Min datter fik leveret en lampe hvor en væsentlig del manglede nemlig den hvor fatningen sidder Vi kontaktede Dansk Moda der ville levere den manglende del og gav os 20 % som Kompensation for vente ti... See more
While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more
To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more
See what reviewers are saying
Jeg kan desværre ikke undlade at give stjerner, men i stil med andre, vil jeg bare sige at dette er et stort svindelfirma. Såfremt du ikke er tilfreds med produktet, er du selv ansvarlig for omkost... See more
Min tålmodighed er brugt op!! Kæft så træt man bliver… Pengene kan de hurtig trække efter bestilling af varer. Har ikke modtaget mine varer endnu efter bestilling midt januar. Svar på mails er lan... See more
Pas på. Ville returnere varen. Skulle så sendes til Kina med betragtelige omk. Og med udsigt til megen besvær og sikkert ingen refusion. Fik dog tilbudt en rabat på varen ved at beholde den. Som jeg... See more
No recent history of asking for reviews
This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative
Hasn’t replied to negative reviews
How this company uses Trustpilot
See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.
Find en anden shop
Brug aldrig denne side.
Jeg bestilte vest i januar. Beløbet er trukket den 18. februar og der er ingen opdatering på levering.
Der er tilsyneladende intet dansk ved denne side!
Fup og svindel
Kan give 1 stjerne for at være absolut utroværdig og kun fup og svindel , hold jer langt væk fra dette firma .
Har betalt 825 kr. for varer jeg aldrig har modtaget .
Hvis jeg sender mail , og klager får jeg et venligt svar fra en computer der åbenbart hedder "Anna" og et tracking nr. der absolut intet kan bruges til . Så mit råd er hold jer langt væk fra Dansk Moda . Kan det passe at myndighederne ikke kan stoppe sådanne firmaer. Mvh. Niels
Lad være med at handle hos dem.
Lad være med at handle hos dem.
Jeg bestilte en jakke den 24 januar, så snart den var bestilt kom bekræftigelsen på mail kun e jeg se de ikke sende fra Danmark selvom siden hed danske-moda.dk jeg skrev 10-20 minutter efter min bestilling at jeg fortrød købet men de påstod det var for sent at den var afsendt hvilket var løgn, den 25 fik jeg nemlig en besked om at nu var den afsendt.
Idag den 24 februar kom jakken med posten, det er simpelthen så ringe en kvalitet og den passer ikke i størrelsen. Nu har jeg forsøgt at få oplysninger om returnering osv. Men afventer fortsat svar.
Jeg kan se de skriver på hjemmesiden at det står for egen regning hvis man vil returnere. Så gå laaaangt, udenom denne hjemmeside.
Svindel
Aldrig! Aldrig bestil noget her! De sender ikke pakker, refunderer ikke penge og jeg får kun automatisk svar, at jeg skal afvente. Ren svindel!
Skal returnere varer
Skal returnere varer. Det er nærmest umuligt.
Kvaliteten af tøjet var meget dårlig.
100% FUP FIRMA
100% FUP FIRMA, der er ikke mere at sige til det, sørgeligt at de kan få lov til at operere rundt på den måde
Bestilte vare i januar
Bestilte vare i januar, men har ikke modtaget noget somhelst endnu. Er i februar måned. Åbenbart et svindlerfirma. Køber ikke mere hos dette firma.
Hold da op hvor er det sjusk
Hold da op hvor er det sjusk. 5 mails uden svar, ingen varer, ingen penge retur, nul kommunikation. De svarer ikke på mails og mobil med svensk nummer!
Ventet på min varer en måned, fået mail at den afsendt.. Hvis du trykker på sporing nummer, kommer der en besked, at varer fra Kina kan ikke spores.. Man har ingen info om leveringsted. Ren FUP. Lad være at købe der, du vil få intet.
Den kom aldrig
Har aldrig fået min pakke og skrevet til dem 2 gange hvor de efterfølgende svare at pakket er på vej og den kommer inden længe.
Den kom aldrig!
FUP og Fidus
FUP
Har ventet langt over en måned, og har nu fået en besked om at jeg kan hente min pakke i en eller anden kiosk i Middelfart, JEG BOR I RØDOVRE. De er da helt væk... køb der ikke. Har skrevet til dem, men selvfølgelig ingen svar
LAD VÆR MED AT KØBE HER!!!
