While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 74 reviews, reviewers had a great experience with this company. Customers frequently praise the customer service for being professional, helpful, and friendly, often noting quick and kind responses to inquiries. Many users found the overall user experience to be positive, highlighting the ease of use and effectiveness of the products, with some reporting significant hair reduction and smoother skin. However, some people were dissatisfied with the product's effectiveness, mentioning that certain devices did not work as expected or caused an increase in hair growth, particularly for those with hormonal conditions. A few customers also experienced issues with product quality, such as devices breaking or causing skin irritation, and some reported slow or unhelpful responses regarding returns or refunds.

What people talk about most

Product

Clients share ambiguous opinions on product. Many customers express satisfaction, noting significant hair... See more

Quality

Consumers find quality to be ambiguous, with some reviewers praising products like the Lumi laser for... See more

Customer service

Reviewers mention positive feedback about customer service. Many customers praise the helpfulness, kindness,... See more

User experience

Reviewers highlight positive aspects of user experience, frequently praising the product's ease of use and... See more

Response time

Customers consistently note ambiguous experiences with response times. Many reviewers praise the quick and... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

The device didn't work for me unfortunately, I used it regularly over some months and I didn't notice any changes. However, I have to say, the customer service is really great! Which is why I am leav... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

I bought Lumi by RoseSkin, but unfortunately, I didn't get the results I was hoping for, even though my hair was thinner and weaker. But I have to thank you. Customer service was professional and help... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

ETA: I am updating this review to follow up that the company has replaced the device for me. They're customer service team have been very kind and helpful over email. Hopefully this new device... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Friendly customer service and excellent team! It’s been a pleasant experience. The website and user interface is top notch and they provide guidelines to help you determine which product is best for... See more

Company replied


Company details

  1. Health and Beauty Shop
  2. Beauty Product Supplier
  3. Cosmetics Industry
  4. Laser Hair Removal Service

About RoseSkinCo

Written by the company

Lumi

Promo Image

Meet Lumi: the new at-home IPL hair removal device that stops hair growth right in its tracks…

Specially made to make you feel amazing in your dolphin-smooth, baby-soft skin.

Lumi delivers permanent hair reduction with noticeable results after just 4 uses and full results in 12.

Petal 2

Facial Cleansing Brush & Firming Massager

Ultrasonic Facial Cleansing Brush

Power up your skincare routine with Petal 2 the most innovative, no-fuss, at-home, ultrasonic facial cleansing brush.

Completely transform the way you clean your skin, with over 10,000 ultrasonic pulsations per minute and circulating magnetic beads, Petal 2 penetrates deep into your pores while simultaneously massaging your skin, so you can experience your deepest and most revitalizing clean ever. Whenever.

Contact info

4.0

Great

TrustScore 4 out of 5

3K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 4 out of 5 stars

Good value for money

It took a long time to get the item delivered due to a confusion with the local courier service. Customer service was super helpful and was constantly communicating with me to sort things out.

I am brown skinned and have very thick black facial hair and have tried clinical laser treatment before and thought I would give RoseSkinCo a go as they were one of few IPL devices on the market catering to darker skin tones. I have been using the product for over month and a half and beginning to see the results. I am shaving less frequently than before. Be careful not to press the device tightly to your skin as I ended up burning myself the second time I used it even though I was using it at a low intensity level. Lift the device up after each pulse. In short, follow the instructions. So far, very happy with the product. Good value for money.

February 8, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Dont receive products after payment. Extremely Disappointed

My fiance placed an order from Roseskinco's website on 6 December 2023. Till today we still haven't received the product. Its been 3 months. How can we review a product that wasn't received. Im starting to think this website is a scam and you dont get your products after you pay. We are extremely disappointed.

December 6, 2023
Unprompted review
RoseSkinCo logo

Reply from RoseSkinCo

Hello Kayla,

I'm truly sorry to hear about the delay you've experienced in receiving your order from RoseSkinCo. It's understandably disappointing, and the last thing we want is for you to feel let down by us.

