moneymotion.io Reviews 98

TrustScore 2 out of 5

2.2

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 115 reviews, most reviewers were unhappy with their experience overall. Many people encountered significant issues with payments, including delays, rejections, and funds being held or locked without clear explanation. Customers frequently reported that their security deposits were not refunded as promised, and some even claimed that funds were not accessible or accounted for in their accounts. The customer service was widely criticized for being unresponsive, with many emails and support tickets going unanswered for extended periods. Some people were dissatisfied with the response times from support, noting that it was often difficult to get a timely or helpful reply, even when live support was available. Conversely, a small portion of people were satisfied with the service, particularly those who received crypto payouts on time. These customers appreciated the unique service offered, especially when other payment gateways had failed them, and noted that issues were eventually resolved with patience.

What people talk about most

Payment

Many customers express significant dissatisfaction, citing issues such as delayed payouts, with some... See more

Customer service

Consumers find customer service to be negative, with many reporting non-existent or useless support.... See more

Response time

Clients share negative opinions on response time, with many reporting long waits for replies, sometimes... See more

Refund

Reviewers express strong dissatisfaction regarding refunds. Many customers report not receiving payouts or... See more

Service

Users describe ambiguous interactions with service. Many customers report extremely negative experiences,... See more

Reviews shaping this summary

Rated 2 out of 5 stars

I've been trying to make an account on the moneymotion.io website for days now. Every time I register it says "unauthorized access". I never receive an email from them, and I can't log into the crea... See more

Company replied

Rated 2 out of 5 stars

money motion doesn't approve me? Im not to sure about it but ive contacted and emailed and all but no responce? ive contacted them on my email but they not responding? Hoping that they contact me so... See more

Company replied

Rated 2 out of 5 stars

2 of my customers who purchased with moneymotion through my sellhub.cx store were charged for a transaction but never received the product, and I never got the money. I've never experienced anythi... See more

Rated 3 out of 5 stars

I contacted them repeatedly but my account was closed without explanation. They said my money would be returned later, yet now my account no longer exists. It feels intentional, like they're silencin... See more


Company details


Contact info

2.2

Poor

TrustScore 2 out of 5

98 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 56% of negative reviews

Typically replies within 1 month

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Terrible

Terrible. They hold $120 as a security deposit that they only release six months after you stop using their services. After dealing with their payment gateway being down for over three weeks, they then moved the website to a “V2” that has no real changes, just to make you lose the $120 that were deposited on V1. It’s been over three months and they still haven’t paid me. Now I have to deal with days without support responses or extremely poor replies because, out of nowhere, they just stopped paying me. I currently have over $500 that they refuse to pay.

Simply stay away from Sellhub and Moneymotion, because it’s worth noting that Moneymotion charges a 10% fee to your customers and another 10% to you. So, if a product costs $100, your customer will pay $110, and you’ll receive $90. Horrible.

November 1, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Lack of support & service

For the past 4 weeks, i’ve been dragging moneymotion’s support team to give me a response, however, no success. My account was closed in early July-August due to an account and compliance review, and I was informed that my remaining funds would be held up to six months before release. Since september 30th, I’ve sent four follow-up emails all ranging on different dates (Oct 8, 9, 16, & 23) kindly requesting transparency on the exact amount being held and the projected balance that will be released, but i have yet to recieve a reply. Keep in mind, I sent it to three of their email domains (compliance, support, & another support email)

It’s extremely unprofessional and annoying to be left in the dark regarding a hold on funds. Transparency and communication should be the bare minimum for a payment processor and in my experience, Moneymotion has failed horribly at support & communication.

All im asking for is a clear and simple confirmation of the amount being held and the timeline of it being released, as stated in their own compliance message. I hope this review finally incentivizes them to make a proper response and resolution.

September 3, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Money motion support withdrawed $1500…

Money motion support withdrawed $1500 on my account through a crypto known as Polygon (which I never used) and blamed it on me, I told them that the payout wasn't supposed to be possible since your only allowed to do a payout once per week which I had done 2 days prior to this event. The support stole my money, then ignored the emails I wrote to them. This company should be sued!