LAD VÆR MED AT KØBE HER!!!
Det er fuld af fusk.. Har bestilt et anti gø halsbånd d.28.dec. og har intet modtaget endnu d. 6. februar... Jeg har skrevet til dem 14 gange "hvad sker der" jeg får det samme svar hver gang, "gode nyheder, din vare er på vej til dig" også selv om jeg har skrevet de sidste 3 gange, at jeg bare vil have mine penge tilbage og intet andet 😳...
Dansk hjemmeside tja not, ligger i Holland og sender varerne fra Kina.... Mega gang fusk
ELENDIGT
ELENDIGT ! De lover de refunder... Men de trækker den længere og længere og giver ikke penge ret. STOP!!! Lad vær at handle der!!!
Brug ikke penge i dette firma.
Brug ikke penge i dette firma.
Jeg ventede 2mdr og intet var ankommet.
Var i kontakt og rykkede dem flere gange.Kunne så regne ud at varene kom fra Kina.
Og pludselig havde de ikke ordren alligevel som viste sig at var udsolgt. Fik dog pengene retur for den ene vare og da blusen ankom jeg også havde bestilt, var den en anden farve og ikke i det materiale som jeg bestilte.
Svindel firma - brug hellere Temu, AliExpress eller ebay/Amazon.
Trækker penge lang tid før varen er sendt hvis den er det har fået en track nr den er stadig i Kina troede det var et dansk firma og varen kom fra Holland men nej snyd og bedrag
Det er falsk har ikke noget med dansk moda at gøre de tager bare penge og så hvis du er heldig modtager du måske din vare ,så heller handle ved Temu de tager da ikke penge før du får dine vare var så dum at troede det var et dansk mellemled ,men håber ikke andre falder i
Lang leveringstid og ingen retur
Virkelig dårlig købsoplevelse - håber du tjekker trustpilot inden køb - det gjorde jeg desværre ikke. Varen er kommet, dog med 4 ugers leveringstid.
Man kan åbenbart ikke rigtig få lov at returnere en vare, men man kan få en lille delvis tilbagebetaling - jeg er endt på 25% retur. Men hvad skal jeg bruge det til?
Føler mig så snydt - varen virker billig og kan købes på Temu tilsvarende til langt lavere pris. Øv hvor er det ærgerligt at smide penge efter dette firma - lad være med det.
Fup firma køb ikke noget ved dette…
Fup firma køb ikke noget ved dette firma 😡😡😡😡
Fremstiller sig som dansk - men sender fra Kina
Ved første øjekast tror man at det er et dansk firma. Læser man det med småt (hvilket jeg først gjorde efter at have ventet 14+ dage på min pakke) står firmaet registreret i Holland. MEN varen blev sendt fra Kina og endte
med at være over en måned undervejs, hvor den både var omkring Holland og lå der en uge og alligevel stod afsender adressen som værende Malmø.
Gå LANGT udenom dette firma!!! Du tror du handler dansk men modtager kinesisk bras.
Fup firma
Fup firma. Betalt for jakke og den bliver ikke sendt. Dette firma burde anmeldes. Føj
Der burde kunne gives minus stjerner.
Der burde kunne gives minus stjerner.
Dansk-Moda er et fup-firma.
Vi bestilte en flot jakke til 500 kr, men fik en slatten “trøje” i vaskeskind, der ikke svarer til det bestilte overhovedet.
Jeg har sendt den tilbage til afsender-adressen i Malmø (for 211 kr.), da der ikke var returlabel med i pakken og jeg efter mange mails frem og tilbage ikke fik fremsendt anden adresse.
Nu er pakken i Malmø og nu vil Dansk-Moda have sendt pakken til Kina. Betalt af mig.
Den vare jeg modtog var helt forkert og slet ikke som det, Dansk-Moda reklamerer med på deres hjemmeside.
Køb endelig ikke noget fra dette firma.
The Trustpilot Experience
Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.
Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.
Learn more about other kinds of reviews.
We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.
Learn about Trustpilot’s review process.
Here are 8 tips for writing great reviews.
Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.
Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.







