Aquapure Reviews 

87
•
TrustScore 3 out of 5

2.8

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 2 out of 5 stars

I recently purchased the AquaPure fruit and Vegetable cleaning unit and am happy with the unit itself. However, I misplaced my instructions and reached out to the AquaPure Customer Service team for he... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Installation and service not available. And worst product and worst customer service. Don't buy this product.

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

I bought an Aqupure over a month ago and the printhead arrived scratched and defective, as it can't be opened to change the filters. I'm waiting for a response from the company, but it's absurd that t... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Since I ordered , not for fruits or vegetables ! But for my pond . My geese , ducks , and koi fish are comfortable with the water AND the 99% bacteria , pesticide rodenticide , herbicide , fungicide... See more

Company replied

Company details

  1. Natural Foods Store

Written by the company

We make safe and healthy produce available for everyone, no matter where you are. With the AquaPure you can have peace of mind knowing that your fruits and vegetables are free of bacteria and chemicals. Our mission is to make healthy eating simple for everyone!


Contact info

2.8

Average

TrustScore 3 out of 5

87 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

2.8

All reviews

(87)

7 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

I bought my Aquapure almost a year ago…

I bought my Aquapure almost a year ago and I use it a lot, very happy because it works really well, it is amazing all the debris that comes out from produce. Unfortunately it stoped working properly a few weeks ago. I contacted them and I received an outstanding customer service from Tiffany. Now she is sending me a new device which I’m very happy about it. Thank you Aquapure Team!

February 6, 2024
Unprompted review
Aquapure logo

Reply from Aquapure

Thank you so much for your positive review, Karla! We're thrilled to hear that you have been enjoying your Aquapure device and that it has been working well for you. We take pride in providing high-quality products that effectively remove debris from produce.

We apologize for the inconvenience you experienced with your device recently. However, we are glad to hear that Tiffany provided you with outstanding customer service and that she is sending you a new device. Our team is dedicated to ensuring that our customers are satisfied with their purchases, and we appreciate your patience and understanding :) 

Rated 5 out of 5 stars

Amazing Little Product

Was amazed at the amount of debris and chemicals this little ion-unit could remove from my produce. I had one question and AquaPure responded quickly. Liked it so much I had one sent to my family for Christmas.

August 1, 2023
Unprompted review
Aquapure logo

Reply from Aquapure

Thank you for your amazing 5-star review, Vacadoug! We're thrilled to hear that you were amazed by the effectiveness of our AquaPure device in removing debris and chemicals from your produce.

We appreciate your support and are glad that you liked our response to your question. It's fantastic to hear that you were so satisfied with your purchase that you decided to gift one to your family for Christmas :) 

Rated 1 out of 5 stars

I ordered 2 units in November and have…

I ordered 2 units in November and have not received them . I have emailed to check and have had no response . These are for Christmas and the date is now December 19th . I called and they referred me to email which I did and have had no response. You were very quick to take my money . I'm getting nervous and would like my money back .

November 30, 2023
Unprompted review
Aquapure logo

Reply from Aquapure

We apologize for any inconvenience caused by the delay in receiving your items, Elaine. We understand that you ordered two units in November and were expecting them to arrive before Christmas.

Upon reviewing our records, we can confirm that we have responded to your previous emails and provided you with the tracking status of your order. It appears that your order is still in transit, and there might be some delay due to the holiday season.

We understand your concerns and assure you that we are doing everything we can to ensure the timely delivery of your order. We kindly ask for your patience during this busy period, as shipping carriers may experience delays.

Rated 1 out of 5 stars

Didn't work and no company response

I ordered a few units. 2 didn't work after a few uses. No company response

October 18, 2023
Unprompted review
Aquapure logo

Reply from Aquapure

We apologize for any inconvenience you may have experienced with the AquaPure devices you ordered, Laura. We understand that two of them did not work properly after a few uses, and we are sorry for the frustration this has caused.