July 15, 2025
Unprompted review
Rated 3 out of 5 stars

I am writing this review because there…

I am writing this review because there is no support available on the site. The truth is the site is good because of how practical it is, but lately I have lost a lot of money from sales that were not completed because Money Motion rejected them, and right now all the payments I have are being rejected by Money Motion. I hope they fix it, I hope they read this.

October 1, 2025
Unprompted review
moneymotion.io logo

Reply from moneymotion.io

Hello Matias

There is a livechat feature on your dashboard you could use to contact us

Please provide us with more details on these failed transactions so we may further investigate them

Best regards,
MoneyMotion

Rated 1 out of 5 stars

I can't even sign up

I tried to sign up, but it always says "failed to create account" how to fix this problem 😭

October 11, 2025
Unprompted review
moneymotion.io logo

Reply from moneymotion.io

Hello Lumary

Our onboarding process was inactive at the time you tried to create an account

It is now fully operational

Please proceed with your account's creation

Best regards,
MoneyMotion

Rated 1 out of 5 stars

Scam

I been using moneymotion.io for a very long time now. Monkey keeps disappearing. I cant even log back into my account after months of usage. I had a $120 deposit and I was constantly making good money. Never had issues with them until recently. Now I lost my deposit and my account. Cant even go back on a new account I receive a "unauthorized user" or 404 error when I try to look at my dashboard. I even had my dashboard link saved so it was easy to view. I can't get on my account after they've made so much money from me. I get an order of lets say $800 they taking at least $100-200 from that. So after many months completely just screwed me over.

October 6, 2025
Unprompted review
moneymotion.io logo

Reply from moneymotion.io

Hello Harley,

We have just launched our new version of moneymotion, inactive accounts were not migrated to it, if you'd like you can sign up again and submit your onboarding information.

To access your old account you can head on over to archive.moneymotion.io, keep in mind to withdraw your security deposit you need to wait six months from your last sale.

Best regards,
moneymotion.

Rated 5 out of 5 stars

Grateful for MoneyMotion’s One-of-a-Kind Service

Overall, I’m satisfied with the service. While delays and compliance issues can occur, that’s simply part of the process with what they provide. The reality is that no one else offers a service like this. It’s important to recognize that what they do is highly specialized, and at the end of the day, it’s truly a blessing.

As long as you don’t breach any terms—such as engaging in excessive chargebacks, illegal content, or other violations—you can be assured you’ll always receive your funds. I’ve personally never had an issue in over a year of using them. Thank you, MoneyMotion.

October 3, 2025
Unprompted review
moneymotion.io logo

Reply from moneymotion.io

Hello SP,

Thanks for your kind words!

Rated 3 out of 5 stars

My secuirty deposit is gone?

My secuirty deposit is gone?

I had a 120$ secuirty deposit and its not there anymore. Their new website i dislike and i would like to withdraw the money from it.

September 27, 2025
Unprompted review
moneymotion.io logo

Reply from moneymotion.io

Hello Jay,

We have just launched our new version of moneymotion, inactive accounts were not migrated to it, if you'd like you can sign up again and submit your onboarding information.

To access your old account you can head on over to archive.moneymotion.io, keep in mind to withdraw your security deposit you need to wait six months from your last sale.

Best regards,
moneymotion.

Rated 1 out of 5 stars

Please be carefull

Please be carefull, My friend who owns a 6figure bussiness got his account locked, and all his funds are gone. When reaching out to support they removed his account and his money is now gone. Please be carefull.

September 26, 2025
Unprompted review
moneymotion.io logo

Reply from moneymotion.io

Hello Johan,

We have just launched our new version of moneymotion, inactive accounts were not migrated to it, if you'd like you can sign up again and submit your onboarding information.

To access your old account you can head on over to archive.moneymotion.io, keep in mind to withdraw your security deposit you need to wait six months from your last sale.

