While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 80 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Customers consistently praise the excellent location of the villas, highlighting their proximity to amenities and stunning views. The staff are frequently commended for their helpfulness, welcoming nature, and exceptional service, ensuring a relaxing and stress-free holiday. People also appreciate the high quality of the facilities, including spacious rooms, well-equipped kitchens, and luxurious amenities like pools and cinema rooms, all contributing to a fantastic holiday experience. However, some customers noted that while the villas are generally well-maintained, a few properties are beginning to show their age with minor issues like water damage, cracked patio slabs, and damaged tiles, suggesting a need for some renovation to maintain their pristine condition.

What people talk about most

Location

People report positive experiences with location. Customers consistently praise the great location of the... See more

Staff

Reviewers highlight positive aspects of staff. Customers consistently praise the team, especially certain... See more

Holidays

Consumers find holidays to be positive, describing them as fabulous, unforgettable, and amazing. Many... See more

Facilities

Clients share positive opinions on facilities, frequently highlighting their spaciousness, cleanliness, and... See more

Quality

Users describe positive interactions with quality, consistently praising the villas as spacious, spotlessly... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

A lovely luxury villa near coral bay Cyprus. From arriving at Pathos airport where we smoothly pick up our rented car to being greeted by Gerry at the villa who showed us around explaining how to us... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Me , my partner and my 2 kids 10 and 14 years old, just come back from a fabulous holiday in Cyprus Coral bay. We stayed in Diana's Heights, a 2 bedroom townhouse. Everything was perfect except the... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Recently stayed in Villa Avyana with family to take in the new year! We all had a fantastic time using all facilities that is included, our grandchildren loved the cinema room, although all adults... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

arriving at this amazing villa was fabulous from start to finish. we were greeted on arrival from Gerry who talked us through the property and made sure that we had everything that we needed. the v... See more

Company replied


Company details

  1. Vacation Home Rental Agency
  2. Group Accommodation
  3. Non-Smoking Holiday Home
  4. Self-Catering Accommodation
  5. Vacation Rental
  6. Villa

Written by the company

Welcome to Prestige Bookings! 🌴☀️ We’re thrilled to have you here, ready to embark on an unforgettable holiday in sunny Cyprus. Let us introduce ourselves and share our unwavering commitment to providing exceptional villa holidays. About Us: Location: We’re based right here in beautiful Coral Bay, ensuring that we’re well-connected to the local scene and can cater to your every need. Your Vacation Partner: Whether you’re seeking assistance during your stay or searching for the perfect villa, our dedicated team is always at your service. Experience Matters: With over 20 years of experience as a specialist Cyprus tour operator, Prestige Bookings was established in 2011. Our mission? To offer unparalleled quality villa holidays. Growing Strong: Since our inception, we’ve gone from strength to strength, creating lasting memories for our guests. Our team collectively boasts an impressive 70 years of experience, ensuring that every detail of your holiday is meticulously planned and flawlessly executed. Cherished Memories: Our ultimate goal? For you to return home with cherished memories of your time in sunny Cyprus. So, let’s make your dream villa holiday a reality! 🏡✨


Contact info

4.8

Excellent

TrustScore 5 out of 5

368 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Do not book a villa with this company

Do not book a villa with this company. We didn't get our €1000 deposit for any damages back. Our emails and phone calls were ignored fortunately I'd paid with my credit card and they have just got the money back after 3 months. I've read a few reviews with the same problem.

October 14, 2023
Unprompted review
Prestige Bookings logo

Reply from Prestige Bookings

Hi Carol. As you are aware there was an issue with our card processor and a number of refunds due at the end of October. I personally emailed you explaining this and that we were working with them to resolve the matter asap. This was eventually sorted and you received your refund. I sincerely do apologise for the delay, it was extremely embarrassing for us and totally out of our control. Going forward we have changed the system to ensure something like this never happens again. As a company we exist to ensure all our clients have an amazing holiday, and we have no benefit whatsoever in holding on to clients deposits once they have departed.
Regarding your emails and calls being ignored, I personally spoke to your husband on 2-3 occasions to reassure him we were getting it sorted, and as mentioned, I emailed everyone concerned. It is possible that he may have called over the christmas period and got no answer, I was out for 2 weeks with Covid.
Carol, when you were here we made ourselves available at all times to ensure you had a magnificent holiday. In your own words the villa you booked exceeded all expectations. To give us a 1* review for something that was not our fault whilst you had a super holiday, is simply not fair and extremely unjust. Regards, Gerry

Rated 1 out of 5 stars

Prestige Bookings will take your deposit money then ghost you when you try and get it back.

