While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 53 reviews, most reviewers were unhappy with their experience overall. Consumers frequently encountered unhelpful staff members, poor customer service, and a complete lack of support when trying to resolve product issues. People also reported frustrating delivery delays, unreturned valuable items, and ongoing difficulties getting clear communication regarding long-awaited repairs or online orders. Some reviewers were happy with the exceptional service received from friendly staff members during their in-store boutique visits. Customers specifically mentioned that the assistants were warm, professional, knowledgeable, and attentive, turning their purchase into a truly wonderful occasion. Reviewers noted that browsing and selecting items was made exceptionally pleasant thanks to the dedicated assistance provided by boutique employees.

What people talk about most

Product

Customers had ambiguous experiences with product, often expressing deep affection for certain jewelry pieces... See more

Service

Reviewers highlight ambiguous aspects of service, as experiences vary dramatically across different locations... See more

Staff

Reviewers mention ambiguous feedback about staff, with many praising the warm, attentive service and... See more

Customer service

Users describe ambiguous interactions with customer service, as opinions are sharply divided regarding the... See more

Quality

Consumers find quality to be ambiguous, with reviewers expressing mixed feelings about their purchases. While... See more

Reviews shaping this summary

Rated 2 out of 5 stars

The worst stores to visit. Bond Street. Apathetic, elitist attitude. Looks like they are doing the customer a favour just by talking to them. The Selfridges concession store was equally frustr... See more

Rated 2 out of 5 stars

Battery replacement. Started at £30 which was reasonable, but when organised to be sent off DHL didn’t then collect, so had to wait until after my holiday but the price had all of a sudden increased t... See more

Rated 1 out of 5 stars

If the rating could be no stars then that is what it would be. Wanted to check my father’s Cartier lighter was genuine. Aske for simple confirmation in the Serial Number and was told that this could n... See more

Rated 1 out of 5 stars

Unacceptable experience with Cartier Japan. Ahead of their price increase, they’ve gone ghost: ignored emails and disconnected 30+ calls. When I visited the boutique, they told me to 'queue from 6 AM.... See more


1.8

Poor

TrustScore 2 out of 5

629 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No history of asking for reviews

This company hasn't invited their customers, so reviews may not be representative

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

1.8

All reviews

(629)

97 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Beware of Delivery Issues with Cartier

Beware of Delivery Issues with Cartier. We found hand prints on the box with nothing inside!

We recently ordered two pendants from Cartier online, and when the boxes arrived, they were completely empty. We immediately contacted Cartier for assistance, but the advice given to us was to dispute the transaction with our credit card company. We followed their advice and filed a dispute with Amex, only to later find out that Cartier had denied the claim, stating the items were delivered.

We had to reopen the dispute with Amex and, in parallel, pursue reimbursement through Amex’s insurance to get our money back. This entire situation has been incredibly frustrating, especially considering the high-priced items Cartier offers for delivery. It is unacceptable that there appears to be no follow-through or accountability when things go wrong during delivery.

For a brand of Cartier’s stature, I expected far better customer service and resolution processes for such costly purchases.

September 18, 2024
Unprompted review
Cartier logo

Reply from Cartier

Dear Mr. George, we regret the experience you had with Cartier. Please kindly contact us at +1-800-227-8437 or at contact.na@cartier.com where a Cartier Ambassador will reach out directly to assist you. Best regards.

Rated 1 out of 5 stars

Terrible service and follow-up

Terrible service and follow-up for existing consumer and supporter of brand.

I have been dealing with significantly declining service across multiple Cartier locations, but specifically during my last few visits to the Chicago boutique throughout this year trying to resolve one singular issue.

Timelines are just completely unacceptable for the price that a consumer invests in these products (let alone the quality problem that prompted the issue -- a terrible frayed leather strap for my two-tone Santos de Cartier that has only had less than 10 uses since I've purchased it. A quality of leather I have only seen in very cheap leather construction which is not what I would expect from this brand at all).

There is no real option to help troubleshoot these issues online or via phone, so I decided to visit my local boutique in Chicago to address it in person (a wildly inefficient process).

Timeline below:

June 2024: Original visit to shop (store manager let me know she would speak with the watch repair man ASAP during his business hours and he would get back to me)

7.1.24: First comms back from watch repair contact (via phone) — I replied back to Chris via text re-explaining the issue since it seems the store manager did not relay the issue accurately at all and had to lay it out again.

