beaumonde.co.uk Reviews 134

TrustScore 4.5 out of 5

4.3

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

I’ve ordered homeware online from a lot of places over the years, but this was one of the few stores where everything actually looked like the photos when it arrived. The quality genuinely surprised m... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Great range of quality products at competitive prices. Website clearly sets out whether items are in stock for delivery and expected delivery timescales. Beaumonde delivered both my items very quickly... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

We had spent a long time searching for new garden furniture. A friend told us about Beaumonde! We’re thrilled to have found exactly what we were looking for - The Porthallow range. The quality o... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I was initially a little nervous ordering wallpaper from the UK to the US, but my experience with Beaumonde was excellent from start to finish. The website was easy to use, delivery times were cle... See more

Company details

  1. Home Goods Store
  2. Furniture Store
  3. Garden Furniture Shop
  4. Wallpaper Store

Written by the company

Your go-to online destination for luxury home decor and interior design inspiration. Our carefully curated collection of furniture, lighting, textiles, and accessories is designed to elevate your living space and create a truly unique and luxurious ambience. We believe that every home should be a reflection of its owner's personality and style, and we strive to offer a range of products that cater to a variety of tastes and design preferences. From sleek and modern to opulent and traditional, our collection features an array of high-quality, designer pieces that are sure to make a statement in any room.


Contact info

4.3

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

134 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Wont use again and would not recommend

I purchased 2 beautiful sets of tables earlier this year, one of which was chipped; I contacted Beaumonde within the given timeframe, sent photographs (difficult as the surface is reflective and therefore not accurately showing the chip). Without advising or discussing with me, they sent a "corrective pen" which quite frankly was useless as the table is chipped and not quite sure what the pen was supposed to do.

Beaumonde had also communicated to say they would contact the manufacturer but failed on numerous occasions to let me know what the result of this was (clearly they didnt contact the manufacturer), we also had a number of emails back and forth about returning the product which became boring and pointless (all to do with original packaging for all of the item that a member of the team had communicated earlier to say packaging for the tray).

I have accepted a 10% discount to keep the item because quite frankly I haven't got the time or the energy to deal with a company who I've had to chase to respond to my emails, don't do what they say they will do, send a pointless "pen" to sort a chip in the product - clearly Beaumonde don't care about the customer.

A representative from the company will probably respond to this (if they can be bothered) to make this review look less important and how they acted accordingly as the matter is now resolved - its resolved only because I couldn't continue with it any longer.

I am one very unhappy and dissatisfied customer and will never shop with Beaumonde again.

May 15, 2023
Unprompted review
beaumonde.co.uk logo

Reply from beaumonde.co.uk

Dear Sarah,

We appreciate you taking the time to express your concerns regarding your recent purchase from Beaumonde. We apologise for any dissatisfaction you may have experienced, and we would like to address your points.

Upon receiving your complaint about the chipped tray, we took action to rectify the situation. In an effort to provide a practical solution, we sent you a furniture repair paint pen, which is a recognised method of repairing minor cosmetic defects on furniture surfaces. We understand that the reflective nature of the table made it difficult to capture the extent of the chip in photographs, but we believed the pen could help alleviate the appearance of the chip.

In addition to providing the furniture pen, we also offered a 10% discount on the entire table set as a gesture of goodwill and to compensate for any inconvenience caused. We believe this was a fair resolution considering that the defect was cosmetic in nature and did not affect the functionality or overall value of the table set. You requested a 50% reduction which we could not accommodate.

We regret that our communication regarding the manufacturer's involvement may have been unclear, and we apologise for any confusion caused. Our intention was to explore the possibility of a more sustainable resolution, but we were unable to do so due to the absence of the original packaging, which is a requirement for damaged on receipt returns.