I absolutely 100% endorse the gentleman’s bad review below. We have had exactly the same issue. We paid €300 deposit on arrival to one of their villas in October 23, which was standard and fine. Throughout November I received various emails and messages assuring me that I will have my deposit back any day now, but that Gerry McMahon has experienced ‘processing issues’. In good faith I believed this spiel and patiently waited. However, the money has never been returned and the messages I sent through Booking.com and the email directly to Mr McMahon, sent in December, have been ignored. Googling the company retrospectively they appear to have done the same thing to lots of people. It seems a lottery as to whether you will get back your deposit or if they will steal it. Below are a couple of excerpts from messages from Mr McMahon I received;

‘Amanda, Prestige Booking thrive on ensuring that all aspects of your holiday are stress free, and we do our upmost to ensure that everyone in your party went home singing and dancing. We have made no claim on your deposit, nor is it in our interest to hold onto to it for any reason, 100% your deposit is being refunded.’

‘Hi Amanda.

They have started this week to refund the deposits, so I hope it won’t be long now. Please accept our sincerest apologies for this we are extremely embarrassed by the situation.’

These are lies, sent in November 2023. Since then they won’t respond to any communication. Avoid using this company’s villas.

EDIT - Regarding the owners response below, it’s a lie, again. There has been no refund. Please, please, please don’t believe anything this guy says. He will steal your money and then try to take some imaginary moral high ground. Just google this company - even on their own Facebook page there are plenty of repeat reviews of exactly the same situation we find ourselves in. People’s money taken and they never see it refunded.

January 6, 2024
Unprompted review
Prestige Bookings logo

Reply from Prestige Bookings

Amanda, we do not steal deposits from anyone. We supplied you with a quality holiday and quality service. I have explained already the issue with the processor, your deposit has been refunded, Regarding no reply to messages over Christmas, I was out for 2 weeks with Covid this is why you didn't receive a reply. Personally I refuse to drop to the level you have, and respectively suggest you check your card as your deposit has been refunded. Gerry & Team. Amanda we do not steal money from anyone, neither do we take the moral high ground. People are not stupid and can see from the hundreds of reviews and 15 years of repeat clients, the truth.

Rated 1 out of 5 stars

Be careful to book this property

This was the second time we were in Diana Heights and this time we returned home disillusioned. We were already used to the fact that despite the presence of plenty kitchen equipment there is no supply of, for example, a cloth to keep the tops clean and other basic materials to clean the house, only tools.
But that's not our main complaint. Upon arrival we had to pay a deposit of 300 euro. Contrary to what is usual this amount of money wasn't blocked like is common practice in hotels i.e. but my credit card was charged. It's now more than 5 weeks after the charge of 300 euro's and I still haven't received the refund despite assurances that it would be done soon or before the end of the week. Nothing happened and the property manager doesn't respond to my inquiries anymore.

November 12, 2023
Unprompted review
Prestige Bookings logo

Reply from Prestige Bookings

Be careful if you receive a booking from this client!!!
Yochanan, we have received your review and have read it with a little amazement and amusement.
As you have stayed in the villa before you are fully aware that all our properties are on a self-catering basis. This is also clearly highlighted on our rates when booking, the confirmation received when booked and in our terms & conditions. As you had already stayed in this villa, you were fully aware that we do provide cloths, mop, brush, scoop and other items needed to clean. The term "Self-Catering" means you have to supply anything you need for your stay yourself.
Regarding your deposit, You were again aware of our policy and deposit requirements when you made the booking. The requirement for a deposit and that it will be returned approximately 30 days is clearly outlined under section 2.1 of our terms & conditions which you confirmed you had read and accepted when you made the booking. Please note the word approximately. Despite the fact that you deliberately disconnected the villa security system provided for your safety, I did not deduct or charge the €150.00 the company charges for a callout to check its ok, after it was interfered with.
Regarding your claim that you contacted me and I didnt respond, you emailed me last friday at 15:18 and was sent an automatic reply 1 minute later explaining we were away from the office, and would come back to you as soon as we return. What you did not mention was that you sent threatening messages to one of my staff today by Whatsapp, and made no effort whatsoever to contact me. If you wish to go to the police, please do.
On receiving your review I carefully considered how to reply. In doing so I chose to hold my head up high, keep to the truth and not to stoop to your level. Saying this I sincerely hope that you all remain safe and well in Israel during these difficult times. I also hope you find the type of rental company you are looking for when you next book Cyprus. Regards, Gerry & Team.
P.S. If you want me to forward you a copy of the TERMS & CONDITIONS that you confirmed you had read and agreed to, please let me know, I would be happy to do so.

