Interest Pod Reviews 

262
•
TrustScore 4 out of 5

3.8

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Considering 40 reviews, reviewers had a great experience with this company. Customers frequently praise the exceptionally fast delivery service and the remarkable ease of navigating the ordering process for personalized items. Many buyers also express satisfaction with the wonderful product quality, noting that the fabric feels comfortable and the transferred pictures look amazing. Some people were dissatisfied with delayed shipments, missing packages, and a lack of helpful responses from customer support teams when trying to resolve issues. Other consumers additionally noted receiving items featuring unexpected design differences, such as incorrect colors or a disappointing print quality compared to online previews.

What people talk about most

Product

Reviewers highlight positive aspects of product quality, noting that custom items feature high-grade... See more

Order

Customers consistently note positive experiences with order processes, highlighting easy navigation, fast... See more

Delivery service

Reviewers mention positive feedback about delivery service, noting that orders arrive on time and shipping is... See more

Website

People report ambiguous experiences with website, as some customers found the platform easy to navigate and... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

Love my shirt!!! I am my kiddos biggest fan ❣️ nice quality material and super fast shipping. PS already ordered another shirt.

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

The T-shirt I ordered was exactly what I wanted. High quality fabric and beautiful transfer of the picture. I would recommend interest pod to anyone.

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Easy ordering process. Product received in a timely manner. Exactly the size I wanted. This is not a three dimensional product. Flat, but looks three dimensional.

Rated 5 out of 5 stars

my order was received and delivered quickly. The shirts i had made are for a special time for our family as we spend a week together cheering on my 7 yr old grandson. I am so excited to share the shi... See more


Company details

  1. Clothing Store
  2. also in
  3. Decoration and Interior Design Store
  4. Poster Store
  5. Quilt Shop

Written by the company

We created InterestPod with one purpose in mind: Make Your Loved Ones Feel Special At Interest Pod we believe that personalization is the most powerful way to express your love to the person you honor and your personal characteristics as well. From birthdays and anniversaries to holiday gifts, we're your number one personalization destination where you can find one-of-a-kind products in high quality with unique designs.


Contact info

3.8

Great

TrustScore 4 out of 5

262 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 22% of negative reviews

Typically takes over 1 month to reply

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.8

All reviews

(262)

39 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 3 out of 5 stars

I placed on an order on April 30th

I placed on an order on April 30th, DS135614. I didn’t receive any text confirmation. I did call and email multiple times with no success at all, only to be charged on my card.

Update:
Apparently this site seems to be the way to reach customer service. Put your email in the order if you want to be able to track things is the trend I’m seeing.

April 29, 2024
Unprompted review
Interest Pod logo

Reply from Interest Pod


Dear Customer,

We sincerely apologize for the inconvenience you experienced with your recent order DS135614. After reviewing your case, we can confirm that your order was successfully delivered on May 9, 2024. You can track your order using the following link:
https://www.ups.com/track?loc=en_US&tracknum=1Z1F995RYW97453903&requester=ST/trackdetails

We understand your frustration and ask for your understanding. Here are a few points to clarify the situation:

It appears that your email address was not provided when placing the order. Consequently, you did not receive the order confirmation email or the tracking number from our system.
Our SMS system experienced technical issues, preventing the successful delivery of SMS notifications regarding your order confirmation and tracking details. We have since resolved these issues.
We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused and appreciate your patience. We hope your purchase brings joy this Mother's Day.

Thank you for your understanding and support.

Best regards,
InterestPod Service

Rated 1 out of 5 stars

Ordered mothers day gift was supposed…

Ordered mothers day gift was supposed to be here by mothers day ans it wasn't even shipped yet. I won't shop here anymore They lie about shipping times

May 12, 2024
Unprompted review
Interest Pod logo

Reply from Interest Pod

Dear Customer,

We are very sorry for the negative experience you had.

Please contact our customer service department so we can assist you further. You can reach us at support@interestpod.co.

Thank you for your understanding.