We genuinely value our customers' satisfaction and always strive to address any concerns promptly and effectively. We apologise if you felt your experience was not handled with the level of care and attention we aim to provide. We will use your feedback to improve our communication processes and ensure a better experience for our customers moving forward and we invite customers on the Reviews platform, not Trustpilot, to prevent unauthorised reviews.

We understand that you may still be dissatisfied with the resolution but we hope that you can understand our position given the full circumstances.

If there is anything else we can do to assist you or if you have any further questions, please do not hesitate to let us know.

Sincerely,

Charlotte
BEAUMONDE

Rated 1 out of 5 stars

Order not received and no delivery date!

Order not received!
I would have given a zero star if it was an option. I placed an order for the Luna chair on 05/02/2023. The item showed as 'available for delivery' on the website when the order was placed. However, I am yet to receive my order or a valid explanation for why I do not have a delivery date, 60 days later and counting.
I take no pleasure in giving a negative review but Beaumonde is not a reputable company and, I hope by sharing my experience, others will think hard before spending any significant amount of money with the company.

February 5, 2023
Unprompted review
beaumonde.co.uk logo

Reply from beaumonde.co.uk

Dear Lara,

We're extremely sorry for the recent experience you had with us and any inconvenience caused. Thank you for bringing this matter to our attention. Customer feedback is of utmost importance to us, and we value your opinion. We're committed to using your feedback to enhance our services.

At Beaumonde, our top priority is to provide excellent customer service, and we apologise for not meeting your expectations on this occasion. Please be assured that we'll resolve this matter as soon as possible. Jesse from our support team will contact you again shortly regarding an update on your pre-order, which has unfortunately been delayed further until early May. You will see in the response to your previous review we offered you a full refund if you were unhappy to wait for the chair.

Once again, we apologise profusely for the issue experienced and appreciate your feedback. We look forward to resolving this matter for you.

Best Wishes,

Catherine @ BEAUMONDE

Rated 5 out of 5 stars

I have used Beaumonde a few times now…

I have used Beaumonde a few times now and never had any issues. Just bought the Libra Christopher wall clock, a great product, cheap price, and arrived when they said it would. Again, can't fault the company at all. 5 star for me.

February 24, 2023
Unprompted review
beaumonde.co.uk logo

Reply from beaumonde.co.uk

Dear Stephen,

We appreciate you taking the time to share your positive feedback with us. The entire team here at Beaumonde is delighted to hear that you're satisfied with our service.

We're grateful that you chose our company, and we're committed to providing you with the best possible experience to ensure your continued success.

If you have any suggestions on how we can improve our products or services, we'd love to hear from you.

Once again, thank you for brightening our day with your fantastic review. Please don't hesitate to contact us for any further assistance as we're always happy to help.

Best Regards,

The Beaumonde Team ☺️

Rated 1 out of 5 stars

Reply to response from Beaumonde

I find it incredible that after nearly 2 years you are responding to my review!! As I have reiterated on numerous occasions the item was returned to the exact address specified by Amazon and at cost to ourselves and yet you still chose to disregard this fact and continue to lay the blame on me as the customer. No understanding at all from yourselves over the weeks that we tried to resolve the issue. You are now again asking for the item to be returned!! It was returned nearly 2 years ago so I will state again a word of advice to any potential customers…in my opinion do not order from this company.

I see in your response that you wish to resolve the issue. I am interested to find out how you will do this…you ask for the item to be returned and I will say again the item was returned to the address specified. We tracked the item at expense to us and saw that it had been delivered. You, the company denied this and liaised with us in a very condescending manner despite us providing you with all the proof you needed. The only way that this can be resolved and for us to have any faith in your company would be for you to refund us for the item we returned but it seems from the reviews that this is a common experience for your customers. If you wish to resolve this then email me personally with the details that you have on file

Interesting standard review reply! So exactly how do you propose to resolve the issue for me then Catherine?

