Banner for FITJEANS

FITJEANS Reviews 12,388

TrustScore 4 out of 5

4.1

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 1,139 reviews, reviewers had a great experience with this company. Customers frequently praise the product, highlighting its quality and how well it fits. Many people are happy with the delivery service, noting its speed and efficiency. Consumers often mention that the jeans are incredibly comfortable, flattering, and made from soft, stretchy material, making them a favorite for many. However, some people were dissatisfied with the price, finding it too high for the quality received. A few customers also experienced issues with their orders, such as incorrect sizing, delayed deliveries, or packages not arriving as expected. There were also occasional comments about the quality of the denim, with some reviewers noting that it felt thin or showed signs of wear quickly.

What people talk about most

Product

Customers consistently express satisfaction with the product, particularly praising the fit and comfort of... See more

Quality

Clients share positive opinions on quality, with many praising the soft, stretchy material and comfortable... See more

Delivery service

Reviewers highlight positive aspects of delivery service, frequently praising its speed and efficiency. Many... See more

Order

Customers had ambiguous experiences with order. Many reviewers praise the ease of ordering and fast delivery,... See more

Price

Consumers find price to be a significant point of dissatisfaction. Many reviewers report that products are... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

I ordered shorts according to the size chart and they did not fit as expected. I requested an exchange for a smaller size and I was able to make my return the same day. Shipping was quick and my repla... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

I guess the product is alright, I just seem to always be between sizes so the fit isn't quite what I hoped for even though I took my measurements before ordering. I have short legs and a long torso,... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

After 2 years of following this brand on Social Media, I could not get myself to order these jeans in fear of being disappointed. I finally gave in and placed my first order last week and received my... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Delivery: I am in Sydney , ordered on a Monday night and received my jeans the following week on Tuesday morning, just over 1 week delivery timeframe which is good :) Sizing: I’m a size 12/14 AUS... See more

Company replied


Company details

  1. Jeans Shop
  2. Clothing Store
  3. Women's Clothing Store

Written by the company

Founded in 2018 in Oslo, FITJEANS was born to create jeans that hug you in all the right places, giving you the ultimate confidence boost every time you wear them - no waist gap, no squeezing, just the perfect snatched look. Today, we’re a global community of over 400.000 denim lovers, committed to making you smile every time you wear FITJEANS. Our jeans are meticulously crafted with super stretchy, form-flattering denim that hugs you in all the right places, ensuring there's no waist gap and maximum comfort.

WE'RE HERE FOR YOU

Written by the company

HIGHEST STANDARDS OF CUSTOMER CARE
Our team is dedicated to delivering the best possible FITJEANS experience from start to finish, ensuring you’ll love both your jeans and your journey with us. With the highest standards of customer care, we're always here to help. Got questions? Issues? Wanna share the love? Just reach out - we’re only a message away.

Contact info

DISCOVER YOUR NEW FAV JEANS

Always 100% waist gap proof. Designed to make you feel confident.

4.1

Great

TrustScore 4 out of 5

12K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

At Trustpilot, it's all about human content. This business can also access our AI-assisted response tool which helps them draft replies.

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 4 out of 5 stars

Great jeans but too tight

Great jeans, makes my bum looks amazing. But they’re way too tight, even after sizing up!

February 11, 2026
FITJEANS logo

Reply from FITJEANS

Thank you for your feedback! We’re so glad to hear you love how the jeans look. 💛

We’re sorry to hear that the fit feels too tight, even after sizing up. We’d love to help you take a closer look into this as it does not sound right.
Please contact us at help@fitjeans.com, and our team can assist you with sizing advice or next steps.

Rated 5 out of 5 stars

These jeans are very flattering

These jeans are very flattering. Hug your hips and legs in the right places. Love how stretchy they and comfortable they are.

February 13, 2026
FITJEANS logo

Reply from FITJEANS

Thank you so much for your review! 💛 We’re thrilled to hear that you love how flattering and comfortable the jeans are, and that the stretch hits all the right places.

We hope you continue enjoying them and thank you for sharing your experience!

