Myvitalflows Reviews 

157
•
TrustScore 3.5 out of 5

3.6

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 39 reviews, most reviewers were somewhat happy with their experience overall. Consumers generally find the compression items very comfortable and well-made, frequently noting that they provide great leg support and help relieve daily discomfort. Many people appreciate the overall quality and consistent effectiveness of the products, stating that they work very well and fully meet their expectations. Some reviewers were not happy with long delivery times, noting that it took several weeks or even months to receive their packages. Additionally, others mentioned specific challenges with sizing, explaining that the items can sometimes be too long, tight, or difficult to exchange properly.

What people talk about most

Product

Customers had ambiguous experiences with product, as many reviewers expressed satisfaction with the... See more

Quality

Reviewers highlight positive aspects of quality, noting that the products feature a good fit, hold up well,... See more

Order

Consumers find order to be ambiguous, reporting significant delays such as waiting weeks or months to receive... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

Cannot fault service received from company. However there is a small problem which is partially my fault. The socks are too long as I have short legs. The size guide does not specify knee to ankle... See more

Rated 3 out of 5 stars

Took 6 weeks to get any info about order actually being shipped. Product is good when it is finally delivered

Rated 4 out of 5 stars

I got what I ordered. And was pleased with the product. Only complaint was the amount of time it took to get here.


Company details

  1. Health and Beauty Shop

Written by the company

Welcome to our trusted online store, your premier destination for top-quality compression socks designed to promote optimal blood circulation and provide relief from swelling and related conditions. At My Vital Flows, we specialize in offering a wide range of compression socks meticulously crafted to enhance your overall well-being. Our compression socks are expertly designed to apply graduated pressure to your legs, ankles, and feet, effectively improving blood flow and preventing the accumulation of excess fluid. Whether you're an athlete seeking enhanced performance or someone experiencing discomfort due to prolonged sitting or standing, our compression socks offer a convenient solution for promoting healthy circulation. Designed with your comfort in mind, our compression socks are made from premium, breathable fabrics that offer a snug yet gentle fit. The carefully calibrated pressure exerted by our socks helps reduce swelling, inflammation, and discomfort associated with conditions such as edema, varicose veins, and deep vein thrombosis (DVT). At My Vital Flows, we understand that every individual has unique needs. That's why we offer a diverse selection of compression socks, catering to various lifestyles, preferences, and medical requirements. From stylish and colorful options for everyday wear to specialized athletic compression socks for optimal performance, our collection has something for everyone. Navigating our user-friendly website, you'll find detailed product descriptions and size guides to assist you in selecting the perfect pair. We are committed to ensuring your satisfaction, which is why we encourage our valued customers to share their experiences. Be sure to explore the genuine reviews and testimonials left by our delighted customers on trusted platforms like Trustpilot. With My Vital Flows, you can enjoy a seamless online shopping experience. We offer secure payment options and swift, reliable shipping to ensure that your compression socks reach you promptly. Our dedicated customer support team is always available to address any queries or concerns you may have, ensuring your peace of mind. Take the first step towards improved blood circulation, reduced swelling, and enhanced comfort by choosing our premium compression socks. Join the countless individuals who have experienced the transformative benefits of our products. Visit www.myvitalflows.com today and embrace a healthier, more active lifestyle.


Contact info

3.6

Average

TrustScore 3.5 out of 5

157 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.6

All reviews

(157)

39 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Very comfortable and easy to put on and…

Very comfortable and easy to put on and just purchased 8 more pairs !!!

May 31, 2024
Myvitalflows logo

Reply from Myvitalflows

Thanks for your great review! We're thrilled to hear you find our product comfortable and easy to wear. We appreciate your continued support and look forward to serving you again!

Rated 1 out of 5 stars

Ordered 3 pair of XL

Ordered 3 pair of XL; received 3 pair of S/M

May 29, 2024
Myvitalflows logo

Reply from Myvitalflows

Dear Carl,
Thank you for reaching out and bringing this to our attention. I sincerely apologize for the inconvenience caused by receiving the incorrect size for your order.

After checking your order details, it looks like you ordered the 65% OFF deal for 3 pairs in Blue, Black, and White, size S/M. I can confirm that XL is not the size you requested, and I'm sorry for any confusion this has caused. To resolve this promptly, please check your email for a detailed solution. We've provided steps to correct this issue.

Thank you for your patience, and we look forward to ensuring you receive the correct items soon.

Best regards,
My Vital Flows

Rated 1 out of 5 stars

They sent the incorrect size and then…

They sent the incorrect size and then told me I needed to ship to Canada for $20 to get my correct size. The package came from Jamica Queens 11430, so the extra cost to ship and track to Canada screams scam.

May 24, 2024
Myvitalflows logo

Reply from Myvitalflows

Dear Haiko,
Thank you for reaching out and bringing this to our attention. I sincerely apologize for the inconvenience caused by receiving the incorrect size for your order.

