Sentenarts Reviews 197

TrustScore 3.5 out of 5

3.7

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

Took ages to arrive and after both birthday dates I purchased the gift for. Eventually when the orders arrive they were packaged so poorly I was mortified. Two items were broken and customer se... See more

Rated 5 out of 5 stars

Although shipping took quite awhile, the bag is gorgeous!! 😍 I also ordered during the "free matching wallet with purchase" trial, and the wallet is beautiful as well. They appear to be quality made,... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Just received my leather Pride and Prejudice tote bag. It is beautifully made and is certainly a quality piece. I’m a little disappointed that the promised “free “wallet was not included in the shipm... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I was a little skeptical about buying something from a Facebook ad. I am SO HAPPY that I overcame my skepticism and ordered this beautiful crossbody bag! The whole experience - from start to finish -... See more

Company replied

Company details

  1. Handbags Shop
  2. Bags and Luggage Store

Written by the company

SentenArts LLC is a global print-on-demand e-commerce company. We sell wide range of printable products in the U.S. and internationally that customers buy as gifts to their loved one and personalize them with our unique print-on-demand service. We use printshops in the U.S to deliver our products fast and with high-quality. At SentenArts, we believe that beautiful design and art can bring people joy. Here we created impressive graphic Drinkware (Tumbler Cup, Ceramic Mug, Water Bottle), Apparel & Accessories (T-shirt, Ugly Sweater, Handbag...), Phone Accessories (Phone case, Leather Wallet Phone Case) and more that make all bookish souls feel strongly connected to. Putting heart and soul into it, every SentenArts item showcases your unique individuality, hobby, faith as well as your personal interest. We also believe that quality products and great customer support are the only options.


Contact info

3.7

Average

TrustScore 3.5 out of 5

197 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 3 out of 5 stars

I finally received my bag and wallet…

I finally received my bag and wallet after almost 6 weeks. This was ordered on Nov 21st and just received today so of course no present for my daughter on Christmas Day. Do not expect this item to be sent quickly since it is coming out of China. It is not a US company which I think people think. They have an office in New York but the product comes out of China. The bag itself is very nice but I am not impressed with the service. They did communicate as I continued to complain but that still did not alleviate the fact that this was a Christmas present.

December 28, 2024
Unprompted review
Sentenarts logo

Reply from Sentenarts

Dear Patricia,

Thank you for your honest feedback, and we sincerely apologize for the delays you experienced with your order. We understand how disappointing it is not to have your items in time for Christmas, especially when they were intended as a special gift for your daughter.

As our items are made to order, the production and shipping times can take longer than anticipated, typically around 20-25 business days.

We’re glad to hear that you found the bag itself to be nice, but we acknowledge that our service fell short of your expectations. Please know that your feedback is invaluable to us, and we will work hard to improve our communication and processing times.

We truly appreciate your support and hope to provide a better experience in the future!

Rated 1 out of 5 stars

Very disapointed

Well, it started with the shipping process that took a very long time. I was receiving the email saying that the bag takes a while to assemble and then a ship out and I actually only received one so far. The bag itself is not great quality. I thought the pictures on the front raised and it's just printed it's cheap definitely not worth $100. It smells like cheap plastic and the shipping method folded the bottom of the bag that left a huge crease. I feel scammed.

December 28, 2024
Unprompted review
Sentenarts logo

Reply from Sentenarts

Dear Tatiana,

Thank you for taking the time to share your feedback, and we sincerely apologize for your experience. We understand how frustrating it is to deal with shipping delays and quality concerns, and we’re truly sorry that your order did not meet your expectations.

We strive to provide high-quality products, and it’s disappointing to hear that the bag you received did not reflect that. We appreciate your comments regarding the assembly and shipping process, and we will work to improve our methods to ensure a better experience for our customers.

Please reach out to us at cs@sentenarts.com, and we would be happy to assist you further. Your satisfaction is important to us, and we want to make this right for you.

Thank you for your understanding, and we hope to hear from you soon.

Rated 1 out of 5 stars

1- it did not arrive before Christmas

1- it did not arrive before Christmas, even though I ordered it in November.
2- Only half the order arrived and no tracking on the other half. Can't even describe my disappointment in your company.
3- You continue to send positive emails with no results, absolutely disgusting.