Best regards,
InterestPod Service

Rated 1 out of 5 stars

Worst Customer Service

By far the worst experience I ever had when it comes to ordering something online . Their response time to your email is beyond unprofessional. Days later on just an update on an order that was placed almost 2 weeks ago . At this point either ship my order or give me my refund . Either way I’ll never order from this website again & I highly recommend others don’t either . People need to learn the importance of customer service when trying to run a successful business.

April 22, 2024
Unprompted review
Interest Pod logo

Reply from Interest Pod

Dear Customer,

We are very sorry for the negative experience you had.

During the peak Mother's Day season, 97% of our customers receive their orders on time. However, despite our factory's increased efforts, 3% of orders, unfortunately, do not make it in time. We apologize for this delay and any inconvenience it has caused.

Please contact our customer service department at support@interestpod.co. We will assist you with a partial or full refund for your order.

Once again, we sincerely apologize for your experience.

Best regards,
InterestPod Support

Rated 1 out of 5 stars

True definition of a SCAM!

Same thing is happening to me. I purchased on May 7, haven’t received any emails, texts or anything. Attempted to call several times but no answer. Did as you say and emailed your support team and still no response. Paid $90 extra for 2-day turnaround and this is the service?!?! I’ve never had such a bad experience with any company!

May 7, 2024
Unprompted review
Interest Pod logo

Reply from Interest Pod

Dear Customer,

We are very sorry for the negative experience you had.

During the peak Mother's Day season, 97% of our customers receive their orders on time. However, despite our factory's increased efforts, 3% of orders, unfortunately, do not make it in time. We apologize for this delay and any inconvenience it has caused.

Please contact our customer service department at support@interestpod.co. We will assist you with a partial or full refund for your order.

Once again, we sincerely apologize for your experience.

Best regards,
InterestPod Support

Rated 1 out of 5 stars

Avoid them at all cost!

I will never use this company again. Items were ordered Apr 26th with the understanding that orders ship in six days.As of May 10th, there has been zero movement. When I contacted the company, they said it was too late to cancel the order or get a refund. Absolute garbage! I am expecting that the product will be trash as well!

April 26, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

My husband placed an order on May 3…

My husband placed an order on May 3 under Frank Espinoza in Tampa Florida and got no confirmation or tracking and we were charged $71.98 on May 6th... is this a scam because I'm starting to think it is !!! I'm beyond upset!

May 3, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I placed an order on April 28th

I placed an order on April 28th. The order # was DS134206 it’s been 10 business days and I haven’t received any update besides my order was placed. No one answered the phone number provided either after calling repeatedly. Don’t waste your money or time with this company.

April 28, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

My name is Kelsea Webb and I placed an…

My name is Kelsea Webb and I placed an order for the mothers day canvas with the puzzle pieces undee the name amy gazaille! I know I placed my email when ordering but I didn't actually make an account!!! They charged my account but no confirmation help please!!!

May 9, 2024
Unprompted review
Interest Pod logo

Reply from Interest Pod

Please send your request to our support email support@interestpod.co. Thank you!!

Rated 1 out of 5 stars

I am having the same exact problem as…

I am having the same exact problem as everyone else! My tracking order is DS140626. Please get back to me about my order. I have plugged it into your website and it just says order not found. I will change my review once I am contacted and it’s delivered.

James

May 7, 2024
Unprompted review
Interest Pod logo

Reply from Interest Pod

Dear Customer,

Thank you for reaching out to us regarding your order with Order ID: DS140626. We sincerely apologize for any confusion or inconvenience you've experienced.

Upon checking your order, we see that it was placed recently, and you've selected our 2-day shipping method. Please rest assured that your order is currently in the production phase. Our team is diligently working to ensure that your product meets our high standards of quality before it is dispatched.

As our products are custom-made, we have a meticulous approval process in place to prevent any errors and to deliver the best possible outcome to you. We appreciate your patience and understanding in this regard.

