Elyxr Reviews 

208
•
TrustScore 3 out of 5

3.2

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 112 reviews, most reviewers were somewhat happy with their experience overall. Consumers frequently appreciate the wide selection of quality items and find the clean online store very easy to navigate. Many people also note that the customer support team is extremely helpful and remarkably quick when addressing order issues. However, some reviewers were not happy with severe shipping delays, slow deliveries, and prolonged response times. Some customers experienced frustrating communication gaps, waiting many weeks for tracking details or missing items without updates. A few reviewers also mentioned ongoing difficulties when trying to resolve discrepancies regarding missing products or unfulfilled orders.

What people talk about most

Order

Clients share ambiguous opinions on order experiences, as many consumers highlight severe shipping delays and... See more

Product

Reviewers mention positive feedback about product, highlighting a vast array of great items and amazing... See more

Customer service

Users describe ambiguous interactions with customer service, as many reviewers highlight fantastic support,... See more

Delivery service

Customers consistently note ambiguous experiences with delivery service, as some reviewers praise quick... See more

Response time

People report ambiguous experiences with response time, as some reviewers note that representatives are... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

Great selection and the cheapest prices I've found. Also nobody can complain about a free gift. Only sort of issue is fulfillment, 3 days so far to fulfill my last order and ship (bought with site cre... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

So far the experience has been great and smooth. As long as its receive my items I ordered and they aren't damaged or different from what I ordered then I give them the highest rating and will definit... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Elyxr truly cares about their customers. They care about "making it right." I regretfully ordered some gummies that, after they arrived, ended up having ingredients I was allergic to. I wrote their c... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Hi, I just recently placed an order and had an issue and had some back and forth to correct my mistake and the customer service I received was absolutely fantastic. I would highly recommend this compa... See more

Company replied


Company details

  1. Vaporizer Store
  2. also in
  3. Cannabis store
  4. Electronic Cigarette Store
  5. Tobacco Shop

Written by the company

Elevate your mind, body and soul through the thoughtfully crafted products, created by Elyxr. Everything we make has been developed with quality in mind by our team of alchemists. Our exploration through the molecular universe of the cannabis plant, has yielded a wonderful assortment of alternative cannabinoids with unique properties. By focusing on individual cannabinoids within the plant, we have been able to isolate the effects and share them in the form of flower, pens, tinctures and more. Our wide selection of alternative cannabinoids includes Delta-8, THC-A, D9o amongst several others. For all of the purists out there, Elyxr also creates traditional cannabis products, but these can only be enjoyed in the state of California. For those looking solely for CBD, we carry several wonderful products aimed at managing body aches and pains. Our Elyxr CBD pain relief gel is a must try and long-time customer favorite. We believe that the cannabis plant is an abundant source of compounds that can unlock different types of restoration. Experience its magic through the plant’s mind expanding capabilities, sprouting portals and pathways to new ways of thinking. Unlock your body’s ability to restore itself through enhanced relaxation. Transport yourself to a better state of existence through Elyxr.


Contact info

3.2

Average

TrustScore 3 out of 5

208 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 93% of negative reviews

Typically replies within 48 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.2

All reviews

(208)

112 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

This is the second time I placed an…

This is the second time I placed an order and paid for priority shipping and still did not receive it yet. Ordered on March 1 and it is now march. 6 and still nothing.

March 4, 2025
Elyxr logo

Reply from Elyxr

Hello Elaine-

We know how frustrating shipping delays can be, and we’re really sorry for the wait! Your order was shipped on time, but sometimes the post office takes a little longer than expected—even with priority shipping.

According to tracking, your package should have arrived by now. If you haven’t received it yet, please reach out to us at shop@elyxr.com, and we’ll make sure you’re taken care of.

We truly appreciate your patience and your support!

Tara
Client Success Team

Rated 1 out of 5 stars

The site is a joke if you order…

The site is a joke if you order something its going to take a month just before they ship. Customer service is number is just some random number to text

November 29, 2024
Elyxr logo

Reply from Elyxr

Hi Jay-

We’re sorry to hear that your experience didn’t meet expectations, and we truly appreciate your feedback. Our team is always working to improve processing and shipping times, and we understand how frustrating delays can be.

