Banner for allbranded North America

allbranded North America Reviews 84

TrustScore 4 out of 5

4.2

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

The best thing was being able to receive samples. We were particular on what we were looking for as a gift to represent our company. Having it in hand helped us pick the right one. Then from productio... See more

Rated 2 out of 5 stars

Working with Allbranded has been absolutely the least user-friendly experience ever. I paid for an order on March 20th, and I still have not received my entire order a month later. I had to laugh a t... See more

Rated 5 out of 5 stars

The order was wrong the first time, but customer service through email got it fixed at the production line. We placed two separate orders for a lot of product, and they are great quality. They were wi... See more

Rated 5 out of 5 stars

It seems allbranded's team is a little new on the block, but after a few mails back and forth, we decided to purchase 6000 Copper bottles, and we absolutely love it! We had our yearly summer company e... See more

Company replied

Company details

  1. Promotional Item Store
  2. Online Marketplace
  3. Promotional Products Supplier

About allbranded North America

Written by the company

allbranded Logo

Welcome to allbranded!

We’re your one-stop shop for corporate gifts, promotional products, and branded merchandise. As a B2B marketplace, we make it easy for businesses, institutions, and organizations to select their preferred advertising materials from our collection of more than 3,000 products and customize them with their unique designs.

Discover now

Make your brand unforgettable!

Whether it’s for a company event, a client gift, or a trade show giveaway, our carefully curated selection of classic and innovative promotional gifts is sure to captivate and inspire your audience.

> Get inspired

Order smart, save time!

Our intuitive product configuration makes ordering quick and hassle-free. Just choose your color, add your promotional message, select your quantity, and upload your design.

> Start configuring

Experts by your side

With eight online shops, we serve customers throughout Europe and the USA. Our rapid growth is driven by a highly motivated and diverse team. Our mission? To be your go-to source for promotional products.

> Learn more

We look forward to your visit at allbranded.com!

allbranded Team

You name it. We brand it.

Written by the company

🙌 Your personal merch expert
We know exactly what we do. So you can be sure that we’ll always support you as your personal experts every step of the way.

🛡️ No risk, just done

Cost and print confirmation upfront with free artwork for more transparency and a guarantee that you never pay extra.

🚀 First choice for last minute
Got a last-minute orders? No worries. We can speed up production so you can relax.

Do you have a question?

We are here for you!

We want to make your shopping experience as smooth as possible! That’s why we’re happy to assist you over the phone or through our web chat.

Plus, with every order, we’ll send you a free artwork mockup so you can see exactly how your design will look on the products. We don't start production until you’re completely satisfied.


Contact info

In a rush? 🚀

Check out our priority swag: produced in just 48 hours!

4.2

Great

TrustScore 4 out of 5

84 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

We had to return a couple hundred…

We had to return a couple hundred speakers because the print was completely illegible. They did accept the return, but the fact that they thought this was acceptable is proof they do not have quality control.

May 24, 2023
allbranded North America logo

Reply from allbranded North America

Hello Travis,

Thank you for taking the time to share your feedback regarding the print quality of the speakers you received. We sincerely apologize for any inconvenience caused by this issue. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we appreciate your bringing it to our attention.

We are currently investigating the matter further to understand the root cause of the subpar print quality. Rest assured, we will be discussing this with our quality department to ensure that appropriate measures are taken to avoid such occurrences in the future. Your feedback helps us improve our products and services.

Once again, we apologize for any inconvenience this may have caused. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to reach out to our customer support team, who will be more than happy to assist you.

Rob from allbranded

Rated 1 out of 5 stars

Company shipped to wrong address

Company shipped to wrong address

Kept telling me they would reach out to see about rerouting. Never heard back from them. Blamed it on power outage first, then just ignored me.

May 25, 2023
allbranded North America logo

Reply from allbranded North America

Hello Adam,
Thank you for taking the time to share your feedback with us on Trustpilot. We appreciate your candor and apologize for any frustration you have experienced during this process.

Upon reviewing your order and the circumstances surrounding it, we would like to provide some context regarding the challenges we faced in attempting to reroute your shipment. It appears that you had initially provided a different shipping address. We understand that you had to use the invoice address to ensure the card payment went through successfully. However, please note that during the order placement, we do have separate fields for both the billing and shipping addresses to accommodate such situations.

Despite the discrepancy in the addresses, our customer service team made every effort to coordinate with our logistics department in order to request a change in the shipping address. Regrettably, due to the timing of your request, the shipment had already left our warehouse, and we were unable to make any modifications to the delivery address.

