Dicarpet 

This company’s rating is unavailable due to a breach of our guidelines.

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

Dear Sir or Madam The delivery was super fast and without any advance payment. Thanks for the trust. The rug is nice but doesn't match our other rugs. Therefore, please send us a return label.... See more

Rated 5 out of 5 stars

We buyed our second smaller vintage carpet now. This time in a wonderful soft blue which upgrades the room immediately. Very good thin quality! Love the extraordinary colors and the biggest variety of... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Delivery went well although there was a slight delay because the logistic company bungled fetching the parcel from Dicarpet. The rug on the other hand is exactly as described/the photos showed and a v... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

The packaging was awful and partly destroit at arrival. No confimation with an normal billing! Need normal bill for reimbursement.

Company replied

Company details

  1. Carpet Wholesaler
  2. also in
  3. Carpet Store
  4. Oriental Rug Store

Written by the company

The largest online carpet store in Europe. More than 20,000 rugs available for our clients with the best price and quality. 100% guarantee of customer satisfaction and a 7-year guarantee.


Contact info

Breach of guidelines

All reviews

(483)

125 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 2 out of 5 stars

Not a good experience

I never received the original certificate they promise on the website and I have never received the invoice for the full amount I paid. Service not as expected.

January 24, 2024
Dicarpet logo

Reply from Dicarpet

We want to extend our sincere apologies for the situation you've experienced with your recent purchase. We greatly value your feedback and appreciate the opportunity to address your concerns comprehensively.

We understand your frustration regarding the discrepancy in the price of the rug and regret any inconvenience this may have caused. We acknowledge that the price displayed on our website did not accurately reflect the actual cost of the product. We appreciate your understanding and cooperation when we notified you of the error and offered options to resolve the situation. We're pleased that you accepted the alternative solution we proposed.

Regarding the issue of the invoice and certificate, we sincerely apologize for any oversight on our part. We recognize the importance of these documents to you and understand your concern for not receiving them promptly. We want to assure you that we have taken steps to rectify this mistake and have sent the invoice and certificate to the provided address.

Our commitment is to ensure a seamless shopping experience for our customers, and we deeply regret any inconvenience you may have experienced as a result of this situation. We value your business and hope to regain your trust in the future.

Once again, we offer our sincerest apologies and appreciate your patience and understanding. If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to contact us.

Warm regards,

Rated 5 out of 5 stars

Everything was fine

Everything was fine, very professional

February 23, 2024
Dicarpet logo

Reply from Dicarpet

Thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that you found our service to be professional and that everything went smoothly with your order. Your satisfaction is our priority, and we're committed to maintaining the highest standards of service.

If you have any further feedback or if there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out to our customer support team.

Thank you once again for choosing us.

Rated 5 out of 5 stars

the company is doing very well

the company is doing very well, I got the carpet very fast and it looks wonderful.

February 9, 2024
Dicarpet logo

Reply from Dicarpet

We're thrilled to hear that you received your carpet quickly and that you're pleased with how wonderful it looks! Your satisfaction is our top priority, and we're delighted to know that you're happy with your purchase. If you ever need anything else or have any questions, please feel free to reach out. Thank you for choosing our company, and we look forward to serving you again in the future!

Rated 1 out of 5 stars

DiCarpet not to be trusted

Rug was sent to UPS for shipping; however, UPS made several requests for required information from seller and seller never responded. UPS returned rug to DiCarpet. Made several attempts to contact seller, but they never responded. Had to file a dispute with credit card company. Do not recommend doing business with DiCarpet.

December 29, 2023
Dicarpet logo

Reply from Dicarpet

We deeply apologize for the inconveniences you experienced with your rug order. We understand how frustrating it can be when delivery and communication issues arise. Please know that we take every customer's experience seriously and continuously strive to improve our processes.

While there were difficulties with the initial shipment, we are pleased to inform you that your rug has now been delivered in a more timely manner. We appreciate your patience and understanding throughout this process and hope that you are satisfied with your product.