We wanted to inform you that we have responded to your previous email regarding the issue, but unfortunately, we have not received a response from you. We understand that this may be frustrating for you, and we would like to assist you further in resolving this matter, so kindly respond to our email. Thank you!

Rated 5 out of 5 stars

Bought my first aquapure and loved it

Bought my first aquapure and loved it, but had an issue with the top coming off to clean. Bought a second for my vacation home and it is working perfectly. I contacted customer service and they sent a new one to replace the defective one. Great customer service! Hard to find these days. The fruit actually does taste better after using the aquapure. I will probably buy one for my dauthers in law for Thanksgiving and Christmas as hostess gifts.

August 27, 2023
Unprompted review
Aquapure logo

Reply from Aquapure

Thank you for your 5-star review, Stephanie! We're thrilled to hear that you loved your first AquaPure and that it improved the taste of your fruit. We apologize for the issue you experienced with the top coming off for cleaning, but we're glad that our customer service team was able to assist you and send a replacement. We appreciate your kind words about our customer service :)

We're delighted to know that you're considering purchasing AquaPure as hostess gifts for your daughters-in-law for Thanksgiving and Christmas. They're sure to love it too!

Rated 5 out of 5 stars

Great customer service

My charger had an issue after a few months and I contacted Aquapure Customer Service to ask them if I could buy a new charger. They answered to me very fast and told me they would send me a new one free of charge. Tiffany was in charge of my file and she was absolutely amazing. For some reason the first charger they sent didn't arrive (issues with the supplier) so after a few weeks I contacted her again and she took care of it right away and even asked me to follow up with her after. I received the second charger in a week and let her know right away. This is one of the best customer experience I had with an online purchase. Thank you again Tiffany and Aquapure for taking good care of your customers.

June 1, 2023
Unprompted review
Aquapure logo

Reply from Aquapure

We are glad to hear that you had a positive experience with AquaPure Customer Service. It's great to know that Tiffany provided excellent assistance and ensured you received a replacement charger promptly. Good customer service can make all the difference, and it's wonderful to see you're satisfied with your online purchase. Thank you for sharing your experience, Mia :)

Rated 5 out of 5 stars

Aquapure the Healthy Clean and Yum to Fruits and Veggies!

I loved how easy it was to use. My blueberries were firmer and my husband said his strawberries tasted better.
I also ran into a problem with my first one. I contacted customer service. We tried to resolve it by adjusting screws etc. It didn't work. Aqua pure via Natalie sent me a new one. It has been great! So I bought another for my son and daughter-in-law.
You'll even see a difference in the skin of fruits and veggies!
Nancy P
Monkton, MD

July 25, 2023
Unprompted review
Aquapure logo

Reply from Aquapure

Thank you for sharing your positive experience with our product, Nancy! It's wonderful to hear that you found it easy to use and that it made a noticeable difference in the firmness of your blueberries and the taste of your husband's strawberries. It's also great to know that our customer service team was responsive and helpful in resolving the issue with your AquaPure device :)

Rated 5 out of 5 stars

Double Aqua-pure purchase

I bought 2 Aquapure one for me, and one for my daughter-in-law and we both inadvertently threw away the charger as we didn't see it hidden at the bottom of the packaging. I managed to retrieve mine from the packaging in the garbage, but my daughter-in-law was not so lucky and lost hers. Customer service at aqua pure responded quickly, and acted immediately and sent out a replacement cord. I wish more companies/manufacturers were as Professional, quick and adept as they are. thank you again, and it was a pleasure doing business with you. 😁😉
Sarah

June 28, 2023
Unprompted review
Aquapure logo

Reply from Aquapure

Thank you for sharing your experience, Sarah! It's great to hear that our customer service was quick and efficient in resolving the charger issue.

We hope you and your daughter-in-law continue to enjoy your AquaPure devices. Have a great time! 😁😉

Rated 5 out of 5 stars

Chef and Father giving 2 thumbs up!