Our typical shipping timeline is between 7-10 or 15-20 business days depending on your location. Sometimes, orders do encounter issues, whether they get held up at customs or face other unforeseen delays. Especially for orders shipped to locations like Mexico, Alaska, or Hawaii, we are currently experiencing some delays, as noted on our website. Please rest assured, we're absolutely here to support you and get to the bottom of this.

I want to personally look into this for you and find out exactly what's happened with your order placed on December 6, 2023. Please expect an email from our team today.

I'll be waiting to hear from you and will get back with an update as soon as possible.

Again, I'm really sorry for any inconvenience and frustration this has caused. We value your trust and are eager to resolve this situation for you.

-Michelle

Rated 2 out of 5 stars

No results after 8 weeks, not worth the money

I have been using the laser for 8 weeks (twice a week) now. To be honest I don't notice any difference which is pretty disappointing. I use it on my face and armpits. you have to shave the area before using the device. Due to shaving i now have more dark hair growth on my face than ever before, this is the last thing i was waiting for. I will still use it 2 times a week, hoping it will eventually pay off. So far not worth its money and time. The lotion and gloves are good.

March 4, 2024
Unprompted review
RoseSkinCo logo

Reply from RoseSkinCo

Hello Louise,

First off, I want to say thanks for sticking with the process and giving our laser a thorough try.

It’s worth noting that while shaving is a recommended step to ensure the laser works effectively, it shouldn’t cause hair to grow back thicker or darker. Hair may appear more noticeable initially due to the blunt tip formed by shaving, but it doesn’t alter the texture or rate of hair growth.

That said, everyone's skin and hair react differently to IPL/laser treatments, and sometimes, it does take a bit longer to start seeing significant results. We often hear that the turning point can come a bit further down the line with consistent use. You're doing great by continuing the twice-weekly sessions, and that persistence might just be key to achieving the results you’re looking for.

I’m glad to hear you find the lotion and gloves good! That’s a positive note, and hopefully, the device will soon start showing its value to you as well.

Since you’re dedicated to continuing the treatment, I'd love to offer additional support or tips that might help optimize your results. And remember, our team is always here to discuss any concerns or questions you might have about the process or how to get the most out of your device.

Thanks for sharing your experience so far, and please don’t hesitate to reach out directly. We’re here to support you every step of the way.

-Michelle

Rated 2 out of 5 stars

Didn't work for me

Unfortunately, I'm not too thrilled with this product, and I really hoped it would work out for me. I've been using my Lumi regularly since September, but I haven't seen any reduction in hair growth at all. Although I do appreciate the easy-to-use handset and the helpful customer support, I can only give it two stars because it just hasn't delivered the results I was hoping for.

It's disappointing that it hasn't worked for me, not even on my very thin facial hair. I even went beyond the recommended usage period for areas like the bikini line, but after more than five months with no improvement, it's clear it's not working for me.

I've tried to stick with it, hoping things would change, but now it's just another annoying step in my hair removal routine. Having to shave sometimes twice a week alongside using Lumi has made the whole process even more unpleasant.

I'd really like to figure out what the issue is. I'm following the instructions properly, and my hair and skin tone are within the average range for the product. I mainly use it on level 6 for most areas.

September 20, 2023
Unprompted review
RoseSkinCo logo

Reply from RoseSkinCo

Hello Thais,

Thank you for taking the time to share your honest feedback about your experience with the Lumi. We truly appreciate your kind words about our handset's ease of use and our customer support team. However, I'm genuinely sorry to hear that the product hasn't met your expectations in terms of hair reduction.

It's important to note that while some users see quick results with IPL technology, others may require a bit more time due to various factors such as hair density, growth cycle, and how the individual's skin and hair contrast responds to the treatment. It’s these nuances that have shaped our decision to offer a 90-day guarantee. This policy is precisely for situations like yours - it’s there to protect your investment while giving the product a fair chance to work.