Best regards,
moneymotion.

Rated 1 out of 5 stars

They are complete scammers

They are complete scammers. please stay away. I messaged them countless times. they closed my account for no reason and are keeping the 120$ saying they will return it after 180. Now that i try to log back into my account it doesnt exist. Its like they are purposely closing these accounts so we don't have a say. No emails reply. I hope someone can look into this and have them arrested.

September 7, 2025
Unprompted review
moneymotion.io logo

Reply from moneymotion.io

Hello Youssef,

No one closed your account, we have just launched our new version of moneymotion, inactive accounts were not migrated to it, if you'd like you can sign up again and submit your onboarding information.

To access your old account you can head on over to archive.moneymotion.io, keep in mind to withdraw your security deposit you need to wait six months from your last sale.

Best regards,
moneymotion.

Rated 1 out of 5 stars

Update on my case / Complete scammers

Update on my case, They are complete scammers. please stay away. I messaged them countless times. they closed my account for no reason and are keeping the 120$ saying they will return it after 180. Now that i try to log back into my account it doesnt exist. Its like they are purposely closing these accounts so we don't have a say. I hope someone can look into this and have them arrested.

September 25, 2025
Unprompted review
moneymotion.io logo

Reply from moneymotion.io

Hello Nicoly,

We just launched version two of moneymotion, inactive accounts were not migrated to this new version.
You can check your old information at https://archive.moneymotion.io.

Your security deposit will still be withdrawable after 180 days, this is due to customers having 6 months to chargeback any transaction. You can see our terms of services at https://archive.moneymotion.io/terms

Rated 1 out of 5 stars

blatantly scamming and money laundering

im sorry how the actual hell
do I withdraw 2000 and get only 16 dollars back due to "fees" bullshit company i would sue but your shit is money laundering and your corporation address doesn't exist. this company im surprised someone like the fbi hasn't looked into some bullshit like this

September 20, 2025
Unprompted review
moneymotion.io logo

Reply from moneymotion.io

Hello,

You should have received two payouts, please let me know if this wasn't the case.

Rated 5 out of 5 stars

Money & sales data disappeared

EDIT: I WAS WRONG, I NEVER SEEN THE EMAIL REGARDING V2, AND SUPPORT HAVE REPLIED IN A TIMELY MANNER. I APPRECIATE MONEYMOTIONS EFFORTS TO KEEP CUSTOMERS SATISFIED.

I have been using moneymotion for only a couple months, and to be honest they paid me on time for the time i used it until now. All my balance, including security deposit has disappeared along with my sales data. I literally have $0 on the site now when it was in the $140 range. My password was also changed on the site which i have changed back. i am unsure what is happening if they have just took my money or it is a site error, i have seen similar stories with people using moneymotion though. I will change my review if this is a genuine error and is resolved

September 14, 2025
Unprompted review
moneymotion.io logo

Reply from moneymotion.io

This is due to the new version being launched, we sent an email explaining the new launch. For reference, I've attached it below.

We’re excited to announce the launch of the Moneymotion V2 platform, now live and actively processing payments for all users.

This new version brings a revamped dashboard, a new architecture more scalable for the future, and a set of critical bugs already fixed.

What’s important to know:
Webhooks and API keys have been migrated to the beta environment.
Balances, passwords, and other account data remain securely stored in the current live version (V1).
V1 remains accessible at https://archive.moneymotion.io and can be used for record-keeping.
The new platform is now active and available at https://moneymotion.io/, keep in mind you need to reset your password to access it.
It also has live chat to report any issues.

We’re actively monitoring the performance of the beta and will continue to fine-tune it over the coming days. Your feedback is welcome and valuable as we work toward a fully stable release.

No action is required from you, thank you for your trust and cooperation.

Best regards,
The Moneymotion Team

Rated 1 out of 5 stars

SCAM AVOID AT ALL COSTS

I have been dealing with moneymotion for around 2 years, and they are currently holding over $15,000 of my money. I have made many attempts to contact them about the issue in both emails and the complaint tab of the dashboard, and they have failed to send my funds.

