While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

Popl’s digital business cards and solutions make exchanging contact information easier!! I don’t have to fumble with business cards. I have the widget on my iPhone Lock Screen which routes to my Popl... See more

Rated 5 out of 5 stars

I bought Popl to help me promote my business at B2C events, but it really shines for B2B situations. When attending trade expos or meet-and-greets, it's so much more convenient to carry around one car... See more

Rated 5 out of 5 stars

Popl not only is a fantastic tool, it even elevates the perception of New generation Professionalism. People are at AW!! When they see me scanning my bracelet. "Where u get that from," they say. I st... See more

Rated 5 out of 5 stars

What a great concept. I was instantly impressed by it when I met people at a music festival using it. I do radio coverage at music festivals, conferences, and other events. This is way better th... See more

Company details

  1. Software Company
  2. Business to Business Service
  3. Cell Phone Accessory Store

Written by the company

Your digital business card


Contact info

4.2

Great

TrustScore 4 out of 5

989 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Very Unobtrusive

Very Unobtrusive
As a Professional Real Bearded Santa no one should ever see Santa handing out business cards. Wearing the Popl bracelet under my white gloves allow me to remain professional and capture new business opportunities at the same time.

November 8, 2022
Rated 3 out of 5 stars

Has its cons, but unique to promote

The cons for this device, it does not work with older Apple and Android phones. Additionally, if a phone does not NFC on, it does not work. It may problematic tell others to turn on this feature and how to do it. When it works or when someone scans the QR code, it is great. Also, it is a great talking piece.

October 28, 2022
Popl logo

Reply from Popl

Hi Harry,

Thank you for contacting us and for sharing your feedback regarding our product.

For non-NFC-capable phones, Androids that have NFC turned off by default, and old phones, you can always share your Popl using your Popl app's QR code or the QR code on your Popl accessory/device.

As a growing company, we appreciate your input. We are always looking for ways to improve the customer experience!

Please let us know if there's anything else I can help you with. We are happy to help!

Popl ⚡️

Rated 1 out of 5 stars

Bad company

Terrible company
Paying to remove their branding doesn't remove annoying popups you ONLY see if you're a customer, very deceptive.

October 8, 2022
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Almost 5 months and 3 orders and still they can't get it right!!!

I ordered 30 popls in April and separately emailed them to ask them to expedite them if possible. It was not. 5 week later I asked where my oder was and it had not even been shipped. Apparently a processing issue. So I reordered them and after another 7 weeks they were stuck at customs. I filled out all the information customs requested but Popl did not so they got returned. I then placed another order to a different country to stop the customs problem and instead of the 40 I now ordered they sent me 8!! customer service has been terrible. They said they would give me 20% discount for the inconvenience but never recieved it. Still waiting for a refund on the orders that never arrived. Its such a shame to have a good product and then the customer service totally lets the company down.

August 5, 2022
Unprompted review
Rated 2 out of 5 stars

The app is opening up any time I touch…

The app is opening up any time I touch my phone. Any time!!!! I can't do anything about it apparently as I checked all the possibilities.

June 19, 2022
Unprompted review
Popl logo

Reply from Popl

Hi there,

Thank you for leaving us a review, we're sorry to hear this!

It sounds like you may have placed your Popl directly on your NFC reader, which would cause the constant notifications.

What type of phone do you have and where is your Popl placed?
If you have an iPhone, be sure to place your Popl at the very bottom back of your phone.

If you have an Android, be sure to place your Popl away from the middle or bottom back of your phone.

Please let us know if you have further questions about this, we're happy to help.

Warmly,
Popl

Rated 2 out of 5 stars

Took way too long to get the card (5+…

Took way too long to get the card (5+ weeks). I understand it was personalized, and those take 1-3 weeks to ship, but that is NOT explained anywhere during the ordering process. Also, that would mean it took 2+ weeks to ship a small plastic card across the country? Doesn't add up.

When I got the card, it didn't work. The email support takes a day to respond to every request, and they're asking me questions every time about the process, that I've already tried - so it's been 6 weeks, and I still don't have a working product. Bad purchase.

June 16, 2022
Rated 1 out of 5 stars

Printed my custom logo incorrectly and…

Printed my custom logo incorrectly and still have not received a replacement. Popl unused because 1/3 of my logo is missing. Impossible for me to write a good review at the current moment. Been almost a month since original order

June 9, 2022
Popl logo

Reply from Popl

Hi Samir,

Thank you for contacting us and letting us know.

We're truly sorry that you still haven't received your card remake. We've sent you a message today as we've seen that you should have received your custom card last week, June 11th.

We hope to get this resolved soon!

Kind regards,
The Popl Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look