Body&Fit NL Reviews 

10,083
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

It is always a great feeling when you find something that works exactly as expected. Getting a package at your doorstep so fast really makes the whole experience better. I was genuinely impressed by h... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Body and Fit are proving to be a reliable company with helpful friendly staff. Their products are genuine, fairly priced, and arrive in good condition in a timely manner. I am so glad to have found th... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Lekkere flavour powders cinnamon roll en yoghurt framboos. Ook de cookies and cream proteine poeder is lekker, als je er melk bij doet lijkt het net een milkshake.

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

At the time of purchase. I was indicating that you buy before a certain time. The delivery was the next day. That's not what happened. The purchase was made on September 30, 2016. And the delivery was... See more

Company replied

Company details

  1. Fitness and Nutrition Service
  2. also in
  3. Sports Nutrition Store
  4. Vitamin and Supplements Store

About Body&Fit NL

Written by the company

Wij zijn Body&Fit

We zijn op een missie om de wereld te inspireren een fitter en gezonder leven te leiden

Met onze 25 jaar ervaring hebben we een van de meest uitgebreide en innovatieve productassortimenten ter wereld, deskundig advies voor elke gezondheid- en fitness reis, en de beste service. Van topresultaten in de sportschool tot dagelijkse motivatie en recepten, tot vitamines en supplementen om je drukke bestaan te ondersteunen, alles wat je nodig hebt om je fit te voelen vind je hier.

Over ons
Wij zijn Body&Fit, jouw partner in sportvoeding. We richten ons op alledaagse atleten in alle takken van sport, die streven naar langdurige prestaties, ongeacht hun lichaamstype of leeftijd. We zijn er om je te helpen tijdens je fitnessreis, waarbij we meer waarde hechten aan vooruitgang dan aan perfectie. Met onze hulp worden je uitdagingen makkelijker en leuker, waardoor je gemotiveerd blijft. Onze producten geven je de energieboost die je nodig hebt, helpen je sterker te worden, sneller te herstellen en in balans te blijven met je lichaam.

Nutrition to fuel your progress
Bij Body&Fit moedigen we vooruitgang aan. We zijn er voor degenen die uitdagingen aangaan, obstakels overwinnen en nieuwe hoogtepunten bereiken. Hoewel motivatie van binnenuit komt, staan wij klaar om je te helpen je volledige potentieel te benutten. Maar het draait niet alleen om het behalen van doelen; het gaat ook om het genieten van de reis zelf. Ons doel is om zowel je fysieke als mentale welzijn te verbeteren, zodat je volop van het leven kunt genieten. Wij zijn jouw supporters en juichen je toe bij elke stap van je vooruitgang.

#FORTHELOVEOFSWEAT

De voordelen van winkelen bij Body&Fit

- Voor 22:00 besteld, morgen in huis
- Gratis levering vanaf €49
- Bonus deals vanaf €50
- Shop nu, betaal later met Klarna

Contact info

Stuur Body&Fit een bericht

Voor al uw vragen, tips en klachten

4.5

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

10K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

At Trustpilot, it's all about human content. This business can also access our AI-assisted response tool which helps them draft replies.

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.5

All reviews

(10,083)

7,248 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 3 out of 5 stars

The company is not bad

The company is not bad, only with the delivery was supposed to be on Monday and today is Wednesday and I still do not see the package, so I am not satisfied with the agreed deliveries

September 7, 2026
Body&Fit NL logo

Reply from Body&Fit NL

Thank you for your feedback. We’re sorry that your delivery took longer than expected. We can see that your parcel was collected from the pickup point today. We hope you enjoy your order!

Rated 5 out of 5 stars

Quality products.

Quality products.
Fast delivery times.

September 7, 2026
Body&Fit NL logo

Reply from Body&Fit NL

Thank you for your review! Great to hear that you’re happy with the quality of our products and that your order arrived quickly. We appreciate your trust in Body&Fit!

Rated 1 out of 5 stars
Body&Fit NL logo

Reply from Body&Fit NL

We're sorry to hear that the gift cream you received was expired. Please send us an email at klantenservice@bodyandfit.com so we can look into this for you and find a suitable solution

Rated 2 out of 5 stars

Order did not deliver at home

They asked to pick the delivery from a pickup point

September 6, 2026
Body&Fit NL logo

Reply from Body&Fit NL

We’re sorry to hear that you were asked to collect your delivery from a pickup point. We understand that this may not have been convenient.

Rated 5 out of 5 stars
Body&Fit NL logo

Reply from Body&Fit NL

Hello Khaled,

Thank you for your great review!

We're happy to hear that you were satisfied with the fast delivery and your overall experience. We hope to see you again at Body&Fit!