We sincerely apologize for the inconveniences caused and thank you for your honesty in sharing your experience. If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out to our customer service team. We are here to assist you at any time.

Rated 5 out of 5 stars

I got what I chose

I got what I chose, good quality

November 28, 2023
Dicarpet logo

Reply from Dicarpet

Thank you for your feedback! We're thrilled to hear that you are satisfied with the quality of your purchase. It's our priority to ensure that our customers receive exactly what they choose, with the highest standard of quality. We appreciate your purchase and look forward to serving you again!

Rated 5 out of 5 stars

Review Nain: The ordered cream coloured Nain is of…

The ordered cream coloured Nain is of excellent quality. It was packed perfectly for shipment via UPS to my address and came a few days after placing my order. Every day I have a look at the purchased carpet I‘m touched by it‘s gorgeous colour and beauty

September 26, 2023
Dicarpet logo

Reply from Dicarpet

That's wonderful to hear! 😊 We're delighted that the cream-colored Nain carpet you ordered is of excellent quality and that it arrived in perfect condition. It's fantastic that you're so pleased with the packaging and the efficient delivery.

Your description of being touched by the gorgeous color and beauty of the carpet is truly heartwarming. We hope it continues to bring you joy and elegance in your home for years to come. If you ever have more feedback or questions, please don't hesitate to reach out. We're here to assist you further if needed. Enjoy your beautiful carpet! 🌟🏡

Rated 5 out of 5 stars

Perfect Nain

Carpet exactly how it was shown in the internet. Great workmanship, fast delivery.

September 4, 2023
Dicarpet logo

Reply from Dicarpet

That's fantastic to hear! 😃 We're thrilled that the carpet you received was just as it appeared on the internet, and that you were impressed with the craftsmanship. 🎨 Additionally, it's great to know that the delivery was speedy. If you ever need more assistance or have more feedback, please feel free to reach out. We're here to help! 👍🏡

Rated 5 out of 5 stars

Great customer experience

I had a great customer experience. My carpet looks exactly like on the website and shipment was quick.

August 10, 2023
Dicarpet logo

Reply from Dicarpet

We're delighted to hear about your positive customer experience! It's wonderful that the carpet you received matches what you saw on our website, and we're pleased that the shipment was quick. If you ever need more assistance or have additional feedback, don't hesitate to reach out. Your satisfaction is important to us, and we're here to help whenever you need.

Rated 5 out of 5 stars

Fast delivery

Fast delivery. Uncomplicated return process.

July 30, 2023
Dicarpet logo

Reply from Dicarpet

Thank you for your feedback! We're glad to hear that you had a fast delivery experience. We also appreciate knowing that the return process was uncomplicated for you. Providing a smooth and efficient service is important to us. If you have any further comments or if there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to let us know. Your satisfaction is our goal!

Rated 5 out of 5 stars

Happy with the carpet

They have a very good selection to choose from. Items are shown clearly. This carpet is of good quality, and as pictured. In excellent condition and I'm happy with it.

July 30, 2023
Dicarpet logo

Reply from Dicarpet

We greatly appreciate your feedback! It's wonderful to hear that you found our selection clear and diverse, and that the carpet you received met your expectations in terms of quality and appearance. Ensuring that our products match the provided images and are of good quality is a top priority. If you have any more comments or if there's anything else you'd like to share, please feel free to do so. Your satisfaction is important to us!

Rated 5 out of 5 stars
Dicarpet logo

Reply from Dicarpet

We're pleased to know that you're satisfied with the quality of the carpet you purchased. Providing products of good quality is important to us. If you have any more feedback or if there's anything else you need, please don't hesitate to let us know. We're here to help!

Rated 1 out of 5 stars

After I have returned the carpet I am…

After I have returned the carpet I am still waiting for the refund for more than month now ! The customer support explains it with the fact that the owner is abroad and that I have to wait until he is coming back ! This is an extremely unprofessional accounting and I would never choose this company again !

