While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 128 reviews, most reviewers were somewhat happy with their experience overall. Many customers appreciate the quality and design of the products, finding them practical and well-made. Some consumers also experienced quick delivery and found the product development team responsive to feedback, leading to improved designs. Conversely, a small portion of people felt dissatisfied with various aspects of the service. Some reviewers reported significant issues with customer service, including unresponsiveness, difficulty in getting replies, and problems with refunds or exchanges. There were also instances of delayed deliveries, missing items, and concerns about the shipping process, with some orders taking a long time to arrive or not arriving at all.

What people talk about most

Product

Consumers find product quality to be ambiguous. Many reviewers praise the products, highlighting features... See more

Customer service

People report ambiguous experiences with customer service. Many customers praise the exceptional, responsive,... See more

Order

Reviewers highlight ambiguous aspects of order. While some customers experienced quick resolutions for order... See more

Response time

Users describe ambiguous interactions with response times. Many customers report quick and helpful responses,... See more

Delivery service

Customers had ambiguous experiences with delivery services. While some reviewers reported quick delivery,... See more

Reviews shaping this summary

Rated 3 out of 5 stars

The refund policy says I could cancel before shipping, so I emailed the customer service within 30 minutes. The customer service, Alicia emailed me back that my order was shipped but it was clea... See more

Rated 3 out of 5 stars

If you want your order within 3-7 days then maybe order elsewhere. It took my order nearly 3 weeks to arrive. That said, the bag is actually very good quality and looks good. If you don’t mind the... See more

Rated 3 out of 5 stars

I like the backpack bags I got but I don't need a tote I ordered and trying to reach customer service is making me crazy! Each email I send comes back to me with just my message quoted in it....noth... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Purchased bag, compression cubes and lunch bag, all great quality, def reccomend. Was missing item though this was potentially fault on my end, resolved and item sent out. Delivery quick, only negativ... See more


Company details

  1. Bags and Luggage Store

Written by the company

BAGSMART Making Carry Smarter! Explore our selection of various travel accessories, from hanging toiletry bag, laptop backpack, to duffel & more. Pack Smart with BAGSMART


Contact info

3.2

Average

TrustScore 3 out of 5

275 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 54% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 4 out of 5 stars

Love the color

I do the love the color, but it seemed a little darker in the photos, which is the reason for the 4 stars. Overall,I am really happy with it.

December 16, 2024
Rated 5 out of 5 stars

Great for weekend trips

It fits under plane seats. Perfect to use for weekend trips. It zips easy and has a carry handle on top and straps that are comfortable. It has a couple outside zip pockets which are perfectly sized for things you need quick access to. It has a strap inside to hold items in place as well.

January 2, 2025
Rated 5 out of 5 stars

Customer Service like no other!

Had a issue with a product and contacted the support email and within an hour had a response and by the end of that day I had another replacement product shipped out! I am super impressed by this amazing customer service, well done BAGSMART!

March 7, 2025
Unprompted review
Rated 3 out of 5 stars

Love these packing cubes

Love these packing cubes. I use them to travel always now. They organize my clothes, undies and socks.But the color I originally ordered is out of stock. Overall, it is great.

January 14, 2025
Unprompted review
Rated 4 out of 5 stars

Caution! Coming from China

Bag has eventually (several weeks) arrived and thankfully I like it so I have amended my review. Just be aware that they ship directly from China. The web domain is a bit misleading. In my experience things coming direct from China are impossible to return despite the policy ‘return fee paid by customer’

February 19, 2025
Unprompted review
Bagsmart logo

Reply from Bagsmart

We apologize for the bad shopping experience. Please contact our after-sales service email:service@bagsmart.com and will gladly assist you with the best solution.
We are always improving our products and services to ensure that such an issue does not arise again.

Rated 5 out of 5 stars

Lightweight and compact

This backpack is a traveler’s dream! It’s incredibly convenient to use—everything is easy to access, making it perfect for flights, road trips, or weekend getaways. The size and layout are just right for staying organized without feeling overpacked.

January 18, 2025
Rated 2 out of 5 stars

Colours are represented completely…

Colours are represented completely differently on the website. I got a strong purple colour when ordering a navy blue and my partner ordered black and got a grey so be mindful.

Quality isn't fantastic either, feels pretty flimsy and cheap. Would not pay the price tag for this. I will probably just use this as a gym bag now. Look into temu bags, probably similar quality. $120AUD for a $60 bag at best.

I asked for an exchange. Customer service said that it will only be exchanged at the cost of the customer. Not ideal.

February 1, 2025
Unprompted review
Bagsmart logo

Reply from Bagsmart

We apologize for the bad shopping experience. Please contact our after-sales service email:auservice@bagsmart.com and will gladly assist you with the best solution.
We are always improving our products and services to ensure that such an issue does not arise again.

Rated 3 out of 5 stars

Great for daily use

Great for daily use and the color is good. The drawback is that there are no external pockets, which makes it slightly less convenient to access items.

January 11, 2025
Rated 5 out of 5 stars

Lots of space

I love this backpack! I usually leave the backpack on the floor near me and it’s held up pretty well there are no stains, rips or tears. This backpack fits everything I need!

December 22, 2024
Rated 1 out of 5 stars

Bags poor quality and zips look cheap...

February 5, 2025
Unprompted review
Bagsmart logo

Reply from Bagsmart

We apologize for the bad shopping experience. Please contact our after-sales service email:service@bagsmart.com and will gladly assist you with the best solution.
We are always improving our products and services to ensure that such an issue does not arise again.

Rated 1 out of 5 stars

No response to email

I appreciate your response to my review a few days ago. You asked me to email your service address. I have already done that twice with no response. The order # is BS2024132966. I need a refund please. Thank you.

January 23, 2025
Unprompted review
Bagsmart logo

Reply from Bagsmart

We sincerely apologize, but we have replied to each of your emails. Sometimes, emails can mistakenly end up in the spam folder. Could you please check your mailbox again?

Rated 1 out of 5 stars

Another Scam?!

Having placed and order on 30th November this has not arrived. The tracking details 17 Track have been reported on here as a scam with requests to close them down. I’ve tried to contact Bagsmart but still nothing. Have now reached out to PayPal for help!

November 30, 2024
Unprompted review
Bagsmart logo

Reply from Bagsmart

We sincerely apologize for the delay in the shipping of your order. Due to high shipment volume and customs clearance, the delivery process has been temporarily delayed. Please rest assured that we are actively coordinating with the shipping company to expedite the delivery of your package.

According to the latest logistics information, your parcel has now arrived at the UK hub and we are confident that you will receive it soon.

We apologize for any confusion caused by the tracking service, and we appreciate your patience.

Rated 1 out of 5 stars

Purchased a bag with a USB port for…

Purchased a bag with a USB port for charging a device. The response I got was “the usb port is not guaranteed to work.”

December 11, 2024
Unprompted review
Bagsmart logo

Reply from Bagsmart

We sincerely apologize for the inconvenience caused by the uncertainty of the USB port functionality.
Here a clear explanation of the USB Charging Port:
USB Charging Port: With an inside charging cable and an outside USB port, the backpack offers an easy way to charge your devices and no longer need to hold your power bank in your hand while walking or cycling.
To use USB Charging Port. You need to connect your charger bank inside the backpack and then charge your Phone through the port on the outside of the backpack.
We understand your concern and disappointment. We are currently looking into this issue and solve it. In the meantime, if you have any further questions or need assistance, please don't hesitate to contact our customer service team: service@bagsmart.com. We value your patronage and will do our best to make it up to you.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look