Gusaino Reviews 67

TrustScore 2.5 out of 5

2.4

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

Have terrible experience with this clothes brand and I don't recommend ordering anything from here. They write that company doesn't provide return labels, but they don't mention that you must pay a... See more

Rated 5 out of 5 stars

I saw an advertisement on social media. I purchased a dress. I bought an extra large just in case for best fit. It game in great time and was absolutely beautiful and photographed beautifully. I would... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

I ordered some clothes from Gusaino, and they arrived faster than I expected. One item was not as described, but customer service quickly resolved the issue. Everything else was of great quality. I wi... See more

Rated 1 out of 5 stars

It’s a real rip off, whoever got problems with this company you can submit complaint to the Department of consumer affairs, there also you can find out information how legally return your money for... See more

Company replied


Contact info

2.4

Poor

TrustScore 2.5 out of 5

67 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

AVOID !!! RIP OFF !!!

I purchased 2 items on the 28th of November 2023. I have not received anything still ! I emailed them on 3 occasions, I have not had any reply .
Appalling service.
Update !
Further to this review of mine they finally replied to my email. Of course they were apologetic and they will refund me. BUT: it will be in 3 installments that take 10 days each to process !!!

February 1, 2024
Unprompted review
Gusaino logo

Reply from Gusaino

Dear Konstantina,

Thank you for your feedback. I apologize for the delay in receiving your items and the lack of communication. This is not the level of service we strive to provide.

We understand your frustration regarding the refund process. We are working to expedite it and will update you with any progress. Please rest assured that we are committed to resolving this issue promptly.

Thank you for your patience and understanding.

Kind regards,
Patrick

Rated 5 out of 5 stars

Trustworthy brand..

Trustworthy brand... Awesome product..

January 1, 2024
Unprompted review
Gusaino logo

Reply from Gusaino

Hello Sayori,

Thank you for taking the time to share your great experience. We love being able to provide the services and products our customers are looking for.

Best regards,
Patrick

Rated 5 out of 5 stars

Gusaino clothing is a high quality…

Gusaino clothing is a high quality product. I am highly recommend this product.

December 19, 2023
Unprompted review
Gusaino logo

Reply from Gusaino

Hello Udara,

Thank you for taking the time to share your great experience. We love being able to provide the services and products our customers are looking for.

Best regards,
Patrick

Rated 1 out of 5 stars

It’s a real rip off

It’s a real rip off, whoever got problems with this company you can submit complaint to the Department of consumer affairs, there also you can find out information how legally return your money for the products that didn’t satisfy your needs.
I am sure that positive reviews are fake, they can’t have good products

Hope they will get banned in USA shortly

December 30, 2023
Unprompted review
Gusaino logo

Reply from Gusaino

Dear Natalija,

I apologize for any inconvenience you've faced. Please contact our customer service team at info@gusaino.com to address your concerns. We are committed to resolving issues and appreciate your feedback.

Sincerely,
Patrick

Rated 1 out of 5 stars

Ordered an item in October 2023

Ordered an item in October 2023, still no delivery. Emailed them twice, no response. I regret buying thing from them.

December 22, 2023
Unprompted review
Gusaino logo

Reply from Gusaino

Dear customer,

I apologize for the delayed delivery and lack of response to your emails. Please contact our customer service team at info@gusaino.com, and we will investigate and resolve this issue promptly. We appreciate your patience and value your satisfaction.

Sincerely,
Patrick

Rated 1 out of 5 stars

Terrible quality product

Terrible quality product! Avoid at all costs! No return system. You will have to bear the shipping costs back to China's warehouse yourself! The Puffer Jacket looks NOTHING like advertised! The max cost of it is like $50 and they sell it for $200. RIP OFF!

December 20, 2023
Unprompted review
Gusaino logo

Reply from Gusaino

Dear Liubov,

I'm genuinely sorry for the negative experience you've had with our product. Your feedback is crucial to us, and we apologize for any disappointment caused.

To address your concerns promptly, please contact our customer service team at info@gusaino.com. We understand the importance of a fair resolution and will assist you with the return process. We appreciate your feedback regarding the pricing, and we are actively reviewing our pricing strategy to ensure fairness.

Thank you for bringing this to our attention, and we are committed to making things right for you.

Sincerely,
Patrick

Rated 1 out of 5 stars

Horrible!!!!I buy puffy jackets with…

Horrible!!!!I buy puffy jackets with hoody but sent me normal jacket with out hoody I pay 200$ no refund not return communication very bad with them ‼️‼️‼️‼️please be careful ‼️‼️‼️‼️‼️

November 30, 2023
Unprompted review
Gusaino logo

Reply from Gusaino

Dear Eli's,

I'm sorry for the mix-up with your jacket order, and I apologize for any inconvenience. Please contact our customer service team at info@gusaino.com with your order information, and we'll promptly address the issue, offering the correct product, refund, or exchange. We appreciate your understanding and value your feedback.

