While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

Absolutely loving the strides towards a zero waste initiative here. My wife and I, in the midst of giving our home a decluttering overhaul, stumbled upon Fordays.com. The concept? Simply groundbreakin... See more

Company replied

Rated 2 out of 5 stars

I love the idea, but I think it’s a scam now that they partnered with Trashie. Trashie doesn’t let you redeem you credit, partners with unsustainable brands, and never responds to inquiries. I’ve re... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Genuinely don’t understand the negative reviews here. I’ve been a loyal fan and supporter of ForDays clothing and their message for a while now and have had nothing but positive experiences. I get com... See more

Company replied

Rated 2 out of 5 stars

Items are too expensive for the customers they are trying to attract, they are not size inclusive, and this Trashie program they are using now for their Closet Cash is straight trash. They say you can... See more

Company replied

Company details

  1. Online Marketplace

Written by the company

For Days is a marketplace of brands that do better, both for the planet and your closet. Responsibly recycle your unwanted clothes using the Take Back Bag, powered by Trashie. Earn rewards to use for things you love!


Contact info

4.0

Great

TrustScore 4 out of 5

365 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

I LOVE the Take Back Bag

I LOVE the Take Back Bag! Makes me feel better my old unwanted destroyed items will not end up in landfill :) The process was so easy and simple. I also now have credit to buy new products within their marketplace!

August 1, 2023
Unprompted review
For Days logo

Reply from For Days

Hi Reagan! We're thrilled to hear you love the Take Back Bag! Your commitment to sustainability is truly commendable. Enjoy your marketplace credit, and if you ever need assistance or have more items to recycle, we're here to help!

Rated 2 out of 5 stars

I loved having the option to recycle…

I loved having the option to recycle our well-used clothes. However the closet cash thing seems to be a scam because I have more. n't figured out how to use it without paying significant amounts of money. I received the bag as a gift. Otherwise, I'd be downright angry.

August 30, 2023
Unprompted review
For Days logo

Reply from For Days

Thank you for your feedback, and we're glad you appreciated the option to recycle your clothes. We're sorry to hear you've had difficulty with using your Closet Cash. We'd be happy to assist you in understanding and utilizing it better. Please reach out to us at help@fordays.com, and we'll ensure you make the most of it!

Rated 5 out of 5 stars

Great concept. Great Customer Service.

I saw an ad for the Take Back Bag and loved the idea! Got my bag, had an issue with the QR code but their customer service team was quick to respond and were able to help me so I could send in my old cloths and got my $20 credit. Have been recommending to all of my friends since!

August 3, 2023
Unprompted review
For Days logo

Reply from For Days

Hi Evans! We're delighted to hear you loved the idea of the Take Back Bag and that our customer service team swiftly resolved the QR Code issue you experienced. Thank you for recommending us to your friends; we appreciate your support!

Rated 5 out of 5 stars

Fast and easy and doing good for the…

Fast and easy and doing good for the world.

August 21, 2023
Unprompted review
For Days logo

Reply from For Days

Fast, easy, and doing good for the world – that's what we aim for! Thank you for your support.

Rated 5 out of 5 stars

Happy to wear and share the story!

Genuinely don’t understand the negative reviews here. I’ve been a loyal fan and supporter of ForDays clothing and their message for a while now and have had nothing but positive experiences. I get complimented when I wear their clothes, even the basic T shirt, and I always feel good about telling people “who” I’m wearing, and the impact that ForDays is making in keeping clothes out of landfill. Onwards and Upwards ForDays. And bravo!

August 18, 2023
Unprompted review
For Days logo

Reply from For Days

Hi Christopher! Thank you for your loyal support and kind words! We're thrilled you've had positive experiences with our clothing/team and proudly share our mission. Your enthusiasm drives us to keep making a positive impact.

Rated 5 out of 5 stars

Decluttered without feeling guilty

I am one of those folks that hesitates throwing out clothes, and Goodwill will generally dispose of items that they can't resell. I purchased a Take Back Bag a few months ago, finally filled it up, and printed out the shipping label. I took it to USPS and they accepted it like a typical package return. I tracked my bag and saw that it was delivered to a textiles recycling facility that focuses on repurpose and reuse. (I looked up the address from the shipping label out of curiosity.) It was awesome not to be contributing to waste. I will definitely be using the service again.

August 18, 2023
Unprompted review
For Days logo

Reply from For Days

Hi Kaserin! We appreciate your commitment to sustainability and the environment. It's fantastic to hear that our Take Back Bag helped you repurpose and reuse your clothes! We look forward to assisting you again in the future. Thank you for making a positive impact!

