Blackout Techwear Reviews 

38
•
TrustScore 2.5 out of 5

2.7

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

Customer service was excellent. Very kind and genuine it felt like passion and not a automated corporate message. And I can see that passion in the umbrella itself it's honestly life changing. To ke... See more

Rated 2 out of 5 stars

Bit of a rollercoaster with this one. Ordered Aug 22, changed boot size (quick response there), but then radio silence on shipping. Got worried and asked for a refund. Package ended up lost but they i... See more

Rated 1 out of 5 stars

Really poor quality. I purchased a black cyber watch from this shop but had no idea it was in China, just assumed it was in the UK. Delivery took exceptionally long and when we did receive it the str... See more

Rated 1 out of 5 stars

I bought boots at the beginning of December. Delivery in the order page said 2-4 days and the delivery page said within 10 days for all orders but they didn't arrive until the 27th and now I've tried... See more


Contact info

2.7

Poor

TrustScore 2.5 out of 5

38 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 66% of negative reviews

Typically takes over 1 month to reply

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

2.7

All reviews

(38)

17 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Katana Sword Umbrella

Customer service was excellent. Very kind and genuine it felt like passion and not a automated corporate message. And I can see that passion in the umbrella itself
it's honestly life changing. To keep this short from how good the quality is I have to make excuses to use it outside

October 5, 2026
Unprompted review
Rated 4 out of 5 stars

Good customer support, but check sizing carefully!

Although there were some problems with my order the customer support was excellent. Anyone looking to shop at Blackout Techwear, just be aware that the sizing is based on Asian manufacturing. Western customers need to order one or two sizes up accordingly.

June 10, 2026
Unprompted review
Blackout Techwear logo

Reply from Blackout Techwear

Thank you for the kind words, Ezri. We are glad the support team came through for you. Your sizing note is a fair one, some pieces run to Asian sizing, so we now help customers check their size after they order to get the fit right. Thanks for flagging it for others, and for taking the time.

The Blackout Techwear Support Team

Rated 5 out of 5 stars

The amount of options and great…

The amount of options and great descriptions made it very easy for me to select the exact item I had envisioned, will definitely be my first port of call when I need new gear going forward, keep up the great work.

June 15, 2026
Unprompted review
Blackout Techwear logo

Reply from Blackout Techwear

Thank you, David, this genuinely means a lot. We put real work into the range and the product descriptions so people can find exactly what they picture, so it is great to hear that came through for you. We will be here whenever you need new gear.

The Blackout Techwear Support Team

Rated 1 out of 5 stars

Awful Company

Awful. Material quality is terrible and took weeks to arrive.
It’s now complete radio silence after emailing to request a refund.
Also, I managed to find the exact same cargo trousers from China for £3, whilst this company charges £40.

June 9, 2026
Unprompted review
Blackout Techwear logo

Reply from Blackout Techwear

Hi there, we're sorry to read this. We've searched our system and cannot locate any order, email, or refund request connected to this account. We've just sent a Request for Information through Trustpilot so you can share your order details. The moment you do, we'll resolve this immediately.

The Blackout Techwear Support Team

Rated 1 out of 5 stars

This site is a scam: I spent £60 for (essentially) trash

I bought a pair of techwear cargos for ~£60. Quality was absolutely awful: fabric was thin and cheap; stitching was uneven; a decorative plastic tag on the pocket was ripped in half on arrival.
I contacted customer service for a return+refund and got a "we'll review this request and get back to you" in reply. Surprise surprise, they never got back to me.

September 29, 2025
Unprompted review
Blackout Techwear logo

Reply from Blackout Techwear

Hi Chris.

We are so sorry for this. You ordered back in September 2025, which was a period where our customer service and quality control were completely failing our customers. We hear you, and we have fixed it. We have since implemented strict QC checks, and any product with issues like the tag you mentioned is immediately discontinued. We also now guarantee same-day replies from our support team. Please email us at contact@blackout-techwear.co.uk with 'Trustpilot - Chris' and we will process a full refund for that order immediately. You deserve better.

- The Blackout Techwear Support Team

Rated 1 out of 5 stars

AVOID

AVOID, read the other reviews too. I ordered and not only did it take absolutely ages to arrive the item they sent was no where near what was advertised. Poor quality and not worth it, whole site is a scam and try emailing them they take ages to respond. Don't waste your money on them.

I've replied however, they are STILL listing the Cyberpunk Cloak which was very low quality and looked nothing like what was advertised. I will await a response to (a) see how quick they reply and (b) if they actually follow through with what they said.

January 5, 2026
Unprompted review
Blackout Techwear logo

Reply from Blackout Techwear

Hi Tim, thank you for updating your review and giving us the chance to respond. Your full refund has been processed and the Cyberpunk Cloak has been pulled from our inventory following your feedback. We hope this demonstrates that the changes we described are real. — The Blackout Techwear Support Team.

Rated 1 out of 5 stars

NOT “EASY RETURNS” as website stated

NOT “EASY RETURNS” as website stated. Update from an order made in November 2025. Needed to return most of my order for size issues. After almost 4 months I finally get an email with a return address in China. I don’t consider waiting 4 months for return information. That doesn’t appear EASY to me. Glad those who are happy with their orders. I didn’t find the quality of some items that stellar. My advice: DO NOT PURCHASE ANYTHING FROM THIS BUSINESS. FALSE EASY RETURNS CLAIM.