February 17, 2023
Unprompted review
beaumonde.co.uk logo

Reply from beaumonde.co.uk

Dear Joanne

As we previously mentioned in your first review we're extremely sorry for the experience you had with us and any inconvenience caused. Thank you for bringing this matter to our attention again. Customer feedback is of utmost importance to us, and we value your opinion. We're committed to using your feedback to enhance our services.

At Beaumonde, our top priority is to provide excellent customer service, and we apologise for not meeting your expectations on this occasion.

Once again, we apologise profusely for the issue experienced and appreciate your feedback. We look forward to resolving this matter for you.

Best Wishes,

Catherine @ BEAUMONDE

Rated 1 out of 5 stars

DO NOT ORDER FROM THIS PLACE.

DO NOT ORDER FROM THIS PLACE.
I placed an order with them on 31 Dec 2022. I received a notification/email 2 weeks later saying my order had been dispatched and had arrived. It was never shipped, nor delivered. Upon following up the dates they gave for ETA on delivery were unclear and they blamed it on the delivery being stuck at sea. Poor customer service. Poor communication. I have had to dispute this with my credit card company. Company very much seems like they're con artists - read other reviews and AVOID.

January 11, 2023
Unprompted review
beaumonde.co.uk logo

Reply from beaumonde.co.uk

Dear Jenny,
Thank you for taking the time to leave a review about our business. We are sorry to hear that you had a negative experience with us. We are deeply concerned by the use of the term "con artists" in your review and would like to address this issue. Our business has been operating for over 20 years and has a strong reputation for providing quality products and services to our customers.
In your particular case we understand that waiting for a popular item to come back into stock can be frustrating, and we apologise for any inconvenience this may have caused. We would like to explain that due to high demand and the Christmas and New Year closures, certain items may have a waiting list and may take longer to receive from overseas shippers.
We always strive to provide accurate and up-to-date information about the availability of our products, and we apologise if this information was not clear to you at the time of your purchase. We cancelled your order at your request and you received a full refund.
We appreciate your patience and understanding, and if there is anything else we can do to assist, please do not hesitate to contact us.
Best regards, Catherine @ BEAUMONDE

Rated 1 out of 5 stars

scam artists with ugly, cheap merch

Purchased a basket for a child's room that had a note inside upon arrival saying do not leave unattended with children. And it was of poor quality. I of course requested a return - Beaumonde is trying to deny the return. They do not respond to emails unless chased several times. They are now saying they haven't received the return, even with the the tracking info indicating they have. DO NOT PURCHASE FROM THEM.

November 2, 2022
Unprompted review
beaumonde.co.uk logo

Reply from beaumonde.co.uk

Dear Joyce,
Thank you for taking the time to leave a review about our business. We are sorry to hear that you had a negative experience with us. We have noted your concerns and would like to address the derogatory language used in your review.
We have reviewed your case and noticed that from the tracking you provided the item was returned to an incorrect address in Glasgow which is in another country. Unfortunately, as we did not receive the item, we are unable to process a refund.
We understand that this may be frustrating, but it is important to note that returning an item to an incorrect address is outside of our control. We always advise customers to follow the return instructions provided in order to ensure that the item is received by the correct location.
We would be happy to assist you in finding a resolution, but first, we need to have the item returned to the correct address. If you would like to discuss this further, please reach out to us directly so we can assist in resolving the issue.
Best regards, Catherine @ BEAUMONDE

Rated 1 out of 5 stars

No delivery

No delivery
It says delivery 3-5 days. I am still waiting to receive my order. I emailed enquring why it had not arrived and I am still waiting for an answer.

My order page has stayed the same with no update
"Your order is confirmed
We’ve accepted your order, and we’re getting it ready. Come back to this page for updates on your shipment status."