We understand the frustration you must have felt when our team initially attributed the delay to a power outage and then failed to provide further updates. We apologize for any confusion caused by the initial response and any subsequent lack of communication. We value your feedback, and we will use it to improve our internal processes and ensure better customer service moving forward.

Thank you and with best regards,

Rob from allbranded

Rated 1 out of 5 stars

I never received it and ups said they…

I never received it and ups said they delived it on Thursday but I never got it

June 2, 2023
allbranded North America logo

Reply from allbranded North America

Hello Rachel,

Thank you for bringing this matter to our attention. We sincerely apologize for the inconvenience you have experienced regarding the delivery of your order. We understand how frustrating it can be when a package goes missing despite the delivery confirmation from UPS.

We want to assure you that we take such incidents very seriously, and we have taken immediate action to investigate the matter further. We have already issued a refund for your order as a gesture of goodwill and reached out to you regarding the possibility of re-ordering.
However, it seems we have not received any response from you yet. We would greatly appreciate it if you could kindly check your email or contact our customer support team directly to discuss any alternative solutions or arrangements that may be suitable for you.

At our company, customer satisfaction is of utmost importance to us, and we strive to ensure that each customer has a positive experience with our products and services. We genuinely value your business and would like to make things right.

Once again, we apologize for any inconvenience caused by the delivery issue, and we are committed to resolving this matter to your satisfaction.

We look forward to hearing from you soon.

Best,
Rob from allbranded

Rated 1 out of 5 stars

The sample pen I requested didn't work

The sample pen I requested didn't work. I reached out to customer service to request a new one in time for my project presentation and haven't heard anything back yet. Very disappointing as I was excited for this design but can not risk ordering thousands to give away for them to not work!

May 26, 2023
allbranded North America logo

Reply from allbranded North America

Hello Morrow,

Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for the inconvenience you experienced with the sample pen you received and the lack of response from our customer service team. We understand how disappointing this must be, especially when you were looking forward to showcasing the design for your project presentation.
First and foremost, we want to assure you that your satisfaction is our top priority, and we are committed to resolving this issue for you promptly. We apologize for any delays or lapses in communication that may have occurred. I have instructed the team to issue you a refund and to ship out a new pen on our costs. We understand the importance of reliability, especially when considering a larger order, and we want to regain your trust in our products. I also spoke with our quality control team will thoroughly investigate the issue with the sample pen to identify any potential defects and ensure that future orders meet our high standards.

Once again, we sincerely apologize for the inconvenience caused. We value your feedback as it helps us improve our products and services to better serve our customers.
If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to contact us.

Again, my apologies and thank you for giving us the opportunity to address this issue, and we look forward to restoring your faith in our brand.

Rob from allbranded

Rated 5 out of 5 stars

Customer service

Customer service, I enjoyed placing my order with Marcella Dupree, she was very helpful.
Junius Williams

May 19, 2023
allbranded North America logo

Reply from allbranded North America

Hello Junius Williams,

Thanks so much for taking the time to leave a review! We’re excited to hear that you enjoyed placing your order. We will definitely pass on your feedback to Marcella, and we're sure she will be thrilled to hear it.

Have a great day, and thanks again for the review!

Kind regards,
Anika from allbranded

Rated 2 out of 5 stars

Poor product quality

Customer support was great, but the product I got was basically junk.

May 8, 2023
allbranded North America logo

Reply from allbranded North America

Hello Bryan,

Thank you for sharing your feedback with us. We are sincerely sorry to hear that the items you ordered did not meet your expectations and that you were dissatisfied with the quality. We take your concerns very seriously and want to ensure that we address the issue appropriately.

We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused you. We would like to receive more information about the specific issues you had with the items to better understand what went wrong and how we can fix the problem.

If you decide to give us another chance in the future, we will prove that we can do way better than this.

Kind regards,

Pia from allbranded

Rated 5 out of 5 stars
allbranded North America logo

Reply from allbranded North America

Hi Walter Homsey,

Thank you for taking the time to provide feedback on our services. We are thrilled to hear that you are satisfied with the quality of our products and the speed of our service. We look forward to helping you again in the future!

Kind regards,
Anika from allbranded

Rated 5 out of 5 stars

Fast delivery

Fast delivery, good communication,quality product at a fair price. I am going to suggest to my club that they use you as a vendor for these jackets.

April 10, 2023
allbranded North America logo

Reply from allbranded North America

Hi Daniel Smith,

Thank you for taking the time to write such a positive review. We are happy to hear that you were pleased with our service.