Rated 5 out of 5 stars

Top notch

Top notch! Gerry is the best in the game. Perfect hassle free experience. Felt like family. It’s our third time using Prestige and we will absolutely use them going forward. Do not even think of booking with anyone else. :))

November 7, 2023
Unprompted review
Prestige Bookings logo

Reply from Prestige Bookings

Gene, a pleasure once again, look forward to seeing you next time. So glad you all enjoyed Aretousa Ena, Gerry & Team

Rated 5 out of 5 stars

Amazing vacation

Our staying in the villa was amazing!!! We enjoyed the pool, the view, the beautiful rooms. The location was great! Close to the beach, nice and quiet neighborhood. But the most important thing is that the owner of the villa was always there for us. Helped us with everything, every day and every hour. Gerry was amazing.
We’ll definitely come back!!!

October 16, 2023
Unprompted review
Prestige Bookings logo

Reply from Prestige Bookings

Rotem, it was a pleasure to meet you all here in sunny Cyprus. I am so glad you all enjoyed Aretousa Dyo. Stay safe and hopefully we will see you all again soon. Regards, Gerry & Team

Rated 5 out of 5 stars

Seamless professional service

Seamless, helpful knowledgeable staff member Arthur who explained every part of villa and workings , nothing was too much trouble, we will definitely use again and again.

October 2, 2023
Unprompted review
Prestige Bookings logo

Reply from Prestige Bookings

Andy, was so glad to be able to help and that you enjoyed villa Luxor. Hopefully see you all again sometime soon. Regards, Gerry & Team

Rated 5 out of 5 stars

Fantastic family holiday

Really enjoyed our stay with Prestige Bookings and will certainly be a repeat customer.

The team were really accommodating and helpful with local knowledge to enhance our stay.

Would recommend!

September 15, 2023
Unprompted review
Prestige Bookings logo

Reply from Prestige Bookings

So glad you had a great time and hopefully see you again soon. Gerry & Team

Rated 5 out of 5 stars

5 star service and villa

From start to finish the experience was fantastic,
We were met at our meeting point and escorted back to our villa where we were shown around by a really helpful gent. the villa was beyond our expectations, beautifully clean with all the amenities to enable our family to have a wonderful relaxing holiday.
We are already booked for 2024 and can not wait to return again.

September 16, 2023
Unprompted review
Prestige Bookings logo

Reply from Prestige Bookings

Chris, Donna, it was a pleasure hosting you here in sunny Cyprus, look forward to your return next year. Regards, Gerry & Team

Rated 5 out of 5 stars

Exactly like the photos

The villa looks exactly like in the photos! Arthur the contact was very nice and helpful. The place is very clean and it was a great experience!

September 15, 2023
Unprompted review
Prestige Bookings logo

Reply from Prestige Bookings

Asaf, it was a pleasure to have you all here in sunny Cyprus. So glad that you all enjoyed Villa Luxor, hopefully we will see you all again soon. Regards, Gerry & Team

Rated 1 out of 5 stars

Disappointed

Need a car hire firm at the airport, not a bus ride away. Villa sparse with no homily feel.No walk-in showers, all baths- definitely need grab rails.Not everyone has a Smartphone, this is the first villa we've been in & there's been no information pack for local area/ map.
Glad to leave, waste of money - 1 star given - for the pool. Lack of sleep due to rock hard beds.