Rated 2 out of 5 stars

Disappointment😪

I have many fitjeans and have liked them so much. I waited so so much for pink baggys, but this time it has a big disappointment. Everything see through also the white thongs are also visible through the pants. Has the quality deteriorated that much?😭

February 13, 2026
FITJEANS logo

Reply from FITJEANS

Thank you for your feedback and for being such a loyal Fitjeans customer, we really appreciate it! 💛

We want to reassure you that the pink baggy jeans are made with the exact same fabric as our other baggy colors, and all our jeans are wear-tested before release. So it’s not possible that the quality has deteriorated.

To better understand what might be causing the issue in your pair, I’ve sent you an email so we can take a closer look together and help find a solution.

We truly appreciate your patience and are here to assist!

Rated 5 out of 5 stars

Good and stretchy material

Good and stretchy material. Fits well. Will buy more for sure.

February 13, 2026
FITJEANS logo

Reply from FITJEANS

Thank you for your review! 💛 We’re so happy to hear that the jeans fit well and that you love the material.

We can’t wait for you to find your next favorite pair , thank you for your support!

Rated 3 out of 5 stars

Not exactly what is advertised

I was very excited for these jeans, as i was looking for a skinny model that would fit me, who has a big booty and small waist.

Otherwise the fit was good, (I took size L, I’m 171cm and medium-large built) but i was disappointed with the waist. It was not as snatched as in ad pictures, i have to keep pulling the jeans up, and there’s a gap. The jeans also have the smallest holes for belts, so non of my own belts fit…

Also, this might be obvious, but the models presenting the jeans have the most defined bodies that they’ve been working on for years, so these jeans don’t magically make your booty look nice and round 😂

The jeans really are as light as advertised, so no good for colder weather or layering.

I highly suggest fit jeans to have more bigger sized models advertising the jeans, as it will give a better idea which size to take yourself

February 2, 2026
FITJEANS logo

Reply from FITJEANS

Thank you so much for your thoughtful feedback, we really appreciate the time you took to share your experience!

We always recommend following our online size guide when choosing jeans, as this helps ensure the best fit based on your measurements.
Our Contour jeans are designed with our lightest denim fabric, which gives them a soft, stretchy feel, but we do offer collections with heavier fabric as well.

Regarding the belt loops, your observation is correct, they are sized to match the waistband. Because the fabric is so light, adding larger or lower-placed loops could compromise the quality and durability, as stitching them below the waistband could make them more likely to be pulled off.

We completely understand your point about sizing representation in our marketing, everyone’s body is different, and seeing a wider range of models can definitely help customers choose the best size for themselves. Your suggestion is very helpful, and we’ll share it with the team for consideration.

If you’d like more personalized assistance or sizing guidance, please don’t hesitate to reach out to us at help@fitjeans.com, we’d be happy to help💙

Rated 5 out of 5 stars

Best jeans on the planet

Best jeans on the planet.

You can really feel the quality difference going from a pair of “fast fashion” jeans to these.

February 12, 2026
FITJEANS logo

Reply from FITJEANS

Thank you so much for your review! 💛 We’re thrilled to hear you love the quality of your Fitjeans and notice the difference compared to fast fashion.

It means a lot to us that our jeans are making such a positive impact, we hope they continue to be your go-to pair!

Rated 2 out of 5 stars

If missing order they refuse to refund until after a month

Reason for this as it took over a month to get a refund for order i didnt receive. So this is what to look out for with this company. Ive sent items back before and got a refund no issues but if a order doesnt arrive to you they make you wait weeks then blank you for a week then after emailing loads finally a refund is given. I placed an order on the 18th of January 2026 and it took to 19th of February 2026 to finally get a refund. They said they replaced the ordered and ignored me. I asked for credit for the site instead said they would and ignored me. Until I said this is ridiculous give me a refund this taken far to long. There wasnt really a proper apology. I love the jeans on this site but if you dont receive your order this is what could happen so be mindful. Usually they use dhl for uk but they used fedex and for some reason the parcel never arrived. I sell stuff my self and was completely shocked they made a customer wait over a month for a refund . Its really disappointing me. If I can find another site now that does good jeans like this I would change over to them as imagine this happening again . Customer service needs to fix up cant have customers waiting over a month for a refund ! Not there fault. Such bad experience ive had with them. Even when they ignored my emails for a week and other emails they couldnt wait to email me 10%discounts when I was missing costly pair of jeans..