It means a lot that you are considering recommending us to your club and we look forward to working with you and your club in the future.

Please don't hesitate to reach out to us if you have any further needs or questions.

Kind regards,
Anika from allbranded

Rated 5 out of 5 stars

100% satisfied

Great customer service, good prices, quick delivery. Big recommendation!

January 15, 2023
Unprompted review
allbranded North America logo

Reply from allbranded North America

Hi Robin,

We are thrilled to hear you're happy with our service! Thank you for taking the time to leave us a review. Don't hesitate to reach out to us next time we can assist you with some cool individual swag!

Kind regards,
Anika from allbranded

Rated 1 out of 5 stars

Appalling customer service

A standard duffel bag (no logo) ordered on Dec 22nd was not shipped until Jan 18th, only after me repeatedly chasing the order. It never arrived. I notified Allbranded whose only response was "talk to the shipping agent". I have asked twice for a call from a manager - no response whatsoever. They have my money and I have no product. I was going to order 70 bags for an event, but no way would I trust this company with that amount of money. Appalling customer service.

January 30, 2023
Unprompted review
allbranded North America logo

Reply from allbranded North America

Hi Sally,

Thank you for your review. All feedback is important to us, and we’re sorry to hear you’ve had such a frustrating experience.

Unfortunately, we were informed last-minute that our supplier was not taking any more orders over the holidays and that they would ship all orders after this date only in January. Of course, things did not work well here, and we deeply regret to have caused disappointment.

As for the shipping, please understand that, as a marketplace, we only have limited control here. We kindly advised you to call UPS as they are usually the quickest to give you all the necessary shipping information.

Yet, our customer service has investigated this issue thoroughly to assist you further. Unfortunately, our shipping partner was unable to proceed with the order as the address we received upon ordering was incomplete.

We understand that you prefer to cancel the order after these issues. However, you may rest assured that we continuously work to improve our service further and that we will handle this case as a learning opportunity. If you decide to give us another chance in the future, we will prove that we can do way better than this.

Kind regards,
Anika from allbranded

Rated 1 out of 5 stars

Worst experience in my 12 years…

Worst experience in my 12 years experience. Took 2 months to get product despite dozens of phone calls and emails. Print quality was horrible and crooked. 30% blankets had to be re-done and were not delivered on time for event. Its impossible to get anyone on the phone and it took 2-5 days to get email responses. Beware!!

November 10, 2022
Unprompted review
allbranded North America logo

Reply from allbranded North America

Hello Magan “Lulu” Forman,

Thank you for your review. We are deeply sorry that you experienced these difficulties with us. As we put great emphasis on the quality of our products and services, we can understand your anger and frustration very well.

Unfortunately, in your case, there were some issues with our supplier that were beyond our control. You may rest assured that we have reviewed the matter internally and are working hard to improve our service continuously.

If you give us another chance, we will prove that we can do way better than this.

Kind regards,
Anika from allbranded

Rated 5 out of 5 stars

Priscilla is awesome

Priscilla is awesome, kind, and a joy to speak with on the phone!!

Unfortunately my company decided to hold off on the order for now, but looking forward to working with her in the near future when we are ready to place the order.

These bags look great, and I can't wait to order them for our locations!!! :) :) :) 5*!!!!

March 30, 2022
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Beyond stellar.

So far, I give them a 5 star and an added smiley face! I haven't received their products as yet, but their customer service in placing the order was nothing short of stellar. Our delivery time is quite tight, so we will see how that goes.

March 24, 2022
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

I was blown

I was blown away with the quality of work, I would highly recommend allbranded to all my associates!

February 24, 2022
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Amazing products and customer service

I was very impressed on how amazing Allbranded customer service is ! I also really like how fast they shipped out and how high quality there products are. I will definitely be ordering again! 🙂

February 24, 2022
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Great first impression!

Although they are new on the market, allbranded.com impressed me with their friendly customer service, fast delivery and great prices. I will definitely order again.

February 11, 2022
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Great Products and Excellent Service

Our company needed a range of different promotional products for clients - allbranded helped us out! They have a big variety of awesome products. We ordered directly on the website without any problems. Definitely going to order again!

February 10, 2022
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

The value for money is truly great

The value for money is truly great. We ordered tote bags and mugs from allbranded and the communication with the Customer Service Team was perfect. We are going to give away those products for our clients and I cannot be happier with the whole process.

Definitely would recommend it.

February 10, 2022
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look