December 27, 2024
Unprompted review
Sentenarts logo

Reply from Sentenarts

Hi Dan,

Thank you for sharing your concerns on Trustpilot.

We sincerely apologize for the disappointment you've experienced with your order. We understand how frustrating it is when expectations aren’t met, especially during the holiday season.

As our items are made to order, this can lead to longer production and shipping times than anticipated. We truly regret that your order did not arrive before Christmas, and we are sorry to hear that only part of it has arrived. Our staff has reached out via email with tracking updates, and we are committed to doing our best to resolve this situation.

We appreciate your patience as we work to fulfill the remaining portion of your order. Your feedback is invaluable to us, and we are here to assist you further.

Rated 5 out of 5 stars

I received my Poe bag and absolutely…

I received my Poe bag and absolutely love it.
It was my Christmas present from my son to me making Christmas 2024 a sweet family time.

December 25, 2024
Unprompted review
Sentenarts logo

Reply from Sentenarts

Hi Shari,

Thank you so much for your lovely review on Trustpilot!

We’re delighted to hear that you received your Poe bag and that it has become a special part of your Christmas celebration this year. It’s wonderful to know that your son chose it as a gift for you, making the holiday even more meaningful.

We take great pride in our products, and it brings us joy to see them appreciated by our customers. If you have any questions or need assistance in the future, please don’t hesitate to reach out. We’re here to help!

Wishing you and your family many more sweet moments together!

Rated 4 out of 5 stars

Bag arrived exactly as pictured

Bag arrived exactly as pictured! I ordered this as a Christmas present for my mom and she absolutely loved it. The customization is great. The only thing is I was nervous because I had not received any updates as to when it would arrive and had not received a response when I reached out so minus one star for that. As for the actual product 5 stars!

December 26, 2024
Unprompted review
Sentenarts logo

Reply from Sentenarts

Hi Alyssa,

Thank you so much for your wonderful review!

We’re thrilled to hear that the bag arrived exactly as pictured and that your mom loved it. We take great pride in our products and the customization options we offer.😊

We sincerely apologize for the lack of updates regarding your order and for not responding promptly to your inquiries. We understand how important it is to stay informed about your purchase, especially during the holiday season. Your feedback is invaluable, and we are working to improve our communication and responsiveness.

We appreciate your understanding and are grateful for your support. Thank you for choosing us!

Rated 1 out of 5 stars

Do not buy from these guys

Purchased 2 bags for Christmas gifts mid November and never received tracking info. Says they shipped -11/27. Still haven’t received and it’s 12/26. Requested tracking info but didn’t get that either. Then on top of that somehow they added a 3rd smaller bag to my order. Thought I’d give that away as a grab bag gift but still waiting on that as well. Should have read reviews before and known not to order. If I’d known they were in China I would not have ordered. Their customer service is non existent and my only recourse was to dispute the credit card charges since I never received the merchandise. Used the Shop app for the purchase and don’t have any way to complain with them either. Just sucks all around.

November 20, 2024
Unprompted review
Sentenarts logo

Reply from Sentenarts

Hi Karen,

Thank you for taking the time to share your experience on Trustpilot.

We sincerely apologize for the frustration you’ve faced regarding your order of the bags. We have been experiencing an overwhelming number of inquiries, which has unfortunately led to longer response times.😢

We understand how important it is to receive your gifts on time, especially during the holiday season. Our staff has reached out via email with tracking updates, and we are doing our best to ensure your order is delivered as soon as possible.

Regarding the additional smaller bag, we hope it can still bring some joy as a surprise gift! We truly appreciate your patience and understanding during this busy time.

If you have any further questions or need assistance, please don’t hesitate to reach out. Your satisfaction is very important to us.

Rated 5 out of 5 stars

Fantastic product

Questions were answered promptly and the order looked fantastic. She was very happy with the bag and the look of it, can't wait for the second one to come in and share more of the joy.

December 24, 2024
Unprompted review
Sentenarts logo

Reply from Sentenarts

Hi Tylar,

Thank you so much for your kind review!