They have terrible customer support, and take weeks to respond most of the time. The few times they do they provide no real help and only give excuses for everything. This is a scam platform, that has trapped my funds with no intention to ever pay me out.

September 12, 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Over $30,000+ Revenue Received In Total

Despite some reviews mentioning delayed or withheld payouts, I’d like to share my own positive experience. Today, I received a payout of over $9,000 that had previously been pending. While it did take some time, the most important part is that the funds were successfully delivered.

Over the past year, I’ve received more than $30,000 in payments from MoneyMotion. In my experience, when issues arise, as they inevitably can in any business, MoneyMotion addresses them, keeps us updated, and ensures payouts are made.

For anyone concerned about withheld balances, I can confidently say that based on my history, those funds do get paid out in full. The company operates with clear reasoning, and patience is often required.

Thank you, MoneyMotion, for being a reliable partner. It’s evident that you’re here for the long run, and I look forward to continuing to grow with you.

September 4, 2025
Unprompted review
Rated 4 out of 5 stars

Decent enough service

I used the service for a while, yeah sure there has been alot of delays of payouts but at the end of the day the service does work and it does what i needed it to do, the only thing is that it would be cool having a discord server or telegram becouse the email support team is extremely slow, overall i reccomand using moneymotion if you are a small buisness, simply there is a lack of usefull features that are in competitors like paddle, stripe, sumup and some others

September 1, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Moneymotion Review

Moneymotion.io is a company that delays payouts for weeks leaving merchants with very vague explanations that are constantly changing week after week. Multiple promised payout times on the explanations, when it comes time to pay they have another excuse. Customer support is non-existent and will never reply back to you.

If you cannot afford to wait weeks for a payout, moneymotion is not for you and I recommend you to stay far away. (22 days since last payout)

August 29, 2025
Unprompted review
moneymotion.io logo

Reply from moneymotion.io

Hello,

Payouts have been sent successfully, we're sorry for the delays.

We are working hard to make sure this won't happen again.

Rated 1 out of 5 stars

I have 8900$ locked

I have 8900$ locked, they are not asking for any doucement or stuff, they are not talking about anything wtf is going on is that even legal ? Do they have a telegram or discord server ?
YOU DONT NEED TO ANSWER WITH AN EMAIL ADRESS YOU KEEP ANSWERING WITH BULLSHIT WE WANT A REAL ANSWER

August 25, 2025
Unprompted review
moneymotion.io logo

Reply from moneymotion.io

Hello,

Payouts have been sent successfully, we're sorry for the delays.

We are working hard to make sure this won't happen again.

Rated 4 out of 5 stars

I WANT MY PAYOUT

Payout has been delayed and delayed for 3 weeks now. Poor transparency from the people running the company and half the time they don’t even reply to you.

Edit:
they resolved their issues, money has been received.
Could have been handled slightly better then it was, but at least its all resolved now and we can all continue operations.

Edit 2:
it would be great if you could have a discord server or telegram group for more frequent updates and for us to faster discuss issues that we face. As emailing is alot longer process and waiting for a reply

August 25, 2025
Unprompted review
moneymotion.io logo

Reply from moneymotion.io

Hello Relentless,

We've addressed the issues with customer support, can you tell us how we could have improved how we handled this situation? We'd appreciate feedback that can help us grow.

Either-way, we are working extremely hard to make sure this won't happen again.

Rated 1 out of 5 stars

Extremely disappointed with the…

Extremely disappointed with the service. My last payment was on August 8, and despite being on a weekly payout schedule, my payments have now been delayed four times. This has created serious issues for me, as I can’t cover the costs needed to keep my servers running, which in turn has upset my buyers. The lack of reliability and accountability is unacceptable.

August 22, 2025
Unprompted review
moneymotion.io logo

Reply from moneymotion.io

Hello,

Payouts have been sent successfully, we're sorry for the delays.

We are working hard to make sure this won't happen again.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look