I am a chef and father.
Great product.
Excellent customer service. Tiffany was so hopeful!
A solid company I am happy to support!

June 12, 2023
Unprompted review
Aquapure logo

Reply from Aquapure

Thank you for your kind words, Julian! As a chef and father, it's wonderful to hear that you appreciate our product and the excellent customer service provided by our team. We strive to be a solid company and we're grateful for your support :)

Rated 5 out of 5 stars

aquapure replacement

My aquapure stopped working about 10 months in and I contacted the team at aquapure who were very responsive and after leading me through a test and maintenance have now sent me a new aquapure- I have become so reliant on having peace of mind with my fruit and veggies so thankyou for the support.

June 1, 2023
Unprompted review
Aquapure logo

Reply from Aquapure

We are sorry to hear about the issue with your AquaPure, but we are glad to hear that our team provided responsive support and promptly resolved your issue by sending you a new one. It's great to have that peace of mind for your fruits and veggies. Enjoy your renewed confidence in food safety!

Rated 5 out of 5 stars

I love my AquaPure

I love my AquaPure. I feel so good knowing that it is removing so many toxins from my food. Their customer service has been excellent. I lost the charger and they replaced it for free and quickly. They followed up with me about it and let me know when it shipped.

June 5, 2023
Unprompted review
Aquapure logo

Reply from Aquapure

That's great, Nicole! We are glad to hear that you already received the new charger and that you were satisfied with our customer service. Enjoy the benefits of your AquaPure and the peace of mind it provides :)

Rated 1 out of 5 stars

Terrible customer service and super poor quality product

I bought 2 aquapures + a veggie washer (for $29.99 which was 40% off!!!!). As soon as I took the veggie washer out of the parcel, I saw it is a cheap, crap quality plastic product with terrible finishing. Looks like a $1 Chinese piece of junk. Without taking it out if it's plastic I immediately sent an email (29 April 2023, so over a months ago!!) to say I want to return this product. No reaction. Meanwhile I keep receiving promotional emails about the Aquapure products. I sent another email a few weeks later but yet again no reply.

Super poor service and super poor product!!!

June 2, 2023
Unprompted review
Aquapure logo

Reply from Aquapure

We apologize if the Veggie Washer did not meet your expectations. If you are not happy with it, we will accept your return request and process a refund.

Regarding your previous emails, please be advised that we did not receive them, it seems that they went to the spam folder.

To resolve this issue as soon as possible, please respond to our email. Thank you!

Rated 4 out of 5 stars

Awesome customer service !

My first purchase was good, it’s working well but somehow it was impossible for me to remove the lid and clean it. So I turned to customer service and they offered to send a replacement. The replacement works perfectly, lid is easy to remove now I can clean it thoroughly after each use !

May 18, 2023
Unprompted review
Aquapure logo

Reply from Aquapure

We are glad to hear that your first purchase was good overall and that the replacement resolved the issue with the lid. Enjoy the ease of cleaning and happy using, Leslie! :)

Rated 1 out of 5 stars

Don't have the words.

They've tried to have my review removed, awaiting contact from trustpilot to send screenshots of the emails they 'didn't receive' and order details.

They've also inadvertently lied below, there were no issues with the tracking information, that parcel sat in China for almost 2 weeks, for what reason I do not know.

--------

The whole thing seems like a scam tbh. The way they're throwing away these items on ridiculous sales and continue to email you to buy more cheaper, none of it seems genuine.

Quite baffled by the first response received to review when they had been emailed by me already, and note the contrast in response when it's on trustpilot for everyone to see.

Serious issues with delivery, parcel sat in the same location in China supposedly for well over a week, and then handed to evri of all companies. Delivery not received and emails ignored yet responses given to a trustpilot review.

Would also love to understand the point of being told to repeatedly email them to receive no response. 0 desire to engage any further in this ridiculous back and forth on trustpilot.