Best regards,
Patrick

Rated 1 out of 5 stars

The jacket looks NOTHING like the…

The jacket looks NOTHING like the picture!!!! No hood, nothing ! It’s thin, and looks cheap !!! I want my money back !!!!

December 12, 2023
Unprompted review
Gusaino logo

Reply from Gusaino

Dear Nina,

I sincerely apologize for the disappointment you've experienced with your jacket. Your satisfaction is our priority, and we understand your frustration.

To expedite the resolution process, please contact our customer service team at info@gusaino.com with your order information. We are committed to issuing a refund promptly and ensuring your concerns are addressed. We appreciate your feedback and the opportunity to make things right.

Thank you for your understanding.

Sincerely,
Patrick

Rated 1 out of 5 stars

Chinese stuff

Chinese stuff, double priced comparing to the same items on AliExpress. I will not buy anything anymore on Instagram or Facebook.

November 30, 2023
Unprompted review
Gusaino logo

Reply from Gusaino

Dear customer,

I apologize for the pricing concerns you've raised. We appreciate your feedback, and we are actively reviewing our pricing strategy. If you have further questions or concerns, please feel free to reach out. We value your business and hope to address your concerns for a better experience in the future.

Sincerely,
Patrick

Rated 1 out of 5 stars

Awful! Avoid!

Absolutely horrendous quality: cheap Chinese stuff. Arrived in a worn plastic bag, no labels, substandard and not as advertised. When contacted, company informed me that they do not have a developed return system in place and referred me to the third party warehouse in China, furthermore I had to bear the cost of shipping myself! Appalling, avoid at all costs.

November 21, 2023
Unprompted review
Gusaino logo

Reply from Gusaino

Dear Margarita,

We sincerely apologize for the unsatisfactory experience you had with our product. Your feedback is crucial to us, and we deeply regret the inconvenience caused.

We are actively addressing the issues you raised, including product quality, packaging, return process, and shipping costs. If you would like to discuss your experience further, please don't hesitate to reach out to us at info@gusaino.com, and they will help you find a solution. We appreciate your patience, and thank you for bringing this to our attention.

Sincerely,
Patrick

Rated 5 out of 5 stars

it's a very sensativ

November 22, 2023
Unprompted review
Gusaino logo

Reply from Gusaino

Thank you for the positive feedback! If you ever have any questions or need assistance, feel free to reach out.


Best regards,
Patrick

Rated 5 out of 5 stars

Gusaino is a ethical company who keeps…

Gusaino is a ethical company who keeps quality products, I know that with my experience, their products are various styles, i usually buy their cloths, it always suits me

November 18, 2023
Unprompted review
Gusaino logo

Reply from Gusaino

Dear Rihan,

Thank you for your kind words and positive feedback about Gusaino. We're delighted to hear that you've had a great experience with our ethical and quality products. Your satisfaction is our priority, and we appreciate your continued support. If you ever have any questions or need assistance, feel free to reach out. We look forward to serving you in the future!

Best regards,
Patrick

Rated 1 out of 5 stars

Terrible quality dress and return…

Terrible quality dress and return policy. The item I received looked absolutely nothing like it was advertised on the website. It was paper thin, extremely cheap appearing, and already tearing at the seams. I am not sure who wrote these previous reviews about return policy because I did not have a similar experience. In fact, I was discouraged from returning the item despite the poor quality as the company said they did not have the resources to re-sell the item. I definitely would not recommend this to anyone and wish I had done my due diligence prior to buying something off an Instagram ad.

August 23, 2023
Unprompted review
Gusaino logo

Reply from Gusaino

Dear Kelly,

We sincerely apologize for the disappointing experience you had with our dress and our return policy. We appreciate your feedback, and we're actively addressing the issues you've raised to enhance our product quality and return process. Please share your order details with us at info@gusaino.com, and we'll work to find a satisfactory resolution for you. Thank you for bringing this to our attention, and we're committed to making improvements.

Best regards,
Patrick

Rated 1 out of 5 stars

Really bad quality products

I bought a dress to my daughter not realising that this was a Chinese shop. Dress was really ugly and not as shown at the pictures. They don’t have a return label from the Netherlands meaning I will have to pay the costs myself. €11,50. I threw the dress away, it was garbage anyway. Don’t buy nothing from this shop. And a lesson to myself, to always check where the goods are coming from.

Update 6-6-2023
They contacted me and will refund me without sending the goods if I remove my review. This is really a scam. Don’t buy anything here.

June 5, 2023
Unprompted review
Gusaino logo

Reply from Gusaino

Dear Sonia,

We sincerely apologize for the disappointment you experienced with our product. Your feedback is valuable, and we are working to address quality issues. Regarding the return, we are committed to resolving this and will cover the return costs. We do not endorse any form of coercion and take your concerns seriously. Please contact us at info@gusaino.com with your order details, and we'll ensure a smooth resolution. We appreciate your understanding and the opportunity to make this right.

