Lezze Design Reviews 

48
•
TrustScore 3.5 out of 5

3.3

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

The Peacock set I have ordered arrived promptly, well packaged, and in very good condition. It exceeded my expectations in both quality and design.

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Products arrived promptly (really quickly, actually, especially versus what I'd read in the comments and reviews - I was concerned it would take a long time to get the product but was willing to w... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

I have purchased several items from Lezze Design in the past. The products were great and the customer service was excellent. This time however I was deeply disappointed because the product arrived da... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

As of today, it's been 48 days since I ordered the product from Lezze Design. However, they are yet to be delivered. I tried contacting Lezze support, but instead of helping, they started g... See more

Company replied

Company details

  1. Interior Designer

Written by the company

Home decor brand that offers a wide range of handmade decorative objects and wall clocks, wall art inspirations, royal bedding sets, and more.


Contact info

3.3

Average

TrustScore 3.5 out of 5

48 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.3

All reviews

(48)

0 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Sparkling lights

Arrived quickly in appropriate amount of packaging. The lights were up and working quickly. They twinkle beautifully and I have received many compliments. I am super pleased with these lights, they bring a twinkle of happiness and joy into these grey days!

November 2, 2022
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I can't believe i paid so much for…

I can't believe i paid so much for these items! It looked so nice online and in reality it's so cheaply made. I wish i could return them.

August 29, 2022
Lezze Design logo

Reply from Lezze Design

Hi Ali,

Thank you for your feedback. Kindly note that we provide a 30-day return guarantee if you are not satisfied with your purchase.

Our team will reach out to you as soon as possible.

Rated 1 out of 5 stars

I ordered 2 items and they gave me a…

I ordered 2 items and they gave me a code for 10% off discount but it did not work. They said it will send in my account in few days. But it's already 4 weeks and I have not received my refund for discount.I asked them 3 times but still no answer from them. I am not happy with them.It took them 3 weeks to deliver my orders. I will not recommend this company to my friends. Their service to the customers are not good.

July 15, 2022
Lezze Design logo

Reply from Lezze Design

Hi Jeniveve,

Thank you for your feedback. Kindly note that you have got the refund for your 10% DISCOUNT in JUNE 13 right after your first request. Please check your emails and your bank account.

Our Customer Support Team has replied promptly to your request via the live chat. We strive for your satisfaction and we believe that we have done our best for it. We feel truly sorry to see that you are still unsatisfied.

Please do not hesitate to reach out to our Customer Support again if you have any further questions and requests. We will be happy to assist you again.

All the best,
Lezze Design Customer Support

Rated 5 out of 5 stars

Two beautiful sets as ordered

I ordered two beautiful decorative pieces and 3 bedding sets for my parents and had a little caution that they might not look exactly the same, but I was wrong all sets are extremely beautiful and made with quality materials and fabrics same as for the embroidery and on top the cotton is so soft. Each cale well packed to avoid any damage during the shipping. Thank you and surely I will be buying more

July 14, 2022
Unprompted review
Lezze Design logo

Reply from Lezze Design

Hi Saad !

Thank you for spreading the word. We are pleased to know that you have enjoyed your experience with Lezze Design!

Rated 1 out of 5 stars

Please don’t buy

Quality is average compared to the price that you pay for it. Return process is horrible. I didn’t like one of the products and tried to return it and return address was of Paris, France and charges for shipping back were >60% of the product price.So, please don’t waste your money until and unless you are absolutely sure that you want the product.

July 14, 2022
Lezze Design logo

Reply from Lezze Design

Hi Navneet,

Thank you for your feedback. Kindly note that the shipping fees depend on your product size and weight. Oversized products as you mentioned can be expensive to return knowing that we provide Free Shipping worldwide on all our collections regardless of their dimensions.

We are also seriously considering your review for more flexibility in the future when it comes to the return address.

Thank you again for giving us opportunities to grow and have an excellent day!

Hannah,
Lezze Design Customer Support

Rated 1 out of 5 stars
Lezze Design logo

Reply from Lezze Design

Hi Menchie!

Thank you for your feedback. Your parcels have arrived at your location 10 working days after you have placed your order and are being processed locally before doorstep delivery (expected in 1-4 days depending on the local USPS). As explained with further details, processing took longer than expected and again we apologize for the inconvenience caused.