Regarding customer service, we do use text messaging to make communication quick and convenient, but we’re always happy to assist through email as well! We’re also actively working on expanding our support options to better serve our customers. We’d love to hear what kind of support channels you’d find most helpful! Your input is valuable as we continue improving our service.

If you still need help with an order or have any concerns, please reach out to us at shop@elyxr.com—we’re happy to assist however we can!

We appreciate your patience and hope to provide a smoother experience for you in the future.

Tara
Client Success Team

Rated 5 out of 5 stars

Good Response

Good response from purchasing to shipping!

February 12, 2025
Elyxr logo

Reply from Elyxr

Hello Lawrence-

I'm so glad to hear you had a smooth experience from purchase to shipping! We always aim to make the process as easy and seamless as possible.

Thanks for sharing your feedback! 😊

Tara
Client Success Team

Rated 5 out of 5 stars

I love love your product I suffered an…Awesome product

I love love your product I suffered an Aneurysm and a Stroke 2 years ago and cannot sleep well now My nephew suggested your product I now use Delta Sleep and can have a great night sleep which makes my days awesome and my head space good. Thank you

October 1, 2024
Elyxr logo

Reply from Elyxr

Hello Arane-

Thank you so much for your heartfelt review! We’re so glad to hear that our product has helped you find natural relief and improved your sleep. It's wonderful to know that it has made such a positive impact on your days and headspace.

Your story truly means a lot to us, and we’re honored to be part of your journey toward better rest and well-being. Thank you for sharing! 😊

Tara
Client Success Team

Rated 5 out of 5 stars

Great product at a great price and my…

Great product at a great price and my package even arrived early

March 4, 2025
Elyxr logo

Reply from Elyxr

Hello Candon-

We're so glad to hear you received your package early, and it’s awesome that you're happy with the product and price. We always aim to make your experience as smooth as possible. Let us know if there's anything else we can do for you! 😊

Tara
Client Success Team

Rated 5 out of 5 stars
Elyxr logo

Reply from Elyxr

Hello Natalie-

Thank you for sharing! We're thrilled to hear that your product arrived quickly and that you're happy with our selection and shipping speed. We aim to make sure everything is as convenient as possible for you. Let us know if you need anything else!

Tara
Client Success Team

Rated 5 out of 5 stars

Elyxr never fails me

Elyxr never fails me. They are quick with deliveries and also with informing that something may be out of stock. When that happens they quickly will replace the item or give suggestions for me to pick from. The best customer service hands down.

January 4, 2025
Elyxr logo

Reply from Elyxr

Hi Rachel-

Thank you so much for your kind review! We're always striving to improve, and your feedback really helps us know what we're doing right. We’re glad to hear that Elyxr has been reliable for you, from quick deliveries to keeping you informed. It’s great to know our customer service is making a positive impact.

We’re always here to help and ensure you have a smooth experience. Thanks again for sharing your thoughts! 💙

Tara
Client Success Team

Rated 5 out of 5 stars

Order arrived fast

Hi, I received my order within 5 days. I was nervous because I did not see my confirmation email, but I found it, and it came the same day. The only thing I am hoping is not true is that some of the other reviews mention the product not being effective. I will write back once I try.

February 26, 2025
Unprompted review
Elyxr logo

Reply from Elyxr

Hi Stella-

It's great to hear that your order arrived quickly. It's understandable to be nervous about not receiving a confirmation email right away, but it's good that it came the same day. I hope the product works well for you! It's always helpful to try it for yourself and see how it goes.

Feel free to reach out if you want to share how it worked for you once you've had a chance to try it.

Tara
Client Success Team

Rated 1 out of 5 stars

Missing product and Elyxr won’t respond

I made a purchase of many items. One of the items I ordered was not included in the shipment. I emailed Elyxr twice and never got a response. I am out $20 for a product I never received. Do not do business with elyxr!

February 1, 2025
Unprompted review
Elyxr logo

Reply from Elyxr

Hello Jennifer-

We’re so sorry for the mix-up with your order and for any frustration caused by the delay in response. Customer satisfaction is incredibly important to us, and we want to make this right for you.

We’ve reached out to you via email to correct the situation and ensure you receive the missing item or a refund. Please check your inbox (and spam folder, just in case), and feel free to reply there so we can get this resolved as quickly as possible.

We truly appreciate your patience and the opportunity to make this right! 💙

Tara
Client Sucess Team

Rated 2 out of 5 stars

What is going on? Seems shady.