August 11, 2022
Unprompted review
beaumonde.co.uk logo

Reply from beaumonde.co.uk

Dear Mr Warner,
Thank you for taking the time to leave a review about our business. We are sorry to hear that you had a negative experience with us.
We have reviewed your case and noticed that you claim to not have received your item. We apologise for any inconvenience this may have caused.
However, after reviewing our tracking information, it appears that the item was delivered successfully to the address provided. We understand that in some cases, packages can go missing and we would be happy to assist you in resolving this issue.
If you would like to discuss this further, please reach out to us directly so we can assist in resolving the issue. We would also be happy to provide any additional information, such as the delivery tracking information, to help resolve the matter.
Best regards, Catherine @ BEAUMONDE

Rated 5 out of 5 stars

Nice. Very pleased with the clock

Lovely clock. Very pleased with it.

August 9, 2022
beaumonde.co.uk logo

Reply from beaumonde.co.uk

Dear Customer, Thank you for taking the time to leave us such a positive review. We are thrilled to hear that you had a great experience with us and appreciate your kind words. Your satisfaction is our top priority and we are glad to see that we have met and exceeded your expectations. We hope to have the opportunity to serve you again in the future.
For any potential customers who may be nervous about making a purchase, we want to assure you that we take customer service very seriously and always strive to provide the best possible experience. We believe that our positive reviews, like this one, speak to the quality of our products and services. Thank you again for your support! Kind regards, Jesse @ BEAUMONDE Customer Services

Rated 5 out of 5 stars

Ordered a copper glass mirror from this…

Ordered a copper glass mirror from this company. It was at a great price and looks stunning. It was delivered within 3 days, well packaged. I can only say I have had a positive experience with the company and item is of excellent quality. Will be using again in the future.

June 25, 2022
Unprompted review
beaumonde.co.uk logo

Reply from beaumonde.co.uk

Dear Nicola, Thank you for taking the time to leave us such a positive review. We are thrilled to hear that you had a great experience with us and appreciate your kind words. Your satisfaction is our top priority and we are glad to see that we have met and exceeded your expectations. We hope to have the opportunity to serve you again in the future.
For any potential customers who may be nervous about making a purchase, we want to assure you that we take customer service very seriously and always strive to provide the best possible experience. We believe that our positive reviews, like this one, speak to the quality of our products and services. Thank you again for your support. Kind regards, Jesse @ BEAUMONDE

Rated 1 out of 5 stars

Worst customer service I have ever experienced

In response to the reply from beaumonde: You have taken months to send me this reponse despite many calls, emails and messages which were comletely ignored. I told you I did not want the credit note and requested a refund months ago and you did not even respond. Now you leave this message to imply you are in the right? I stand by what I said, awful company, awful customer service. AVOID.

Worst customer service ever. Beaumonde.co.uk have taken my money and refuse to give me a refund despite me returning an item I did not like over 10 weeks ago.
They have issued me store credit but there is nothing on the site I want, I have asked for my money back but they ignore all emails. Just an awful company.

May 23, 2022
Unprompted review
beaumonde.co.uk logo

Reply from beaumonde.co.uk

Dear Maxwell,
Thank you for taking the time to leave a review about our business. We are sorry to hear that you had a negative experience with us.
We have reviewed your review and noticed that you mentioned not receiving a refund. However, upon checking our records, we see that you actually requested a credit note, which was issued to you.
We would like to clarify that credit notes are non-refundable once issued, as per our policies. We apologise if this was not clearly communicated to you at the time of your request.
If there is anything else we can assist with or if there was a miscommunication, please do not hesitate to reach out to us. We value your feedback and appreciate the opportunity to resolve any issues you may have experienced.
Best regards, Jesse @ BEAUMONDE Customer Services

Rated 5 out of 5 stars

Had a positive experience with…

Had a positive experience with Beaumonde. The items I wanted were at good prices and I received my order far sooner than expected. I returned one item and received a refund quickly. All good.