After checking your order details, it looks like you ordered the 65% OFF deal for 3 pairs in Blue, Black, and White, size S/M. I can confirm that 4XL is not the size you requested, and I'm sorry for any confusion this has caused. To resolve this promptly, please check your email for a detailed solution. We've provided steps to correct this issue.

Thank you for your patience, and we look forward to ensuring you receive the correct items soon.

Best regards,
My Vital Flows

Rated 5 out of 5 stars

Blue socks are great but gray pair are…

Blue socks are great but gray pair are a little tight

May 24, 2024
Myvitalflows logo

Reply from Myvitalflows

Hello Clifford, Thank you so much for your wonderful 5-star review on Trustpilot! 🌟 We're thrilled to hear that you love the blue socks and appreciate your honest feedback about the gray pair. We're committed to providing the best fit and comfort for all our products. Your input is invaluable to us, and we'll definitely look into the sizing of the gray socks to ensure they meet our high standards. Thanks again for your support and for helping us improve! We look forward to serving you again soon.

Thanks again for your support and for helping us improve! We look forward to serving you again soon.

Best regards,
My Vital Flows

Rated 1 out of 5 stars

Did not work at all.

I received two units, neither of which worked at all. I charged them as per the instructions on three occasions. The units lit up but did not deliver any noticeable massage /stimulus that could be felt at the foot pads. I have had/used other makes of similar units so I am aware of how they are suppose to perform. These particular units were a waste of money. Mike Law

April 6, 2024
Myvitalflows logo

Reply from Myvitalflows

Dear Mike, We are truly sorry to hear about your disappointing experience with the foot massagers you received from us. It's disheartening to learn that neither unit met your expectations despite your efforts to charge them as instructed. Your feedback is invaluable to us, and we genuinely appreciate you taking the time to share your concerns. We strive to provide high-quality products that meet the needs and expectations of our customers. Please accept our sincerest apologies for any inconvenience or frustration this may have caused you. Rest assured that your satisfaction is our top priority, and we are committed to resolving this matter for you promptly. I have already initiated the necessary steps to further process your issue. You should receive an email shortly detailing the next steps in the resolution process. Our goal is to ensure that you receive the assistance you need and that we can make this right for you. Thank you for your understanding and patience.

Rated 2 out of 5 stars

Had a problem !

The mats didn’t work. Charged and tried to use but no pulse, just a light going on @ off!

I returned them (cost £20). Got a full refund after a couple of weeks.

April 12, 2024
Rated 3 out of 5 stars

The product works on a part time basis

The product works on a part time basis. One of the two power units will not charge so we spend a lot of time charging stuff. Other than that the product is good. Once you get got the delivery problem sorted out all was good.

April 12, 2024
Myvitalflows logo

Reply from Myvitalflows

Hey Alan, Thank you for sharing your experience with us. I'm truly sorry to hear that one of the power units isn't charging properly, causing you inconvenience. Your satisfaction means everything to us, and we're committed to making this right for you. I understand how frustrating it must be to spend a lot of time charging things due to this issue. Could you please check your email? We'd like to reach out to discuss how we can resolve this matter and ensure you have a seamless experience with our product moving forward. Your feedback is invaluable to us, and we're here to support you every step of the way. Thank you for giving us the opportunity to make things right.

Rated 1 out of 5 stars
Myvitalflows logo

Reply from Myvitalflows

Hey Carol, We are truly sorry to hear that the EMS foot massager isn't working as expected. We completely understand how frustrating that must be, especially when you're seeking relaxation and relief. Rest assured, we're committed to making things right for you. We've already sent you an email to address the issue and ensure your satisfaction. Your comfort and happiness are our top priorities, and we're here to support you every step of the way. Thank you for bringing this to our attention, and we'll do everything we can to resolve it swiftly.

Rated 5 out of 5 stars

The pad I order for my feet to be…

The pad I order for my feet to be massaged seemed to work well. Charged the device then later I connected it to the pad placed my feet on it worked well. I think the other reviews don’t know how to work the device . It’s easy felt good to my feet I have neuropathy hopefully helps them we will see in due time

April 22, 2024
Unprompted review
Rated 2 out of 5 stars

Good socks but really bad sizing bought…

Good socks but really bad sizing bought 3 s/m was a little tight at the top so bought another 3 l/xl, unwearable as tighter as the top smaller and with less give, have messaged co but no response as of yet

March 23, 2024
Myvitalflows logo

Reply from Myvitalflows

Hey Anita, We are deeply sorry for any inconvenience caused by the sizing issue you've encountered with our socks. Your satisfaction is of utmost importance to us, and it pains us to hear that you've experienced difficulties with both the S/M and L/XL sizes. We understand the frustration and disappointment that can come with ill-fitting socks, especially when you've made multiple attempts to find the right size. It's disheartening to hear that the socks you purchased didn't meet your expectations in terms of comfort and fit. Please know that we are fully committed to resolving this matter for you. Your comfort and satisfaction are our top priorities, and we want to ensure that you have a positive experience with our products. We have taken immediate action by sending you an email to address your concerns directly. Our team is dedicated to finding a solution that meets your needs and resolves the sizing issue promptly. Thank you for your patience and understanding as we work to make things right for you. Your feedback is invaluable to us, and we truly appreciate the opportunity to improve and better serve you in the future.

