your great feedback! We’re thrilled to hear your Schlage CS210-B500 Interconnected Lockset delivered exactly what you needed — reliable performance, smooth delivery, and fast support from our team. That’s the ZenSupply promise in action: the right product, the right experience, every time.

At ZenSupply, we make sourcing hardware perfectly simple — because We make it EASY. Whether you’re outfitting one door or an entire facility, our trusted advisors and next-generation platform are here to keep your projects moving without the hassle.

Appreciate you choosing ZenSupply — we look forward to powering your next project!

Rated 1 out of 5 stars

My first order with Zen and it has gone…

My first order with Zen and it has gone horribly wrong. Somehow my address was entered on someone else’s order, I have their product and not mine. Kevin Cudal has been trying to get this problem solved but it isn’t working out.

October 21, 2025
ZenSupply logo

Reply from ZenSupply

Thank you for sharing your experience, and I’m truly sorry for the mix-up with your order. We take accuracy and reliability seriously, and this isn’t the standard we set for ourselves.
A replacement for your order has already been sent out, and your refund has been fully processed. We’re committed to making things right and ensuring your next experience with ZenSupply is seamless.
If there’s anything more we can do, please let us know.

Rated 1 out of 5 stars

Too many emails.

Too many emails.

October 29, 2025
ZenSupply logo

Reply from ZenSupply

Thank you for your honest feedback, and we sincerely apologize for the excessive emails. We hear you, and your input is important to us. Our team is already reviewing our communication approach to ensure it’s more helpful and less overwhelming moving forward. If you’d like to update your preferences or need assistance, we’re here to help.

Rated 1 out of 5 stars

Overall just a bad experience

Overall just a bad experience. It arrived at my door with no shipping notice but I keep receiving multiple shipping notices after I received it. Your website is garbage too.

October 22, 2025
ZenSupply logo

Reply from ZenSupply

Thank you for your candid feedback, and I’m really sorry to hear about your experience. We clearly missed the mark on communication and website usability, and that’s not the standard we hold ourselves to at ZenSupply.
We’re committed to making things right and improving our processes moving forward. Your input helps us identify where we need to do better, especially with shipping notifications and our online experience.

Rated 5 out of 5 stars

Weslock for double doors

Everyone was very helpful. I needed the part number for the dummy lock to match the active lock I was buying for my double iron door. In a matter of minutes someone gave me the information. Prices were very reasonable.

October 21, 2025
ZenSupply logo

Reply from ZenSupply

We appreciate you sharing your experience! It’s great to hear our team helped you find the exact Weslock dummy handleset to match your active lock — quickly and confidently. That’s the power of having trusted Advisors ready with answers when you need them most.

At ZenSupply, we make it EASY to source premium door hardware, lighting, plumbing, and electrical products — all in one place, with the right fit every time. We’re glad your Wiltshire sets in Oil Rubbed Bronze were the perfect match for your double iron doors.

Thank you for choosing ZenSupply — where precision, simplicity, and performance come standard.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look