We’re thrilled to hear that your questions were answered promptly and that you loved the look of your bag. It brings us immense joy to know that the recipient was very happy with it!💖

We take great pride in our products and strive to ensure that our customers have a fantastic experience from start to finish. We're just as excited for the arrival of your second bag and can't wait for you to share even more joy!

If you have any questions or need assistance in the future, please don’t hesitate to reach out. Thank you for choosing us!

Rated 2 out of 5 stars

Having trouble with an order being late..

Early on in the month, I have purchased one of their bags online, and I have yet to receive a confirmation email of my order that I placed on 12/07/24. I emailed the company last week, urgently expecting a response since this is a Christmas gift for a friend of mine. I'm just wanting to know when I could expect the purchase to deliver and hope I can receive a response soon.

December 6, 2024
Unprompted review
Sentenarts logo

Reply from Sentenarts

Hi Lynn,

Thank you for your feedback on Trustpilot.

We sincerely apologize for the delay and for any frustration you’ve experienced regarding your order placed on December 7th. We understand how important it is to receive gifts on time, especially during the holiday season.😢

As our items are made to order, this can sometimes result in longer production and shipping times than anticipated. Our staff has reached out via email with tracking updates, and we are doing our best to ensure your order is delivered as quickly as possible.

If you have any further questions or need assistance, please don't hesitate to reach out. Your satisfaction is our priority, and we appreciate your patience as we work to fulfill your order.

Rated 1 out of 5 stars

I guess it’ll be an IOU!! Where’s the product you said you shipped??

I ordered the Poe bag weeks ago for a Christmas gift for my daughter. Emails say it was shipped days ago and when I looked up the shipping information, “ready to be shipped”. I am hoping it gets here by her birthday a few days after Christmas, but I won’t hold my breath!

December 24, 2024
Unprompted review
Sentenarts logo

Reply from Sentenarts

Hi RM,

Thank you for sharing your experience on Trustpilot.

We sincerely apologize for the inconvenience you’re facing with your order for the Poe bag. We understand how important it is to receive gifts on time, especially for special occasions like your daughter’s birthday.

As our items are made to order, this can sometimes lead to longer production and shipping times than expected. We truly appreciate your patience as we work to fulfill your order.

To get the most accurate tracking updates, please reach out to our customer service team at cs@sentenarts.com. They will be happy to assist you and provide the latest information on your shipment.

Thank you for your understanding, and we’re here to help ensure your daughter receives her gift as soon as possible.

Rated 1 out of 5 stars

Late Christmas Presents

I ordered my mother's Christmas present with First Class shipping in early December. I received a shipping confirmation email on December 17th, however - when you look up the tracking information it shows my order is still in China waiting for picking. Now the SentenArts website shows my order as fulfilled, tracking information shows still in China and when you attempt to call the Customer Service number - its a busy tone. I did reach out via email as well and have yet to get a response. I absolutely should have known better and to look into this company more, but my mom was SO excited about this purse I didn't think twice and now she won't have a Christmas present on time. There is zero chance I will ever order from them again, I am just hoping to get the order at all at this point.

December 23, 2024
Unprompted review
Sentenarts logo

Reply from Sentenarts

Dear Lindsey,

We sincerely apologize for the frustration you’re experiencing with your order, especially given its importance as a Christmas gift for your mother. We understand how disappointing it is to see delays, particularly when you were expecting a timely delivery.😢

Typically, our production takes about 5-7 business days, followed by another 15-20 business days for shipping (https://sentenarts.com/pages/shipping-delivery).

Unfortunately, we are currently facing an overwhelming issue, which has affected our processing and responding times. We assure you that our staff is working diligently to respond to all inquiries as quickly as possible.

We appreciate your patience during this busy season, and we genuinely hope your order arrives soon. Thank you so much for your understanding.

Rated 2 out of 5 stars

It takes forever to get to you

It takes forever to get to you. Don't order if you think this is going to get to you within a month if you live in the US. I am disappointed because this was supposed to be a Christmas present and I check it is still in China. I ordered in November.

December 22, 2024
Unprompted review
Sentenarts logo

Reply from Sentenarts

Dear Corin,

We sincerely apologize for the delay you’ve experienced with your order and understand your frustration, especially with your gift intended for Christmas.