He let me know they “reach out to our corporate team Paris regarding the situation with your straps…”

7.30.24: One month later, no contact was received from Chris or anyone at Cartier — I sent a follow-up text to Chris asking for an update.

8.30.24: Two months later, no contact still, I sent another follow-up to Chris. No reply.

9.10.24: greater than 2 months later, still no reply, once again another follow-up. I asked him if there is another avenue to help troubleshoot/escalate. No reply.

9.28.24: Decided to go all the way back downtown to the boutique to speak with the store manager again to understand what is happening. At this point almost three months later, I just want a yes or no on resolution. Terrible quality of service continues. Store manager seemed unworried and again said she would confirm with Chris on Monday ASAP and he would give me a call back with updates.

10.6.24: I have yet to hear back from anyone.

One would think the way this brand presents itself would have some more consideration to someone that has purchased their products in the past and is having a frustrating situation from both a product quality and a customer service perspective, but that absolutely is not the case here and it is completely disappointing and quite unacceptable.

So I’m relegated to posting this review here both to warn potential buyers and visitors to this boutique and to generally raise awareness of the poor cost-to-quality ratio for brand Cartier is a whole. I might as well have shopped for a watch at JC Penney.

October 6, 2024
Unprompted review
Cartier logo

Reply from Cartier

Dear Mr., we regret the experience you had with Cartier. We will get back to you as soon as possible. Best regards.

Rated 1 out of 5 stars

Good afternoon,

Good afternoon,

My apologies in advance for the negative feedback, but I was already going to write a review in trust pilot anyway.
The experience in Cartier Brussels is a disgrace, an absolute disgrace. Every time I am there it is a disappointment.
I went this week to pick up my ring as they advised me it was ready for pickup, indeed I did not make an appointment as I work nearby and I just passed by when I had the time.
First of all the bouncer was extremely rude, he didn’t even ask if I had an appointment, secondly the boutique was almost empty, they kept me and other customers waiting outside when I could see several employees doing nothing (took pictures) after 30 min and 3 customers already out of the house they let me in, a very rude hostess or manager can’t tell, asked me what I wanted and I replied I came to pickup a ring, he told me if I had made an appointment they wouldn’t leave me waiting outside, after that I was told to sit on the couch, another lady comes to help me, takes forever in bringing the ring, they don’t ask me if I want to see something else, they don’t offer a beverage, I asked about resizing some other pieces of jewelry that I owned they tell me simply it isn’t possible for those models, all while in the sofa.
Then they give me the certificate of repair the ring directly on my finger and let me go.
Im sorry this is a disaster, I don’t know if the aim is to give the impression of inaccessibility but the impression is only rudeness from staff, I bought that particular ring in Amsterdam, they were marvelous! Kind, attentive, smily, helpful, Brussels is a horror.
To end up with a cherry in the pie, while leaving one of the bouncers opens the first door and the second door is locked and so heavy, I am there trying to open for a couple of minutes, pulling, looking at the 2 bouncers, unable to open, they did not move. I had to struggle with the door instead of one of this huge men opening the door and offering some help.
I am a very patient kind person but when you pay thousands of euros you expect a level of luxury service, this is not the case, and I specifically mentioned Brussels because I have been in other Cartier boutiques where they are marvelous. I really encourage someone to go and perform a secret visit and assess the team.
For my case I have decided to go to Amsterdam instead because it is so unpleasant to be there.
Thank you for reading my review,
Dulce Corte

October 1, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Bracelet was broken. I think potential customers should learn about the terrible quality of Carrier products from my example.

I had a bad experience with Cartier, after which I no longer want to be their customer and purchase new jewellery.
My situation is as follows: I bought my wife a Cartier Love collection bracelet as a gift. This collection is meant to be used on a daily basis.
After a year, we had the bracelet cleaned. After cleaning, after 1 week, the bracelet broke. A piece of gold had fallen off.
We took the bracelet to Cartier to have the bracelet examined and a solution proposed. As a result of their personal expertise it was found out that the defect was caused by the impact on the bracelet and they offer us to make a new one from scratch (not to repair) for 70% of the cost of a new bracelet.

My wife used and wore this bracelet with care, but even assuming that she bumped her hand somewhere, it speaks volumes about the incredible poor quality of Cartier products, which can so easily fall into disrepair after a year of use.

Having studied the cases on the internet, I see no point in going to court, or to an independent examination. This situation is not the first for Cartier and it will take years to prove them right. But the conclusions are drawn: the quality is poor, the bracelet is not suitable for daily use, and the brand's trust is lost.