May 7, 2022
Unprompted review
beaumonde.co.uk logo

Reply from beaumonde.co.uk

Dear Lou, Thank you for taking the time to leave us such a positive review. We are thrilled to hear that you had a great experience with us and appreciate your kind words. Your satisfaction is our top priority and we are glad to see that we have met and exceeded your expectations. We hope to have the opportunity to serve you again in the future.
For any potential customers who may be nervous about making a purchase, we want to assure you that we take customer service very seriously and always strive to provide the best possible experience. We believe that our positive reviews, like this one, speak to the quality of our products and services. Thank you again for your support. Catherine @ BEAUMONDE

Rated 1 out of 5 stars

I wish I had read the Trustpilot…

I wish I had read the Trustpilot Reviews before I placed an order with Beaumonde. If you place an order with this company and it arrives 'not fit for purpose' or 'damaged' in anyway, then you are going to run in to great difficulties dealing with them. Everything is done via email i.e. there is no telephone support and if they claim in response to this review that there is, then they are simply not telling the truth and certainly won't be picking up the phone any time soon! Their customer service is the worse I have ever come across in my lifetime. Absolutely appalling in every sense of the word. If you send an email to their customer service support team (as they call it), then the standard reply you will get in the first instance from them will tell you everything you need to know about this company. Read it carefully. They are quite simply all over the place and it outlines exactly how evidently most customers feel about them as a company.

You will be made to wait extensive periods of time before you get a response (a number of weeks) with various different excuses for the extensive delays (just as I am sure you will read in their response to this!) and they will put many barriers up in order to delay everything further as much as possible.

There are other companies online who sell similar goods to Beaumonde, who's customer service is second to none. Don't make the mistake I did and order from them. You're likely to receive the item in either a damaged, faulty or not fit for purpose state and then have a REAL battle on your hands to get all of your money back.

However, most importantly, don't trust anything they say to do in their emails to you before you return an item. I am taking further action against them because I followed to the letter what they told me to do in order to return my faulty item (of which supposedly they also evidently fixed when they got it back and then made it out wasn't faulty!!) in an email they sent to me, only to then be told I should have only done exactly what it says in their Terms and Conditions. Yes, they are up to all sorts!

Luckily I have all the photographic and written evidence I need to make a claim against them to get all of my money back, just don't make the mistake I did and order from them in the first place!! I am sure they will claim that my review is "misleading" just as they have done with all the other negative reviews on here, but all you have to do is look at their TP Rating to see that whatever they say, customers generally are most dissatisfied with the service they have received from Beaumonde.

In RESPONSE to Beaumonde's reply below: They are now suggesting that it was a user issue!! Like I say, they are up to all sorts. No customer who isn't properly trained should be expected to make good an electrical item!

They also claim in their reply below that they are an 'internet only' company and therefore don't offer telephone support! (even though this is completely contradicted in another reply of theirs to a different review on here). I deal with many 'internet only' organisations who offer numerous telephone contacts for help and advice. It's just one excuse after another, in short they go out of their way to make it impossible for a customer with a problem but one thing is for sure, if they were as quick to respond to all their negative Trustpilot Reviews as they were to responding to customers complaints for sending out goods that simply aren't fit for purpose, they probably wouldn't be in the disarray that they are.

They have now refunded me part of the costs BUT held a staggering £43.25 back because the item wasn't returned in the original packaging (whatever next!), even though they didn't request this on return! Packaging that it couldn't be returned in because the box was so badly damaged on delivery!

April 21, 2022
Unprompted review
beaumonde.co.uk logo

Reply from beaumonde.co.uk

Dear Charlotte
Thank you for taking the time to leave a review about our business. We are sorry to hear that you had a negative experience with us.
We have reviewed your case and noticed that the item was returned was not faulty at all, the cord was threaded through the lampshade of the floor lamp on inspection and easy to unravel. However you returned the goods in another sellers box without its original packaging and minus any void fill. We understand that this can be a disappointment, but it is important to note that our return policy states that items must be returned unused and in their original condition.
In cases where an item is returned damaged, we recommend making a claim with your carrier. They may be able to assist with compensation for the damages.
We are sorry for any inconvenience this may have caused and would be happy to assist you in finding a resolution. If you would like to discuss this further, please reach out to us directly.
Best regards, Catherine @ BEAUMONDE

Rated 1 out of 5 stars

Isosceles Silver and Brass Clock…

Isosceles Silver and Brass Clock ordered never delivered emailed 3 times and almost a month later no response. Last email asked for refund not expecting any customer service don’t think it exists,

Additional notes delivery was never refused, we have a Ring door bell and have video evidence but this company were not interested.