We understand how disheartening it can be to not see the desired results after diligently following the recommended usage. Given your commitment and the efforts you’ve put in, we want to ensure you’re not left feeling stuck. If you’re within the 90-day window and decide it’s not the right fit, we’re here to honor that guarantee. However, if you’ve communicated a desire to continue with the treatment beyond this period, we’re equally committed to supporting you through your journey.

It might also be helpful to review your treatment plan together. Sometimes, small adjustments can make a significant difference. Please feel free to reach out to us directly. We’re here to help you navigate through this and explore all possible options to make your experience better.

-Michelle

Rated 1 out of 5 stars

Been using it for 3 years and not seen…

Been using it for 3 years and not seen hair reduction results. I have pale skin and jet black hair so I’d be the ideal candidate. It’s stained my skin on my top lip white but hair still grows. My legs last a bit longer, maybe 3 days until I need to shave again. Absolute waste of money. Also a year in it started flashing at random and I contacted the company for help explaining I was concerned and were my eyes safe, and they didn’t respond. So yeah it’s a bit of a con in my opinion but maybe try the Braun one. I’ve been told if I don’t add an order number etc my review will be deleted in 3 days - order id 224242

February 24, 2024
Unprompted review
RoseSkinCo logo

Reply from RoseSkinCo

Hi Maria,

Firstly, I want to thank you for sharing your experience with us, even though it hasn’t been the positive journey we aim for our customers to have. Hearing that you've been using our product for 3 years without the results you were expecting, especially with your skin and hair type being the ideal candidate, is genuinely disappointing for us too.

I’ve looked into our records, and it appears we haven't received an email regarding these issues. There might have been a mix-up or technical glitch that prevented your message from getting through to us, and for that, I apologize. That's not the standard of support we aim to provide.

I also want to address your concern regarding the safety of your eyes and the device's functionality directly. We've taken the liberty of reaching out to you with some steps we can take together to address both the effectiveness and safety concerns you’ve raised, including looking into the issue with your device's random flashing.

Please check your email for our message and we look forward to hearing from you.

-Michelle

Rated 3 out of 5 stars

Just know

Just know, this product is coming directly from China and WILL TAKE FOREVER to even ship or be delivered. It’s been over 7 days since I placed an order and my
Product has not even shipped. I’ve contacted customer service and they “assure me” my product is going to be shipped and “hand picked” lol

February 7, 2024
Unprompted review
RoseSkinCo logo

Reply from RoseSkinCo

Hey there,

Thanks for reaching out and sharing your concerns with us.

We do have multiple warehouses around the globe to ensure our products reach our customers as efficiently as possible. This setup helps us cater to our global customer base more effectively. I apologize if there was any confusion about the shipping process or if the wait time has been longer than expected.

Could you please provide your order number? This will allow me to look into your order's specific details, check its current status, and give you a more accurate update on when it’s expected to ship.

Thanks for your patience, and I’m looking forward to getting you the information you need.

-Michelle

Rated 1 out of 5 stars

Honestly the customer service for this…

UPDATE: well I received an email after they did their investigation. They are advised to me was to call USPS. Amazing customer service! Top-tier. So if you’re planning on ordering from this company and you don’t receive your product for close to two months now expect this kind of “customer service.” I’m beyond disappointed and frustrated this company has zero customer service.

Honestly the customer service for this company is absolutely horrific. My boyfriend ordered one for me on December 11 have yet to receive it and they refused to help us and even stopped responding to our emails. One rep even emailed my boyfriend and said “well I’m sure it will be worth the wait” since he argued that this was supposed to be my Christmas gift. Extremely disappointed that they will not help us out since our package is clearly lost and has been at the same location for over a month. Don’t know how these people do business but now we’re in the process of trying to contact Afterpay so they are aware that we never received the item even though we’re still making payments on it. Look elsewhere! This is not it

December 9, 2023
Unprompted review
RoseSkinCo logo

Reply from RoseSkinCo

Hi Ingrid,

I’m genuinely sorry to hear about the frustration and disappointment you've experienced with your order and our customer service. It's really important to us that our customers feel supported and heard, especially when things don't go as smoothly as expected.