May 9, 2023
Unprompted review
Aquapure logo

Reply from Aquapure

We are sorry if you feel that way, but we are not trying to scam anyone here. If you feel overwhelmed by the frequent marketing emails, we can definitely remove your email address from our mailing list.

Regarding your parcel, we apologize if the tracking is not updated for seven days. We would love to further assist you, however, we are unable to find your purchase record or any emails from you.

Kindly send us an email to hello@aquapure.co so we can look into the status of your parcel and resolve the issue as soon as possible. Thank you, Miyu!

Rated 5 out of 5 stars

Love it!

AquaPure is a fantastic product and their team provides great customer service. Highly recommend. I buy them as gifts for everyone.

March 9, 2023
Unprompted review
Aquapure logo

Reply from Aquapure

Thank you for your kind words about AquaPure, Laura! We're delighted to know that you're satisfied with our product and customer service. It's wonderful to hear that you recommend our product to others and even buy them as gifts. We appreciate your support and look forward to continuing to exceed your expectations :)

Rated 5 out of 5 stars

Happy Customer!

First, I love my Aquapure! I definitely notice a difference when I clean my produce with my Aquapure and it is so easy to use! I recently misplaced my charger and reached out to the company to buy a replacement. Within minutes, the customer service rep, Tiffany, contacted me and resolved my problem! She was so courteous and helpful. It’s wonderful to deal with a company that not only offers an awesome product but cares about their customers!

April 23, 2023
Unprompted review
Aquapure logo

Reply from Aquapure

Thank you for sharing your positive experience with AquaPure, Diane! We're thrilled to hear that you love your AquaPure and notice a significant difference when using it to clean your produce. It's great to know that our customer service team was able to promptly and courteously resolve your issue with the charger.

At AquaPure, we strive to provide exceptional products and customer service, and we're grateful for your patronage and support :)

Rated 5 out of 5 stars

AquaPure is awesome in more ways than one.

This is a great company with a great product.

I had a minor issue so I contacted them. Within minutes I had the answer!

I must say that I am very impressed with the quality of the product, the packaging, the instructions, the service, the communication, and the overall image of this company. My 5 STAR rating reflects that.

April 16, 2023
Unprompted review
Aquapure logo

Reply from Aquapure

Thank you for sharing your positive experience with our company and product, John! It's always great to hear that we were able to provide excellent service and resolve your issues quickly. Your 5-STAR rating really means a lot to us :)

Rated 5 out of 5 stars

Really thankful for your service.

Really thankful for your service.
I lost my charger (my fault) and I was kindly offered a solution. I only have positive words to say aboutyour service, quick response and friendly mails.
I would you recommend your company anytime to friends/clients.

March 27, 2023
Unprompted review
Aquapure logo

Reply from Aquapure

Thank you so much for your kind words, Bezoeker! It's always a pleasure to be of service and we're glad we could help you out. We appreciate your recommendation and hope to continue providing excellent service in the future :)

Rated 5 out of 5 stars

My Aquapure was not working

My Aquapure was not working. I called Customer Service and they responded to my email the same day. With the instructions they gave my Aquapure is working now. They have an excellent Customer Service

March 8, 2023
Unprompted review
Aquapure logo

Reply from Aquapure

We're glad to hear that your experience with our Customer Service was positive and that your issue was resolved quickly. Thank you for sharing your feedback, Ana!

Rated 5 out of 5 stars

Great customer service

Great customer service! Its true that the company stands by their word and commitment as other reviews have stated. I ordered 2 Aquapures as a xmas gift but DHL took extremely long to get it to me even though the product was sent out on time. I emailed Customer Service and Tiffany was super professional and understanding and had a new delivery sent out right away which had a minor delay on the DHL side but finally got the product and it works great! already saw the difference from one use.

March 3, 2023
Unprompted review
Aquapure logo

Reply from Aquapure

Thank you for sharing your positive experience with the company's customer service, Manpreet! It's great to hear that your order was ultimately delivered and is working well :)

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look