September 19, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

struggled to get a refund

In late July, i was on a trip to France and i purchased a Cartier watch and some accessories worth $15000 with my debit card from a Cartier store. After i left the store and got back to my hotel, i noticed i got debited twice from my bank and i immediately went back to the store to make the complaint. I was assured that i will be refunded within 3-7 business days. When I got back to the US, I checked in with my bank and i was told both transactions was still approved and no refund was made. This went on for about a month! No refund,no mails. With the help of Kaj Embren Limited, i was able to get back my money. such a shame for a company this renowned.

August 24, 2024
Unprompted review
Cartier logo

Reply from Cartier

Dear Ms., we apologize for the inconvenience you had with Cartier. Please kindly contact us at +1-800-227-8437 or at contact.na@cartier.com so we can be of further assistance. Best regards.

Rated 1 out of 5 stars

i took my OG 1983 panther watch to…

i took my OG 1983 panther watch to cartier sloane street. the claps got damaged at workshop on the day. i was offered a replacement free of charge . i had to leave without my watch . got no apologies . the new clasp is not the same design so i asked for the old clasp back as it is my property . but i was told NO . as a gesture i asked for a battery replacement . stil NO. i asked to get it shipped back to me but NO. nobody cares .high profile brand with highly incapable customer service

August 24, 2024
Unprompted review
Cartier logo

Reply from Cartier

Dear Mr./Ms., we apologize for the inconvenience you had with Cartier. Please kindly contact us at +33 (0)1 42 18 43 83 or at relation.clientele@cartier.com so we can be of further assistance. Best regards.

Rated 1 out of 5 stars

I bought a vintage Cartier watch for my…

I bought a vintage Cartier watch for my partner, we were living in Mexico at the time so had the watch serviced through the Cartier store there. We returned to the UK about two years later and the watch had condensation issues despite my partner never getting the watch wet, so we again sent the watch to Cartier for another service via an AD. The watch was returned within two weeks when we had been told it would be six to eight weeks, the watch again had condensation issues and so we returned it again to Cartier via the AD. The staff at the authorised dealer were very apologetic and pointed out several matters that had not been resolved in the previous service. Cartier then asked for a further £900 to resolve the issues, my partner has had the watch for less than four years, it has been serviced twice by Cartier at considerable expense (and allegedly sealed both times) and still the matter has not been resolved. Atrocious customer service, I own a Rolex and the difference in their customer care as opposed to Cartier is remarkable.

August 29, 2024
Unprompted review
Cartier logo

Reply from Cartier

Dear Mr. Dempsey, we apologize for the inconvenience you had with Cartier. Please kindly contact us at +44 (0) 20 3147 4850 or at contact.uk@cartier.com so we can be of further assistance. Best regards.

Rated 1 out of 5 stars

Trinity bracelet is a SCAM

I got the Trinity bracelet for Christmas 2023. It was sold with the service attached to it as a part of the product, which included a wide array of colours and unlimited changes to the cord. The service was changed a month after purchase, and to me it renders the product completely unwearable. The colour selection was narrowed to 5 colours and you can only change in the stores before 6 PM on a workday. Before 6 PM on a workday people are at work...

I complained but the response was very unhelpful, they said I can schedule an appointment, or they can send me the cord with a video tutorial so I can replace it myself. Why would I buy a luxury jewellery just to change it myself? I asked for a refund because the product was sold under false pretences - the service was a part of the product and it was changed after purchase so I should be entitled to a refund, but they would not offer one.

December 25, 2023
Unprompted review
Cartier logo

Reply from Cartier

Dear Ms. Kasap, we are deeply sorry for the inconvenience. Please kindly contact us so we can be of further assistance at +44 (0) 20 3147 4850 or at contact.uk@cartier.com where a Cartier Ambassador will reach out directly to assist you. Best regards.

Rated 1 out of 5 stars

I am a long time client.

I am a long time client. I have purchased many items. All are beautiful. I feel fortunate.
However, I want you to know, especially Corporate, that the obnoxious and condescending attitude is not only pervasive but an obvious sign that whoever is the senior manager of the Boston store ought to be reassigned to a lower staff position. The front door podium associates are a disgrace and treat you terribly. The drive through at McDonalds is far more courteous. These associates forget common decency.
I am sorry for this review. But, honestly, it’s been a deteriorating environment for years.
Please step up your senior management’s business acumen and knowledge of common decency.
Thank you.