Rated 5 out of 5 stars

Excellent products- excellent experience

Love this brand! Great mission, execution, and experience- pioneers of the circular economy who have married a visionary approach to fashion and retail with exceptional, chic product and brand . Anytime I’ve had any issue- I’ve received prompt, considered, and thorough customer service. Thrilled to proudly and loudly support this company!

August 28, 2023
Unprompted review
For Days logo

Reply from For Days

Hi Britt! Thank you for your fantastic support and kind words! We're thrilled that you love our brand and mission. Your enthusiasm and appreciation mean the world to us. We're here to keep delivering exceptional products and service, and we're grateful for your loud and proud support!

Rated 5 out of 5 stars

Ordered a Take Back Bag a few weeks…

Ordered a Take Back Bag a few weeks ago. Finally got around to filling it up with all my old clothes. Worked flawlessly for me- glad I got rid of some old clothes without throwing them out and winding up in a landfill.

August 17, 2023
Unprompted review
For Days logo

Reply from For Days

Hi Dexter! We're thrilled your Take Back Bag worked so smoothly for recycling your old clothes. Thank you for choosing sustainability. If you need another bag or have more to recycle, we're here for you.

Rated 4 out of 5 stars

Updated from 1 to 4

Updated 9/5/23: With additional intervention by For Days customer service, I was able to activate my account, and I have now completed the "send bag - get closet cash - purchase items" cycle a few times. I still sometimes have trouble with the website (intermittently non-responsive to key strokes as one tries to enter information, hard to find/track closet cash balance) but I find that refreshing the page and keep trying helps. I still wish that there was customer service by phone, but I appreciate the assistance I got via email, and I very much appreciate the mission to recycle textile waste.

August 31, 2022
Unprompted review
For Days logo

Reply from For Days

Hi, Carol! We wanted to touch base regarding your earlier experience with our website. We sincerely appreciate your patience while we worked to resolve this login issue for you.

It looks like we were able to get you into your account and we hope that everything is now working smoothly on your end. If you ever encounter any more challenges or have further feedback, please don't hesitate to reach out to us at help@fordays.com. Your insights are incredibly valuable as we continually strive to improve our website and make it more user friendly.

Thank you for your honest feedback and for being part of our community.

Rated 1 out of 5 stars

Scam. Stay away.

Such a scam! Terrible customer service, for one--they don't send you an order confirmation. I emailed several times asking for it, and got an auto response saying they would reply in 1-2 business days. It took them 5 days to respond! I had to message them on Instagram to get a response.
I ordered an item which was NOT marked final sale. It arrived and was way too big for me, but when I tried to generate a return label, it says "non-returnable." I double checked the page for that item and it does not say "final sale" anywhere. I don't expect a response from them based on my previous experience. How is this sustainable? Making people hold on to clothes that don't fit them, when they could take them back and sell it to someone who actually would use it? What a scam.

July 30, 2023
Unprompted review
For Days logo

Reply from For Days

Hi, Ani! We are so sorry to hear about your experience and sincerely apologize for the inconvenience. We're working on improving our customer service and appreciate the feedback.

Regarding your order issue, non-"final sale" items should be returnable. Please email help@fordays.com with your order details, and we'll assist you.

We apologize again and hope to regain your trust. Thank you for your honest feedback and for being part of our community.

Rated 1 out of 5 stars

Masters of Disorganization

Paid 20$ for a large bag to ship out and the QR code doesn’t scan to create a label. Emailed help and “Amanda” asked for a picture of the QR and said they’d get back to me in 1-2 business days. They have not. I emailed mid week and today and still nothing. This is an absolute disasterpiece of a company.

July 21, 2023
Unprompted review
For Days logo

Reply from For Days

Hi Luane!

We're truly sorry for the inconvenience you've faced. Your feedback is invaluable, and we thank you for your patience and bringing this to our attention.

Rest assured, we're taking your concerns seriously. Our tech team is diligently addressing QR Code issues in our system to prevent such errors in the future.

It looks like our customer service representative successfully registered your Take Back Bag and generated a return shipping label, simplifying the process for you. Sending in your old clothing and textiles should now be hassle-free.

Thank you for choosing our service.

Rated 1 out of 5 stars

DO NOT TRUST THIS BUSINESS

DO NOT TRUST THIS BUSINESS.
Not only is their website wildly inconvenient to use (they have NO filters to prevent out of stock items from populating) But they also provide the worst customer service. There's no one to call should you desire to alter your order prior to shipping. Instead you get an automated response saying they'll get back in 1-2 days and then no one replies.
The charge SO much for their clothing especially when competitors offering recycled and ethical options are not nearly as expensive.
They claim to be carbon footprint conscious but have no basis for said claim. They'd rather ship items, and then have you ship them back for exchange than providing clear and concise customer service experience.
Do not trust these people taking advantage of those who think their helping make a positive impact. Rant done.