Rated 4 out of 5 stars

Bought 2 pair

Bought 2 pair , one is still going but the other one is stop working at all

April 8, 2024
Myvitalflows logo

Reply from Myvitalflows

Hello Paea, Thank you for taking the time to leave us a 4-star review! We sincerely apologize for any inconvenience or dissatisfaction you may have encountered with your recent purchase from My Vital Flows. Ensuring your satisfaction is our top priority. We're committed to resolving this promptly and have initiated the process to send you a free replacement. An email has been sent requesting your order information to expedite the shipment. Thank you for your understanding, and we apologize once again for any inconvenience caused.

Rated 1 out of 5 stars

if i could give no stars i would!

if i could give no stars i would!! I bought 4 pairs and they are near impossible to put on plus even with large/extra large size, are way too tight. a refund would be good.👎🏼😡just an update i never received a refund!!

March 23, 2024
Myvitalflows logo

Reply from Myvitalflows

Hey Kerri, We are truly sorry to hear about your frustrating experience! It's disheartening to learn that our products didn't meet your expectations. Rest assured, we're committed to making things right for you. We've already sent you an email to address your concerns and ensure you're taken care of. Your satisfaction means everything to us, and we're dedicated to resolving this matter promptly. Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate your patience as we work to remedy the situation.

Rated 1 out of 5 stars

I am not happy because the

I am not happy because the EMS foot massager does'nt work

March 22, 2024
Myvitalflows logo

Reply from Myvitalflows

Hey Yvon, We are truly sorry to hear that the EMS foot massager isn't working as expected. We completely understand how frustrating that must be, especially when you're seeking relaxation and relief. Rest assured, we're committed to making things right for you. We've already sent you an email to address the issue and ensure your satisfaction. Your comfort and happiness are our top priorities, and we're here to support you every step of the way. Thank you for bringing this to our attention, and we'll do everything we can to resolve it swiftly.

Rated 1 out of 5 stars

It did not work

It did not work. have not received replacement as they said they would.

March 21, 2024
Myvitalflows logo

Reply from Myvitalflows

Hey Frank, We are truly sorry for the inconvenience you've experienced with the replacement process. It's disheartening to hear that you haven't received the replacement as promised. Please know that your satisfaction is of utmost importance to us, and we're committed to resolving this issue promptly.

In fact, we are pleased to inform you that we've already taken action and sent you a free replacement. We encourage you to check your email for the details. We sincerely apologize for any delays or confusion you may have encountered during this process.

Your trust and satisfaction mean the world to us, and we're here to make things right for you. If there's anything else we can assist you with or if you have any further concerns, please don't hesitate to reach out. We're here to support you every step of the way.

Rated 1 out of 5 stars

You selling defective product… and…

You selling defective product… and nobody is taking responsibility. I do have two defective items from you and you did not deliver the book I did payed for it.

March 14, 2024
Myvitalflows logo

Reply from Myvitalflows

Hey Wojciech, We are really sorry to hear about your experience, and we understand how frustrating it must be to receive defective items and not receive the book you ordered. That's definitely not the level of service we aim to provide, and we want to make things right for you.

Please accept our sincere apologies for any inconvenience this has caused. We've noted your concerns, and we assure you that we take these matters very seriously. Could you please check your email? We've sent you a message so we can address these issues and find a solution that works for you. Your satisfaction is our top priority, and we're committed to resolving this matter as quickly as possible. Thank you for bringing this to our attention.

Rated 1 out of 5 stars

The foot massage you sent me never work…

The foot massage you sent me never work properly I emailed you and you didn’t respond the worst product and company I ever done business with

March 11, 2024
Myvitalflows logo

Reply from Myvitalflows

Hey Van, We are really sorry to hear about your frustration with the foot massage product you received. It's definitely not the experience we aim for our customers to have, and we completely understand how disappointing it must be. Your feedback is incredibly valuable to us, and we want to assure you that we take it seriously.

We apologize if you haven't received a response to your email yet. Rest assured, We've checked and we've sent a follow-up to make things right for you. We truly appreciate your patience and understanding as we work to resolve this issue for you. Our goal is to ensure that you're completely satisfied with your purchase and your experience with our company.

Please let us know if there's anything else we can do to assist you further. We're here to help and eager to make things right.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look