Min datter fik leveret en lampe hvor en væsentlig del manglede nemlig den hvor fatningen sidder Vi kontaktede Dansk Moda der ville levere den manglende del og gav os 20 % som Kompensation for vente ti... See more
While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more
To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more
See what reviewers are saying
Jeg kan desværre ikke undlade at give stjerner, men i stil med andre, vil jeg bare sige at dette er et stort svindelfirma. Såfremt du ikke er tilfreds med produktet, er du selv ansvarlig for omkost... See more
Min tålmodighed er brugt op!! Kæft så træt man bliver… Pengene kan de hurtig trække efter bestilling af varer. Har ikke modtaget mine varer endnu efter bestilling midt januar. Svar på mails er lan... See more
Pas på. Ville returnere varen. Skulle så sendes til Kina med betragtelige omk. Og med udsigt til megen besvær og sikkert ingen refusion. Fik dog tilbudt en rabat på varen ved at beholde den. Som jeg... See more
No recent history of asking for reviews
This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative
Hasn’t replied to negative reviews
How this company uses Trustpilot
See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.
Min datter fik leveret en lampe hvor en…
Min datter fik leveret en lampe hvor en væsentlig del manglede nemlig den hvor fatningen sidder Vi kontaktede Dansk Moda der ville levere den manglende del og gav os 20 % som Kompensation for vente tiden. Vi skrev så at vi ville vente 2 måneder yderligt og hvis den ikke var kommet så ville vi have pengene tilbage. Siden har vi trods gentagne henvendelser intet hørt. Lampen er købt 130225
Bestilte en frakke for ca halvanden…
Bestilte en frakke for ca halvanden måned siden - pengene blev trukket uden levering af frakken
Har stadig intet modtaget og heller ikke fået penge tilbage, selvom jeg 3 gange først har rykket for levering dernæst forlangt pengene returneret. Kan ikke forstå, at Firmaet ikke stoppes. Fup og fidus.
Fup og fidus
Det er nu 3 måneder siden, jeg bestilte en lampe fra denne butik. Jeg har endnu ikke modtaget lampen, og har flere gange skrevet at jeg ønsker mine penge retur. De var til gengæld meget hurtige til at trække pengene på min konto, da jeg bestilte. Føler mig dum, at jeg ikke tjekkede anmeldelser af virksomheden før jeg bestilte.
Købte en vinterjakke i januar
Købte en vinterjakke i januar, som jeg efter mange henvendelser via mail, modtog her i maj. Det er det værste billige skrammel jeg længe har set, og er helt sikker på jeg død af kulde til vinter. Hjemmesiden ser dansk ud, men høre åbenbart til i Holland og varerne er fra Kina. Kan finde alle vare til langt billigere penge på Temu og i bedre kvalitet. Hold jer langt væk fra den side…..
Køb aldrig på denne hjemmeside
Køb aldrig på denne hjemmeside. De lover de vil tage din vare retur, nu sidder jeg med 4 armbånd som de ikke vil tage retur fordi de mener det er over returfristen. Problemet er bare at det er dem der ikke har svaret på alle de tusind mails man har sendt. Så ender man automastisk over returfristen på et tidspunkt.
Har i 2 mdr
Har i 2 mdr. ventet på en lampe. Ved henvendelser får man det samme standard svar hver gang. De undskylder ,de beklager bl.a. bl.a. bl.a. et fusker firma uden lige . De stjæler folks penge og lader Robot Anna svarer hver gang. Det samme s… hver gang. Gentagelser og dumme undskyldninger. Firmaet som åbenbart har til huse i Holland burde få en alvorlig påtale!!!!! Ville ønske TV programmet kontant ville checke dette firma!!!!! God påske.
ALDRIG igen.
Bestilte en jakke til min datters fødseldag, der først ankom over en måned senere efter gentagne henvendelser fra mig om, hvor den mon blev af. Produktet var noget decideret crap, den var kæmpe stor i størrelsen, så det skulle returneres. Det viste sig at være lige så besværligt som at få jakken. Hver gang jeg bad om en returseddel, skulle jeg forholde mig til, om jeg ikke i stedet ville have 15 procent af beløbet retur, så 20, så 25. Jeg gav op til sidst og fik 25 procent tilbage og giver jakken videre til Røde Kors. Seriøst min værste nethandel oplevelse nogensinde.