Best regards,
Patrick

Rated 1 out of 5 stars

Awful returns policy, poor quality, not as described

Awful returns policy, poor quality, not as described, jumper also smelled like chemicals. Was told they had no returns label for my country (the UK) and in order to return, I’d need to send to China at my own expense. Or they’d offer me a 15% refund to keep the jumper, when I said no, they upped it to 35%. They tried to use ‘sustainability’ as their reason for this…..the least sustainable approach I can think of. Save yourself the money, time and sanity.

April 7, 2023
Unprompted review
Gusaino logo

Reply from Gusaino

Dear Cleo,

We sincerely apologize for the disappointing experience you had with our returns policy and the quality of the jumper you purchased. Your feedback is crucial to us, and we deeply regret any inconvenience it may have caused you.

We are actively addressing the issues you raised, including the returns process and product quality. We understand the importance of customer satisfaction and are working to improve our services. We would like to rectify this situation for you. Kindly provide your order details to info@gusaino.com, and we will arrange a return label for the UK at our expense and process a full refund.

We genuinely appreciate your feedback and the opportunity to make amends. Your satisfaction is our priority, and we are committed to providing a better experience in the future.

Best regards,
Patrick

Rated 1 out of 5 stars

Everything other 1-star reviewers say is true.

Everything other 1-star reviewers say is true. Quality is poor: sizing is NOT as shown on their website, items have no tags to indicate material or how to clean…. I received on item that isn’t even the same colors as shown on their website and they told me to pay to ship it back to China and THEN they’d refund the price of the sweater. One item didn’t ship for 3 weeks and they wouldn’t let me cancel the order. One item arrived damaged and this was the only piece they said they’d refund. Absolute worst experience - do NOT purchase from this company.

UPDATE: Gusaino reached out to me and agreed to refund the cost of two sweaters (one visibly damaged, the other defective as it's not the same colors as on their website)... BUT ONLY if I delete this review. I've been refunded for one sweater but not the second. Zero stars.

January 5, 2023
Unprompted review
Gusaino logo

Reply from Gusaino

Dear Marcella,

We sincerely apologize for the unsatisfactory experience you had with our products and services. Your feedback is crucial to our improvement, and we deeply regret any inconvenience caused.

We acknowledge the issues raised, and we are actively working to enhance our product quality, shipping processes, and customer service. Regarding the damaged and defective items, we appreciate your patience, and we're committed to addressing these concerns promptly. Please share your order details at info@gusaino.com, and we will ensure a full and fair resolution for the remaining refund.

Regarding our request to delete the review, we want to assure you that we value honesty and transparency. We have taken note of your concerns and will work diligently to earn back your trust. Your feedback is instrumental in our commitment to providing a better experience for our customers.

Thank you for your understanding, and we look forward to rectifying this situation to your satisfaction.

Best regards,
Patrick

Rated 5 out of 5 stars

Love my new handbag

I purchased a handbag from this site. It was a great price. I received the bag in a reasonable amount of time and the bag looked amazing. I would purchase from this site again.

February 23, 2022
Unprompted review
Gusaino logo

Reply from Gusaino

Thank you so much for your positive review! We're glad to hear that you had a good experience with our store and that you were happy with your purchase. We hope you'll continue to shop with us in the future. If you have any questions or concerns, please don't hesitate to reach out to us. Thank you again for your kind words!

Best regards,
Patrick

Rated 1 out of 5 stars

Beware returns

Refunding/returns policy not fit for purpose.

Sending article back to China that I was supposed to pay for is ridiculous.
On a relatively inexpensive item this was not financially viable.

November 1, 2022
Unprompted review
Gusaino logo

Reply from Gusaino

I'm sorry to hear that you were dissatisfied with our refund and return policy. We strive to make the process as easy and convenient as possible for our customers, and we apologize if that wasn't the case in your situation. If you would like to discuss your experience further, please don't hesitate to reach out to us at info@gusaino.com and they will help you find a solution. We value your feedback and would be happy to see if there is anything we can do to improve the process for future customers. In the meantime, we apologize for any inconvenience you may have experienced.

Best wishes,
Patrick

Rated 1 out of 5 stars

Poor poor quality and liers. Be careful!

Poor poor quality and liers. Be careful!!!!
Poor quality, overpriced. Ehen you buy the return policy is you can return it, bit now They tell to me that its only posible with product defects and you have to send to another county at your own expense. Never ever again. I will also make a post on social networks to warn other people that these are scammers.

October 19, 2022
Unprompted review
Gusaino logo

Reply from Gusaino

I'm sorry to hear that you were disappointed with the quality of the product you received and that you had a negative experience with our return policy. We strive to provide high-quality products and excellent customer service, and we apologize if we didn't meet those standards in your case. If you would like to discuss your experience further, please don't hesitate to reach out to us at info@gusaino.com and they will help you find a solution. We value your feedback and would be happy to see if there is anything we can do to resolve this issue to your satisfaction. In the meantime, we apologize for any inconvenience you may have experienced.

Best regards,
Patrick

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look