Given that your order was placed only yesterday, it's normal for the tracking information not to be available immediately. Typically, it takes 1-3 days for production to be completed before your order is shipped out. We kindly ask for your patience during this time.

Rest assured, once your order is ready for shipment, we will promptly send you an email and SMS notification with the tracking details. Please feel free to reach out to us if you have any further questions or concerns in the meantime.

Thank you for your understanding and cooperation.

Best regards

Rated 1 out of 5 stars

SCAM

Placed an order on May 8. No confirmation, no tracking number, no sign of anything happening other than my credit card was charged. Nothing but a complete scam.

May 1, 2024
Unprompted review
Interest Pod logo

Reply from Interest Pod

Dear Customer,

We sincerely apologize for any confusion and inconvenience you experienced with your recent order.

Upon reviewing our records, we found that your order was indeed placed on April 30th, and we're pleased to inform you that your Canvas has been successfully shipped to you on May 8th. The total production and shipping time for your order was 8 days.

We also noticed that your email was not provided during the ordering process, which unfortunately resulted in the confirmation email not being sent to you. Consequently, you didn't receive the tracking information via email. We acknowledge this oversight and are committed to rectifying it.

Your feedback is invaluable to us, and we are already taking steps to improve our communication channels. Specifically, we will enhance our SMS notification system to ensure that you receive important updates directly to your phone number in the future.

Once again, we apologize for any frustration this may have caused and appreciate your understanding. Should you have any further concerns or require assistance, please don't hesitate to reach out to us directly.

Thank you for bringing this matter to our attention, and we look forward to serving you better in the future.

Best regards,

Rated 5 out of 5 stars

I placed an order on May 2nd

I placed an order on May 2nd, haven't received a confirmation email or anything. My account was charged. Tried calling their number and it rang for 30 minutes before I hung up.

Update: package did arrive in a timely manner, product is good! I don't see any quality issues, the canvas feels good, the colors are very good. My original rating was because I had no way of tracking and was worried it was not legit, but in my case it was legit.

May 1, 2024
Unprompted review
Interest Pod logo

Reply from Interest Pod

Dear Matt Howell,

We deeply apologize for the inconvenience you've encountered with your recent order.

Upon reviewing our records, we confirm that your order was placed on May 2nd for a Canvas. We're pleased to inform you that your item was shipped on May 6th, and it is currently on track for delivery today, May 9th, by 7:00 P.M. You can track your package using the following tracking number: Tracking Number:
https://www.ups.com/track?loc=en_US&tracknum=1Z1F995R0294161037

We understand your frustration regarding the lack of confirmation emails and the difficulty in reaching us by phone. We acknowledge that there was an oversight in not providing your email address during the ordering process, which resulted in the confirmation email not being sent to you. We apologize for this inconvenience and assure you that we are working on improving our communication channels.

Your feedback regarding our phone support is also noted, and we will take steps to ensure that our customer service lines are more readily accessible to assist you in the future.

Thank you for bringing these issues to our attention, and we appreciate your patience and understanding. If you have any further questions or concerns, please feel free to contact us directly.

Best regards,

Rated 1 out of 5 stars

Cheaply made and overpriced

Cheaply made and way overpriced. I do not recommend these products. The item I received was not worth a fourth of what I payed for it. Complete scam!

May 7, 2024
Unprompted review
Interest Pod logo

Reply from Interest Pod

Dear Customer,

We're truly sorry to hear about your disappointment with the Canvas product you received. Your feedback is invaluable to us, and we genuinely appreciate you bringing your concerns to our attention.

We want to address your points regarding our products:

Our products are manufactured in the US with a focus on maintaining high-quality standards. We strive to ensure that each item we produce meets or exceeds our customers' expectations in terms of craftsmanship and durability.
It's disheartening to hear that your experience did not align with the positive feedback we've received from numerous satisfied customers. Our products have consistently ranked highly on Google and have garnered over 100 positive reviews, which reflect the overall satisfaction of our customers with their purchases.
We understand that every customer's experience is unique, and if you feel that the product you received falls short of your expectations, we encourage you to reach out to our customer service department at support@interestpod.co. Our dedicated team is committed to addressing any concerns you may have and finding a satisfactory resolution to your issue.
Once again, we apologize for any inconvenience this may have caused you, and we appreciate the opportunity to make things right. Your satisfaction is our top priority, and we're here to assist you in any way we can.