Rated 1 out of 5 stars

Were is my package??!

Were is my package??!!
I see email from post Nl , and it’s informed me that my package its been returned to body and fit!!! Why!!! I’m pay for that and I don’t have my product!!! What the hell??!!

September 1, 2026
Body&Fit NL logo

Reply from Body&Fit NL

We’re sorry to hear that your order was not delivered. We can see that PostNL returned the package to us because the delivery address was incorrect. The purchase amount has since been refunded via the original payment method. Our apologies for the inconvenience!

Rated 5 out of 5 stars

Fast delivery

Fast delivery, good service!

September 3, 2026
Body&Fit NL logo

Reply from Body&Fit NL

Hello Olesia,

Thank you for your review! Great to hear you’re happy with the fast delivery and good service.

Hope to see you again soon!

Rated 5 out of 5 stars

Great 👍🏼

Great 👍🏼 I use this site to buy creatine and collagen. Satisfied.

August 30, 2026
Body&Fit NL logo

Reply from Body&Fit NL

Hello Renata,

Thank you for your review! Great to hear that you’re satisfied with our creatine and collagen.

Thanks for choosing Body&Fit, and we hope to see you again soon!

Rated 5 out of 5 stars

Always good

Always good. Fast delivery. Never had a problem

September 1, 2026
Body&Fit NL logo

Reply from Body&Fit NL

Hello Yuliia,

Thank you for your review! Great to hear that everything has always gone smoothly and that you’re happy with the fast delivery.

Hope to see you again soon!

Rated 5 out of 5 stars

Fast delivery

Fast delivery, product as marketed

September 1, 2026
Body&Fit NL logo

Reply from Body&Fit NL

Thank you for your review! Great to hear that you’re happy with the fast delivery and that the product met your expectations.

Rated 1 out of 5 stars

Where is my product?

August 31, 2026
Body&Fit NL logo

Reply from Body&Fit NL

We're sorry to hear that you haven't received your order yet. According to the tracking information, your package is ready for collection at the following pickup point:

Het Winkeltje
Tiensestraat 274
3000 Leuven
Belgium

We hope you can collect your package soon and enjoy your order!

Rated 5 out of 5 stars

Quick delivery

Quick delivery, happy with the products

August 27, 2026
Body&Fit NL logo

Reply from Body&Fit NL

Thank you for your review! Great to hear you’re happy with the products and our delivery speed.

Rated 3 out of 5 stars

looking for alternatives

body & fit are undergoing change, and my favorite product, Whey Essential, seems no longer available. looking for alternatives now

July 23, 2026
Body&Fit NL logo

Reply from Body&Fit NL

Thank you for your feedback! We understand it can be disappointing when a favorite product is no longer available. Whey Essential will not be returning, but it will be replaced by a new product that we believe will be even tastier and better. We hope you’ll give it a try!

Rated 1 out of 5 stars

I was told you did not provide the…

I was told you did not provide the correct adress to dpd. Hence the package was delivered incorrectly and I had to go on a search in my street.

August 26, 2026
Body&Fit NL logo

Reply from Body&Fit NL

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that your package was not delivered to the correct location and that you had to search for it yourself.

When placing an order, the delivery address is entered by the customer. We do not change or adjust the address after the order has been placed. We understand that this situation was frustrating and hope that you were nevertheless able to locate and receive your package.

Rated 2 out of 5 stars

chocolate flavour protein powder is too…

chocolate flavour protein powder is too sweet and i did not like the after taste.Also, solubility is worse.

August 19, 2026
Body&Fit NL logo

Reply from Body&Fit NL

We are sorry to hear that the new Chocolate flavor is not entirely to your liking. We understand that the sweetness, aftertaste, and solubility are a step backward for you. We will certainly take your feedback into account and hope to pleasantly surprise you again with your next order!

Rated 3 out of 5 stars

The delivery was lightning fast

The delivery was lightning fast. Basically less than 12 hours. However the chocolate flavor is too sweet. There is both sucralose and acesulfame k which give it a terrible after taste and are not very gut friendly.

August 23, 2026
Body&Fit NL logo

Reply from Body&Fit NL

It's great to hear that your order was delivered so quickly! It's a shame that the chocolate flavor didn't meet your expectations in terms of sweetness and aftertaste. We understand that this can be a personal matter and will certainly take your feedback regarding the taste and ingredients into account. We hope your next order will be better!

Rated 5 out of 5 stars

Perfectly good protein powder,even…

Perfectly good protein powder,even great for its price!My order came fast and there were no delivery problems.

August 19, 2026
Body&Fit NL logo

Reply from Body&Fit NL

Great to hear you’re happy with the protein powder, especially with the price! Glad your order arrived so quickly and without any problems too. 💪

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look