August 24, 2024
Unprompted review
Cartier logo

Reply from Cartier

Dear Mr., we regret the experience you had in our boutique. Please kindly contact us at +1-800-227-8437 or at contact.na@cartier.com where a Cartier Ambassador will assist you. Best regards.

Rated 1 out of 5 stars

Spent $550 for a complete service and…

Spent $550 for a complete service and when picked up the watch the time and date were not correct. And terrible customer service.

August 19, 2024
Unprompted review
Cartier logo

Reply from Cartier

Dear Ms. Lu, we are deeply sorry for the inconvenience. Please kindly contact us so we can be of further assistance at 1800 13 0000 or at customerservice.oceania@cartier.com where a Cartier Ambassador will reach out directly to assist you. Best regards.

Rated 2 out of 5 stars

*Poor Quality of Watch Strap

*Poor Quality of Watch Strap - Unacceptable*

I bought a Cartier watch for $22,000 a year and a half ago. Surprisingly, within the first month, the leather strap started to change color, and it completely tore after one year. I went to the boutique in Dubai, and after an unnecessarily long wait, they told me I had to buy a new leather strap of the same quality from them. They said it would be sent to Switzerland, and I would receive it back in 2 to 4 months.

I never expected such poor quality and service from this famous brand.

July 27, 2024
Unprompted review
Cartier logo

Reply from Cartier

Dear Ms. Marzban, we are deeply sorry for the inconvenience. Please kindly contact us so we can be of further assistance at 800-032 1180 or at customerservice.me@cartier.com where a Cartier Ambassador will reach out directly to assist you. Best regards.

Rated 5 out of 5 stars

Sunglasses Repair

I bought a pair of Cartier's for $1,200 about a year and a half ago. Unfortunately, the frame started to get really loose to its eventual complete broken state. The arm of the frame had completely fallen off. I was so upset given the price and the fact I had loved those sunglasses very much. I contacted Cartier immediately and sent them to a boutique in Texas. They got in touch with me promptly and after looking up my original order they were thankfully still under warranty. They let me know they would be sending it to the boutique in Chicago for repair and then a few weeks later they called me to tell me they were ready to mail them to me and confirmed my address and I received them the very next day (today). Thank you, Cartier.

July 25, 2024
Unprompted review
Cartier logo

Reply from Cartier

Dear Ms. Roberts, thank you for your post. We will make sure to convey your feedback to the boutique. Best regards.

Rated 1 out of 5 stars

Cartier sunglasses very poor quality - garbage

Hello,I bought Cartier sunglasses at El Corte Ingles in Mallorca 5 years ago although in sales they were worth 2,000 euros plus. I recently went to talk to them because after 5 years I am not at all happy with the quality of the lenses. So has been the conversation with them. I had police sunglasses and Calvin klein sunglasses which after 12 years were completely perfect. After only 5 years the quality of these Cartier sunglasses complete garbage. I am totally shocked and I await a reply. I contacted Cartier but still no reply

July 22, 2024
Unprompted review
Cartier logo

Reply from Cartier

Dear Mr.Uttley, we apologize for the inconvenience you had with Cartier. We will get back to you as soon as possible. Best regards.

Rated 1 out of 5 stars

Very rude Catier staffs in South coast…

Very rude Catier staffs in South coast Plaza. I wen there July 18th 2024 afternoon time. Just normal wear adidas and Nike because I didn’t expected to go there. Just only want to stop by and asked for help if They can help me report and lost stolen since my house just got burglary only a week and I want just someone help me to put on the record that our 2 rings got stolen worth $12,000. All staffs look at at so weird and didn’t want to help us out at all. The answer I’ve got from the lady is “We can’t do anything for you here the only I need to do is to contact back end customer services” and only want to kick us out by wording and staring. Such a very rude. She didn’t even ask what my model and series that I’ve got burglary or not even provided me any contact or email. Honestly, I will never buy Catier ring or any one them again ever since the after service just very bad and so rude. Very disappointing I’ve ever seen. Also, if Your staffs expected me to wear a suit or dress just to have a good service. This is a crazy things I’ve ever seen.

July 18, 2024
Unprompted review
Cartier logo

Reply from Cartier

Dear Sir / Madam, we regret the experience you had in our boutique. Please kindly contact us at 1-800-227-8437 or at contact.na@cartier.com where a Cartier Ambassador will assist you. Best regards.