Thank you for your understanding and for giving us the chance to improve.

Best regards

Rated 1 out of 5 stars

5Z100KNOI is my confirmation number

5Z100KNOI is my confirmation number

I have not received a confirmation email saying that my order was received and I chose the 2 day shipping option.

Please help

May 5, 2024
Unprompted review
Interest Pod logo

Reply from Interest Pod

Dear Customer,

Thank you for reaching out to us regarding your order. We understand your concern about not receiving a confirmation email for your purchase with the confirmation number 5Z100KNOI.

We'd like to clarify a few points:

Our Order ID codes typically start with the characters "DS," not "5Z." It's possible that there might have been a misunderstanding or an error in the confirmation number provided.
We recommend checking your email inbox, including your spam or junk folders, to see if the confirmation email might have been redirected there. The email should contain details about the store from which you made your purchase.
If you're still unable to locate the confirmation email or if you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out to our support department via email. Our team will be more than happy to assist you in locating the store where you made your purchase and provide any necessary guidance.
Once your purchase has been successfully processed, we would greatly appreciate it if you could take a moment to leave us a review. Your feedback is valuable to us and helps us improve our services for future customers.
Thank you for your patience and understanding. We're here to help resolve any issues you may encounter with your order.

Email: support@interestpod.co

Best regards

Rated 1 out of 5 stars

No way to track my order, and no confirmation of order/payment sent via text/email

Just ordered a product from their website. No order/payment confirmation email, no text message confirmation - NOTHING received. I am unable to track my order. I need them to confirm and to allow me to track my order. The only way I can see my order number was that I was smart enough to snap a pic on the website as I paid for it.

My order number from your website is: DS137581
My confirmation number is: KQE3PY3C1

I tried calling the 216 number online for support - no answer, no voicemail.

So I emailed their support email today (5/3/2024). Let's see if they respond. So far, very fishy!!

May 3, 2024
Unprompted review
Interest Pod logo

Reply from Interest Pod

Dear Maziar Sadree,

We sincerely apologize for the inconvenience you've experienced:

We have received your order, and you have selected the 2Days shipping option. Therefore, after production, which takes one day, you should receive your shipment within two business days.

You have just placed your order without providing an email address, which is why you haven't received a confirmation email from our system. We deeply regret this inconvenience and will improve by confirming orders via phone number in the future.
As we are currently experiencing a high volume of inquiries, our response time may be slightly delayed. We truly appreciate your understanding.
Once again, thank you for your patience, and we are committed to enhancing our services to ensure the best possible experience for our customers.

Warm regards,

Rated 1 out of 5 stars

They take great picutes but sell junk

They take great picutes but when you get the product is really cheap and way over priced. Wouldn't do business with this place ever.

May 2, 2024
Unprompted review
Interest Pod logo

Reply from Interest Pod

Dear Ty McInturff,

We sincerely apologize for your disappointment with the product you received. It's disheartening to hear that it didn't meet your expectations despite the quality of the product images and perceived pricing.

The item you purchased, the "Puzzle Canvas: Mom You Are The Piece That Holds Us Together Personalized Canvas Gift For Mother Grandma," is one of our best-selling products, often chosen as a heartfelt gift for occasions such as birthdays, Christmas, and especially Mother's Day.

Here are some key points about the product:

This product has sold nearly 20,000 units and has garnered numerous positive reviews and feedback from satisfied customers.
We take great care to provide clear descriptions and detailed information about the product to accurately represent its features.
Our pricing is carefully balanced to remain competitive in the market while ensuring the quality and value of our offerings.
We understand the importance of transparency and ensuring that our customers have all the necessary information before making a purchase. Your feedback is invaluable to us, and we are committed to improving our communication to enhance your shopping experience.