Let me try to shed some light on why the tracking status might seem a bit confusing. Sometimes, a package's tracking can show it moving between the same facilities, which often comes down to logistical hiccups within the shipping process. This can include things like rerouting due to unexpected delays, capacity issues at certain facilities, or even simple scanning errors. It's not the norm, but it does happen.

Regarding our processing and shipping times, we typically have a 3-day processing window before the order is handed over to the shipping carrier. From there, the shipping time can vary based on location, and, occasionally, external factors beyond our control might cause delays. Don't worry, I'll personally review the details of your order. I find it odd too that there hasn't been a delivery attempt since it reached the location, and I want to get to the bottom of this for you.

Thanks for your patience as we sort this out. Please expect an email from me today. If there’s anything else you need in the meantime, please don’t hesitate to let me know.

-Michelle 1/29/24

Rated 4 out of 5 stars

There was a delay in receiving my…

There was a delay in receiving my package ( which is mostly due to my country's postal issues). I also assumed that the package would be delivered to my address but it was delivered to the Post Office and had to be collected. The team were receptive to information about more efficient courier services in my country. The team were helpful in tracking and resolving my issue , assuring me that I would receive the package. I find the response on Instagram is faster than their email support but I am very grateful for their follow up and feedback.

January 10, 2024
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Amazing support team

Amazing support team! I had some delivery issues, at first there were no delivery details (just received the message “delivery was failed). I contacted the support team from roseskinco.com. They replied very fast, reached out the logistics and in a few minutes the logistic company contacted me and the problem was solved. Thank you very much for your fast help!

January 13, 2024
Unprompted review
Rated 4 out of 5 stars

An update on my last review for…

An update on my last review for roseskinco
After numerous attempts to contact them, I received an email today 1/19/2024 that my order was filled and ready to ship.
Thank you roseskinco
This is the first time I’ve shopped with them and I do have plans to upgrade my hair removal product if all goes well.

January 18, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Don’t buy! Not working

I have tried for 5 months patiently but It didn’t work at all, I just want my money back.My previous product Glamourmagazine.co.uk work really well for 2.5 years, so I know which one really remove the hair. The reason Why I bought RoseskinCo is because my previous Glamourmagazine hair remover was broken after 2.5 years .“
RoseskinCo guarantee is only 3 months ( I feel like this is scam because the rest of the machine guarantee is at least 1 year )
When I used Glamourmagazine the rest of the hair was dead except private part . But when I continued using for a week the hair could stop growing for a month with Glamourmagazine .
For RoseskinCo even I continued using for 5 months and as soon as I stop using it the hair grow straight away ( I shape and use RoseskinCo for 5 months and it didn’t work )
I am on a holidays and I couldn’t bring it with me , the hair keep growing and it killing me . They send me the form to took video why the machine is broken ( after 3 months the machine didn’t work well anymore , I have to wait 3 minutes with power on and then I am able to use it . 3 minutes to.be able to use ! For the first month no waiting time , I was able to use it straight away . I am on a holidays for 3 months so I couldn’t send a vedio to them as they request yet but the hair is killing me and I am very frustrating

November 1, 2023
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Absolute scam AVOID

I actually felt very positive about the customer service at least momentarily.... Used the lumi and unfortunately unnoticeable results (very pale with dark hair so should be the ideal candidate) tried underarms, legs and bikini. Put in for a refund and they gave me an extension to continue trying it out.. great I thought. Then when you try to return it the site says you can't fill in the form a second time. So I use the contact us option.. then they send you a link to fill in the return form you can't fill in a second time so I am stuck in a loop and won't be able to return in the return window.

Summary
PRODUCT DOES NOT WORK
Unable to return for refund and don't forget you are responsible for return cost if you somehow manage to

EDIT: they have flagged my review as not genuine but I have provided proof. Clear tactic to have bad reviews removed.