January 18, 2026
Unprompted review
FITJEANS logo

Reply from FITJEANS

Thank you for sharing your experience, and we’re very sorry for the frustration this situation caused. We completely understand how disappointing it is to wait weeks for a refund, especially when the order never arrived.

Unfortunately, cases like this can take time when a parcel is lost in transit, as we have to carefully verify the delivery, check with the courier, and ensure the refund is issued correctly once the situation is confirmed. This process is not intended to delay your refund, but to make sure everything is handled accurately.

We sincerely apologize for the inconvenience and the lack of timely communication during this period. Your feedback is important, and we’re using it to improve how we handle lost parcels and customer communications in the future.

We truly appreciate your support and hope to have the opportunity to provide a smoother experience next time💙

Rated 2 out of 5 stars

If order doesnt get to you ,they make you wait a month for a refund.

Reason for this as it took over a month to get a refund for order i didnt receive. So this is what to look out for with this company. Ive sent items back before and got a refund no issues but if a order doesnt arrive to you they make you wait weeks then blank you for a week then after emailing loads finally a refund is given. I placed an order on the 18th of January 2026 and it took to 19th of February 2026 to finally get a refund. They said they replaced the ordered and ignored me. I asked for credit for the site instead said they would and ignored me. Until I said this is ridiculous give me a refund this taken far to long. There wasnt really a proper apology. I love the jeans on this site but if you dont receive your order this is what could happen so be mindful. Usually they use dhl for uk but they used fedex and for some reason the parcel never arrived. I sell stuff my self and was completely shocked they made a customer wait over a month for a refund . Its really disappointing me. If I can find another site now that does good jeans like this I would change over to them as imagine this happening again . Customer service needs to fix up cant have customers waiting over a month for a refund ! Not there fault. Such bad experience ive had with them. Even when they ignored my emails for a week and other emails they couldnt wait to email me 10%discounts when I was missing costly pair of jeans..

January 18, 2026
Unprompted review
FITJEANS logo

Reply from FITJEANS

Thank you for sharing your experience, and we’re very sorry for the frustration this situation caused. We completely understand how disappointing it is to wait weeks for a refund, especially when the order never arrived.

Unfortunately, cases like this can take time when a parcel is lost in transit, as we have to carefully verify the delivery, check with the courier, and ensure the refund is issued correctly once the situation is confirmed. This process is not intended to delay your refund, but to make sure everything is handled accurately.

We sincerely apologize for the inconvenience and the lack of timely communication during this period. Your feedback is important, and we’re using it to improve how we handle lost parcels and customer communications in the future.

We truly appreciate your support and hope to have the opportunity to provide a smoother experience next time💙

Rated 5 out of 5 stars

Easy to shop

Easy to shop, product is very informative, different colors and sizes makes it easier for me to shop for different styles. I will definitely be buying more

February 17, 2026
Unprompted review
FITJEANS logo

Reply from FITJEANS

Thank you for your review! 💛 We’re so glad to hear that you found shopping easy and that the variety of colors and sizes makes it simple to find styles you love.

We can’t wait to see you pick out your next pair, thank you for your support!

Rated 1 out of 5 stars

I had missing items

I had missing items, i have been sending them emails daily with out any respone back!!!!! This was my first time order, i feel like being scammed!

February 11, 2026
FITJEANS logo

Reply from FITJEANS

Thank you for sharing your feedback!
We’re very sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must feel, especially on your first order.

To clarify, when your order initially arrived with missing items, we immediately refunded the missing products after reviewing the photos you provided, this was done as quickly as possible to resolve the issue.