Our team will reach out to you again as soon as you receive your orders.

Rated 5 out of 5 stars

Best Product Purchased Online

Best product purchased, great quality, and according to the details. Great customer service from the company as well. Would totally recommend.

July 7, 2022
Lezze Design logo

Reply from Lezze Design

Hi Aman !

Thank you for spreading the word. We are pleased to know that you have enjoyed your experience with Lezze Design!

Rated 4 out of 5 stars

Beautiful decoration pieces

These are beautiful decoration pieces. I very much like them. I put one on my piano and another in my decor shelf. The only thing I would have loved to be improved is that the bottoms of these are rough and without anything underneath them, they will scratch polished surfaces like a piano.

July 7, 2022
Lezze Design logo

Reply from Lezze Design

Hi Esne!

Thank you for sharing your experience with us and especially for giving us opportunities to grow! We will definitely consider improving this aspect during the crafting process!

Have an excellent day.

Hannah,

Rated 1 out of 5 stars

Product came broken and you dont want to take ownership

I purchased 2 items(swan set and galloping horses), Galloping horses was good and I decided to keep that.
Swan set - came broken and the quality is really really bad - not worthy to be kept as a decorative item at any home, very bad painting and the overall look of the product was not worth the money I paid. So I decided to return it. When I reached out to customer service, they were willing to issue a refund but refused to give me a return label, stating the I have to pay for the return shipment. The cost of the return shipment from US to France is as good as the cost of the product. In what way, is this fair? Return just because the product is broken and of bad quality. I am returning without a reason. So why should pay for return shipment? When I questioned this, I did not get any proper response. I want a refund for the swan set.

July 7, 2022
Lezze Design logo

Reply from Lezze Design

Hi Mini,

Thank you for your feedback. Please note that every damaged item is replaced or a full refund is issued at your convenience. Kindly note that your received product was not damaged but you have mentioned that you did not like it. In this case, we issue the full refund after you initiate the return - as mentioned on our Return Policy.

Regarding the Return, please note that the shipping fees depend on your product size and weight. Oversized products as you mentioned can be expensive to return knowing that we provide Free Shipping worldwide on all our collections regardless of their dimensions.

Finally our return address is the same for all orders. However, we are seriously considering your review for more flexibility in the future regarding the return address.

Thank you again for giving us opportunities to grow and have an excellent day!

Hannah,
Lezze Design Customer Support

Rated 4 out of 5 stars

Would order from them again

Products arrived promptly (really quickly, actually, especially versus what I'd read in the comments and reviews - I was concerned it would take a long time to get the product but was willing to wait).

In-box packaging was great, kept everything very safe. The box itself was pretty flimsy and was bashed up when it arrived. Contents were undamaged because the in-box packaging was great.

I would definitely order from them again.

July 7, 2022
Lezze Design logo

Reply from Lezze Design

Hi Angie!

Thank you for sharing your experience with us and especially for giving us opportunities to grow! We will definitely consider improving the outer package especially that the parcels are handled locally before doorstep delivery.

Have an excellent day!

Hannah,
Lezze Design Customer Support

Rated 1 out of 5 stars

Please beware

Please beware. This company is not from USA. They ship all their stuff from China. I attempted returning something that I bought as it did not match with rest of my decor and they asked me to ship it to a place in Paris, France and the cost of shipping was almost 60% of the price of the product. So, it is not worth ordering stuff from them until you know 100% that you will be pleased with the product.

July 7, 2022
Unprompted review
Lezze Design logo

Reply from Lezze Design

Hi Nav,

Thank you for your feedback. Kindly note that our company is based in the US and we have warehouses worldwide including the US which helps us manage the stocks efficiently and provide faster shipping to our customers depending on their location.

However, we can run out of stock on a specific item and ship it from another warehouse. This was obviously your case and we truly apologize for the inconvenience caused although the delivery time frame was respected. In addition, all our products are manufactured following the same standards regardless of the storage warehouse.

Regarding the Return, please note that the shipping fees depend on your product size and weight. Oversized products as you mentioned can be expensive to return knowing that we provide Free Shipping worldwide on all our collections regardless of their dimensions.

Finally our return address is the same for all orders. However, we are seriously considering your review for more flexibility in the future when it comes to the return address.