February 26, 2022
Unprompted review
beaumonde.co.uk logo

Reply from beaumonde.co.uk

Dear Paula,
Thank you for taking the time to leave a review about our business. We are sorry to hear that you had a negative experience with us.
We have reviewed your case and noticed that you claim to not have received your item. We apologise for any inconvenience this may have caused.
However, after reviewing our tracking information, it appears that the first item was refused and another delivery was made successfully to the address provided.
If you would like to discuss this further, please reach out to us directly so we can assist in resolving the issue. We would also be happy to provide any additional information, such as the delivery tracking information, to help resolve the matter.
Best regards, Sandra @ BEAUMONDE

Rated 2 out of 5 stars

Delivery service inaccurate

Your website says free delivery over 70pounds - even for large/heavy items. I bought a piece of furniture for several hundred, but instead of choosing the free delivery option I chose to pay you 95 more for two-man delivery with quality inspection upon delivery. That service was not fulfilled by your courier, who only came with one person and did not stay to wait for my quality inspection despite my asking. And yet you will not refund the 95 delivery fee. I haven't had further response to this point in my support ticket. Are you not prepared to fulfil your free delivery promise then, if all I got was a standard delivery service which could have been free? You cannot say the size and weight cost is passed on to your customer, if you are prepared to offer free delivery above a certain amount, that's YOUR pricing model.

January 21, 2022
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Awful customer support!!

I ordered items online on the 28th November 2021 and a week later, I am yet to receive an update in regards to dispatch of the ordered items.
The company's response rate and time scales are atrocious. I sent an email to check the status of the order and the automated reply states that customer support response is typically within 5 working days.

Update: Finally received my order 2 weeks after placing the order. I really do not have the energy or time to go through the return of the order due to its late delivery (one imagines that will likely take 6 months).
Given my latest experience with the business, I will not be making any repeat purchase.

December 6, 2021
Unprompted review
beaumonde.co.uk logo

Reply from beaumonde.co.uk

Dear Larry,
Thank you for taking the time to leave a review about our business. We are sorry to hear that you had a negative experience with us.
We have reviewed your case and noticed that you claim yu didn't received your item for two weeks. We apologise for any inconvenience this may have caused in the shipping delay. After reviewing our tracking information, it appears that the item was delivered successfully to the address provided within 9 days during the busy Black Friday peak period during a lockdown, we understand this is not acceptable but the demands on our warehouses and Royal Mail are at their highest at this time of the year. If you would like to discuss this further, please reach out to us directly so we can assist in resolving the issue.
Best regards, Jesse @ BEAUMONDE

Rated 5 out of 5 stars

Excellent service and communication

Excellent service and communication - my items are lovely and delivered well packaged and swiftly. Would definitely buy from Beaumonde again.

April 6, 2021
Unprompted review
beaumonde.co.uk logo

Reply from beaumonde.co.uk

Dear Buyer, Thank you for taking the time to leave us such a positive review. We are thrilled to hear that you had a great experience with us and appreciate your kind words. Your satisfaction is our top priority and we are glad to see that we have met and exceeded your expectations. We hope to have the opportunity to serve you again in the future. Kind regards BEAUMONDE

Rated 5 out of 5 stars

Excellent service 😊

Excellent service 😊
Really pleased with the service, was delivered the day after I ordered it. I Was given a time slot for delivery, which is always helpful. Delivered exactly when they said. Best of all my purchase was £15 less compared to other online retailers.