July 20, 2023
Unprompted review
For Days logo

Reply from For Days

We're truly sorry for your recent experience. Thank you for sharing your honest feedback – we take it seriously.

We understand your concerns about our website's convenience, pricing, and customer service. We're actively working on improving these aspects to better serve you.

Regarding order changes and communication, we're reviewing our processes to provide a smoother experience. Our assortment is growing weekly as we onboard new brands with expanded size, style and price options. We're also committed to transparency in our sustainability efforts, both on our website and social media.

Your feedback is vital and we're committed to making improvements. If we can address any additional questions or concerns directly, please contact our team at help@fordays.com. We're here to listen.

Rated 1 out of 5 stars

No customer service.

I am still waiting for the two bags I ordered on 6/27/23. Today is July 17th. There are no tracking updates. There is no customer service. I regret getting involved with this company, if it is actually a company, or is this a scam?

June 27, 2023
Unprompted review
For Days logo

Reply from For Days

Hi Joyce!

We value your recent contact about your order and apologize for any response delay. It appears that we received no tickets from you in our helpdesk until July 27th.

Upon investigation, we determined your order was lost in transit by the shipping carrier. We promptly issued a full refund for the two bags you purchased. You should have received the funds back on your original payment method within 2-5 business days from July 27th.

We want to emphasize our commitment as a legitimate company providing sustainable recycling solutions. As a rapidly expanding company, we appreciate your patience as we address challenges during our growth journey.

Rated 1 out of 5 stars

Unethical company, false ads.

For days team, I placed my order on early July, today is already July 17 I received no updates. I sent emails to your customer service but got no response. Yesterday when I tried to send another email the system shows “Mail address doesn’t exist.” Mail Delivery Failure. Why is that? And I wrote you here on Instagram through message but got no reply. So I commented here then your team tried to bury my comment with new comments. What is going on with your company?

July 9, 2023
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

So far not so good

So far not so good. I ordered a few weeks ago. Emailed to ask about the bag and they said 1-2 business days for a response. We are past 2 business days and still no response. I’m about to contact my bank. They should be reported for fraud

July 13, 2023
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I would not trust this clothing…

I would not trust this clothing website. They are essentially a 3rd party distributing your clothes. How I know? My clothes never delivered and the status on the shipping website says “Label Created” two months ago now. I was patient and emailed every other week. Rarely did I get a response back, but I kept being told that they’d contact “Tourn” to see the status. Tourn is the brand of the shirts I bought. So if you don’t want to get up charged, I recommend buying directly from the brand.

June 18, 2023
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Very happy with experience so far

Got my Take Back Bags months ago but only able to fill them now. No problem with the QR codes, label printing or my Take Back Cash credit account. I’m thrilled to keep my used clothes out of a landfill and get a little something back for my efforts.

June 4, 2023
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Waited 10 days for the recycle bag…

Waited 10 days for the recycle bag which costs $20. Read the qr odeto register it and it failed. Write customer service and they should get back to be in10 days. I am moving I didn't have 3 weeks to deal with this

May 17, 2023
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

This has been a hassle fordays (and for months)

I have had a terrible time with this company. I got a Take Back bag and from the moment that QR Code didn’t work and I needed to reach out to customer service, I knew I was in trouble. There was some outage and then I tried again a week later and it worked so I sent the clothes in. Since, I am unable to see any closet cash. I have contacted customer service multiple times and THEY say they can see the cash in my account, but I can’t. So they send me links to “activate my account” and I do, change my password and I do all the things, and nothing. No closet cash. It’s been months of this going back and forth just to try to use the money from sending my clothes in on their site. It’s been awful.

May 13, 2023
Unprompted review
Rated 4 out of 5 stars

So Far Great, Needs Some Improvements

I like the concept of the company and its mission. So far the experience has been great. I received a gift card, used it to cover costs for 3 Take Back Bags (over the course of a month). I didn't notice how long it took, so it may not have been delivered within a few days, but I also wasn't worried since it was just cleaning up old stuff I wasn't wearing. I did both print out the USPS label and scan QR code at my local post office (which is a tiny location but near a large city) without issues. With the Closet Cash I bought a Mystery Bag item (which states in the description that ALL those are FINAL SALE so no return/exchange). Admittedly, I did that cause those prices are very high for my budget. However, I was pleasantly surprised with the products in my bag, they're comfortable and nice - and $68 vs the listed $211. Now, I will admit some things I have noticed: user interface can be not the simplest, Closet Cash works a bit funky so a new user might be alarmed it won't process, and I currently have a weird issue where I used Closet Cash but then it refunded it to me. So...it's like I didn't spend it. I reached out even though it was certainly tempting to just spend it. So with those simple things it's been great, but definitely needs to work out some issues.

March 23, 2023
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look