Nordic Aalborg / alvryn.com er 100% svindel. - Just don't. Du tror du handler med en lille hyggelig butik i Ålborg men pengene går til Holland, og de får en billig ubruglig plastik-dims fra Kina, d... See more
While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more
To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more
See what reviewers are saying
Virksomheden svarer ikke på henvendelser, man har ingen adresse eller telefonnummer, Jeg købte en lampe som var sat ned fra 749 til 349 en skildpadde som udformet i tiffanystilen altså en gladlampe. J... See more
Øv, hvorfor tjekkede jeg ikke Trustpilot, før jeg bestilte varer fra det her firma! Har oplevet præcis det samme som alle 1-stjernede anmeldelser har. Jeg opgiver at få pengene retur for mine to varer... See more
Fup firma, bestilte frakke i grå modtog efter meget lang tid en i hvid fra Kina, kunne ligeså godt selv have bestilt hos TEMI og til den halve pris. firmaet svarer heller ikke på den mail jeg har send... See more
No history of asking for reviews
This company hasn't invited their customers, so reviews may not be representative
How this company uses Trustpilot
See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.
People also looked at
Nordic Aalborg / alvryn.com er 100%…
Nordic Aalborg / alvryn.com er 100% svindel. - Just don't.
Du tror du handler med en lille hyggelig butik i Ålborg men pengene går til Holland, og de får en billig ubruglig plastik-dims fra Kina, der intet har den varer du bestilte at gøre.
Jeg bestilte en gravhunde lampe
Jeg bestilte en gravhunde lampe . Den var mega flot og der sat en dame og malede glasset som var på den . Desværre modtog jeg en plastik lampe med bittesmå batterier . Jeg ville returnere den og kan ikke komme i kontakt med dem . Fup firma køb intet det !!!!!!!!!!!
Fup firma
Fup firma, bestilte frakke i grå modtog efter meget lang tid en i hvid fra Kina, kunne ligeså godt selv have bestilt hos TEMI og til den halve pris. firmaet svarer heller ikke på den mail jeg har sendt dem.
Svindel
Svindel. Noget plastik møg fra Kina. Ikke et rigtigt firma. Troede jeg ville modtage en unik håndlavet lampe af glas fra et dansk firma fra Aalborg. Men pakke sendt fra Kina og lampen lavet af plastik og ligner noget som kun burde koste en 20’er
Der er mange forhold ved virksomheden som gør den yderst betænkelig at handle med
Virksomheden svarer ikke på henvendelser, man har ingen adresse eller telefonnummer, Jeg købte en lampe som var sat ned fra 749 til 349 en skildpadde som udformet i tiffanystilen altså en gladlampe. Jeg får en skildpadde i plastik med batterier som næppe kan tillægges større værdi og da ikke 749. Hjemmesiden hvor varerne var annonceret kan ikke findes. Firmaet har efter hvad jeg har ledt efter ikke CVR-nummer. Og altså jeg har bedt om adresse til at returnere mit køb - intet sker der
Virkelig dårlig kvalitet og ingen…
Virkelig dårlig kvalitet og ingen kundeservice
Som andre har beskrevet der er sørme…
Som andre har beskrevet der er sørme stor forskel på det bestilte og det leverede der sidder er bagmand et eller andet sted og er ved at dø af grin af os fjolser jeg kan anbefale ikke at købe nogetsomhelst på denne hjemmeside sikke noget skrammel :(
Køb ALDRIG noget på den hjemmeside
Køb ALDRIG noget på den hjemmeside. Det er fup.
Bestilte en grå jakke, og fik leveret en grøn jakke i billig temu kvalitet fra Kina efter 14 dage.
Ingen steder på hjemmesiden fremgår kontaktoplysninger eller returadresse....
Mega lang leveringstid og dårlige…
Mega lang leveringstid og dårlige kvalitet, slet ikke som på billedet...
Skuffelse
Har nu modtaget en pakke med en klud.
Det ligner, på ingen måde, billedet .ingen mulighed for at returnere. Øv, øv,
Smukt udvalg og en dejlig hjemmeside at…
Smukt udvalg og en dejlig hjemmeside at shoppe på. Min bestilling kom pænt og i god stand, præcis som på siden. Den eneste ulempe var, at leveringen tog længere tid end forventet, men jeg er trods alt tilfreds med kvaliteten og ville bestille her igen.
Svindel firma
Firmaet eksisterer ikke, det samme som Anne Copenhagen
En taske, der stinker af fisk.
Jeg har ikke fået en faktura, og jeg kan ikke se hvorledes, jeg returnerer varen. Kunne jeg give minus stjerner, ville det være på sin plads.
Kan IKKE anbefales!
Øv, hvorfor tjekkede jeg ikke Trustpilot, før jeg bestilte varer fra det her firma! Har oplevet præcis det samme som alle 1-stjernede anmeldelser har. Jeg opgiver at få pengene retur for mine to varer fra Kina, der er flere numre mindre end størrelsesmærkaten. Øv!
Det er en scam Virksomhed!!
Den virksomhed bruger mit private telefonnummer til deres svindel. Det er et scam! Jeg får konstant opkald fra folk, der har bestilt tøj, de ikke har modtaget. 😠😡😡🤬Så ladevære med bestilt tøj hos dem
Efter at ha ventet i næsten 4 uger på…
Efter at ha ventet i næsten 4 uger på en vare…en bluse…kom den endelig. Jeg har rykket en del gange, uden respons. Føj for en skuffelse….jeg modtog en vare der var krøllet , sjusket lavet og den stank af kemikalier. Den endte i skraldespanden.
Fy for pokker et firma 😡😡
Svindel Svindel de er ikke til at komme…
Svindel Svindel de er ikke til at komme i kontakt med . De trækker pengene med det samme men varen kommer aldrig .
Troede det var i Danmark
Troede det var i Danmark, men det er Kina skrammel du får, så hold dig væk. Fup og fidus firma
0 stjerner
0 stjerner, modtaget forkert vare, og umuligt at reklamere eller komme i kontakt med firmaet.
Har købt to kjoler,pakken var meget…
Har købt to kjoler,pakken var meget lang tid om at komme.virkelig dårlig kvalitet og frygteligt stof.virker som en Temu vare.jeg vil ikke anbefale at handle her.man kan ikke komme i kontakt med kundeservice nej bare nej
The Trustpilot Experience
Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.
Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.
Learn more about other kinds of reviews.
We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.
Learn about Trustpilot’s review process.
Here are 8 tips for writing great reviews.
Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.
Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.