September 17, 2023
Unprompted review
Prestige Bookings logo

Reply from Prestige Bookings

John, I am absolutely shocked to have received this review, there is no justification for a 1 star whatsoever. Frist of all you booked your holiday with a UK operator who arranged your car hire, this had nothing to do with us. We are simply the villa company and to slate us for the car hire we had nothing to do with is totally out of order.
Eframia Dyo has been completely renovated to the very highest of standards, and since then has only received 5* reviews. The villa is modern, smart and fitted out with all brand new high end appliances and the photos you viewed before booking, are exactly what you got. Nowhere on the listing or description does it claim to have walk-in showers, it has 3 en-suite bathrooms, all with bath/shower and the master even has a jacuzzi bath. The beds in the villa are brand new hotel beds of the highest standard, and bedding is a matter of personal taste. The pool in the villa is very large with tons of space around it for sunbeds etc as well as amazing sea views views over the olive groves and banana plantations. The pool also has roman steps which made it easy for you to enter and exit.
On arrival in Coral Bay you were met by Arthur in the early hours of the morning and escorted to the villa. Arthur then visited you again the following day and installed our customer app on your sons phone, as well go through it with him. You are right in your comment that not everyone has a smartphone, but as in your case, normally someone in the group will have. Through this app you had ample information on the resort, restaurants, places to visit, driving directions, emergency contacts, free audio guides etc.
The following day Angela visited you and you told her you wanted to go home as the resort was too quiet. She then contacted me and asked me to visit, which I did. Whilst there you at no time mentioned any of the issues above re the villa, your only concern was that there were no "shows" to go to. You mentioned that you loved "Benidorm" as you could just wander from show to show along the resort centre. I explained to you that Coral Bay was not "Benidorm" and proceeded to give you information on what to do and where to go. You at no time mentioned any issues with the villa, in fact when I asked you if the villa was ok, you said it was fine.
The following day I again sent Arthur to check on you and make sure you were ok. He returned to the office telling me everything was fine and everyone was now happy. You again made no mention of any issues with the villa.
On departure day we had an arrival, and for a small fee Arthur arranged for you to have another villa for the day, to be able to relax and have a shower before heading to the airport. Arthur then collected you from your villa and led you to the new one, so you wouldn't spend half the day trying to find it. When it was time to leave you called and said you couldn't find your way back, so Angela went to meet you and escorted you back to the airport road. You again mentioned no issues with your villa and in fact told her you were happy with your holiday.
John, I know of no other company who would have put so much effort and time trying to ensure you had a super holiday. During all these visits. you at no time mentioned any of the issues with the villa. The fact that you wanted to be somewhere like "Benidorm" is something you should have researched before booking a holiday, it is, or was not, our fault that the resort was not to your liking.

Regards, Gerry & Team

Rated 5 out of 5 stars

Peace of mind

Great place for really relaxing and enjoy good company.
We spend valuable time with the family and recharged our batteries.
Gerry and his team are very organized, well prepared and pleasantly helpful
I would be recommend Prestige Bookings to anyone wanting to enjoy nice facilities in this beautiful area of Cyprus

August 25, 2023
Unprompted review
Prestige Bookings logo

Reply from Prestige Bookings

Pambos, thank you so much for your kind words. We are so glad you all had a great time in Bella Katerina, and hopefully will see you again sometime soon. Best Regards, Gerry & Team,

Rated 4 out of 5 stars

A good vacation in Coral Bay

Everything up to our arrival went smoothly. Gerry was in touch, answered all of my many questions and was very attuned and attentive.
We received the villa which was very clean on time and Arthur gave us a good tour and explanation of the villa.
A few things to consider when renting out an exclusive villa such as the one we rented:
1) Extra towels - good to consider a few extra towels both inside the rooms and in the pool
2) Basics - I would suggest that you put a few basics in the villa as it takes a few hours to go shopping after a long day of flights and travel: water, toilet paper, milk and a few other basics, the total cost is negligible and the impact to a new family can be very high
3) The beds were ok but in a few rooms they were quite uncomfortable, something to consider in a high end villa
4) Air conditioning - the aircon cuts out automaiticlly if people are not in the rooms, I understand that as a cost savings gesture, but the mechanism for this needs a bit of work and doesn't always work well. Also during the day if people go to rest in the rooms the systems cuts out and that's not acceptable
5) Blankets - the beds only have very think covers that are ok for summer. But as we sleep at night with Aircon (it's to hot to open windows), some people will need thicker blankets, something that we lacked in the villa
6) Pool - the pool is really good but needs a serious overhaul to qualify it as a pool worthy of such a villa. The filters are old, some of the water excess plastics are broken and this lowers the overall experience in the pool
7) Electricity - some of the electrical outlets in the villa are not functional and a few of the pamps didn't work
Overall we enjoyed our stay and the team did all they can to make us happy. I believe that we received value for our money and we had a good vacation. In order to be a true high end villa i suggest you consider the above feedback and insights in order to upgrade and improve the experience.