Gave 2 stars because I think they’re following through on my return credit (so, better than 1). They asked for a photo of me holding my ID, AFTER I made the purchase. No. This was not part of the original agreement and if you can’t verify me otherwise, cancel my order. They initially contacted me because I was able to purchase items no longer in stock and they needed direction to proceed. THEN, I got a text (because there is no phone calling), asking I send an image of myself & my ID. No. They sent a copy of my return receipt so now I watch that the credit shows up or for anything that doesn’t belong.

January 21, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Scam site !!

Absolutely terrible ordered on Black Friday 100$ worth of stuff paid for priority 4 day’s later it says a shipping label was created but usps was waiting on item… obviously scammmers! Reached out customer service 3 times for them to tell me they are not liable and that it’s the holiday season give it another week! Lmao absolutely terrible . Sezzle will be hearing about this so I can get my money back

November 29, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

They don't care

Ordered on Dec. 4. They created a label on the 6th. As of the 12, still hasn't been shipped. Contacted them many times and they just blow me off. Been ordering from them for 2 years. This will be the end. Rude customer service.

December 11, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

They were great for two years but no more

They were great for two years but the place has completely fallen apart. The customer service experience I’ve had over the past 10 days has been worse than poor. They screwed my order up so bad and just left me holding the bag of crap with no explanation whatsoever as to what happened. Did not care one bit that I’d ordered from them for two years consistently and that I was disappointed with their error. They actually chose not to try to make things right for me and retain me as a customer. There was enough dialogue with them, all of which I have, to evidence their choice not to value me as a customer. Go elsewhere. Somewhere that cares. I also welcome Elyxr to respond to me and hear their side. Would love it. Show me how I’m misreading this situation and I’ll eat my words.

December 10, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Don’t order from this shady company

Don’t order from this shady company! There business practices are very shady! Despite the site saying they ship the next business day but I think they take orders for stuff they don’t have in stock and don’t tell you before or after u order and then lie about it. I made an order paying for fastest shipping on my credit card, got a confirmation email immediately along with massive amounts of advertisement emails but 5 days later I never got any updates or tracking # so I used there contact # via txts to a Miami # even though they are supposedly in Ca every 6 hrs as they don’t take calls and was sent a screenshot of a big disclaimer saying due to to high volume of orders there is a 5 day delay saying they sent that AFTER I ordered which should be disclosed before u order but it was never there before or after I ordered. The website also said I had not made any orders yet and was told that part of the website doesn’t work. The advertising part certainly was. I was then told it was going to ship a week later after already waiting 5 days. I then told them to either expedite my order or just refund my $. Instead of trying to keep a high volume customer, they canceled my order and said my cc would be refunded in 3 to 10 business days. It’s been 7 and nothing yet. If I don’t see the credit in a few days I’m going to have to report fraud on my visa and even though I don’t agree with it at all the credit cards have a policy not to allow Kratom sellers to use them but I’m going to inform them of what they sell and recommend everyone else with issues do the same thing as this company is either run by incompetent people or just a scam. All there positive reviews mixed with a lot of bad ones look suspicious too so don’t believe them. The prices were below everyone else’s by a little but like they say, if it looks to good to be true it probably is.

November 25, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

1st purchase, they didn't ship anything.

1st purchase...never shipped my items. Site reads "ships same or next day." Never shipped anything. I hate that, so deceitful. Anyone reading this, do not donate your money to this site. You won't receive anything. Should've went to the usual site, get my items in 3 days.

December 1, 2024
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Great Support

The support team is absolutely wonderful and swift. I sent an issue and before I put my phone in my pocket. I had a reply with a solution.

November 22, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Shady company

Shady company. I ordered from them once no problem. I ordered a week later and an hour later they send a text to my wife’s phone number which is nowhere listed on the order. The text they ask for a photo of my ID which I was a bit hesitant about. I did it and they sent an additional text saying they wanted a photo of me holding my ID. I don’t know if I’m the only one who thinks their operation is strange. I told them to cancel my order, but now I have to monitor my credit card.

November 21, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Order Never Goes Through

I’ve tried to place two orders with this company and my order keeps getting pushed back because they “couldn’t verify my information”? even after verifying all my information is the same, billing, shipping, name on cards. They can’t give an answer as to why my order won’t go through. But now they have my information.

September 23, 2024
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look