Our items are made-to-order, which can lead to longer production and shipping times, and we regret that this wasn’t communicated clearly.

We are actively working to expedite the process and ensure that your item arrives as soon as possible. Please know that we are committed to delivering quality products that meet your expectations, and we appreciate your patience during this busy season.

Thank you for your understanding, and we truly appreciate your support!

Rated 5 out of 5 stars

Finally got all my bags and they’re…

Finally got all my bags and they’re beautiful! I like mine and my sisters will be excited about their gifts! Thank you!

December 21, 2024
Unprompted review
Sentenarts logo

Reply from Sentenarts

Dear Suzanne,

Thank you so much for your wonderful feedback!

We are thrilled to hear that you received your bags and that you find them beautiful. It means a lot to us that you and your sister will be excited about your gifts. We pour our hearts into creating each piece, and it’s rewarding to know that our efforts have made you happy.🥰

We appreciate your support and your choice to shop with us. If you have any questions or need assistance in the future, please don’t hesitate to reach out.

We look forward to serving you again!

Rated 1 out of 5 stars

So Disappointed

I ordered 4 purses and 1 tote bag on Nov. 14. It took until Dec. 14 to get ONE bag and it wasn't even correct: I'd ordered this particular style in a purse and got a tote. 3 days later, I got bag number 2. It was also supposed to be a purse, but came as a tote.
I'm not holding out much hope for bags 3, 4 or 5.
These were intended as gifts for my sisters and I'm too embarrassed to send them. The quality is nothing like I was expecting.

December 14, 2024
Unprompted review
Sentenarts logo

Reply from Sentenarts

Dear Cathy,

Thank you for sharing your experience with us!

We sincerely apologize for the mix-up with your order and the delays you’ve encountered. We understand how important it is to receive the correct items, especially when they are intended as gifts for your sisters.

We take full responsibility for this oversight and are committed to making it right. Our team will reach out to you via email shortly to provide support and address your concerns. We want to ensure you receive the products you expected and deserve.

Thank you for your patience, and we look forward to resolving this for you soon!

Rated 5 out of 5 stars

Peter Pan & Raven Totes

Quality tote bag & strap! Colors are so vivid & clear! Customer service was top notch.

November 10, 2024
Unprompted review
Sentenarts logo

Reply from Sentenarts

Dear Pat,

Thank you so much for your wonderful review! We’re thrilled to hear that you love your tote bag and strap. It’s always our goal to provide high-quality products, and your feedback about the vivid colors truly makes our day.

We’re also delighted to know that you had a positive experience with our customer service. We strive to ensure that every customer feels supported and valued, and it’s rewarding to hear that we met your expectations.🥰

If you have any further questions or need assistance in the future, please don’t hesitate to reach out. We appreciate your support and look forward to serving you again!

Rated 1 out of 5 stars

TERRIBLE EXPERIENCE

TERRIBLE EXPERIENCE. DO NOT RECOMMEND--not real leather, multiple business names. I purchased BOGO for Christmas on Nov. 5, 2024. Two purses with monogramming. Allegedly real authentic leather $250+. The first bag came in within 3 weeks. It looks nothing like the photographs--very misleading. I ordered the Poe bag and Conan Doyle bag. They look 3D in the photos and on social media. They are not. They are screen-printed and the 'real' leather does not appear to be leather (I used to work in leather goods). Anyway, my Poe bag seemed stuck...in China. I emailed the company (no phone number) and they said it was in Chicago. They never gave me a US tracking number, so I could not see where my purse was once it got to the US. I emailed twice more after being reassured it was on its way--and today I excitedly opened the bag to reveal someone else's purse (Sarah, if you are out there, I have your purse). Not only is it NOT my bag that was "handmade" it was faux-leather, with the brand "Holistic" on the side. It had a Bible verse on it. NOT MY BAG. Not the same company. NOT ONLY IS THIS COMPANY MULTIPLE COMPANIES--THE BAG THAT IS $100 in faux leather on Sentenarts is $30 on Holistic. I was bamboozled. I was taken in by their advertising and probably fake positive reviews. I'm out $250.00 and a missing purse. And poor Sarah is probably wondering where her Christmas present is.