February 19, 2021
Unprompted review
beaumonde.co.uk logo

Reply from beaumonde.co.uk

Dear Nadine, Thank you for taking the time to leave us such a positive review. We are thrilled to hear that you had a great experience with us and appreciate your kind words. Your satisfaction is our top priority and we are glad to see that we have met and exceeded your expectations. We hope to have the opportunity to serve you again in the future.
For any potential customers who may be nervous about making a purchase, we want to assure you that we take customer service very seriously and always strive to provide the best possible experience. We believe that our positive reviews, like this one, speak to the quality of our products and services. Thank you again for your support. BEAUMONDE

Rated 1 out of 5 stars

Communication was not easy

I bought a light with three pendants
Turns out to be three lights and as such needs 3 ceiling roses, a fact I missed when purchasing before Christmas. Largely misled by an image that gives the impression of it being a three ring light from one source.
The image on the box looks like a three pendant single source light too.
Cut to me finally being able to get an electrician to install during lockdown.
After realising it would cause terrible damage and cost to install addition ceiling roses I reached out to Beaumonde hoping to return.
There is no communication by phone.
Several emails later it transpires I’m out of their return time frame.
During the current situation
Most companies have extended a 28 day return period to two or in some cases three months.
Beaumonde have extended their return period from 14 days to 30 days.
They will not accept a return on the unused, perfectly sellable light fitting ( or should I say light fittings) even as a gesture of goodwill.
It’s a shame as I’m about to renovate and redesign a three story house and they have some interesting products.
*following my posting this review Beaumonde reached out with a solution. I’m to buy a ceiling rose that accommodates 3 fittings and have an electrician fit it.
Not sure why it was not suggested in the emailed conversation before I posted the review but have amended my review accordingly.
** In response to Beaumonds reply.
I was not aware of a telephone number and did not use it repeatedly.
I have been clear regarding the ‘extended’ return window.
Trust pilot have not removed my review because it’s not fraudulent.
Why would someone post a fraudulent review 🤷🏻‍♀️

January 19, 2021
Unprompted review
beaumonde.co.uk logo

Reply from beaumonde.co.uk

Dear Ommmbaby
Thank you for taking the time to leave a review about our business. We are sorry to hear that you had a negative experience with us.
We have reviewed your case and notice that your return request was received outside our store return policy. We understand that this can be a disappointment, but it is important to note that our return policy states that items must be returned within the time frames laid out.
We are sorry for any inconvenience this may have caused. If you would like to discuss this further, please reach out to us directly.
Best regards,
Jesse @ BEAUMONDE

Rated 5 out of 5 stars

Great service all round!

January 6, 2021
Unprompted review
beaumonde.co.uk logo

Reply from beaumonde.co.uk

Thank you so much for taking the time to leave us this wonderful review! We are thrilled to hear that you had such a great experience with us and that you are so happy with your purchase. Your positive feedback means the world to us and we are grateful for your support.Kind regards, BEAUMONDE

Rated 5 out of 5 stars

A superb service, we'll shop again!

We ordered a dinner set after seeing single pieces at our local garden centre. Beaumonde were selling the dinner set for a fantastic price, with an added discount as a new customer online. The dinner set arrived in good time, with excellent packaging. It was in perfect condition. We even had a lovely, personal email from Charlotte at Beaumonde thanking us for our order. A superb service. We'll shop again!

October 23, 2020
Unprompted review
beaumonde.co.uk logo

Reply from beaumonde.co.uk

Thank you for taking the time to leave us such a positive review. We are thrilled to hear that you had a great experience with us and appreciate your kind words. Your satisfaction is our top priority and we are glad to see that we have met and exceeded your expectations. We hope to have the opportunity to serve you again in the future. Kind regards, BEAUMONDE

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look