Thank you for bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to serve you better in the future.

Warm regards,

Rated 5 out of 5 stars

My order of Puzzle Canvas Mom You Are…

My order of Puzzle Canvas Mom You Are The Piece That Holds Us Together Personalized was just it says in the website when I placed my order it was delivered in a timely fashion and it's beautiful I couldn't be any happier. Thank you interestpod I appreciate it

April 26, 2024
Unprompted review
Interest Pod logo

Reply from Interest Pod

Dear Orlando Gonzalez,

Thank you so much for your kind words and for taking the time to share your positive experience with us! We are thrilled to hear that your order of the "Puzzle Canvas: Mom You Are The Piece That Holds Us Together Personalized" exceeded your expectations and arrived in a timely fashion.

Your satisfaction is our top priority, and we are delighted that you are pleased with your purchase. It brings us great joy to know that our product has brought you happiness.

On behalf of the entire team at [InterestPod], we sincerely appreciate your support and feedback. If you ever need anything else or have any further inquiries, please don't hesitate to reach out to us.

Thank you once again for choosing us for your purchase. We look forward to serving you again in the future!

Warm regards,

Rated 5 out of 5 stars

Great product

Great product! Nice, cool material. I would recommend it to others.
One suggestion: You should offer it for females also, with the buttons on the other side and a bit shorter in length.

April 1, 2024
Unprompted review
Interest Pod logo

Reply from Interest Pod

Dear Fred R,

Thank you for your positive feedback regarding our product! We're thrilled to hear that you're satisfied with the quality and material of the item, and we appreciate your recommendation to others.

Your suggestion to offer a version tailored for females with adjustments such as buttons on the other side and a slightly shorter length is truly valuable. We are always looking for ways to improve and cater to the diverse needs of our customers, and your input helps us in this endeavor.

We will certainly take your suggestion into consideration as we continue to expand our product offerings and strive to provide options that meet the preferences of all our customers.

Once again, thank you for your feedback and for choosing us. We look forward to serving you again in the future!

Warm regards

Rated 5 out of 5 stars

Amazing quality across the board

Amazing quality across the board and Amazing service. I created this shirt to wear of my girlfriend and she loved it so much and her fam said they want versions of it too, and even other ppl said they would look into them as well

March 21, 2024
Unprompted review
Interest Pod logo

Reply from Interest Pod

Dear Adrian Dowell,

Thank you so much for your wonderful feedback! We are thrilled to hear that you are pleased with the quality of our products and the service you received.

It brings us immense joy to know that the shirt you created for your girlfriend was loved by her and her family. We're delighted that others have expressed interest in our products as well based on your recommendation.

Your satisfaction is our utmost priority, and we are grateful for the opportunity to serve you. If you or anyone else has any further inquiries or needs, please do not hesitate to reach out to us.

Once again, thank you for choosing us and for your kind words. We look forward to continuing to provide you with excellent products and service in the future.

Warm regards

Rated 5 out of 5 stars

I received my second military service…

I received my second military service poster and it looks great hanging in my office. Interest Pod, certainly out did themselves with this one. The quality and look of it has people in awe! Another great job, Interest Pod.

March 21, 2024
Unprompted review
Interest Pod logo

Reply from Interest Pod

Dear Darren Skinner,

Thank you so much for your fantastic feedback! We are thrilled to hear that you received your second military service poster and that it looks great hanging in your office.

At Interest Pod, we strive to deliver exceptional quality products, and we are delighted that we could exceed your expectations once again. Knowing that our poster has left people in awe is truly rewarding for us.

Your satisfaction is our utmost priority, and we appreciate your continued support and trust in our products and services.

If you ever need anything else or have any further inquiries, please do not hesitate to reach out to us. Once again, thank you for choosing Interest Pod.

Warm regards,

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look