Relxnow Reviews 

297
•
TrustScore 4 out of 5

3.8

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

These cigarettes are very different from the previous ones, they are sweet and the taste is not the same. Although the name is the same. This made me a little upset I would like to update my feedba... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Brilliant service. Speedy delivery and easy to order. Great variety and flavours available at a good price - much better value than buying locally. product arrived on time and in excellent conditio... See more

Company replied

Rated 2 out of 5 stars

Second time now that one or more vapes didn’t work. Have contacted the company a few times with one reply offering me a discount of 15 percent on my next order. Why would I continue to order when the... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

The range of flavors available is impressive, catering to diverse taste preferences. I particularly enjoyed the smoothness of the draws, providing a satisfying throat hit without being harsh. While th... See more

Company replied


Contact info

3.8

Great

TrustScore 4 out of 5

297 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.8

All reviews

(297)

11 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 3 out of 5 stars

I like the easy way to order

I like the easy way to order. It's easy navigating the site but I'd still like to see more strength options. I use another vape that has half the strength of nicotine levels and I wish you'd consider doing the same.

August 13, 2023
Relxnow logo

Reply from Relxnow

Thank you for your positive comments towards RELX!

For this matter, we have 18mg/ml and 0mg/ml nicotine level pods, however we truly value your feedback and are committed to continuously improving our services.

Customer satisfaction is our top priority and your willingness to share your thoughts with us demonstrates your commitment to helping us grow. We truly appreciate your contribution.

Rated 4 out of 5 stars
Relxnow logo

Reply from Relxnow

Thank you for reaching out and we are sorry for the inconvenience caused.

Customer satisfaction is our top priority and we are here to follow up further for the issue. Has this been resolved? Please do not hesitate to contact our support for further inquiry!

Once again, we deeply apologize on the inconveniences that you faced. We truly appreciate your support and your cooperation.

Rated 5 out of 5 stars

Fast delivery

August 17, 2023
Relxnow logo

Reply from Relxnow

Thank you for your positive comments towards RELX!

We’re thrilled to hear you had a great RELX experience! Your support means a lot to our team!

We appreciate the support you have shown us.

Rated 5 out of 5 stars

Enjoy the product

Enjoy the product; efficient service

August 9, 2023
Relxnow logo

Reply from Relxnow

Thank you for your positive comments towards RELX!

We’re thrilled to hear you had a great RELX experience! Your support means a lot to our team!

We appreciate the support you have shown us.

Rated 5 out of 5 stars

Love this product

Love this product; been using Relx for years and never been disappointed. One of the best, if not the best in all vaping products.

August 17, 2023
Relxnow logo

Reply from Relxnow

Thank you for your positive comments towards RELX!

We’re thrilled to hear you had a great RELX experience! Your support means a lot to our team!

We appreciate the support you have shown us.

Rated 5 out of 5 stars

Very good

This is good product

August 15, 2023
Relxnow logo

Reply from Relxnow

Thank you for your positive comments towards RELX!

We’re thrilled to hear you had a great RELX experience! Your support means a lot to our team!

We appreciate the support you have shown us.

Rated 1 out of 5 stars

Have not yet Recieved my order

Have not yet Recieved my order, my address was put wrong according to Canada post.

August 16, 2023
Relxnow logo

Reply from Relxnow

Thank you for reaching out and we are sorry for the inconvenience caused.

Please be advised that we have sent a confirmation email regarding of the issue that you are experiencing. Has this been resolved?

Once again, we apologize for the inconvenience caused, please do not hesitate to contact us if you have further inquiry!

Rated 5 out of 5 stars

Good service, fast delivery

Good service and fast delivery

August 8, 2023
Relxnow logo

Reply from Relxnow

Thank you for your positive comments towards RELX!

We’re thrilled to hear you had a great RELX experience!

We appreciate the support you have shown us.

Rated 5 out of 5 stars

Good product

Good product, quick delivery, a lot of flavors

August 15, 2023
Relxnow logo

Reply from Relxnow

Thank you for your positive comments towards RELX!

We’re thrilled to hear you had a great RELX experience!

We appreciate the support you have shown us.