Regarding the last pair you returned, we understand that you sent it using your own shipping label without registering a return with us. Unfortunately, as we have no tracking information, we cannot confirm the location of the parcel. As stated in our previous messages, refunds can only be issued once the returned item reaches our warehouse and is processed by our team. This process ensures that all returns are accounted for correctly and fairly.

We recommend checking with the post office or courier you used to send the return, as they may be able to provide information about the parcel’s current status. Once the item arrives at our warehouse, the refund will be processed immediately.

We truly value your trust and patience and hope this clarifies the situation.

Rated 5 out of 5 stars

AMAZING

I love my jeans!!!

February 10, 2026
FITJEANS logo

Reply from FITJEANS

Thank you so much for sharing your lovely feedback with us 💕

Rated 3 out of 5 stars

They don’t fit like the jeans I have…

They don’t fit like the jeans I have which are the same size. Went according to size chart and they are a little too big.

February 9, 2026
FITJEANS logo

Reply from FITJEANS

I am very sorry to hear this and thank you for sharing your experience with us!
I have now sent you an email so we can take a closer look into this together💕

Rated 5 out of 5 stars

Absolutely fantastic customer service…

Absolutely fantastic customer service the cutest and the sweetest company I've ever seen

February 9, 2026
FITJEANS logo

Reply from FITJEANS

Thank you so much for your kind words! 💙

We’re thrilled to hear that you had such a positive experience with our customer service. Your support and enthusiasm mean the world to us, we love making our FitJeans community feel valued and cared for!

We’re so happy to have you with us!

Rated 4 out of 5 stars

This Jeans fits perfect on my Body it…

This Jeans fits perfect on my Body it is comfy. I like it to buy your Jeans. I love these so much.

February 9, 2026
FITJEANS logo

Reply from FITJEANS

Thank you so much for sharing your feedback with us! Very happy to hear that you are happy with your Fitjeans 💕

Rated 5 out of 5 stars

Hourglass/painted on

I received the jeans quickly after ordering. The fit and feel are excellent! They seem more sturdy than other stretchy jeans I own and the cut is quite flattering for an hourglass shape!

February 14, 2026
Unprompted review
FITJEANS logo

Reply from FITJEANS

Thank you so much for your great feedback! 💙

We’re thrilled to hear that your jeans arrived quickly and that you love the fit, feel, and flattering cut.
This makes us very happy to hear ❤️

Rated 5 out of 5 stars

3rd pair of these wonderful Jeans.

3rd pair of these wonderful Jeans.. they are my go to for comfort and style !

February 6, 2026
FITJEANS logo

Reply from FITJEANS

Thank you so much for your wonderful feedback! 💙
It means so much to know that you love them enough to keep coming back!

We’re so grateful to have you as part of the FitJeans community❤️

Rated 2 out of 5 stars

Very disappointing, not as advertised

I’ve now tried several different pairs of skinny jeans from fitjeans and I have to say I’m disappointed. The company advertises for a great fit around the waist for fit women, but that’s not the experience I have with the jeans unfortunately. The skinny jeans are way too loose around the waist. I’ve now tried three different pairs and none of them fit around the waist at all, they are all way too loose. The quality of the jeans, in all honesty, does not feel great either. I have a pair of their flared jeans that I love and I thought the skinny jeans would be of same fit and quality- not the case. Very disappointed about the company’s skinny jeans selection.

February 6, 2026
FITJEANS logo

Reply from FITJEANS

Thank you for taking the time to share your detailed feedback, we’re truly sorry to hear that our skinny jeans haven’t met your expectations.

We understand how frustrating it must feel, especially when you’ve had such a great experience with our flared jeans and were hoping for the same fit and quality in the skinny styles. While our skinny jeans are designed to provide a snug, sculpting fit, we know that fit can vary depending on body shape and fabric composition.

Our customer service team has already been in contact with you regarding this and we’re always committed to helping our customers find the right style and fit, even if that means guiding you toward a different collection that may suit you better.

We truly appreciate your honesty, feedback like yours helps us continue improving. 💙

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look