December 12, 2024
Unprompted review
Sentenarts logo

Reply from Sentenarts

Dear Nanette,

We're sorry to hear about your experience, and we truly appreciate you bringing this to our attention. 😢 We want to assure you that our staff will reach out shortly to support your case.

We understand how frustrating it must be to receive the wrong item, especially during the holiday season. We take full responsibility for our products and the quality we promise. It is our goal to provide you with the best service possible, and we are here to help resolve this issue for you.

Thank you for your patience, and we will make sure to address your concerns promptly.

Rated 5 out of 5 stars

Beautiful bags

Received beautiful and great quality bags. Likely those will not be my last purchase.

December 9, 2024
Unprompted review
Sentenarts logo

Reply from Sentenarts

Dear Mia,

Thank you so much for your positive review!

We’re delighted to hear that you received beautiful bags and that you’re pleased with their quality. It means a lot to us to know that our products have met your expectations.🥰

We truly appreciate your support and are excited to hear that you’re considering future purchases with us. If you have any questions or need assistance as you explore more of our collection, please don’t hesitate to reach out. We’re here to help!

Thank you once again for choosing us, and we look forward to serving you again soon!

Rated 4 out of 5 stars

Beautiful Bags

Just received both of my bags today!! Love them perfect size for my needs. I got the Dracula one with my name on it is my all time favorite romance novel.I also recieved the Horror novel one. I only gave 4 stars because it took a long time to get to me, or would have given 5.

December 8, 2024
Unprompted review
Sentenarts logo

Reply from Sentenarts

Dear Karla,

Thank you so much for your wonderful review!

We’re thrilled to hear that you love both of your bags, especially the Dracula one with your name on it—what a fantastic choice for a favorite romance novel! It’s great to know they’re the perfect size for your needs.

We sincerely apologize for the delay in delivery that prevented you from giving a full five stars. We appreciate your understanding and are continuously working to improve our shipping times.

If you have any questions or need assistance in the future, please don’t hesitate to reach out. Thank you for choosing us, and we look forward to serving you again soon!

Rated 5 out of 5 stars

Excellent experience from beginning to end...

The bag was meticulously crafted and arrived exactly as described! I received consistent updates throughout the process and was so excited when it finally arrived!

December 5, 2024
Unprompted review
Sentenarts logo

Reply from Sentenarts

Hi Colin,

Thank you so much for your fantastic review!

We’re thrilled to hear that your bag arrived exactly as described and that you loved the meticulous craftsmanship. It’s our goal to ensure every customer feels excited about their purchase, and we’re glad we could provide consistent updates throughout the process.😊

Your satisfaction means the world to us, and we truly appreciate your kind words. Thank you once again for your support, and we look forward to serving you again soon!

Rated 5 out of 5 stars

My New Raven and Poe Bag is Fabulous!

I just received my Raven bag, and it’s gorgeous! Every detail is beautifully done. I’m anxiously awaiting another one I had ordered. I had that one personalized, so I suppose it’s taking longer. Can’t wait to see it!

December 4, 2024
Unprompted review
Sentenarts logo

Reply from Sentenarts

Hi Jade,

Thank you so much for your wonderful review! 🌟 We’re thrilled to hear that you love your Raven bag and appreciate the details!

We completely understand your excitement for the personalized bag. Customization can take a bit longer, but we assure you it will be worth the wait! If you have any questions in the meantime, feel free to reach out.

Thank you for choosing us, and we can’t wait for you to receive your next bag! 👜❤️

Rated 5 out of 5 stars

I absolutely love love love my poe purse. …

I absolutely love love love my Edgar Allen Poe The Raven purse. I am already getting tons of complaints and people asking where I got it. Thank you for a wonderful unique purse. I am eagerly awaiting my other purse. Love your company.

November 26, 2024
Unprompted review
Sentenarts logo

Reply from Sentenarts

Hi Lovette,

Thank you so much for your wonderful review! 😊

We’re thrilled to hear that you absolutely love your Edgar Allan Poe The Raven purse. It’s fantastic to know that it’s getting so much attention and compliments!

We truly appreciate your support and are excited that you’re eagerly awaiting your other purse. We’re committed to providing unique and stylish bags that our customers adore, and your feedback means the world to us.

Thanks again for being such a valued customer! ❤️

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look