WRE 18-55 zonder batterij
Op 16 mei bestelde ik de WRE 18-55 via de officiële Kärcher shop.
Produkt kwam snel aan.
Direct na openen pakket zag ik een gebruikte handleiding. Niet in plastic verpakt en de eerste pagina helemaal strak tegen de rug gevouwen. Het geheel van de onderdelen was vreemd verpakt. Enkel één buis was verpakt in plastic. Op diverse onderdelen waren beschadigingen. Meteen bij de eerste mogelijkheid hun klantenservice gebeld. Mij werd aangeraden foto's te maken en op te sturen. Dan verwacht je een retourticket. Dus wederom gebeld. In eerste instantie zou ik deze zelf moeten betalen en ik zou later de keuze krijgen of een nieuw artikel of ik zou gecrediteerd worden en gemaakte retourkosten (€16.50 ) terug ontvangen.
Niets is minder waar.
Omdat Kärcher geen kosten had gemaakt voor retourzending schreef Kärcher in een mail, kunnen zij dit volgens hen achteraf niet crediteren. Deze kosten zouden voor mij zijn. Dit is van de zotte. Je koopt een nieuw produkt wat beschadigd bleek. Ik stuurde hen netjes foto's op zoals mij door klantenservice Kärcher aangeraden werd. Dit bleek onjuiste informatie. Want doordat ik foto's gestuurd had en passend formulier had moeten invullen, overigens met hulp van.klantenservice, moest ik in eerste instantie zelf zorgen voor kosten retour zenden.
De hele bundel moest terug. Dus het apparaat en de borstelstrip die ik los had bijbesteld. Twee dozen. Goed voor á €8.25 elk verzendkosten.
Karcher steekt geen hand in eigen boezem en laat klanten betalen voor retourzending van een beschadigd product. Dit is een zeer slechte zaak. Ik raad af om via hun webshop te kopen. Wilt u toch een Kärcher produkt ga dan naar een reguliere winkel. Zelf zal ik nooit meer iets aanschaffen van Kärcher omdat ik de service bijzonder slecht vind.
Als klantenservice mij als klant onjuiste informatie geeft dan horen zij dit intern op te lossen. En mij geheel schadeloos te stellen. Ik heb immers nergens schuld aan.