Rated 1 out of 5 stars

Love my Cartier love bangle but lost a…

Love my Cartier love bangle but lost a screw.. don’t know how they become loose enough to loose? Anyway could not buy a replacement screw anywhere so had to send it back to Cartier. Cost £200 with vat but thought Cartier would have at least polished the bangle as part of the service like others brands but no, literally got my bangle back with replacement screw only, a little disappointed that Cartier couldn’t even be arsed to polish the bangle included the price😬

July 13, 2024
Unprompted review
Cartier logo

Reply from Cartier

Dear Ms. Cunliffe, we are deeply sorry for the inconvenience. Please kindly contact us so we can be of further assistance at +44 (0) 20 3147 4850 or at contact.uk@cartier.com where a Cartier Ambassador will reach out directly to assist you. Best regards.

Rated 1 out of 5 stars

I lost my love bracelet!!

I lost my love bracelet!!
I bought a Love bracelet 6 months ago and I just lost it. It fell off while I was walking, when I was on the boutique the day I bought it I asked them if it was easy to fall because I heard that it was very easy to fall and they said to me that it was very hard to fall. After six months I lost it. Please don’t buy this bracelet because you will pay so much money and then will get lost. I’m very disappointed with this brand it shouldn’t be this easy for a bracelet with this price to fall or get lost. When I called them to say that it fell they said to me that it was not their problem. Awful experience!

June 23, 2024
Unprompted review
Rated 3 out of 5 stars

Sucking the joy out of a Trinity bracelet

My sister and I have Trinity bracelets on a silk cord. It has been a a delight to be able to go to a Cartier store to change the colour of the silk cord dependent upon the season, the mood, the holiday, the festival. Winter is often a black cord but Christmas was usually what I called the 'Cartier Red', Spring would warrant a royal blue or maybe a purple. Summer was a turquoise or a mint green then full on orange usually with matching nail varnish. For some reason Cartier no longer provide the range of colours, I think the range is around 5 or 6 colours now. Shame on you Cartier, it cant be costing you anything (in the scheme of things) to provide the full range. Not what I expect from a luxury retailer.

June 12, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Disapointed about rude Cartier staff in Vietnam. Nerver come back

My friend and I bought 2 bracelets from Cartier store . I insisted on only using yellow gold and not rose gold and hated it. However, by mistake, intentionally or unintentionally, the seller gave us rose gold that day. The next day, when my family and all friends said this was rose gold, I contacted Cartier Vietnam to exchange it. Cartier apologizes and promised to exchange it for free within 30 days. I exchanged mine one the next day, but my friend had already returned to Hoi An (a small city in Vietnam). Last night within 30 days to exchange my friend tried to return to Saigon where we bought the bracelet to exchange it. However, when we arrived, the staffs at the store said they wouldn't exchange it because it was scratched. We made it very clear that I was on a business trip so I didn't have a removal tool. I tried to keep it carefully and absolutely did not want to use this rose gold color. However, no one wanted to solve the problem and completely denied responsibility for selling it incorrectly and not allowing an exchange. Really disappointed and hate the way they said

June 25, 2024
Unprompted review
Cartier logo

Reply from Cartier

Dear Ms. Ha, we regret the experience you had with Cartier. Please kindly contact us at +842 364458030 or at customerservice.asia@cartier.com where a Cartier Ambassador will reach out directly to assist you. Best regards.

Rated 5 out of 5 stars

Always splendid customer service

You can always rely on Cartier for sublime customer service, they have been looking after me exceptionally well for nearly 30 years now. Great thanks to Michael & Patrick in the Sloane Street store, and the equally wonderful Fabrizio in the Bond Street store.
Best wishes
Sunita Day

June 21, 2024
Unprompted review
Cartier logo

Reply from Cartier

Dear Ms. Day, thank you for your post. We will make sure to convey your feedback to the boutique. Best regards.

Rated 5 out of 5 stars

Excellent customer service.

Absolutely dazzled by the stunning Cartier bracelet I gifted my wife. The exquisite craftsmanship and timeless design are truly exceptional. A huge shoutout to Cartier for their excellent customer service, rating 10/10. The perfect gift made even more special!

June 6, 2024
Unprompted review
Cartier logo

Reply from Cartier

Dear Mr. / Ms., thank you for your post. We will make sure to convey your feedback to the boutique. Best regards.

Is this your company?

Claim your profile to access Trustpilot’s free business tools and connect with customers.

Get free account

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look