Thank you again for giving us opportunities to grow and have an excellent day!

Hannah,
Lezze Design Customer Support

Rated 5 out of 5 stars

I was missing one of my items and one…

I was missing one of my items and one was broken. I was sent both items quickly and the person was very kind and helpful to resolve the issues. They always respond back to me and letting me know when should I receive them. I love my items.

March 28, 2022
Unprompted review
Lezze Design logo

Reply from Lezze Design

Hi Arlene!

We're so happy to hear that you're loving it. We will always be up to your expectations!

Rated 5 out of 5 stars

Verry satisfied

Verry satisfied, good job and correct company. Before, I didn't have to much trust, but now they convince me that they are the best. Thanks!

March 25, 2022
Unprompted review
Lezze Design logo

Reply from Lezze Design

Hi Anisoara!

Thanks for the kind words. Please let us know how we can continue to be of service.

Rated 5 out of 5 stars

Great quality!

I recently ordered peacock dancers and the swan set. I’m soo happy with my purchase and how fast the delivery was, the quality and the details are just amazing. Thank you Lezze design! I’ll definitely buy again!

March 25, 2022
Unprompted review
Lezze Design logo

Reply from Lezze Design

Hi Maha!

We're so happy to hear that you're loving it! Thank you for sharing.

Rated 1 out of 5 stars

Piece of junk

Piece of junk. Cheap materials. It doesn't look anything like in the pictures.

February 21, 2022
Lezze Design logo

Reply from Lezze Design

Hi Patricia!

We feel truly sorry to hear that you didn't like your product especially this one which is quite popular and fully handmade from quality resin.

Please note that we are offering a 30-day return guarantee if you are not satisfied with your purchase.

Rated 2 out of 5 stars

Product was great, but no delivery updates

Product was great, however there was no communication/updates on shipment and delivery .

February 21, 2022
Lezze Design logo

Reply from Lezze Design

Hi Prashant!

Thank you for sharing your review with us! please note that we are providing the tracking information for every order.
We have also noticed that some of our emails were landing in spam. If it was your case, we truly apologize for the inconvenience caused!

For your information, we are applying new rules in order to avoid any email to land in spam.

Rated 5 out of 5 stars

Beautiful bedding

Beautiful bedding, fabric is pure luxury.

February 16, 2022
Lezze Design logo

Reply from Lezze Design

Hi Samera!

Thank you for spreading the word. We are pleased to know that you have enjoyed your experience with Lezze Design!

Rated 1 out of 5 stars

Horrible product

Horrible product, cheap quality, smells, scratches and colors are completely off. More importantly, horrible service. No satisfaction guaranteed. Do not purchase from here.

February 11, 2022
Lezze Design logo

Reply from Lezze Design

Hi Uttara!

We feel truly sorry to hear that you didn't like your product especially this one which is quite popular and fully handmade from quality resin.

Please note that we are offering a 30-day return guarantee from the delivery date if you are not satisfied with your purchase.

Rated 1 out of 5 stars

Not the expected quality and not happy

I ordered a Peacock Dancers Decorative Set and the quality was not as promised. The weight of each was mentioned approx 3 lbs/1.4 kgs each but each piece was hardly 500 gms. The pieces were supposed to be heavy to make them stand but they are so light weight.

February 10, 2022
Lezze Design logo

Reply from Lezze Design

Hi Vangala,

We feel really sorry to hear that you didn't like your product especially the Peacock dancers set which is much appreciated by our customers. The product is quite heavy as mentioned and fully handmade. The weight can be slightly different (+/-5%) and we are now highly considering this aspect to match with the description as much as possible.

Please also note that we are offering a 30-day return guarantee from the delivery date if you are not satisfied with your purchase.

Rated 4 out of 5 stars

The sculptures are beautiful

The sculptures are beautiful, the company was responsive when I asked questions about the status of the order. The only reason I am taking a star away is because it took forever to get it, almost 3 months. Other than that, the art is stunning and the customer service is responsive.

February 6, 2022
Lezze Design logo

Reply from Lezze Design

Hi Kristina!

Thank you for spreading the word. We are pleased to know that you have enjoyed your set!

Please note that your delivery took 15 days (January 17 - February 2). However, this is a way longer than our usual shipping times as the processing took longer than expected and we truly apologize for this inconvenience.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look