November 16, 2025
Unprompted review
Blackout Techwear logo

Reply from Blackout Techwear

Hi Laura,

waiting 4 months for a return address in China is the exact opposite of 'Easy Returns'. We are deeply sorry for your experience late last year. We took feedback like yours very seriously and have completely restructured. We are happy to announce we now have a fully operational UK Return Center to ensure this never happens again, alongside same-day customer support. Please email contact@blackout-techwear.co.uk and I will personally ensure you are fully refunded for this terrible delay.

- The Blackout Techwear Support Team

Rated 1 out of 5 stars

Out of 3 items only 2 arrived

Out of 3 items only 2 arrived. The quality is OK, but not perfect. Since 2,5 months I'm struggling with refund for undelivered item. No communication, templated promises. Phone on the website is fake and is switched off, it's not an UK company, fake address on their website. I have started the charge back form my CC company.Don't buy here, don't waste your time!

February 11, 2026
Unprompted review
Blackout Techwear logo

Reply from Blackout Techwear

Hello, we deeply apologize for the missing item and the lack of communication. During that period, our systems were overwhelmed and our service dropped to unacceptable levels. We completely understand and accept your chargeback, as you deserve your money back for the undelivered item. We have since upgraded our entire logistics and customer service teams, ensuring same-day replies (contact@blackout-techwear.co.uk). We are truly sorry for letting you down.

- The Blackout Techwear Support Team

Rated 1 out of 5 stars

Item still not received

Order placed on the 7th dec and still not received. Contacted company on the 28th January and their reply on the 30th was that they would check the status of my order and get back to me. I am still waiting. I have now requested a refund.
I would never recommend ordering from this company. My order was 79.00 and so far it feels like I have been robbed!!

February 2, 2026
Unprompted review
Blackout Techwear logo

Reply from Blackout Techwear

Hi Louise, we are so sorry your December order never arrived and that you were left waiting for an answer. That is not how a business should be run. We have since overhauled our internal systems to ensure no customer is ever left abandoned like this again. If your refund has not already been processed, please email us directly at contact@blackout-techwear.co.uk and it will be handled today. We are working hard to prove we have changed.

- The Blackout Techwear Support Team

Rated 1 out of 5 stars

I wouldn’t give them one star

I wouldn’t give them one star! I purchased 9 items and all but 2 didn’t fit. I alerted BOTW a day after I received it. The website said easy returns. Well 6 weeks later and being ghosted for a week, I got a reply. I had to send pictures of my purchase in its bags. I did so so a couple more weeks go by and they said they will send me the return address 2 weeks later still no address. Sitting on £200 of returns and still getting ghosted. DO NOT BUY FROM THIS COMPANY. I will dispute this charge with the Credit card company. Dirt bags! Buyer beware.

November 27, 2025
Unprompted review
Rated 3 out of 5 stars

The pricing appears fair for what you…

The pricing appears fair for what you receive; the techwear designs really stand out and are quite excellent. Though I would have wished shipping had been a little bit faster, the quality and general look were strong and met my expectations once the items came.

December 4, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

SCAM SCAM SCAM SCAM!

SCAM SCAM SCAM SCAM!

ALL EMAILS BOUNCE BACK. THERE IS NO RESPONSE TO ANY ATTEMPTS ACROSS PLATFORMS TO CONTACT THEM. THEY ONLY SENT “DESPATCH CONFIRMATION” (WHICH SEEMS WEIRDLY DEFENSIVE IN ITS WORDING 😂) IN RESPONSE TO A BANK CHARGEBACK

THEY USE STOLEN/AI GENERATED IMAGES AND DON’T DESERVE EVEN THE SINGLE STAR I’M FORCED TO GIVE THEM

DO NOT USE THIS WEBSITE TO MAKE ANY PURCHASES WHATSOEVER. I DON’T WANT OTHERS TO BE CONNED LIKE ME

December 15, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Terrible service, terrible company

As much with many reviews, complete lack of feedback and information from the company which is NOT based in the UK, the financial part of the company is Blackout Techwear Australia but the actual shipping is from a company in China and I can say the quality is low. The products are not as described and some of the items have a distinct mildew smell, sizing is also smaller than expected as for many clothing items from China. As an example, I ordered "Sci-Fi Gloves" which show on the website as having LED lights, they do not, making them expensive basic gloves. Now I want to return items and I'm being ignored. Their phone number in Manchester is also disconnected, do yourself a favour, do not order from these people.

October 24, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

False advertising

Item (functional lighter ring) not at all as described - not metal, not functional, not even the right size. Contacted the customer service email 3 times over the last two weeks and keep getting the same ‘I’ll get back to you email’. Having to go to my bank for a refund.

September 12, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

oh, your item has a print error? enjoy paying half the item's worth as shipping costs back to their china warehouse! :)

pretty bad experience all around - they make it seem like their entire company is based in the UK, warehouse included, but then ship from China, at least in my case.

the shirt i ordered has a print issue that was bad enough to warrant an exchange, however, they want me to fully cover the costs to return the item... with international shipping to China, that's half the price the shirt is even worth.

i feel like it isn't my responsibility to cover the cost for shipping for an exchange when i buy an item under the impression i buy from somewhere UK based *AND* when it has an acknowledged flaw.

to top it all off, their OFFICIAL return address they list on their website is in Manchester, so why do i have to ship ANYTHING back to China to begin with?! do better.

September 12, 2025
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look