Nordic Aalborg / alvryn.com er 100% svindel. - Just don't. Du tror du handler med en lille hyggelig butik i Ålborg men pengene går til Holland, og de får en billig ubruglig plastik-dims fra Kina, d... See more
While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more
To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more
See what reviewers are saying
Virksomheden svarer ikke på henvendelser, man har ingen adresse eller telefonnummer, Jeg købte en lampe som var sat ned fra 749 til 349 en skildpadde som udformet i tiffanystilen altså en gladlampe. J... See more
Øv, hvorfor tjekkede jeg ikke Trustpilot, før jeg bestilte varer fra det her firma! Har oplevet præcis det samme som alle 1-stjernede anmeldelser har. Jeg opgiver at få pengene retur for mine to varer... See more
Fup firma, bestilte frakke i grå modtog efter meget lang tid en i hvid fra Kina, kunne ligeså godt selv have bestilt hos TEMI og til den halve pris. firmaet svarer heller ikke på den mail jeg har send... See more
No history of asking for reviews
This company hasn't invited their customers, so reviews may not be representative
How this company uses Trustpilot
See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.
People also looked at
Svindelfirma …
Svindelfirma som kun har til formål at nare penge fra godtroende kunder. Ligesom "Nordic Aarhus " og "Nordiç Copenhagen " Hvis de sender noget, er det ìkke det på billedet men i stedet en dårlig Temuvare
TEMU-skrammel!!!
Kun fordi 0 stjerne ikke er muligt.
Ja, jeg blev snydt af “lagersalget” og tog en hurtig beslutning… men nærmere kig på hjemmesiden, burde have fået alarmerne til at ringe. De trækker pengene med det samme. Modtog kjolerne næsten to uger efter, jeg købte dem. Det er IKKE de kjoler, der vises på hjemmesiden - det er en dårlig temu-udgave i billig polyester!
De svare ikke på mails, det er ikke postNord, der leverer og det ikke muligt at returnere!
0 stjerner til “Nordic Aalborg”
0 stjerner til “Nordic Aalborg”
Siden ser troværdig ud, men er svindel.
Pengene trækkes straks fra kontoen, uden levering.
FUPFIRMA
FUPFIRMA. Lad vær’ - Nordic Aalborg - svindel og humbug - det bliver sendt direkte fra Kina, og når pakken så endelig kommer, så er det ikke den kjolemodel, jeg har bestilt og værst - slet ikke den farve.
Og ingen retur adresse.
Fup firma
Fup firma, handel ikke her. Der går lang tid og så kom en helt anden kjole end den bestilte. Ikke mulighed for returnering og ingen respons på henvendelse. Mailadresse virker ikke.
Køb ikke !!!
Køb ikke fra dette firma efter lang tid kommer en kjole i en helt anden farve end jeg har bestilt!
Advarsel
Advarsel - bestil ikke her. Pengene trækkes med det samme, men ingen varer, så undres over, at nogle kan skrive her, at de har fået deres varer, med mindre det er fupanmeldelser.
Reelt vil jeg ingen som helst stjerner give, men det er ikke muligt at give 0 stjerner.
Bestilte to kjoler 3. juli, fik ordrebekræftelse og 4. juli trackingnummer med besked om, at ordren var afsendt, pengene blev trukket samme dag og der kom yderligere en opdatering. Siden har jeg intet hørt, har rykket to gange, men stadig ingen respons. Via tracking fremgår det kun, at man har modtaget besked om ordren og muligvis efter hvad jeg kan se, at ordren måske er på vej.....så tænker næppe, at der siden skulle komme nogen varer.
Hvad gør I andre, kan man gøre noget andet end anmeldelsen her i forhold til sådan et fupfirma???
Køb ikke noget hos dette firma.
Køb ikke noget hos dette firma.
Lang leveringstid,
Ikke kjolen som billedet viste.
Ingen returlabel
NUL stjerner.
Jeg har ikke modtaget min pakke selvom…
Jeg har ikke modtaget min pakke selvom det er 14 dage siden. Ingen bekræftigele eller respons på mail. Jeg fraråder at købe her. Fik at vide at der ville gå 3-4 dage
Hvis du har dine penge kær så lad være…
Hvis du har dine penge kær så lad være med at handle her 🫣
Modtog 2 kjoler som jeg havde bestilt
Kjolerne var desværre for små, og skulle sendes retur
Der var ingen retur label med den skulle rekvireres gennem hjemmesiden over mail.
Mail virker ikk
Bliver ved med at skrive at Mail ikke eksistere
På hjemmesiden kan man også skrive til kundeservice
Her kommer der ikke svar tilbage på trods at utallige henvendelser.
Besked på deres Facebook siden bliver heller ikke besvaret.
Mega irriterende at jeg er faldet i den fælde
Ps. Har 2 kjoler billigt til salg aldrig brugt.
Bestilte kjoler
Bestilte nogle kjoler – leveringen tog lidt tid, men jeg blev hele tiden godt informeret. Kjolerne er smukke og i god kvalitet. Kundeservicen var hurtig, hjælpsom og meget venlig.
The Trustpilot Experience
Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.
Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.
Learn more about other kinds of reviews.
We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.
Learn about Trustpilot’s review process.
Here are 8 tips for writing great reviews.
Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.
Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.