August 16, 2023
Unprompted review
Prestige Bookings logo

Reply from Prestige Bookings

Hi Giora, It was a pleasure meeting you all here in Sunny Cyprus and I am so glad you all enjoyed your holiday and villa Luxor. Regarding your points above, we will of course take them onboard and consider when we are making our plans.
1. As one of the few villa company that supply both house and pool towels, regretfully we are unable to supply extra as we do not have the supply or infinstructure. We do however supply a quality washing machine in order you could quickly wash them if you need.
2. There is an option to add a basic welcome pack as an extra when making your booking or at any time before arrival.
3. The mattresses we use are hotel quality and bedding is normally something of a personal choice, some like hard, some like soft etc.
4. We have installed a state of the art AI aircon system in all of our villas for the environment. Unlike most properties that simply has a 2 hour timer that will switch off the aircon every two hors no matter what, our system will continue to operate as long as you are in the room, but will not allow the aircon to continue running when nobody is there. In the day and age of climate warming we must all do our bit to protect the environment for our future generations.
5. We have order the overflow grills for the pool but they are not available for this type since the pandemic. Hopefully they will arrive soon.
6. I have not been made aware of sockets etc. not working and will look into this straight away and resolve any we find.
Best Regards, Gerry & Team

Rated 5 out of 5 stars

Beautiful villa, great space.

We booked through Jet2villas and stayed in Villa Andrea. We had a fantastic family holiday with 3 generations all sharing the space.
We had everything we needed and the pool space and outdoor seating areas we brilliant.
Thank you to Arthur who met us and kept in touch throughout our stay. Would consider booking direct next time now we know.

June 26, 2023
Unprompted review
Prestige Bookings logo

Reply from Prestige Bookings

Hi Thor, we are so glad you had a super holiday in villa Andrea, and hopefully we will see you again sometime soon. As we were not aware of any issues during your stay I would really appreciate any feedback on why you gave a 4* review instead of 5. Regards, Gerry & Team.

Rated 5 out of 5 stars

It was a pleasure dealing with Gerry-…

It was a pleasure dealing with Gerry- Very professional and very honest - All described as per the website and i would recommend anyone going to Cypus to go to Gerry and book off him .

August 17, 2023
Unprompted review
Prestige Bookings logo

Reply from Prestige Bookings

Anthony, a pleasure once again and so glad you enjoyed Aretousa Dyo. Look forward to seeing all the family again. Gerry & Team

Rated 5 out of 5 stars

Lovely house

Lovely house! It's very cozy and inviting, situated on a tranquil street. The house is fully equipped with all necessities, including a variety of kitchenware. There's a charming little courtyard with an excellent space for grilling. The beds are comfortable and tidy.

The pool is just a short distance from the house (about 10 meters), it's small but impeccably clean»

August 15, 2023
Unprompted review
Prestige Bookings logo

Reply from Prestige Bookings

Sergey, it was a pleasure having you as a guest and that you enjoyed Diana's Heights. Hopefully see you all again sometime soon. Regards, Gerry & Team

Rated 5 out of 5 stars

Great service

Great service!
The villas were clean, beautiful and well-kept. What impressed me the most about Prestige Bookings was the level of personal attention and care they provide. They went out of their way to make our stay as comfortable as could possibly be.

August 2, 2023
Unprompted review
Prestige Bookings logo

Reply from Prestige Bookings

Jeremy, it was a pleasure meeting you and all the family, so glad that you all loved the villa and had a great holiday. Regards, Gerry & Team

Rated 1 out of 5 stars

Be very careful when booking with this…

Be very careful when booking with this company. They say fully refundable deposits and refunded within 30 days (and there is no reason to need to take so long to process a simple refund) I booked a villa under these terms and its now over 40 days since cancelling the villa, and I still don’t have my refund. The response has been rude and they seem not to care at all. They only started to process the refund when I chased 34 days after cancelling and the money has still not come through.
Update to the response. I have raised with my card provider Amex who have confirmed there is no refund in their system. I do NOT have MY money and it was your responsibility to return it to me within 30 days as per your terms and conditions. There is no illegal content in my post as suggested. Your response to my issue is a disgrace.
UPDATE - 14/08, your response is again a disgrace. I have raised a dispute with the card holder as I still don't have my money back. I can well afford the villa, I found a better one and cancelled 10 months prior to the dates within the terms, so I have not affected others booking at all. Hopefully people will see your responses on here and be very careful!

August 6, 2023
Unprompted review
Prestige Bookings logo

Reply from Prestige Bookings

We have refunded your money and sent you a copy of the refund. If you don't have it you need to get your bank to put a trace on it. WE DO NOT HAVE YOUR MONEY. We have sent you a copy of your refund weeks ago and if you don't have your money contact your bank, not us. With regards to booking villas you cannot afford, please don't, leave them available for people who really want and can afford them.

Rated 4 out of 5 stars

Beautiful villa in a fabulous location.