Rated 5 out of 5 stars
Relxnow logo

Reply from Relxnow

Thank you for your positive comments towards RELX!

We’re thrilled to hear you had a great RELX experience!

We appreciate the support you have shown us.

Rated 5 out of 5 stars

Love them!

Great product , fast shipping.

August 8, 2023
Relxnow logo

Reply from Relxnow

Thank you for your positive comments towards RELX!

We’re thrilled to hear you had a great RELX experience!

We appreciate the support you have shown us.

Rated 1 out of 5 stars

I bought 3 packs of the brighten…

I bought 3 packs of the brighten tobacco. 4 out of the 6 pods stop working half way

August 8, 2023
Relxnow logo

Reply from Relxnow

Thank you for reaching out and we are sorry for the inconvenience caused.

Please be advised that we have sent a confirmation email regarding of the issue that you are experiencing. Has this been resolved?

Once again, we apologize for the inconvenience caused, please do not hesitate to contact us if you have further inquiry!

Rated 1 out of 5 stars

I dont even got my parcel

I dont even got my parcel. I’ve waited for a week so annoying. And also its paid i fell like i got scammed by this seller!!!!

August 13, 2023
Relxnow logo

Reply from Relxnow

Thank you for reaching out and we are sorry for the inconvenience caused.

Please be advised that we have sent a confirmation email regarding of the issue that you are experiencing. Has this been resolved?

Once again, we apologize for the inconvenience caused, please do not hesitate to contact us if you have further inquiry!

Rated 1 out of 5 stars

Parcel NOT arrived

It has been 7 days, but I have not received my parcel. And the tracking information does not update anymore

August 10, 2023
Relxnow logo

Reply from Relxnow

Thank you for reaching out and we are sorry for the inconvenience caused.

Please be advised that we have sent a confirmation email regarding of the issue that you are experiencing. Has this been resolved?

Once again, we apologize for the inconvenience caused, please do not hesitate to contact us if you have further inquiry!

Rated 1 out of 5 stars

Device not working as it should it…

Device not working as it should it stuttering in the middle of puffs.not recommended

August 10, 2023
Relxnow logo

Reply from Relxnow

Thank you for reaching out and we are sorry for the inconvenience caused.

Please be advised that we have sent a confirmation email regarding of the issue that you are experiencing. Has this been resolved?

Once again, we apologize for the inconvenience caused, please do not hesitate to contact us if you have further inquiry!

Rated 1 out of 5 stars

Cheap faulty device. Customer services lacking

Cheap faulty device. Customer services lacking. I don't have time to jump through hoops to prove the device is faulty. I'm moving on to better.

July 31, 2023
Relxnow logo

Reply from Relxnow

Thank you for reaching out and we are sorry for the inconvenience caused.

Please be advised that we have sent a confirmation email regarding of the issue that you are experiencing. Has this been resolved?

Once again, we apologize for the inconvenience caused, please do not hesitate to contact us if you have further inquiry!

Rated 3 out of 5 stars

Refer my last order

Refer my last order , i want to exchange the charger so increase the order amount. But the coupon cannot work i order. I’m already email this case to your support but no reply. Bad feeling for this service.
But they already reply and settle at last month. I hope they can keep the good service for customer.

July 30, 2023
Relxnow logo

Reply from Relxnow

Thank you for reaching out and we are sorry for the inconvenience caused.

Please be advised that we have sent a confirmation email regarding of the issue that you are experiencing. Has this been resolved?

Once again, we apologize for the inconvenience caused, please do not hesitate to contact us if you have further inquiry!

Rated 1 out of 5 stars

Don’t believe they are genuine!

I bought three different types and the flavour of all the Relx pods was gross… the mint wasn’t minty, the menthol wasn’t cooling and the red one tasted wet. They were all super harsh as well. Seems like a waste of money, after using the RELX brand for several years from other suppliers, I would say these pods seem fake!

August 6, 2023
Relxnow logo

Reply from Relxnow

Thank you for reaching out and we are sorry for the inconvenience caused.

Please be advised that we have sent a confirmation email regarding of the issue that you are experiencing. Has this been resolved?

Once again, we apologize for the inconvenience caused, please do not hesitate to contact us if you have further inquiry!

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look