June 6, 2023
Rated 5 out of 5 stars
Dicarpet logo

Reply from Dicarpet

Thank you for your positive feedback! We're glad to hear that you received your order quickly and that you're happy with the product. If you have any more feedback or need assistance in the future, feel free to reach out.

Rated 1 out of 5 stars

30 days return policy. 30 days worried about my money.

The ordering process worked well. The delivery too. Unfortunately, the carpets did not meet our expectations at all. I don’t want to say more about it. Therefore we communicated a day later that we are sending back the carpets and asked for a return ticket. And after that it got difficult. After some waiting and multiple requests, we asked Paypal for help. After 3 weeks, the full amount was transfered from our account, although we sent the carpets back. Than I wrote Paypal and asked for further help. Finely I got the money back. But it was a nerve wracking experience.

May 4, 2023
Rated 3 out of 5 stars
Dicarpet logo

Reply from Dicarpet

We apologize for any inconvenience caused by the missing invoice. Please rest assured that we take this matter seriously. We understand the importance of providing accurate documentation with your purchase.

To rectify the situation, we kindly ask you to reach out to our customer support team with your order details. They will assist you in obtaining the invoice promptly. We apologize for any inconvenience this may have caused and appreciate your understanding.

If you have any further questions or require any additional assistance, please don't hesitate to let us know. We are here to help and ensure your satisfaction.

Rated 5 out of 5 stars

Reliable

The jajim is as expected. The service is superb. Smooth transaction. No setbacks. The transport was also very good. I am glad, I have found an internet shop like this. Totally recommendable.

May 7, 2023
Dicarpet logo

Reply from Dicarpet

Thank you for your wonderful review! We're thrilled to hear that the jajim met your expectations and that you were pleased with our superb service. We strive to ensure smooth transactions and hassle-free experiences for our customers. We're also glad to hear that the transport went well. Your recommendation means a lot to us, and we're grateful that you've found our online shop to your satisfaction. Should you need anything else in the future, please don't hesitate to reach out.

Rated 5 out of 5 stars

EVERYTHING FINE

FINE QUALITY, QUICK DELIVERY, FAIR PRICE

March 21, 2023
Dicarpet logo

Reply from Dicarpet

Thank you for your feedback! We're thrilled to hear that you found the quality of our products to be fine, and that the delivery was quick. We strive to provide our customers with high-quality products and excellent service, and we're glad to hear that we were able to meet your expectations. We also believe in offering our products at a fair price, and we're happy to hear that you agree. Thank you for choosing our company, and we hope to have the opportunity to serve you again in the future.

Rated 5 out of 5 stars

order, quality of products, payment and delivery good!

products are in my opinion of good quality,
system of order, payment and delivery did function well

March 14, 2023
Dicarpet logo

Reply from Dicarpet

Thank you for your positive feedback! We are pleased to hear that you found our products to be of good quality, and that our system of ordering, payment, and delivery functioned well for you. We strive to provide our customers with high-quality products and excellent service, and we are glad to hear that we were able to meet your expectations. Thank you for choosing our company, and we hope to have the opportunity to serve you again in the future. 😊

Rated 5 out of 5 stars

The most beautiful carpet ever seen

Fantastic...🙂
It was really hard to choose one of the available carpets... The colours and design are so fabulous and exactly as shown on the website... Satisfied with the customer service as well...
Thank you Dicarpet

February 26, 2023
Dicarpet logo

Reply from Dicarpet

Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you had a great experience with our website, and that you found it difficult to choose from our fabulous range of carpets.

We're also glad to hear that you were satisfied with our customer service.

At Dicarpet, we strive to provide our customers with high-quality products and excellent service, and we're happy to hear that we were able to meet your expectations.

Thank you for choosing Dicarpet, and we hope you enjoy your beautiful new carpet for many years to come! 😊

Rated 5 out of 5 stars

Great purchase

Great purchase and excelent carpet

January 23, 2023
Dicarpet logo

Reply from Dicarpet

Thank you for sharing your positive feedback about your great purchase and excellent carpet. We are glad to hear that you are satisfied with your choice!😍😊

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look