We have just returned from a fabulous stay in Villa Oniros. I would definitely recommend a stay there. It was amazing! The location was stunning and we were met in the early hours after a late flight by a friendly and helpful man and then arrived to find a wonderful welcome pack to tie us over until we could go to a supermarket. The Villa was incredible and is finished beautifully and has everything you need to feel at home and cook etc. Great bbq and the pool table and table tennis table were welcome additions to the stunning pool that we spent a huge amount of time in. We wouldn’t have survived the 37 degree heat without the air con in each bedroom, which was easy and quick to use. The Villa had a safe and a key box, which were great for lots of people coming and going at different times and the Villa was cleaned thoroughly & towels etc changed mid stay. The only reason I haven’t given the Villa 5 stars is that we could have done with a couple more sun umbrellas for shade (although each one was on a concrete wheeled vase so we could move them round which was fab) but the awning working would have been helpful again due to the crazy heat! Also, the pool needed a bit of an overhaul to finish the little details and sort out a few sharp edges edges etc and sharp vents etc. The owner was contactable the whole time if needed and any questions or issues were answered immediately. A superb experience.

July 24, 2023
Unprompted review
Prestige Bookings logo

Reply from Prestige Bookings

Rachael, Thanks for the kind words, we are so glad you all had a great holiday. Regrading the umbrellas, we provide 1 umbrella and stand per 2 people in the villa and we use 2.5m umbrellas instead of the standard 2m used in nearly all hotels, including 5*. Little upset you cut us 1 star for this. Regards, Gerry & Team

Rated 5 out of 5 stars

Aretousa Ena and Dyo

Our families recently had the pleasure of staying in the Aritusa Dyo and Ena villas in Coral Bay. What a fantastically time we had. The two villas were amazing and everything about them was faultless. Highly recommended.

July 15, 2023
Unprompted review
Prestige Bookings logo

Reply from Prestige Bookings

Tim, so glad that you all enjoyed Aretousa combination and hope fully we will see you all again sometime soon. Best Regards, Gerry & Team.

Rated 4 out of 5 stars

Overall a good villa

We stayed at Villa Eframia. The villa is lovely & Arthur & his mother very helpful.
The villa had what we needed for our holiday, a pool, a pool table & table tennis.
I was most frustrated with the request to pay extra for air conditioning & my travel agent is following this up with the booking company as it was not mentioned ahead & a rate is expected to be inclusive of these costs. In 6 years of villa holidays we have never faced this before.
We were unfortunate with the neighbours in the next villa having a loud party until 3am. However I text Arthur who came immediately to resolve. They ignored him & continued & he returned. They then stopped. The next day Gerry came with Arthur to apologise which was gratefully received with an assurance of no further challenges.
I was asking about the final day when we were due to fly in the evening & due to the issues we had experienced they waived the 60 euro which was welcomed.
The location is lovely. A short drive to everything…I’m not a drinker so it suited me perfectly.
The sea is stunning.
The people in the area friendly.
We also needed the pharmacy and the local pharmacist spoke excellent English.
I would recommend the villa & the team.
My tip to Gerry is to include air con or be transparent with guests before they arrive.

July 5, 2023
Unprompted review
Prestige Bookings logo

Reply from Prestige Bookings

Zoe,
I am so glad that you enjoyed Eframia Ena and would return again, as well as recommend it to friends for a holiday. I am a little disappointed to say the least in the 4* review. As you enjoyed the villa enough to recommend it, and when you consider that the 1 time you had an issue with the neighbours, we responded immediately, despite the early hour of the morning, After I spoke to them the following morning you had no more issues.
Regarding the aircon, this was provided free in the bedrooms, and the payment of 70 euro for the week for the living areas, is all that was charged. As per our contract with your tour operator, this is not only very clear, they have the option to add this as an extra at the time of booking, or anytime up to arrival. We as a company are always upfront with our clients and to blame us for something that a 3rd party did not explain, is not fair in any way whatsoever, in fact its a little harsh.
As a gesture of goodwill due to the disturbance next door, we did indeed waive the late checkout fee, and I am 100% positive that the way we as a company behaved, deserved at least a 5* review. I really do appreciate the tip above, but we are already transparent and upfront at all times, with all clients. All extra charges in all villas are clearly outlined on our website and during the booking process when booking direct. We do not hide anything.
All in all, as a team we are so glad we had the opportunity to host you here in sunny Cyprus, and hopefully will get the chance to do so again, sometime soon. Best Regards, Gerry & Team.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look