2nd edit in response to roseskin flagging the review:
That is false. The email to me clearly says:
'Rosekinco.com has flagged your review because they don't think it's based on a genuine experience'

So I can add lying to the list now too.

December 24, 2023
RoseSkinCo logo

Reply from RoseSkinCo


Hello Christie,

Thank you for reaching out and sharing your experience with the Lumi device and the return process. I'm really sorry to hear that you've encountered difficulties returning your unit.

It sounds like there's been a bit of a technical hiccup with the return form on our site, and I understand how this can be frustrating. Please rest assured that I'll personally look into this to ensure a smooth and hassle-free process for you going forward.

I'll be in touch with a solution to the return form issue.

Thank you again for your patience and for bringing this matter to our attention. We're here to help and look forward to resolving this for you soon.

-Michelle (01/01/24)


UPDATE:
Hi Christie,

I would like to clarify the situation regarding the flagging of your review. Trustpilot has a standard process for verifying the authenticity of reviews. In your case, when there was no response after several days to their request for more information about your purchase, the feedback can be flagged so Trustpilot will be allowed to investigate and ensure the authenticity of reviews on their platform.

Rest assured, this is a standard procedure and not a tactic to remove negative reviews. We value honest and transparent feedback, whether positive or negative, as it helps us to understand our customers' experiences and make necessary improvements. :)

We truly appreciate your cooperation in this matter and are grateful for the time you took to share your experience with us. Again, I look forward to helping you resolve this matter soon.

-Michelle (01/03/24)


UPDATE:

Hi Christie,

I'm really sorry it's been a bit of a rollercoaster for you.

I've been digging into the emails we sent back and forth, and it looks like we missed connecting directly, which is a bummer. We definitely wanted to get a clearer picture of what was up from your end. We sent you email follow-ups after your feedback here as we really wanted to get a full picture of what went down with your Lumi experience and sort things out but we've never heard from you since.

But hey, here's the good news – we went ahead and sorted out a full refund for you earlier this month. We totally get that things didn't pan out as expected, and we wanted to make things right.

Your feedback has been super helpful. If you have other concerns, let us know. We're here to assist you further.

- Michelle (1/24/24)

Rated 1 out of 5 stars

Horrible customer service

This company has horrible customer service. I ordered a device 12/4. The package was delivered on 12/14, but was stolen off of my porch before I arrived home. I emailed customer service about this issue the same day, 12/14. After much back and forth, this item (that was purchased for Christmas) will not be a gift, and because my money has not been refunded, I’m also out the money I’ve paid. I was told leg work with USPS is required by me, the customer, instead of the company, the sender. I have never experienced an issue like this and will not be doing business with this company in the future. Unfortunately, I’ve had to contact my credit card company to resolve this issue.

December 14, 2023
RoseSkinCo logo

Reply from RoseSkinCo

Hello Jillian,

Thank you for reaching out and sharing your concerns. I'm truly sorry to hear about the unfortunate situation with your package being stolen, most especially since it was supposed to be a gift for this holiday season. It genuinely makes me sad knowing this.

I understand how frustrating it is to deal with the loss of a package and then navigate the process of reporting and resolving it. Typically, in cases of stolen packages, the responsibility to file a claim falls on the recipient as they have the direct details of the delivery and theft circumstances. But I can also understand how this can add stress to the situation and for that I'm truly sorry.

I definitely don’t want to leave you feeling unsupported through this process. If you could provide your order number, I'd like to look into your case personally and see how we can assist you further.

Again, I'm really sorry for the inconvenience this has caused. Please reach out with your order details, and we'll take it from there.


-Michelle

Rated 5 out of 5 stars

The Lumi is very easy to use and you…

The Lumi is very easy to use and you can see the results in a few weeks. I really like being able to do it in my house whenever I want following my schedule.
After finishing the 12 weeks treatment one of my Lumi’s buttons stopped working and they’ve sent me a new one.
My skin is soft and can only recommend.

December 15, 2023
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look