Verdens største bondefangeri…
Jeg kan desværre ikke undlade at give stjerner, men i stil med andre, vil jeg bare sige at dette er et stort svindelfirma. Såfremt du ikke er tilfreds med produktet, er du selv ansvarlig for omkostningerne til returnering. Som vel at mærke kun kan være til Asien.
De er meget villige til at betale X-antal % tilbage, altså såfremt du lige returnerer varerne (for egen regning).
Jeg har aldrig oplevet noget værre, så antallet af stjerner bør retteligt være NUL
Luk dette fup firma
Ren snyd. En elendig ubrugelig vare er ankommet. Den duer ikke. AI Anna i kundeservice er umulig at tale med. De sender ingen mulighed for returnering af vare. Varen er ren fup. Firmaet stjæler dine penge. Køb aldrig noget her.
Virkelig sjove 5 stjernet anmeldelse. Læs med kritiske øjne!!!
Ja har skrevet flere gange, men vil blot bekræfte, at det er et firma der lever af snyd og bedrag. Check f.eks alle de positive anmeldelser, hvor mænd køber toppe, nogle køber hæle og sjovt nok er det ikke mange alm. danske personer navne, som giver mange stjerner til en “dansk” hjemmeside. Et gæt kunne være, at firmaet selv opdigter gode anmeldelser. HOLD JER VÆK FRA DENNE SIDE!!
Jeg købte en vare for ca 2,5 måned…
Jeg købte en vare for ca 2,5 måned siden, jeg har skrevet til dem ihvertfald 10 gange og får af vide at min pakke nok skal komme. Det er en kæmpe svindel handel og mine penge er blevet trukket “1300kr”. IKKE køb fra dem det er ren fub
Fupforetagende
Fupforetagende.
Jeg har ikke modtaget minvare. De sender mails om, at de har lang leveringstid, idet de har SÅ mange bestillinger. Men beløbet er trukket to dage efter min bestilling. Det er ca en måned siden nu. Pakken kan ikke spores. Det er direkte ulovligt, så derfor har jeg politianmeldt dem.
Jeg har ikke modtaget min vare det er 2…
Jeg har ikke modtaget min vare det er 2 mdr siden bestillingen
Køb aldrig hos dem
Hold jer langt væk!!
Hold jer langt væk!!! Har ikke fået varer efter bestilt 6 uger og holder jer væk!!!!
Kinesisk fup firma
Kinesisk fup firma, trækker pengene med det samme og sender forkert tracking nummer. Har ikke set skyggen af varen jeg bestilte i januar.
AI Anna besvare dine mails, men der sker intet!
Køb ikke derfra!!!
Min tålmodighed er brugt op!
Min tålmodighed er brugt op!! Kæft så træt man bliver…
Pengene kan de hurtig trække efter bestilling af varer. Har ikke modtaget mine varer endnu efter bestilling midt januar.
Svar på mails er lange tåbelige og latterlige undskyldninger - tracking nr. vil de ikke sende.
Hold jer langt væk 🤬🤬🤬🤬
Hold jer væk
Hold jer væk - rent fup. De trak penge, men sendte intet, så jeg skrev at jeg fortrød mit køb. Det har de ikke respekteret og vedbliver at sende robatsvar, som ikke giver mening.
Køb ikke noget fra dette firma
Hold Jer langt væk fra dette Firma .
Jeg fik dog min vare efter 6 uger og bunkevis af mailserver med svar fra en oversættelsesrobot.Det er også gældende fir de anmeldelser der ligger her fra tilfredse kunder.Man læser tydeligt at det er fake anmeldelser. Synes det er utroligt at det ikke kan stoppes .
Bestilte en jakke den 11 december
Bestilte en jakke den 11 december
Får den ene dårlige undskyldning efter den anden
Fup firma
The Trustpilot Experience
Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.
Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.
Learn more about other kinds of reviews.
We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.
Learn about Trustpilot’s review process.
Here are 8 tips for writing great reviews.
Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.
Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.







